معرفی هتل 5 ستاره Elite world Istanbul hotel استانبول

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 23 فوریه 2023
Loading...

بیشتر هتل‌های زیبا و لوکس استانبول در میدان تکسیم قرار دارند و هتل هتل الیت ورد استانبول نیز از آن دسته هتل‌هایی است که با قرارداشتن در این منطقه و ارائه خدمات لوکس توانسته طرفداران ویژه خود را داشته باشد. در ادامه مطلب امکانات رفاهی و تفریحی هتل آشنا می‌شویم. 

موقعیت مکانی عالی، رفتار مناسب کارکنان، اتاق‌های بزرگ و تمیز، غذاهای عالی و باکیفیت، مجموعه آبی مجهز و غیره همه همه باعث شده‌اند تا هتل الیت ورود استانبول امتیاز ۸٫۳ را از کاربران وب سایت بین‌المللی بوکینگ دریافت کند. همچنین این هتل تراسفر رایگان به فرودگاه را جز خدمات خود قرار داده و علاوه براین با داشتن پرسنل مسلط به زبان‌های زنده دنیا به راحتی می‌تواند با گردشگران خارجی تور استانبول ارتباط برقرار کند.

درباره هتل الیت ورد استانبول

هتل ۵ ستاره الیت ورود در سال ۲۰۱۴ ساخته شد. این هتل با قرارگیری در میدان تکسیم و ایستگاه مترو دسترسی میهمانان به جاذبه‌های تاریخی و مراکز تفریحی استانیول را راحت کرده است. ساختمان هتل بسیار زیبا طراحی شده و نمای اتاق‌های آن با تابلوفرش‌های زیبا و مبلمان لوکس تزئین شده‌اند.

میهمانان این هتل می‌توانند پس از یک گشت‌و‌گذار عالی در استانبول جهت استراحت و رفع خستگی از خدمات مجموعه آبی و سالن اسپا استفاده کنند. به علاوه وجود اینترنت پرسرعت در لابی و هتل به میهمانان این امکان را می‎دهد تا در سراسر محوطه هتل بتوانند به فضای مجازی دسترسی داشته باشند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل الیت ورد استانبول مجهز به کلیه امکانات و تجهیزات هتلی مطابق با استاندارهای بین‌المللی هتل‌های ۵ ستاره می‌باشد. قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته حضور دارند و اتاق‌ها نیز روزانه تمیز می‌شوند. کارکنان هتل الیت ورد استانبول به دو زبان انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. میهمانان می‌توانند در صورت نیاز از خدمات خشکشویی، آرایشگاه و اتاق کامپیوتر استفاده کنند.

این هتل فضایی با تجهیزات کامل را به سالن کنفرانس اختصاص داده است و میهمانان می‌توانند با هماهنگی قبلی آن را برای جلسات کاری رزرو کنند. چندین مغازه خرید سوغاتی، اینترنت رایگان و پرسرعت در لابی و تلویزیون در قسمت‌های مختلف لابی از دیگر امکانات هتل هستند.

مجموعه ورزشی هتل الیت ورد استانبول با امکاناتی مانند استخر سرپوشیده، آبگرم، سونا و مرکز تناسب اندام در تمامی ماه‌های سال در خدمت میهمانان می‌باشد. علاوه بر این رستوران و کافی شاپ هتل با ارائه انواع غذاهای بین‌المللی و نوشیدنی‌های گرم و سرد آماده پذیرایی از میهمانان هستند.

نکته قابل توجه اینکه منو صبحانه و استفاده از مجموعه آبی برای میهمانان هتل رایگان است.

انواع اتاق‌های هتل

کینگ سوئیت: کینگ سوئیت، مجموعه‌ای ۶۰ متری است که یک اتاق خواب مستر و یک پذیرایی دارد. این سوئیت به شیوه نئو کلاسیک تزئین شده و دارای حمام اختصاصی با وان و کلیه وسایل بهداشتی لوکس می‌باشد. میهمانان اتاق می‌توانند به صورت رایگان از مجموعه آبی و خدمات اسپا استفاده کنند.

اتاق لوکس دو نفره: اتاقی بسیار بزرگ و لوکس که تمامی وسایل آن بسیار خلاقانه چیده شده‌اند. حمام با کاشی‌های مرمری، تابلو فرش‌های زیبا، سرویس خواب راحت، میز کار با کلیه امکانات و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های بین‌المللی از امکانات اتاق لوکس دونفره هستند. میهمانان این اتاقه هم می‌توانند از خدمات اسپای رایگان استفاده کنند.

اتاق دو تخته: یک تخت بزرگ دو نفره، تلویزیون صفحه تخت، حمام و سرویس بهداشتی مجهز، یک میز کار کوچک و مینی بار از امکانات اتاق‌های دو تخته هستند. منو صبحانه و مجموعه آبی خدماتی هستند که به طور رایگان در اختیار میهمانان این اتاق قرار می‌‌گیرد.  

تمامی اتاق‌های هتل الیت ورد استانبول قابلیت تغییر ظرفیت با اضافه کردن یک تخت میهمان را دارند.

امکانات اتاق‌های هتل

هتل الیت ورد استانبول در مجموع دارای ۱۸۱ اتاق و سوئیت می‌باشد. کلیه اتاق‌ها بزرگ و جادار هستند و با امکاناتی مانند سیستم تهویه هوای مطبوع، اینترنت پر سرعت رایگان، ملحفه‌های ضد حساسیت، چای و قهوه ساز، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت و … تجهیز شده‌اند. یک مینی بار هم با تنقلات جذاب در اتاق وجود دارد که میهمانان با پرداخت هزینه می‌توانند آن استفاده کنند.

در تمامی اتاق‌ها سرویس حمام با وان، وسائل بهداشتی مانند شامپو، صابون و … ، سشوار و حوله وجود دارد.

همچنین در صورتی که میهمانان نیاز به تخت اضافه یا هر وسیله دیگر داشته باشند می‌توانند آن را از قسمت پذیرش درخواست کنند.

موقعیت مکانی هتل

هتل ۵ ستاره الیت ورد در بخش اروپایی استانبول قرار دارد اما ایستگاه مترویی که در نزدیکی آن واقع شده، دسترسی گردشگران به بخش آسیایی و جاذبه‌های تاریخی مانند مساجد بازار بزرگ و کاخ‌های استانبول را  راحت کرده است. مراکز خرید بزرگ و رستوران‌های بسیار لوکس را در اطراف هتل الیت ورد می‌تواند دید. 

اگر مسافر تور ترکیه هستید، قبل از سفر در مورد مکان اقامت و جاهای دیدنی مقصد خود اطلاعات کافی را بدست بیاورید.

بیشتر بخوانید …

چگونه در سفر به استانبول هتل مناسب خود را انتخاب کنیم؟

چگونه در سفر به استانبول هتل مناسب خود را انتخاب کنیم؟

بایدها و نبایدهای سفر به استانبول

برای مشاهده قیمت و خرید تور استانبول از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور استانبول
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید