معرفی هتل رادیسون بلو سندتاون ژوهانسبورگ

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 19 دسامبر 2023
Loading...

هتل Radisson Blu Sandton Johannesburg (رادیسون بلو سندتاون) در قلب منطقه تجاری لوکس شهر و در فاصله چند قدمی ایستگاه Gautrain قرار دارد و از طریق فرودگاه بین المللی OR Tambo به راحتی قابل دسترس است. این هتل با داشتن موقعیت مکانی عالی فقط چند دقیقه با جاذبه‌هایی مانند میدان نلسون ماندلا، مرکز خرید سندتون سیتی و بسیاری از رستوران‌های لوکس هر فاصله دارد.  شما می‌توانید هتل رادیسون بلو سندتاون ژوهانسبورگ را برای اقامت تفریحی یا کاری انتخاب کنید.

درباره هتل رادیسون بلو

فرقی نمی‌کند که به قصد گشت و گذار یا با هدف کاری به ژوهانسبورگ سفر کرده‌اید، هتل رادیسون بلو سندتاون ژوهانسبورگ به عنوان یک اقامتگاه تفریحی و تجاری لوکس با بهترین و مدرن‌ترین امکانات از شما پذیرایی می‌کند. این هتل دارای یک استخر روباز و یک مرکز تناسب اندام می‌باشد.

اتاق‌های هتل با رنگ‌های گرم آفریقایی تزیین شده و هر یک از آنها با تلویزیون‌های صفحه تخت، وای فای و میز کار تجهیز شده‌اند.

میهمانان هتل می‌توانند پس از یک روز طولانی در ژوهانسبورگ، با صرف یک وعده غذایی در رستوران روباز  Vivace حسابی استراحت کرده و سرآشپزها را در حال تهیه غذاهای لذیذ و مدرن تماشا کنند. میهمانان برای تمدد اعصاب می توانند به طبقه بالا قسمت سکوی آفتابگیر و استخر روباز در طبقه هشتم بروند. در این قسمت فضاهای اختصاصی  از جمله مرکز تناسب اندام و اسپا، فرصت های زیادی برای استراحت را ارائه می‌دهد. وجود تمامی این امکانات دلیلی شده تا بیشتر مسافران تور آفریقای جنوبی هتل رادیسون بلو را برای اقامت خود در شهر ژوهانسبورگ انتخاب کنند.

موقعیت مکانی هتل رادیسون بلو سندتاون ژوهانسبورگ

اگر از پنجره‌های هتل رادیسون بلو به بیرون نگاه کنید خود را در مرکز شهر پرجنب‌وجوش ساندتون و در فاصله کوتاهی از مرکز شهر ژوهانسبورگ خواهید دید. ایستگاه Sandton Gautrain دقیقا روبروی هتل قرار دارد و دسترسی آسان به فرودگاه بین المللی OR Tambo را ارائه می‌دهد. خدمات حمل و نقل را می‌توان از طریق هتل با پرداخت هزینه اضافه هماهنگ کرد. هتل رادیسون بلو  همچنین تا شعاع ۳ کیلومتری خود، از جمله بلوک‌های اداری شرکت، شهر سندتون، میدان ماندلا و ایستگاه ساندتون گوترین شاتل رایگان ارائه می‌دهد.

آدرس هتل رادیسون بلو: Cnr of Rivonia & West Roads, Sandton, Sandton, 2000 Johannesburg, South Africa –

شماره تماس: +۲۷ ۱۱ ۲۴۵ ۸۰۰۰

آدرس الکترونیکی برای رزرو: reservations.sandton@radissonblu.com

امکانات عمومی هتل رادیسون بلو

  • خدمات شاتل
  • منطقه مخصوص سیگار کشیدن
  • تهویه مطبوع
  • سرویس بیداری
  • گرمایش
  • عایق صدا
  • کرایه ماشین
  • لپ تاپ ایمن
  • ناهار بسته بندی شده
  • اتاق های عایق صدا
  • پنکه
  • آرایشگاه / آرایشگاه
  • وسایل اتو
  • امکانات برای مهمانان معلول
  • شاتل فرودگاه
  • هزینه اضافی
  • اتاق های غیر سیگاری
  • سرویس بیداری/ساعت زنگ دار
  • سرویس اتاق

بیشتر بخوانید

ژوهانسبورگ کجاست؟  تصاویر + جزئیات

امکانات تفریحی هتل رادیسون بلو

امکانات تفریحی هتل رادیسون بلو موارد زیر را شامل می‌شود:

رستوران و نهار خوری

استراحت کنید، از مناظر پانوراما لذت ببرید و یک وعده غذایی مجلل را در رستوران مدرن هتل میل کنید! جایی که سرآشپزها در آشپزخانه با پلان باز غذا را جلوی چشمان شما آماده می‌کنند. مهمانان می‌توانند غذا و نوشیدنی خود را از میان طیف گسترده ای از غذاها انتخاب کنند.

Vivace، رستورانی به سبک ایتالیایی معاصر با مناظر خوش منظره از سندتون و هوای تازه می‌باشد. این یکی از معدود رستوران‌های شهر است که آشپزخانه‌ای با پلان باز دارد که به مشتریان اجازه می‌دهد آشپزها را درست جلوی چشمانشان هنگام طبخ غذا نگاه کنند. همچنین دارای یک منطقه ناهار خوری خصوصی در داخل رستوران برای صرف غذا می‌باشد. علاوه بر این محدودیتی برای انتخاب نوشیدنی‌ها در این رستوران وجود ندارد.

سالن کنفرانس ها و جلسات

مجموعه‌ای از مکان‌های کنفرانس برای برگزاری جلسات و رویدادهای ویژه در هتل رادیسون بلو سندتاون ژوهانسبورگ موجود است. تمام اتاق‌های کار به صورت حرفه‌ای طراحی شده‌اند و دارای آخرین فناوری کنفرانس هستند.

هشت مرکز جلسه و کنفرانس برای میزبانی جلسات کوچک و بزرگ طراحی شده‌اند. اتاق‌های جلسه مجهز به تجهیزات پیشرفته و دسترسی به اینترنت پرسرعت بی سیم رایگان هستند. منطقه کنفرانس همچنین خدمات کامپیوتر، فکس و فتوکپی را ارائه می دهد.

علاوه بر این، بالکن بزرگ در فضای باز در طبقه دوازدهم که مشرف به سندتون است، برای نوشیدنی های خوش آمدگویی، پذیرایی یا صرفاً برای بیرون رفتن در زمان استراحت با یک فنجان قهوه بسیار مناسب می‌باشد.

بیشتر بخوانید

بهترین هتل های ژوهانسبورگ

مرکز سلامتی و تناسب اندام هتل رادیسون بلو سندتاون ژوهانسبورگ

استخر و تراس پانوراما روی پشت بام هتل رادیسون بلو سندتاون ژوهانسبورگ در طبقه ۹ قرار دارد و مکانی ایده آل برای استراحت و لذت بردن از یک میان وعده سبک است. در مجاورت عرشه استخر و تراس روی پشت بام، سالن بدنسازی پلاتینوم و اسپای سلامتی Planet Fitness به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع را می‌توان دید که به مهمانان ورزش پرانرژی در کلاس جهانی در یک باشگاه ورزشی پیشرفته یا آرامش در اسپای سلامت و زیبایی ۵۰۰ متر مربع ارائه می‌دهد.

برای انجام تمرینات هوازی، مهمانان می‌توانند به صورت رایگان از مرکز تناسب اندام پلاتینیوم پلنت با مساحت ۵۵۰۰ متر مربع استفاده کنند. این مرکز پیشرفته دارای امکانات دویدن در فضای باز و سرپوشیده فوق العاده ای است که علاقه مندان به ورزشگاه از آن لذت خواهند برد. کافه Verve، واقع در مرکز تناسب اندام، غذاها و نوشیدنی های مغذی را سرو می کند و مکانی عالی برای افرادی است که می خواهند پس از یک ورزش از غذاهای انرژی زا لذت ببرند.

برای استفاده از آفتاب گرم آفریقای جنوبی، یک فضای استخر روباز با مناظر حیرت انگیز شهر در طبقه هشتم واقع شده است. با این حال، برای روزهای ابری نیز یک استخر سرپوشیده واقع در Platinum Planet Fitness در دسترس است.

برای آرامش بخش ONEwellness Spa به عنوان یک استراحتگاه ایده آل عمل می کند. همچنین فهرست گسترده‌ای از درمان‌ها از جمله مراقبت از پوست، مانیکور، پدیکور و ماساژ در این قسمت وجود دارد.

اتاق های هتل رادیسون بلو سندتاون ژوهانسبورگ

هتل رادیسون بلو سندتاون ژوهانسبورگ دارای ۲۸۳ اتاق است که منظره زیبا از منطقه سندتون را ارائه می‌دهند. تمامی اتاق‌ها در زمینه راحتی و طراحی به شیوه سبک زندگی نوآورانه در نوع خود منحصر به فرد هستند.

تم های مختلف اتاق، از گرم، معاصر و کلاسیک گرفته تا جسورانه و غیر متعارف همراه با مناظر پانورامای فراموش نشدنی و الهام بخش به این معنی است که هتل خواسته میهمانان با هر سلیقه‌ای را راضی نگاه دارد. همه اتاق‌های هتل دارای پهنای باند رایگان، کنترل آب و هوای مجزا و تلویزیون‌های LCD با صفحه تخت هستند.

دارای دسترسی به اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان، کنترل تهویه مطبوع مجزا و تلویزیون LCD با صفحه تخت که طیف گسترده‌ای از کانال‌های ماهواره‌ای را ارائه می‌دهد، مینی بار و قهوه ساز در همه اتاق ها و در کلاس تجاری و سوئیت ها یک دستگاه قهوه ساز نسپرسو از دیگر امکانات اتاق‌های هتل رادیسون بلو هستند.

انواع اتاق‌های هتل

• ۲۱۲ اتاق استاندارد (شامل دو اتاق برای معلولان جسمی)

• ۴۵ اتاق بیزینس کلاس

• ۳۲ سوئیت

• ۱ سوئیت لوکس

هزینه اقامت در هتل رادیسون بلو سندتاون ژوهانسبورگ

هزینه اقامت در هتل رادیسون بلو به نوع اتاق و همچنین زمان سفر بستگی دارد. به طو معمول قیمت اتاق‌ها در فصل‌های پیک سفر کمی بیشتر از روزهای عادی و ایام غیر پیک می‌باشد. در مجموع می‌توان گفت که هزینه اقامت در این هتل از ۳۰۰۰ راند برای هر بزرگسال در یک اتاق معمولی شروع می‌شود. نرخ ها بسته به تعداد مهمانان، وعده های غذایی شامل (مبنا)، فصل و مدت اقامت متفاوت است و پس از دریافت درخواست قیمت توسط هتل رادیسون بلو سندتون تایید می شود.

بیشتر بخوانید

معرفی هتل میکلانژ ژوهانسبورگ

هتل های اطراف رادیسون بلو

از دیگر اقامتگاه‌های اطراف هتل رادیسون بلو سندتاون ژوهانسبورگ می‌توان به هتل گلد ریف سیتی، هتل داوینچی ژوهانسبورگ و هتل پورتیا بالالایکا سنتن اشاره کرد. این هتل‌ها نیز مانند رادیسون بلو با بهترین و مدرن‌ترین امکانات از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند. همچنین فاصله هتل رادیسون بلوئ با مهمترین فرودگاه‌های ژوهانسبورگ به صورت زیر می‌باشد:

  • فرودگاه گرند سنترال

۲۶٫۱km

  • فرودگاه بین المللی لانسریا

۳۱٫۴km

  • Randburg Heliport Airport 

۹۰۶٫۵km

  • فرودگاه بین المللی تامبو

۲۱٫۶km

  • فرودگاه راند

۱۲٫۴km

سخن پایانی

مسافرانی که ‌با هدف کاری یا تفریحی به شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی سفر می‌کنند می‌توانند هتل رادیسون بلو سندتاون را برای اقامت خود انتخاب کنند. این هتل موقعیت مکانی عالی دارد و با قرار گرفتن در کنار ایستگاه مترو دسترسی میهمانان را به سایر نقاط شهر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر این هتل تمامی امکانات رافاهی از جمله اتاق‌های بزرگ، استخر روباز، استخر سربسته، خدمات اسپا، باشگاه بدنسازی و غیره را برای میهمانان فراهم کرده است. شما می‌توانید جهت رزرو و اقامت در هتل رادیسون بلو با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور آفریقای جنوبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور آفریقای جنوبی
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
مطالعه و نوشتن همیشه از موضوعات مورد علاقه من بوده‌اند. در همین راستا چند سالی ست که در زمینه تولید محتوا در حوزه گردشگری فعال هستم. نوشتن درباره آداب و رسوم سرزمین‌های دور و توصیف جاذبه‌هایشان از کارهایی ست که هر نویسنده به خصوص من را به وجد می‌آورد.
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید