هتل‌های ارزان هانوی را بشناسید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 15 آگوست 2023
Loading...

شهر هانوی پایتخت ویتنام است و به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای سفر محسوب می‌شود. با این حال، انتخاب هتل مناسب در میان صدها گزینه موجود ممکن است مشکل باشد. برای راحتی در این امر، می‌توانید راهنمای رزرو هتل‌های هانوی را مطالعه کنید. هانوی برخاسته از طبیعت سبز و زیبا است و دریاچه های آن، جزء جاذبه های گردشگری محبوب می باشد. این شهر چندین مکان دیدنی با باستانی‌های چند هزار ساله دارد. این عوامل باعث می‌شود که هر ساله تعداد زیادی توریست به هانوی سفر کنند. به همین دلیل در نزدیکی هر جاذبه توریستی، تعداد زیادی هتل برای اقامت وجود دارد. با این حال، انتخاب هتل مناسب در میان این همه گزینه مشکل و دشوار به نظر می رسد. با ما همراه باشید تا هتل‌های ارزان هانوی و همچنین هتل‌های لوکس را بشناسید.

هانوی کجاست و چه امکاناتی دارد؟

هانوی به عنوان پایتخت جمهوری سوسیالیستی ویتنام، مرکز فرهنگ، سیاست، تجارت و گردشگری در تمام کشور است. این شهر زیبا و پرطرفدار دارای تعداد زیادی جاذبه‌ دیدنی است که باعث شده توریست‌ها به طور مداوم به آنجا سفر کنند. شهر هانوی در وسط  ویتنام واقع شده است. این شهر به خاطر وجود ۱۸ دریاچه زیبا شناخته می‌شود. هانوی در سمت شرق رودخانه رد ریور واقع شده و در طبیعتی دل‌نشین قرار دارد. در این شهر موزه‌های بسیاری وجود دارد که تاریخ انقلاب، جنگ و هنر شهر را نمایان می‌سازند. خیابان‌های قدیمی شهر و ساختمان‌هایی که الهام گرفته از معماری فرانسوی هستند، علاوه بر زیبایی، تاریخ و فرهنگ شهر را به تماشا می‌گذارند. هزینه‌های بسیار پایین، حتی با استانداردهای آسیایی، در هانوی و دیگر بخش‌های ویتنام، این مکان را به جذاب‌ترین مقصد برای غربی‌ها تبدیل کرده است. هزینه پایین هتل‌های هانوی، صنایع همگانی مانند برق و تلفن، غذا و تفریحات تنها گوشه‌ای از تمام هزینه‌ها در آمریکا و انگلیس را شامل می‌شود.

پاییز بهترین فصل سفر به هانوی

هانوی برای هنرمندان و گردشگران، فصل پاییز را بهترین زمان برای بازدید از شهر می‌سازد. در این فصل، آسمان آبی و تمیز شهر هانوی همراه با نسیم آرام و جادویی، احساس عمیقی را در دل هنرمندان و گردشگران ایجاد می‌کند.

تمدن هانوی همچنین علاوه بر هنرمندان، گردشگران و بینندگان بسیاری را به خود جذب می‌کند. آن‌ها به روستاهای مسکونی مانند بات ترانگ برده می‌شوند و زیبایی آثار سفالی، برنزی و شیشه‌ای را مشاهده می‌کنند. همچنین تجربه آشپزی لذیذ در مناطق محلی و شرکت در فستیوال‌های مختلف در هانوی جزء جاذبه‌هایی است که گردشگران را به سوی این شهر می‌کشاند.

هانوی، بزرگترین شهر ویتنام

هانوی، پایتخت و بزرگترین شهر ویتنام، با امکانات متعددی به مردم و گردشگران خدمات می‌دهد. با داشتن آثار تاریخی و فرهنگی فراوان، این شهر معابد، کاخ‌ها، موزه‌ها و بازارهای قدیمی را در اختیار دارد. به علاوه، هانوی یک مقصد گردشگری محبوب است با مناظر طبیعی و جاذبه‌های دیدنی متعددی مانند بحران مخمل، پل حữ Lợi و دریاچه هوان کیم. شهر همچنین هتل‌ها و رستوران‌های متنوعی دارد که انتخاب‌های زیادی در زمینه اقامت و تغذیه برای توریست‌ها فراهم می‌کند. بازارها و مراکز خرید مختلفی نیز در هانوی وجود دارد، از جمله بزرگ‌ترین بازار شهر، بازار بوظه و مرکز تجاری Trang Tien Plaza.

هنر و فرهنگ نیز در هانوی از اهمیت فراوانی برخوردار است و دارای استادان هنری و نمایشگاه‌های هنری متعددی است. علاوه بر آن، هانوی به دلیل داشتن بیش از ۵۰ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی، به یک مرکز تحصیلی برتر در منطقه تبدیل شده است. مراکز تجاری مدرن، سینماها، تئاترها و مراکز تفریحی نیز در این شهر موجود است که به عنوان مکان‌هایی مناسب برای سرگرمی و خرید شناخته می‌شوند. در نهایت، هانوی دارای سیستم حمل و نقل پیشرفته است که مترو، اتوبوس، تاکسی و سیکلت در این شهر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در ادامه به معرفی هتل‌های ارزان هانوی می‌پردازیم. همچنین برای اطلاع از قیمت تور ویتنام و مشاهده برنامه سفر هانوی می‌توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

درهانوی، پایتخت زیبای ویتنام ازاین مکان‌ها بازدید کنید

بهترین هتل‌های شهر هانوی ویتنام

.

هتل طلایی دولچه هانوی

یک هتل جدید با روکش طلا در هانوی پایتخت ویتنام افتتاح شده است. این هتل لوکس و پنج ستاره به نام “طلایی دولچه هانوی” به عنوان خانه‌ای که تمامی بخش‌های آن از جنس طلا هستند، شناخته شده است. هزینه ساخت این هتل حدود ۲۰۰ میلیون دلار بوده است. همچنین این هتل اولین هتل در جهان است که هم در داخل و هم در خارج ورودی‌ها و همچنین تمامی بخش‌های داخلی طلایی است. هتل طلایی دولچه هانوی در منطقه ساحلی دریاچه جیانگ وو قرار دارد و ۲۵ طبقه دارد. این هتل با کاشی‌های سرامیک طلایی پوشیده شده است و از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های هانوی است.

یکی از ویژگی‌های این هتل، استفاده فراوان از طلا در بخش‌های مختلف آن است. مبلمان، تزئینات دیوارها، لوستر، وان حمام، اتاق‌ها، کارد و چنگال و بشقاب رستوران‌ها و کافه‌ها و بسیاری دیگر از اجزای هتل از طلا ساخته شده‌اند. علاوه بر این، برخی بخش‌های دیگر از این مجموعه هتل در کشورهای دیگر نیز با طلا تزئین شده‌اند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها روکش طلایی ندارند. این هتل همچنین دارای ۴۰۰ اتاق و استخر طلایی روی بام است. صاحبان هتل مدعی هستند که در حال حاضر هیچ هتل دیگری در جهان مشابه آن وجود ندارد. این هتل به برند امریکایی ویندهام تعلق دارد و نمای بیرونی آن با ۵۴۰۰۰ فوت مربع سرامیک طلاکاری شده پوشیده شده است. همچنین، حتی غذاها نیز با روکش طلا سرو می‌شوند.

بیشتر بخوانید …

معرفی بهترین مراکز خرید هانوی پایتخت ویتنام

هتل سامرست گرند

از دیگر بهترین هتل‌های هانوی می‌توانیم به هتل سامرست گرند اشاره کنیم. با دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه‌های شهر، هتل سامرست گرند هانوی دارای طرفداران بیشتری می‌شود. این هتل واقع در مرکز شهر است و به شما امکان می‌دهد تا به مقاصدی مانند بنای کوان سو، کتابخانه ملی ویتنام و کلیسای جامع سنت جوزف فقط با پیاده رفتن دسترسی داشته باشید.

هتل‌های هانوی در مرکز شهر

.

هتل سیرین پریمیر

هتل سیرین پریمیر، یک هتل اقتصادی واقع در مرکز شهر است و با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌شود، خدمات عالی را ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل به شکل مدرنی طراحی شده‌اند و به جز روتختی‌های سفید، از رنگ‌های جذاب و جسورانه آبی و سرخابی نیز استفاده شده است. مهمانان در اتاق‌های راحتی قرار می‌گیرند و تمام امکانات لازم از جمله اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار و حمامی مرتب و تمیز در اتاق‌ها موجود است. هتل سیرین پریمیر از هتل‌های ارزان هانوی است که به راحتی با هر بودجه‌ای می‌توانید اتاق خود را رزرو کنید.

صبحانه هر روز برای مهمانان در ساعات مشخصی سرو می‌شود. همچنین اگر علاقه‌مند به تجربه غذاهای خیابانی هستید، این هتل در یک محله واقع شده است که دارای دکه‌ها و رستوران‌های محلی فراوانی است.

از هتل سیرین پریمیر تا فرودگاه نوا به هانوی ۲۰٫۹ کیلومتر، تا دریاچه هوان کیم ۰٫۶ کیلومتر، تا معبد انگوک ۰٫۶ کیلومتر، تا معبد لیتراچر ۱٫۳ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت خوزه (سنت ژورف) ۰٫۴ کیلومتر، تا بازار دونگ ژوان ۰٫۷ کیلومتر، تا خانه اپرای هانوی ۱٫۳ کیلومتر و تا موزهٔ هنرهای زیبا ویتنام ۱٫۱ کیلومتر فاصله قرار دارد.

هتل هانوی اولد سنتر

هتل هانوی اولد سنتر، یکی دیگر از هتل‌های ارزان هانوی است. با دکوراسیون خاص خود، بسیار لوکس به نظر می‌رسد و پذیرایی در لابی هتل با دکوراسیون سفید و کارکنان خوش برخورد صورت می‌گیرد. اتاق‌ها نیز دارای دکوراسیون کلاسیک و سفید هستند و دارای تخت خواب با روتختی طرح دار و پرده‌های هماهنگ هستند. رفاه مهمانان بدون هیچ نقصی در نظر گرفته شده است.

صبحانه هر روز برای مهمانان سرو می‌شود و آن‌ها می‌توانند برای وعده‌های غذایی خود به رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی که در اطراف هتل وجود دارد مراجعه کنند.

فاصله هتل تا فرودگاه نوا هانوی ۲۱ کیلومتر است و تا دریاچه هوان کیم و معبد انگوک فاصله زیادی ندارد. همچنین تا معبد لیتراچر، کلیسای جامع سنت خوزه، بازار دونگ ژوان، خانه اپرای هانوی و موزه هنرهای زیبا ویتنام نیز فاصله نزدیکی دارد.

بیشتر بخوانید …

بهترین رستوران‌های هانوی، ویتنام

هتل‌های هانوی با اتاق‌های خانوادگی

.

چی بوتیک هتل، از هتل‌های ارزان هانوی برای خانواده‌ها

چی (Chi) به معنی “انرژی زندگی” است و به زیبایی و نابی جذابیت اشاره دارد که در اقامتگاه جدیدترین هتل هانوی منتظرتان است.

The Chi Boutique Hotel با تلفیقی از سبک‌های قدیمی و مدرن و استفاده از مبلمان چوبی تیره، فانوس‌های مدرن و طرح برگ‌های نیلوفر آبی همراه با رستوران سنتی دیم سام، احساس حال و هوای سنتی چینی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اتاق‌های هتل اندازه و ظرفیت‌های گوناگونی دارند. بزرگ‌ترین اتاق‌ها، سوئیت‌هایی با تراسی دلباز به سمت کلیسای سنت جوزف هستند که برای خانواده‌ها انتخاب بسیار مناسبی است. امکاناتی مانند قیمت مناسب، کارکنان مودب و موقعیت مکانی برجسته در قلب محله قدیمی، این هتل را به یک مقصد محبوب در هانوی تبدیل کرده است.

هتل سوفیتلد لجند متروپل هانوی

از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های هانوی می‌توان هتل سوفیتلد لجند را انتخاب کرد. سوفیتلد لجند متروپل هانوی در مرکز شهر هانوی قرار دارد و تا دریاچه هوان کیم و موزه ملی تاریخ ویتنام تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. در فضای خارجی هتل، یک استخر آب گرم وجود دارد که شنا در آن لذت‌بخش است و همچنین می‌توانید از امکاناتی مانند حمام ترکی و جکوزی بهره‌برید. اتاق‌ها به حدی بزرگ هستند که خانواده‌های با چندین فرزند در آن‌ها راحت اقامت می‌کنند و نیازی به پخش شدن اعضای خانواده در اتاق‌های جداگانه نیست.

برای مشاهده قیمت و خرید تور ویتنام از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور ویتنام

هتل‌های هانوی با رستوران‌های خوب

.

هتل هانوی گلدن مومنت

هتل هانوی گلدن مومنت یکی از هتل‌های ارزان هانوی است که امکانات بی‌نظیر و اتاق‌های شیکی را به مهمانانش ارائه می‌دهد. از لحظه ورود به لابی هتل، کارمندان با کارهای شما سریعا مراحل ورود و ثبت‌نام را طی می‌کنند و سپس شما را به اتاق راهنمایی می‌کنند. اتاق‌های هتل زیبا و مدرن هستند و با وسایل شیک مبله شده‌اند. کف‌های اتاق‌ها با چوب فرش شده‌اند و با رنگ زرشکی به همراه لوازم چوبی قهوه‌ای به خوبی ترکیب شده‌اند. اتاق‌ها همگی دارای اینترنت بی‌سیم، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و مینی بار می‌باشند.

رستوران زیبای هتل در محیطی آرام، غذاهای محلی و غربی را برای مهمانان خود سرو می‌کند. موقعیت هتل نیز بسیار مناسب است، تا فرودگاه نوا تنها ۲۰٫۶ کیلومتر فاصله دارد و تا دریاچه هوان کیم فقط ۰٫۱ کیلومتر، معبد انگوک فاصله ۰٫۵ کیلومتر، معبد لیتراچر ۱٫۷ کیلومتر و تا کلیسای جامع سنت خوزه یا سنت ژورف فاصله ۰٫۶ کیلومتر است. همچنین تا بازار دونگ ژوان ۰٫۴ کیلومتر، خانه اپرا هانوی ۱٫۳ کیلومتر و موزه هنرهای زیبا ویتنام ۱٫۴ کیلومتر می‌باشد.

هتل گلدن آرت

اگر به دنبال یک تجربه جدید و ارزان قیمت هستید، هتل گلدن آرت انتخابی هوشمندانه است. این هتل در منطقه قدیمی هانوی قرار دارد و برای دسترسی آسان به جاذبه های شهر عالی است.

اتاق‌های هتل به طور مدرن و شیک طراحی شده‌اند و ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای و قرمز جذابیت و زندگی به اتاق‌ها می‌بخشد. اتاق‌ها کفپوش دارند و امکاناتی مانند اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک و تمیز را فراهم می‌کنند.

صبحانه همه روزه به صورت بوفه با انواع مختلف نان و شیرینی برای مهمانان سرو می‌شود و شما همچنین می‌توانید از غذاهای محلی و ویتنامی برای وعده‌های دیگر در رستوران هتل لذت ببرید.

بیشتر بخوانید …

بازدید از سازه حیرت انگیز پل طلایی ویتنام

هتل‌های هانوی در کنار دریا

.

هتل پیرل هانوی

هتل پیرل هانوی از هتل‌های ۴ ستاره در قلب منطقه قدیمی شهر هانوی قرار دارد و در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد. این هتل فاصله کمی تا دریاچه دیدنی هوان کیم دارد و به همین دلیل، محبوبیت زیادی در بین گردشگران و خریداران بلیط هواپیما هانوی پیدا کرده است. محله قدیمی هانوی، دسترسی آسان به مراکز خرید، رستوران‌ها، غذاهای خیابانی و جاذبه‌های مهمی مانند کلیسای سنت جوزف، تئاتر عروسکی روی آب و خانه اپرا را فراهم می‌کند. از طرف دیگر، با اقامت در این منطقه می‌توانید شب‌ها به بازارهای شبانه سر بزنید و از زیبایی دریاچه هوان کیم لذت ببرید.

هتل‌های شهر هانوی در نزدیکی جاذبه‌های این شهر

.

هتل هانوی سمفونی

هتل هانوی سمفونی یکی از هتل‌های ارزان هانوی و بسیار عالی در بخش تاریخی شهر است. این هتل برای افرادی که می‌خواهند خدمات بسیار عالی را در کنار دسترسی آسان به جاذبه‌های شهری تجربه کنند، مناسب است. کارمندان بسیار مهربان و حرفه‌ای هتل در تمام مراحل پذیرش و راهنمایی شما در انتخاب تورهای متنوع به شما کمک خواهند کرد.

اتاق‌های هتل دارای نور طبیعی بسیار خوب و محیطی دلپذیر هستند. دکوراسیون مدرن هتل با کاغذ دیواری‌های زیبا، فضاهای جذابی را برای میهمانان فراهم کرده است. این اتاق‌ها با کفپوش چوبی بسیار زیبا مبلوغ شده‌اند و اینترنت در دسترس میهمانان قرار دارد. همچنین، حمام‌های اتاق‌ها بسیار تمیز و شیک است و لوازم بهداشتی در آن‌ها هر روز تعویض می‌شوند.

رستوران هتل همراه با تزئینات زیبایی که دارد، فرصتی برای تجربه غذاهای محلی فراهم می‌کند. اگر دوست دارید تجربه غذاهای اصیل در محیط‌های بومی داشته باشید، حتما به رستوران‌ها و کافه‌های اطراف هتل سر بزنید. صبحانه‌های متنوع در این هتل، روز شما را به بهترین شکل شروع می‌کنند.

هتل گرند ویستا هانوی

هتل گرند ویستا هانوی در منطقه‌ای آرام و دنج واقع شده است و از برترین هتل‌های شهر دیدنی هانوی ویتنام به شمار می‌رود. این هتل، امکانات بسیاری را برای میهمانان خود فراهم کرده است و اقامتی بی‌نظیر در ویتنام را به آنها ارائه می‌دهد. همچنین، یکی از مزایای اقامت در این هتل قرار گرفتن در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری و زیبایی شهر هانوی است. مکان‌هایی مانند دریاچه انگوک خان و آکادمی ملی موسیقی و مرکز سینمایی ملی ویتنام در فاصله یک کیلومتری این هتل قرار دارند و بازدید از آنها به راحتی قابل انجام است.

بیشتر بخوانید …

نکات ضروری که قبل از سفر به ویتنام باید بدانید

هتل‌های هانوی ویتنام با قیمت مناسب

.

هتل‌های ارزان در محله قدیمی هانوی

محله قدیمی هانوی یکی از مناطق بافت تاریخی و سنتی است که همچنان هم به خوبی تاریخ و فرهنگ خود را حفظ کرده است. این منطقه به عنوان قلب و روح تاریخی هانوی شناخته می‌شود و ساختمان‌های قدیمی در آن معماری ویتنامی-فرانسوی را با هم ترکیب کرده‌اند. همچنین، محله قدیمی دارای فضای سبز زیبا و فروشگاه‌های متنوعی است که در آن‌ها می‌توان اجناس گوناگونی نظیر سنگ‌های قیمتی، جواهرات، لباس و اسباب‌بازی پیدا کرد.

در این محله قدیمی، تعداد زیادی از هتل‌های ارزان هانوی وجود دارند. هتل‌های ارزان قیمت در این منطقه فاصله کمی تا اماکن دیدنی مانند دریاچه هوان کیم، رودخانه قرمز و کاخ امپراطوری تانگ لانگ دارند و به دلیل امکانات و خدمات خوبی که ارائه می‌دهند، از طرف کاربران با امتیاز بالایی مورد استقبال قرار می‌گیرند. قیمت یک شب اقامت در هتل‌های ارزان در محله قدیمی هانوی معمولاً بین ۱۲ تا ۱۱۲ دلار است.

هتل اسکای لاین

هتل اسکای لاین، یکی از بهترین هتل‌های ارزان هانوی است که در این لیست معرفی می‌شود. این هتل با خدمات برتری که ارائه می‌دهد، إحساس راحت و خانه خودتان را به شما القا می‌کند. اتاق‌های زیبا و مدرن این هتل مجهز به دکوراسیونی با رنگ‌های خاکستری و آبی هستند که فضای آرامی را به شما ارائه می‌دهند. پنجره‌های بزرگ اتاق‌ها از نور خورشید بهره‌برداری می‌کنند و می‌توانید از منظره شهر برایتان لذت ببرید.

هتل اسکای لاین فاصله تا فرودگاه نوا هانوی را دارای ۲۰٫۸ کیلومتر، تا دریاچه هوان کیم را دارای ۰٫۵ کیلومتر، تا معبد انگوک را دارای ۰٫۳ کیلومتر، تا معبد لیتراچر را دارای ۱٫۹ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت خوزه (سنت ژورف) را دارای ۰٫۷ کیلومتر، تا بازار دونگ ژوان را دارای ۰٫۷ کیلومتر، تا خانه اپرای هانوی را دارای ۱٫۱ کیلومتر و تا موزه هنرهای زیبا ویتنام را دارای ۱٫۷ کیلومتر اعلام می‌کند.

سخن پایانی

برای رزرو تور ویتنام و انتخاب هتل در هانوی کافی است به سایت ستاره ونک مراجعه کنید و تور متناسب با بودجه خود را انتخاب کنید.
تورهای ویتنام ستاره ونک به صورت ۷ شب و ۸ روز یا ۹ شب و ۱۰ روز برگزار می‌شود و خدمات کامل را شامل می‌شود. شما می‌توانید در میان پکیج‌های اقتصادی، لوکس و رویال یکی را انتخاب کرده و سفری رویایی به کشور زیبای ویتنام داشته باشید. کارشناسان ما زمان مناسب برای سفر، نوع ایرلاین و نوع هتل را مورد بررسی قرار می‌دهند و بهترین قیمت تور ویتنام را ارائه می‌دهند. خدمات تور ویتنام شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل بر اساس وعده‌های غذایی که در پکیج اعلام شده، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی است. در تور گروهی ویتنام ما می‌توانید در ۴ شهر هانوی، هوشیمین، خلیج هالونگ و دانانگ اقامت داشته باشید. همچنین به درخواست شما تور ویتنام و کامبوج به صورت ترکیبی نیز قابل اجرا است. این تور در تمامی فصول سال از جمله بهار، تابستان، پاییز و زمستان برگزار می‌شود.

این مقاله بهترین‌هتل‌ها و نیز هتل‌های ارزان هانوی را معرفی کردیم. با مطالعه این مطلب از ستاره ونک برای رزرو هتل خود در هانوی بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور ویتنام از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور ویتنام
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
مطالعه و نوشتن همیشه از موضوعات مورد علاقه من بوده‌اند. در همین راستا چند سالی ست که در زمینه تولید محتوا در حوزه گردشگری فعال هستم. نوشتن درباره آداب و رسوم سرزمین‌های دور و توصیف جاذبه‌هایشان از کارهایی ست که هر نویسنده به خصوص من را به وجد می‌آورد.
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید