پرواز تهران به رم هواپیمایی ماهان راه‌اندازی شد

نوشته شده توسط : پونه مولایی در سه‌شنبه 25 ژوئن 2019
Loading...

شرکت هواپیمایی ماهان خط پروازی دیگری را به لیست خطوط هوایی خود اضافه کرد. ماهان در راستا توسعه و پیشرفت‌های خود، پرواز تهران به رم ایتالیا را آغاز کرده است که زین پس مسافران این شهر می‌توانند با رزرو بلیط این ایرلاین به‌راحتی به رم عزیمت کنند.

شرکت هواپیمایی ماهان در زمره یکی از بهترین ایرلاین‌های حال حاضر ایران می‌باشد که با ارائه خدماتی ممتاز به مسافران خود جز انتخاب اول برای خرید بلیط هواپیما به‌حساب می‌آید. ماهان با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۵۲ مقصد داخلی و بین‌المللی، نیازهای سفر به نقاط مختلف جهان را پوشش می‌دهد.

شرکت هواپیمایی ماهان در راستا توسعه و پیشرفت خطوط هوایی و برطرف کردن نیازهای مسافران ایرانی؛ خط پروازی جدید خود را راه‌اندازی کرده است. پرواز تهران به رم ازجمله جدیدترین مقصد ماهان است.

پرواز تهران به رم هر سه‌شنبه از مقصد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی انجام می‌شود و مسافران برای تور اروپا یا تور ایتالیا می‌توانند از ایرلاین ماهان استفاده کنند.

ماهان برترین ایرلاین ایرانی

ماهان جز شرکت‌های خصوصی ایران است که در سال ۱۳۷۱ تأسیس گشت. این شرکت در سال ۱۳۷۲ با برقراری پرواز بین کرمان و تهران مسیر پروازی خود را آغاز کرد و اواخر سال ۱۳۷۳ پروازهای بین‌المللی را شروع نمود.

در حال حاضر ماهان دارای بزرگ‌ترین ناوگان حمل‌ونقل است و شمارش آن به ۳۷ فروند می‌رسد. ۳۰ مقصد داخلی و ۲۵ مقصد بین‌المللی ازجمله مقاصد پروازی آن است.

ماهان جز برترین شرکت هواپیمایی ایرانی در اعداد، ارقام و همچنین جوایز متعددی ست، که در طول سالیان فعالیت خود کسب نموده است.

رم شهر ابدی

مردم رم از دیرباز مرکز توجه جهانیان بوده‌اند. چه زمانی که زیر سایه امپراتوری رم باستان سکونت می‌کردند و چه حالا که در جمهوری ایتالیا زندگی می‌کنند. در همه اعصار و دوره‌ها فرهنگ و باورهای آن‌ها برای دیگران ستودنی و البته گاه منزجرکننده بوده است.

شاید زمانی که بزرگ‌ترین امپراتوری باستان در شبه‌جزیره ایتالیا پایه‌ریزی می‌شد، بنیان‌گذاران آن‌ها نمی‌دانستند که چه میراث گران‌بهای را برای بازماندگان خود به‌جای خواهند گذاشت. تاریخی که هم مایه عبرت و هم تحسین آدمیان شده و امروزه هزاران هزار گردشگر راهی این دیار می‌شوند تا از نزدیک با گوشه‌ای از سرگذشت نیاکان مردم این سرزمین آشنا شوند.

تصور آنکه این تاریخ پرفرازونشیب در این خطه چه میراث و آثاری را به‌جای گذاشته؛ ممکن اما حیرت‌انگیز است.  آثار که به‌جای مانده تلفیقی از فرهنگ توحش و تمدن است.

کولوسئوم یادگاری از خشم، نفرت و درد گلادیاتورهایی است که صاحبان آن‌ها بافرمان شمشیر تیشه به ریشه تاریخ رم زدند. در مقابل آن آثار میکل‌آنژ و رافائل که به ثبت تمدنی سرشار از فرهنگ و هنر این دیار دامن زده است.

رم شهری جاودان؛ که سالیان سال است در تلاقی تاریخ هنوز هم‌نفس می‌کشد.

پایتخت مد جهان

اصلی‌ترین مدهای جهان در دل چند شهر ساخته و به جهان عرضه می‌شود که رم ایتالیا هم ازجمله آن‌هاست. اگرچه بسیاری میلان را نقطه اصلی مد ایتالیا می‌شناسند اما رم چهارمین پایتخت فشن و مد جهان است.

صنعت مد دنیا را باید مدیون طراحان و شرکت‌های مشهور ایتالیایی دانست که سهم عمده‌ای در تغییر سلیقه و پوشاک مردم جهان داشته‌اند.

ایتالیا زادگاه طراحان مشهور مدی مانند جورجیو آرمانی، آلبرتا فررتی، ریکاردو تیشی، والنتینو گاراوانی، روبرتو کاوالی، دومنیک دولچه و  استفانو گابانا است.

با بلیط ماهان در هفته فشن شرکت کنید

اگر از علاقه‌مندان مد و فشن هستید به‌راحتی با پروازهای ماهان می‌توانید به پایتخت مد خود سفر کنید.

از همین حالا بلیط ماهان خود را برای “هفته فشن وگا” در ۱۷ شهریور رزرو کنید و با هزینه کمتر به رم پرواز نمایید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید