چه زمانی برای خرید تور نوروز 1403 اقدام کنیم؟

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 4 اکتبر 2021
Loading...

متأسفانه پرواز برای این تاریخ موجود نیست یا هتل مورد نظر شما ظرفیت ندارد! این‌ها جملاتی هستند که هیچ مسافری تمایلی به شنیدن آن در ایام نوروز ندارد. اگر شما هم نمی‌خواهید تور مورد نظر خود را در این ایام از دست بدهید مطالعه مطلب چه زمانی برای خرید تور نوروز ۱۴۰۳ اقدام کنیم؟ را پیشنهاد می‌کنیم.

ایام نوروز شلوغ‌ترین فصل سفر و گردشگری برای مسافران ایرانی به شمار می‌رود. فروش تورهای نوروزی در مسیرهای داخلی و خارجی از حدود بهمن ماه آغاز و می‌توان گفت که تا یک هفته قبل از رسیدن نوروز تکمیل ظرفیت می‌شوند؛ بنابراین افرادی که قصد رزرو و خرید تورهای نوروز ۱۴۰۳ را دارند بایستی در زمان مناسب برای خرید تور اقدام کنند.

بهترین زمان برای خرید تور نوروز ۱۴۰۳

اینکه آیا مقصدی که برای سفر انتخاب کرده‌ایم به ویزا نیاز دارد و صدور ویزا چه مدت زمان می‌برد تأثیری مستقیم در خرید به موقع تور نوروز ۱۴۰۱ دارد. از این رو زمان‌بندی خرید برای مقاصدی مانند دبی، ترکیه، اروپا و … با یکدیگر متفاوت می‌باشد.

تور دبی نوروز ۱۴۰۳

دبی را می‌توان در لیست پرطرفدارترین پکیج‌های گردشگری در تعطیلات نوروز دانست. مسافران ایرانی برای ورود به خاک این کشور بایستی قبل از سفر برای دریافت ویزای دبی اقدام کنند. از این رو افرادی که دبی را برای تور نوروز ۱۴۰۳ دبی را انتخاب کرده‌اند باید مدت زمان لازم جهت صدور ویزا را در نظر داشته باشند. صدور ویزای دبی ۷ تا ۱۰ روز کاری زمان می‌برد، شلوغی ایام نوروز را هم که در نظر بگیریم بهتر است حداقل یک ماه قبل از تاریخ سفر برای خرید تور دبی اقدام کرد. با توجه به افزایش قیمت تورها در ایام نوروز پیشنهاد می‌کنیم برای خرید تور با قیمت مناسب ظرفیت پروازها و هتل‌ها را رصد کنید. چرا که در برخی از مواقع قیمت تورها در نیمه دوم تعطیلات ارزان‌تر از نیمه اول است.

تور ترکیه نوروز ۱۴۰۳

ترکیه با مقاصد گردشگری جذاب از جمله استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، ازمیر، بدروم، مارماریس و … بیشترین طرفدار را در میان مسافران نوروز به خود اختصاص داده است. نیاز نداشتن به دریافت ویزا و کوتاه بودن طول پرواز در کنار تنوع مقاصد گردشگری از ویژگی‌های اصلی تور ترکیه به شمار می‌روند؛ اما سؤال اینجاست که با توجه به شلوغ بودن این ایام چه زمانی برای خرید تور نوروز ۱۴۰۳ در مسیر ترکیه اقدام کنیم؟ بهترین زمان برای خرید تور ترکیه در ایام نوروز اوایل اسفند ماه است. درست است که می‌توان حتی یک یا دو روز مانده به سفر نیز برای خرید تور ترکیه اقدام کرد اما از آنجایی که ایام نوروز فصل پیک سفر و گردشگری ست احتمال تکمیل ظرفیت تورها نیز بسیار بالا می‌رود. بنابراین با اقدام به موقع دغدغه پر شدن پرواز‌ها یا تکمیل ظرفیت هتل را نخواهید داشت.

تور مالدیو نو‌روز ۱۴۰۳

مسافرانی که می‌خواهند نوروزی رمانتیک و متفاوت را در خاطرات خود به ثبت رسانند می‌توانند تور مالدیو را برای ایام تعطیلات انتخاب کنند. تور مالدیو در ایام نوروز معمولاً به صورت یک هفته‌ای برگزار می‌شود. اقامت در هتل‌های لوکس، ترانسفر با قایق‌های تندرو یا هواپیمای دریایی و رزرو بهترین ساعات پروازی از خدمات این پکیج فوق‌العاده می‌باشد. ویزای مالدیو برای ایرانی‌ها در بدو ورود و به صورت فرودگاهی صادر می‌شود. از این رو می‌توان از یک ماه تا سه هفته قبل از سفر برای خرید تور اقدام کنید. آب و هوای مالدیو در بهار بسیار عالی بوده و گردشگران می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای از انواع تفریحات آبی از جمله غواصی، موج سواری، قایق‌سواری در قایق‌های کف شیشه‌ای، پاراگلایدر و گشت با کشتی‌های کروز لذت ببرید.

تور آفریقای جنوبی نو‌روز ۱۴۰۳

آفریقای جنوبی را می‌توان منحصربه‌فردترین پکیج گردشگری در تور نوروز ۱۴۰۳ دانست. مقصدی که شما را به دل حیات وحش می‌برد، سواحلی زیبا دارد، جاذبه‌های تاریخی‌اش بی‌نظر هستند و حتی در دل جنگل نیز اقامتگاه‌هایی لوکس دارد. خبر خوب اینکه بهار و به ویژه ایام نوروز بهترین زمان برای خرید تور آفریقای جنوبی و سفر به این کشور اعجاب‌انگیز می‌باشد؛ اما چه زمانی برای خرید این پکیج استثنایی اقدام کنیم؟ پروسه دریافت ویزای آفریقای جنوبی کمی زمان‌بر است. به همین دلیل بایستی حداقل ۲ ماه قبل از تاریخ سفر برای دریافت ویزا و رزرو تور اقدام کرد. البته کارشناسان ما در واحد تور تمامی مراحل دریافت ویزای تور آفریقای جنوبی را انجام داده و به شما خواهند گفت که چه زمانی برای خرید تور اقدام کنید.

تور اروپا نو‌روز ۱۴۰۳

وقتی صحبت از انتخاب و خرید مقاصد تور نوروز ۱۴۰۳ به میان می‌آید. تورهای اروپا اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کنند. این قاره سرسبز با پشت سر گذاشتن زمستان و ورود به بهار آماده پذیرایی از گردشگران می‌شود. اما نکته اینجاست که ایرانیان برای فر به اروپا بایستی پروسه دریافت ویزای شینگن را پشت سر گذارند. این پروسه حداقل ۲ ماه زمان می‌برد از رو پیشنهاد می‌کنیم حتماً ۳ ماه قبل از سفر جهت تهیه مدارک، گرفتن وقت سفارت و … اقدام کنید. آژانس ما به عنوان آژانس مورد تأیید سفارت اسپانیا برای دریافت ویزای شینگن از طریق سفارت این کشور اقدام کرده و درصد بالایی از مثبت بودن جواب ویزا را در کارنامه خود دارد. اگر تور اروپا را برای تعطیلات نوروزی خود انتخاب کرده‌اید می‌توانید برای اقدام به موقع جهت دریافت ویزا و مشاوره رایگان با همکاران ما در واحد تور در تماس باشید.

تور کیش برای نوروز ۱۴۰۳

لوکس و رویایی دو کلمه‌ای هستند که می‌توانند به زیبایی کیش و جاذبه‌های آن را توصیف کنند. مقصدی که با جزایر مالدیو برابری کرده و جز برترین پکیج‌های گردشگری داخلی به شمار می‌رود. کیش به دلیل قرار گرفتن در بخش جنوبی ایران دارای آب و هوایی گرم و معتدل در تمامی فصل‌های سال است اما با فرا رسیدن بهار و تعطیلات نوروز تور کیش طرفداران بیشتری پیدا کرده و بسیاری این جزیره را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. هوای خنک در فصل بهار بر کیش حاکم بوده و نه خبری از بارش باران است و نه گرمای بیش از اندازه گردشگران را آزار می‌دهد. از این رو ایام نوروز را می‌توان بهترین زمان برای سفر به کیش دانست. یادآور می‌شویم که در این ایام پروازها و هتل‌ها بیش از هر زمان دیگر پر می‌شوند بنابراین حتما سه هفته قبل از سفر با همکاران ما تماس گرفته و برای خرید تور نوروز ۱۴۰۳ به مقصد کیش اقدام کنید.

برای سفر به کیش چی لازمه؟

کیش مقصدی ساحلی ست و تفریحات آبی بیشترین جاذبه‌های آن را تشکیل می‌دهند. از این رو در سفر به این جزیره حتما وسایل زیر را همراه داشته باشید.

  • لباس‌های نخی و خنک برای سفر به کیش به ویژه در فصل تابستان
  • کرم ضد آفتاب، عینک و کلاه آفتابی
  • شامپو و مود شوینده (اگر از شامپو خاص استفاده می‌کنید)
  • دفترچه بیمه و داروهای شخصی (اگر از داروی خاص استفاده می‌کنید)
  • شارژر و سه شاخه کوچک
  • دمپایی، حوله و مایو
  • عینک شنا
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
مطالعه و نوشتن همیشه از موضوعات مورد علاقه من بوده‌اند. در همین راستا چند سالی ست که در زمینه تولید محتوا در حوزه گردشگری فعال هستم. نوشتن درباره آداب و رسوم سرزمین‌های دور و توصیف جاذبه‌هایشان از کارهایی ست که هر نویسنده به خصوص من را به وجد می‌آورد.
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید