معرفی هتل kurumba Maldives مالدیو

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 7 سپتامبر 2021
Loading...

اگر مسافر جزیره مالدیو هستید انتخاب هتل یکی از مهم‌ترین انتخاب‌هایی ست که قبل از سفر باید انجام داده و موقعیت مکانی، امکانات هتل، خدمات رفاهی و … از معیارهایی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. هتل کرومبا مالدیو به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره جزیره با لوکس‌ترین امکانات تجهیز شده و از مواردی ست که می‌توان آن را در میان لیست بهترین هتل‌های مالدیو برای اقامت قرار داد.

در قسمت شمالی شهر ماله به عنوان پایتخت مالدیو یکی از بهترین هتل‌‌های ۵ ستاره این مجمع‌الجزایر کوچک اما با شکوه را می‌توان دید. این هتل زیبا کرومبا نام داشته و با احاطه شدن توسط درختان نارگیل و شن‌های سفید چشم‌اندازی بسیار تماشایی دارد. در ادامه مطلب با امکانات هتل کرومبا مالدیو آشنا می‌شویم. (خرید تور مالدیو)

درباره هتل کرومبا مالدیو

در سال ۱۹۷۲ یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مالدیو فعالیت خود را آغاز کرده و با گذشت زمان اندکی توانست به هتل محبوب گردشگران این جزیره تبدیل شود. درباره هتل ۵ ستاره کرومبا صحبت می‌کنیم، هتلی با معماری خارق‌العاده که در دل زیباترین منطقه مالدیو قرار گرفته است.

در هتل کرومبا تمام امکانات رفاهی و تفریحی در دسترس میهمانان قرار دارد تا جایی که حتی سخت‌گیرترین افراد را نیز راضی نگاه داشته است.

کارمندان هتل کرومبا به زبان‌های زنده دنیا تسلط داشته و درخواست میهمانان را در کمترین زمان برآورده می‌کنند. همچنین وجود اینترنت رایگان پر سرعت در تمامی مناطق هتل باعث شده تا میهمانان حتی در محوطه و اتاق نیز بتوانند به شبکه‌های اجتماعی و ایمیل خود دسترسی داشته باشند.

ساحل اختصاصی به همراه انواع تفریحات آبی از دیگر امکاناتی هستند که میهمانان هتل کرومبا در طول اقامت خود می‌توانند از آن استفاده کنند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل کرومبا

اسم هتل ۵ ستاره که به میان می‌آید سطح توقعات نیز بالا می‌رود و هتل کرومبا مالدیو به خوبی توانسته با امکانات عالی و مدرن از پس هتل ۵ ستاره بودن برآمده و امتیاز بالای ۹٫۱ را از کاربران وب سایت جهانی بوکینگ کسب کند. در ادامه با امکانات این هتل مجلل آشنا می‌شویم.

مجموعه آبی هتل: استخر روباز به همراه چترهای آفتاب‌گیر، ساحل اختصاصی به همراه تفریحات آبی مانند آموزش غواصی، قایق سواری با قایق‌های کف شیشه‌ای، قایق کان، قایق‌های بادبانی، تیوب تفریحی، موج‌سواری، چتر سواری روی آب و ماهیگیری و در نهایت خدمات اسپا از امکانات مجموعه آبی هتل کرومبا هستند.

مجموعه ورزشی هتل: باشگاه بدنسازی با امکانات کامل ورزشی، کلاس‌های یوگا، زمین تنیس، کلاس‌های ژیمناستیک و نرمش‌های تخصصی از امکانات مجموعه ورزشی هتل هستند که میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود از آن استفاده کنند.

رستوران‌های هتل: میهمانان می‌توانند در رستوران‌ ویهامانا با انواع غذاهای ژاپنی، ایتالیایی، عربی، هندی، مالدیوی و آسیایی، رستوران تیلا با غذاهای هندی و مالدیوی در وعده‌های صبحانه و نهار، رستوران القصر با غذاهای لبنانی و رستوران دو با غذاهای ایتالیایی از خود پذیرایی کنند.

سایر امکانات هتل: خدمات نگهداری از کودک با هزینه اضافه، خدمات برگزاری مراسم عروسی، کافی نت ۲۴ ساعته، مربیان ورزشی در زمینه‌های یوگا، تنیس و غواصی، فضای سبز، باشگاه ویژه کودکان، ترانسفر رفت و برگشت.

امکانات اتاق‌های هتل کرومبا

اتاق‌های هتل کرومبا طراحی خاص داشته و آرامش محض را به میهمانان هدیه می‌دهند. بالکن اختصاصی که با مبلمان رنگی تزیین شده منظره‌ای خارق‌العاده از طبیعت مالدیو را پیش روی میهمانان قرار می‌دهد.

وجود سیستم پیشرفته تهویه مطبوع این امکان را به میهمانان می‌دهد تا دمای اتاق را طبق سلیقه خود تنظیم کنند.

دستگاه چای و قهوه ساز، یخچال، مینی بار، تختخواب‌های ضد حساسیت، نظافت روزانه، کمد لباس، میز کار، سرویس حمام با وان و کامل‌ترین وسایل بهداشتی، اتاق‌های جکوزی دار با استخر خصوصی (در برخی از اتاق‌ها)، تلویزیون صفحه تخت متصل به شبکه‌های جهانی، اینترنت پر سرعت رایگان و فضای عالی و بزرگ از امکانات اتاق‌های هتل کرومبا مالدیو هستند.

انواع اتاق‌های هتل کرومبا

اتاق‌های دو نفره، سوییت‌های شیک و ویلاهای لوکس انواع اقامتگاه در هتل کرومبا با را تشکیل می‌دهند. در ادامه با امکانات تعدادی از اتاق‌های هتل آشنا می‌شویم.

Deluxe Bungalow: اتاق‌های ۷۴ متری که در فاصله کوتاهی از ساحل با چشم انداز اقیانوس قرار گرفته و مجهز به یک ایوان در فضای باز، تختخواب‌های با کیفیت، یک اتاق خواب بزرگ، یک حمام به همراه دوش و وان اختصاصی هستند.

Deluxe Villa with Private Pool: سوییت‌های ۱۶۰ متری که با لوکس‌ترین امکانات تجهیز شده‌اند. دلوکس ویلاها دارای یک اتاق خواب بزرگ، اتاق نشیمن و ایوان هستند که به ماسه‌های سفید دریا منتهی می‌شوند. حیاط خصوصی دارای یک استخر/حمام آبگرم و صندلی‌های آفتاب‌گیر از دیگر امکانات این سوییت‌های لوکس هستند.

Garden Pool Villa: اتاق‌های ۱۲۴ متری که دارای یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن است که با درهای کشویی از هم جداشده‌اند. همچنین یک حمام باز بزرگ با وان و حیاط خصوصی از دیگر امکانات اتاق گاردن پول ویلا می‌باشد.

موقعیت مکانی هتل کرومبا

هتل کرومبا مالدیو در بخش شمالی ماله و در منطقه خوش آب و هوای ویاهامانافوشی قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی مالدیو قرار گرفته و مسافران با قایق‌های تندرو و در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای می‌توانند خود را از فرودگاه به هتل برسانند.

همچنین وجود تاکسی هواپیمایی، قایق‌های تندرو و معمولی در اطراف هتل باعث شده تا میهمانان به راحتی به سایر جاذبه‌های مالدیو دسترسی پیدا کنند.

آدرس هتل کرومبا مالدیو: Vihamanafushi, North Male Atoll, 08340 North Male Atoll, Maldives – ۲۱٫۵ km from city centre

بیشتر بخوانید ….

مالدیو کجاست؟

بهترین هتل‌ها برای اقامت در مالدیو کدامند؟

سفر به مالدیو تست PCR نیاز دارد؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید