هیجان انگیزترین تفریحات دبی در شب

نوشته شده توسط : سارا اشرف نژاد در سه‌شنبه 3 سپتامبر 2024
Loading...

اگر قصد دارید به کشوری سفر کنید که حتی شب‌ها هم به تفریح بپردازید، تفریحات دبی در شب زبانزد توریستان می‌باشد. اگر به دنبال یک شب آرام یا بالعکس شبی پر جنب و جوش باشید، در هر صورت تفریحات و امکانات دبی شما را شگفت‌زده خواهد کرد! در ادامه لیستی از بهترین تفریحات دبی در شب برایتان آماده کرده‌ایم.

تماشای شهر از سکوهای رصد برج خلیفه

برج خلیفه با بیش از ۸۲۸ متر (۲۷۱۶٫۵ فوت) ارتفاع و بیش از ۱۶۰ طبقه بلندترین ساختمان جهان می‌باشد! تصور کنید که تماشای شهر از رصدگاه این برج در شب‌های زنده دبی چقدر هیجان انگیز خواهد بود! اگر هم در یک روز صاف برای بازدید بروید، تضاد کامل اقیانوس آبی درخشان، صحرای طلایی غبارآلود و مناظر شهری شیشه‌ای ساخته شده را خواهید دید. حال اگر برج خلیفه در لیست تفریحات در شب دبی شماست و می‌خواهید یک شب تمام عیار را تجربه کنید، میز یکی از رستوران‌ها را رزرو کنید تا به همراه منظره‌ای نفس‌گیر، خدماتی عالی و غذایی خوشمزه داشته باشید. یکی از رستوران‌های پیشنهادی ما At.mosphere در سطح ۱۲۲ (بلندترین رستوران جهان) است! 

گشت و گذار در دبی گاردن گلو

دبی گاردن گلو یک پارک بزرگ و پرنور در فضای باز است که مملو از آثار هنری خیرکننده می‌باشد. این پارک دارای چهار منطقه اصلیست که شامل پارک دایناسور، پارک هنر، پارک جادویی و پارک باغ است که هر کدام با میلیون‌ها چراغ LED تزئین شده‌اند. فرقی نمی‌کند که برای تفریح خانوادگی به این پارک می‌روید یا یک قرار عاشقانه، در هر صورت گاردن گلو مکانی مناسب برای گذراندن ساعاتی خوش می‌باشد. در اطراف پارک نیز کامیون‌ها و ون‌هایی را خواهید دید که غذای خیابانی بین المللی می‌فروشند و ترکیبشان با موسیقی زنده و محیط نورانی و شاد بسیار جذاب است.

حضور در کنسرت‌های نور شمع

به جرات می‌توان گفت یکی از رویایی‌تریت تفریحات دبی در شب، حضور در کنسرت‌های نور شمع است که در مکان‌های ویژه‌ برگزار می‌شود. این کنسرت‌ها با موسیقی کلاسیک و در فضایی روشن شده از هزاران شمع، فرصتی عالی برای فرار از شلوغی شهر و لذت بردن از یک شب دلنشین را فراهم می‌کنند. حتما قبل از برای حضور در کنسرت‌ها رزرو انجام دهید، زیرا که ظرفیتشان محدوده بوده و بسیار زود پر می‌شوند. 

غواصی در فجیره

با سفری کوتاه به فجیره، می‌توانید تجربه‌ای شگفت‌انگیز از غواصی در شب را تجربه کنید! آب‌های فجیره مملو از حیات دریایی هستند و غواصی در شب امکان دیدن دنیای زیر آب‌ها را از زاویه‌ای جدید برایتان فراهم می‌کند. اگر که قواصی بلد نیستید نگران نباشید؛ زیرامی‌توانید در دوره‌های مبتدی روزانه با راهنمایی یک مربی مجرب و دارای گواهینامه PADI شرکت کنید. با سفر به این جزیره علاوه بر غواصی، از جاذبه‌های دیگر مانند مسجد البیه، قلعه تاریخی فجیره و سواحل زیبا نیز دیدن کنید.

بازدید از موزه Infinity des Lumières

یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های هنری که در دبی می‌توانید داشته باشید، بازدید از موزه Infinity des Lumières است که هنر و سرگرمی را به هم پیوند می‌زند. در این موزه با نمایش‌های نورانی و صوتی از آثار هنری مشهور، غرق در دنیایی متفاوت خواهید شد. موزه هر شب تا ساعت ۱۱ باز است و در مرکز خرید دبی مال واقع شده است، که به شما امکان می‌دهد پس از بازدید از موزه، از دیگر جاذبه‌های این مرکز خرید بزرگ نیز لذت ببرید.

گشت با قایق سنتی دوو

مگر می‌شود به دبی سفر کرد و در شب‌های نورانی شهر سوار بر قایق نشد؟ یکی از بهترین این قایق‌ها، قایق سنتی دوو می‌باشد. با گذراندن شب خود در قایق دوو، با یک شام لذیذ و در هوایی مطبوع و نسبتا گرم، اطراف دریاچه برج خلیفه را گشت زده و مناظری خیره کننده را از زاویه‌ای دیگر خواهید دید. تور دریاچه دبی با قایق سنتی دوو معمولا ۲ تا ۴ ساعته بوده و برای هر بودجه‌ای مناسب‌ است. این تجربه همچنین بهترین راه برای دیدن نمایش شبانه آبنمای برج خلیفه است که خود یکی از معروف‌ترین تفریحات دبی در شب می‌باشد. 

گردش در دبی مارینا

چراغ‌ها، بارها، رستوران‌ها و مناظری زیبا از افق دبی را تصور کنید؛ این‌ها چیزاهایی است که شب‌های دبی مارینا را تا بدین حد محبوب کرده. درب واقع شما هر تفریحی که در دبی مارینا داشته باشید بسیار لذت بخش است؛ می‌توانید در یکی از رستوران‌های روی پشت بام غذا بخورید؛ در امتداد مارینا قدم بزنید؛ یا در یکی از تورهای متعدد دبی مارینا شرکت کنید که شامل تورهای پیاده‌روی، بارگردی و قایق‌سواری با جت اسکی یا قایق‌های تفریحی می‌باشد.

بازدید از AYA و تجربه‌ای منحصربه‌فرد

اگر به مرکز خرید WAFI بروید، می‌توانید خود را به دنیایی دیگر پرت کنید که در آن فناوری و هنر به شیوه‌ای جذاب با هم ترکیب می‌شوند. AYA دارای ۱۲ قسمت مختلف است که هر کدام جلوه‌های بصری و نوری خاص خود را دارند و برای تمام سنین نیز مناسب می‌باشند.

بیشتر بخوانید:‌

چگونه در دبی ماشین اجاره کنیم؟

معروف ترین سوغات دبی کدامند؟ (لیست بهترین سوغاتی های دبی)

خرید در مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی تنها برای خرید نیستند، بلکه خود به جاذبه‌های دیدنی تبدیل شده‌اند. از دبی مال بزرگترین مرکز خرید جهان گرفته تا پارک طلا و الماس و مراکز خرید موضوعی مانند ابن بطوطه، در شب زنده می‌شوند و بسیار برای گردش‌های شبانه همراه با خرید مناسب‌اند. هم‌چنین  این مراکز، خدمات متنوع دیگری مانند سینما، بولینگ، چتربازی و تگ لیزری نیز ارائه می‌دهند.

تفریح در پارک موضوعی MOTIONGATE

MOTIONGATE Dubai یک پارک موضوعی الهام گرفته از فیلم‌های هالیوودی است که ۵ بخش دارد و هر کدام بر اساس یکی از بزرگ‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیودی ساخته شده. این پارک با بیش از ۳۰ جاذبه‌ متنوع، یک گزینه عالی در میان تفریحات دبی در شب می‌باشد.

چالش واقعیت در VR Park

بزرگترین پارک واقعیت مجازی جهان در شهر دبی و دبی مال قرار دارد! در این پارک می‌توانید با زامبی‌ها مبارزه کنید، در آسمان دبی بدون خلبان پرواز کنید، یا در هر زمانی از روز یک مبارزه مجازی با گلوله برفی داشته باشید. این پارک هر روز تا نیمه‌شب باز است و ورود به آن رایگان است.

کشتی لوتوس

کشتی لوتوس یکی از لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین کشتی‌های تفریحی دبی است که تجربه‌ای بی‌نظیر از گشت‌وگذار شبانه در آب‌های خلیج فارس را به خاطرات سفرتان اضافه می‌کند. این کشتی چندین طبقه دارد و با امکاناتی نظیراستخر، جکوزی، سالن‌های بزرگ و حتی سینما، یک تور مسافرتی کوتاه اما لذت بخش را برای مسافران فراهم می‌کند. هم‌چنین در طول گشت، می‌توانید از شام بوفه‌ای مجلل، موسیقی زنده و مناظر خیره‌کننده دبی لذت ببرید.

تجربه سافاری در شب دبی

سافاری شبانه در دبی یک تجربه منحصربه‌فرد است که شما را به قلب صحرای عربی می‌برد. در این ماجراجویی، می‌توانید شترسواری، شن‌سواری و تماشای آسمان پرستاره صحرا را تجربه کنید. کمپ‌های سنتی با شام باربیکیو و نمایش‌های محلی، فضای جادویی را برای شب شما خلق می‌کنند. برخی از این تورها حتی شامل کمپینگ شبانه نیز هستند که امکان خوابیدن زیر آسمان پرستاره در قلب صحرا را فراهم می‌کنند. اگر قرار است از میان تفریحات دبی در شب تنها یک گزینه را انتخاب کنید شک نکنید که سافاری و شب نشینی در طحرای دبی می‌باشد. 

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی

سفر به دنیای موجودات آبزی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی است که دبی برای توریستان خود تدارک دیده. آکواریوم زیر آب دبی، که در دبی مال قرار دارد، یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین آکواریوم‌های جهان می‌باشد! این جاذبه شامل بیش از ۱۴۰ گونه مختلف از موجودات دریایی مانند کوسه‌ها و سفره‌ماهی‌ها است. با ورود به این آکواریوم از یک تونل ۴۸ متری عبور کرده و به دنیای زیر آب سرک می‌کشید؛ هم‌چنین می‌توانید فعالیت‌هایی مانند غواصی در قفس کوسه‌ها نیز داشته باشید. این جاذبه تا اواخر شب باز است و یک گزینه عالی برای پایان دادن به یک شب پر از ماجراجویی در دبی است.

سخن پایانی

دبی، شهری که هرگز نمی‌خوابد، جمله‌ای مناسب برای توصیف شب‌های این شهر می‌باشد. هر سلیقه‌ای که داشته باشید، فعالیتی متناسب با آن را خواهید یافت! از از لوکس‌ترین تفریحات مانند گشت با کشتی لوتوس تا اصیل‌ترین سنت‌های عربی مانند ماجراجویی در صحرای پرستاره و سافاری در بیابان! در انتها باید گفت که یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های سفر به دبی، تفریحات شبانه بی‌پایان، متناسب با تمام بودجه‌هاست. اگر شما هم قصد سفر به دبی چه برای انگشت نگاری و چه برای تفریح را دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شماره ۰۲۱۸۸۸۸۰۰۰۰ تماس گرفته و برای خرید بلیط و رزرو بهترین هتل‌ها اقدام کنید.  

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
سارا اشرف نژاد
از همان ابتدای شروع به تحصیل، علی رغم تمام تبلیغات محیطی منفی بر علیه رشته انسانی، شیفته ادبیات و زنگ انشا بودم. به تدریج که به همراه کتاب‌های رمانم بزرگ‌ و بزرگ‌تر شدم، برای یافتن پاسخ سوالات بنیادی‌ام وارد رشته ادیان و عرفان شدم و این نقطه‌ی آشنایی من با فلسفه و هستی شناسی بود که دختری عاشق نوشتن و کشف جهان از من ساخت! اکنون من مسافری قصه گو در کوچه پس کوچه‌های ایران و جهان هستم که با نوشته‌هایم شمارا همراه خود به سفر می‌برم..
ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید