معرفی هتل درویشی مشهد

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 26 سپتامبر 2021
Loading...

اگر عازم مشهد هستید و به کمتر از اقامت در هتل‌های ۵ ستاره، با امکاناتی مانند استخر، سالن ورزشی، اتاق‌های مجلل با تخت‌های شاهانه و … راضی نمی‌شوید فقط یک راه پیش رو دارید، انتخاب هتل درویشی مشهد! این هتل با معماری مدرن و موقعیت مکانی عالی اقامتی لوکس را به میهمانانش هدیه می‌دهد.

مشهد به عنوان پایتخت زیارتی ایران هر ساله میزبان هزاران مسافر داخلی و خارجی می‌باشد. از این رو هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره بسیاری در این شهر ساخته شده و گردشگران این امکان را دارند تا با توجه به بودجه و انتظاراتی که دارند محل اقامت خود را انتخاب کنند. در این بین اما هتل درویشی مشهد یک سر و گردن بالاتر از سایر اقامتگاه‌ها قرار گرفته اقامتی شاهانه را همراه با مدرن‌ترین امکانات در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. در ادامه به معرفی این هتل ۵ ستاره لوکس می‌پردازیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

درباره هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد از بهترین هتل‌های ۵ ستاره پایتخت مذهبی ایران است که با مدرن‌ترین امکانات روز هتلی دنیا تجهیز شده و حتی سخت‌گیرترین میهمانان را نیز راضی می‌کند. این هتل در سال ۱۳۹۰ افتتاح و آوازه ساختمان تمام شیشه‌ای‌اش نه فقط در ایران بلکه در کشورهای خاورمیانه نیز پیچید.

هتل درویشی بیش از ۲۰ طبقه داشته و به قدری با شکوه و عظیم است که جز برترین آسمان خراش‌های شهر مشهد به شمار می‌آید. تمامی واحدهای اقامتی، رویال سوئیت‌ها، تالارهای پذیرایی، رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی و هر چه که در این هتل وجود دارد همه و همه معماری و طراحی خارق‌العاده داشته و به قصرهای سلطنتی شباهت دارند.

از آنجا که بیشتر میهمانان هتل درویشی بین‌المللی هستند در محوطه آن یک بازار با معماری سنتی نیز وجود دارد که انواع پوشاک و فروشگاه‌های اکسسوری با برندهای معتبر جهانی در آن فعالیت دارند. همچنین خدمات اسپا هتل درویشی در محیطی لوکس و آرام ارائه به میهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل درویشی

پایه و اساس ساخت هتل درویشی مشهد بر لوکس و مجلل بودن بنا شده است. این هتل با در نظر گرفتن نیاز میهمانان به تمامی سلیقه‌ها توجه کرده و در نهایت امکاناتی حتی فراتر از یک هتل ۵ ستاره را نه فقط در اقامتگاه‌ها بلکه در جای‌جای هتل تعبیه کرده است. در ادامه به امکانات این هتل فوق لوکس آشنا می‌شویم.

رستوران‌های هتل

هتل درویشی با در نظر گرفتن تمامی ذائقه‌ها مجموعه‌ای کامل از انواع رستوران‌ها را گرد هم آورده است. رستوران آتریوم با طراحی نئوکلاسیک و انواع غذاهای فرنگی، روف گاردن با غذاهای بین‌المللی و فضایی دوستانه، رستوران فود فیروزه، رستوران پاشا، چایخانه سنتی، کافی شاپ اسپا و کافی شاپ رومانو از رستوران‌های لوکس هتل هستند.

مجموعه آبی هتل

استخر، جکوزی، سونا، حمام سنتی، ماهی درمانی، سنگ درمانی، سالن ماساژ و اسپا با لوکس‌ترین امکانات از امکانات مجموعه آبی هتل هستند. میهمانان هتل می‌توانند از خدمات هتل به صورت رایگان استفاده کنند اما استفاده از سالن اسپا و … با پرداخت شارژ اضافه امکان‌پذیر است.

مجموعه ورزشی هتل

سالن بدنسازی بسیار مجهز با کامل‌ترین وسایل ورزشی و یک سالن بیلیارد از امکانات مجموعه ورزشی هتل درویشی هستند که در اختیار میهمانان علاقه‌مند به ورزش قرار می‌گیرد.

روف گاردن با نمای پاناروما

روف گاردن در طبقه بیستم هتل قرار گرفته و چشم‌اندازی استثنایی به حرم امام رضا دارد. این مکان معماری بسیار خلاقانه داشته و با انواع غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ از میهمانان پذیرایی می‌کند.

سایر امکانات هتل

شهربازی، تالار آینه، تالار دیپلمات، اتاق جلسات، مراکز خرید، پارکینگ رایگان، مرکز خشک‌شویی، خدمات ویژه معلولین، اینترنت رایگان در لابی، صرافی، سرویس رفت و برگشت به حرم.

امکانات اتاق‌های هتل درویشی

اتاق‌های هتل درویشی مشهد طبق استانداردهای هتلی در دنیا طراحی شده و خدماتی لوکس را به میهمانان ارائه می‌دهند.

سرویس‌های خواب بسیار راحت با ملحفه‌های ضد حساسیت، سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، سرویس مبلمان، حمام با دوش و کلیه وسایل بهداشتی، میز تحریر، دستگاه چای ساز، صبحانه رایگان، پاور سوییچ، صندوق امانات در داخل اتاق، دراور، سرویس بهداشتی فرنگی، روم سرویس، سیستم اعلام حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سیستم گرمایش و سرمایش از امکانات اتاق‌های هتل هستند.

نکته قابل توجه اینکه علاوه بر امکانات کلی که در تمام اتاق‌ها مشترک است. هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌ها با توجه به فضایی که دارد دارای امکانات و خدمات ویژه نیز می‌باشد.

انواع اتاق‌های هتل درویشی

هتل درویشی مشهد در مجموع ۲۲۳ واحد اقامتی از جمله اتاق‌های رویال، پنت هاوس، اتاق‌های ملل و اتاق‌های VIP دارد که در ادامه با امکانات تعدادی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

اتاق‌های دبل

طراحی اتاق‌های دبل ترکیبی جالب از تزیینات مدرنیته و سنتی رعایت شده است. این اتاق‌ها با امکاناتی مانند سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، درب الکترونیکی، میز آرایش و یک سرویس خواب دو نفره تجهیز شده‌اند.

اتاق تریپل کینگ

اتاق‌های تریپل کینگ فضایی بزرگتر از دبل داشته و دارای یک تخت دونفره و یک تخت یک نفره می‌باشد. این اتاق‌ها نیز تمامی امکانات اتاق‌های دبل مانند تلویزیون صفحه تخت، حمام با سشوار، میز آرایشی و … را دارد.

اتاق چهار تخته

اتاق‌های ۴ تخته به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای یک تخت دونفره و دو تخت یک نفره هستند. میهمانان این واحدهای اقامتی می‌توانند از امکاناتی مانند سیستم تهویه هوا، مینی بار، میز آرایش، سشوار، تلویزیون بی سیم، کمد لباس و … استفاده کنند.

سوییت رویال

رویال سوییت‌ هتل درویشی بسیار خلاقانه طراحی شده است. این سوییت دارای یک سرویس خواب دو نفره و دو سرویس خواب یک نفره می‌باشد. محوطه مخصوص پذیرایی با میز و صندلی به همراه سایر خدمات هتلی از امکانات ویژه رویال سوییت می‌باشد.

سوییت دوبلکس هند

این واحد اقامتی همانطور که از اسمش پیداست با طراحی هندی تزیین شده است. همه چیز در این سوییت شکل و شمایلی شبیه به خانه‌های مجلل هندوستان را دارد. سرویس‌های خواب سوییت دوبلکس هند ۴ نفره می‌باشد.

سوییت دوبلکس ایران باستان

واحد اقامت ایران باستان لوکس‌ترین، مجلل‌ترین و البته گران‌ترین واحد اقامتی در هتل درویشی است. این سوییت با شکوه تمامی المان‌های معماری ایران باستان را در خود داشته و اقامتی هیجان‌انگیز را به میهمانان هدیه می‌دهد.

موقعیت مکانی هتل درویشی

هتل درویشی مشهد در خیابان امام رضا و ما بین خیابان‌های ۲۴ و ۲۶ قرار گرفته است. این هتل حدود یک کیلومتر با حرم امام رضا فاصله داشته و سویس رفت و برگشت به حرم را نیز برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

فاصله هتل درویشی با بازار رضا، باغ خونی، کلیسای مسروپ مقدس یک کیلومتر، با باغ پرندگان ۱۱ کیلومتر و با باغ گل‌ها ۱۴ کیلومتر است.

بیشتر بخوانید …

راهنمای سفر به مشهد

نگاهی به جاذبه‌های تاریخی مشهد

بهترین رستوران‌های مشهد را می‌شناسید؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید