مراکز تفریحی دبی برای کودکان | شهر کودکان دبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 29 ژانویه 2022
Loading...

سهم کودکان در سفر به دبی محفوظ است! این مقصد لوکس حتی از فکر کودکان نیز غافل نمانده و تفریحاتی هیجان‌انگیز را برای مسافران کوچک خود در نظر گرفته است. فرزندان شما چه اهل تفریحات آبی باشند و چه طرفدار بازی‌های چالش برانگیز و مهیج می‌توانند خاطراتی شیرین را از سفر به دبی در ذهن خود به ثبت رسانند. در ادامه با مراکز تفریحی دبی برای کودکان آشنا می‌شویم.

اگر تصمیم دارید فرزندانتان را نیز در سفر با خود همراه کنید، تور دبی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مقصد با نظر گرفتن نیاز کودکان محیطی را فراهم کرده تا این کوچولوهای دوست داشتنی نیز در کمال آرامش از سفر خود لذت ببرند. پارک آبی وایلد وادی، پارک آتلانتیس، پیست اسکی و کیدزکانیا همه و همه آماده‌اند تا با تفریحات ویژه از کودکان پذیرایی کنند.

وایلد وادی / Wild Wadi Waterpark

هتل جمیرا بیچ دبی در دنیای گردشگری نامی پرآوازه دارد و وجود پارک آبی وایلد وادی را در کنار امکانات مدرن این هتل می‌توان یکی از دلایل معروفیت و محبوبیت جمیرا بیچ دانست. چرا که پارک آبی وایلد وادی نه فقط ویژه بزرگسالان بلکه از مراکز تفریحی دبی برای کودکان نیز به شمار رفته و محیطی کاملاً امن و سرشار از انرژی را برای تفریحات خانوادگی محیا می‌کند. انواع سرسره‌های مهیج، استخرهای کم عمق و ده‌ها بازی متنوع دیگر از جاذبه‌های وایلدوادی برای کودکان هستند. این مجموعه جز قدیمی‌ترین پارک‌های آبی در دبی است که بعد از گذشت سال‌ها همچنان معروفیت خود را حفظ کرده و سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا می‌باشد. گردشگران می‌توانند در روزهای عادی از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر و در روزهای تعطیل تا ساعت ۱۰ شب از امکانات پارک آبی وایلدوادی استفاده کنند.

پارک آبی آتلانتیس دبی / Aquaventure Waterpark

آکوانچر یا همان آتلانتیس معروف از دیگر مراکز تفریحی دبی برای کودکان است که مکانی عالی و پر هیجان هم برای والدین و هم برای بچه‌ها به شمار می‌رود. این پارک آبی می‌تواند یک روز کامل از سفر شما به دبی را به خود اختصاص دهد. شما با ورود به آتلانتیس یک ماجراجویی غیرقابل پیشبینی را آغاز خواهید کرد. حال این انتخاب با شماست که بخواهید پس از سقوط آزاد در یک استخر پر از کوسه فرود بیایید یا سرسره‌های پیچ در پیچ را انتخاب کنید. این مجموعه تفریحی بخش‌هایی را نیز به کودکان اختصاص داده است. در این قسمت‌ها استخرهای کم عمق، سرسره‌های کوچک و وسایل بازی کم ارتفاع تعبیه شده که به کودکان این امکان را می‌دهد تا در کمال آرامش و امنیت از حضور خود در پارک لذت ببرند. گردشگران می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر از امکانات پارک آبی آتلانتیس استفاده کنند.

پارک آبی واندرلند / Wonder Land Theme & Water park

یکی از بزرگ‌ترین، جذاب‌ترین و مهیج‌ترین پارک‌های آبی دبی را می‌توان در منطقه بر دبی دید. این پارک آبی واندر لند نام داشته و به گونه‌ای طراحی شده که هم بزرگسالان و هم کودکان می‌توانند از تفریحات آن استفاده کنند. در واندر لند علاوه بر تفریحات آبی، ورزش‌های مهیج دیگر مانند جامبی جامپینگ، شهر بازی و غیره نیز وجود دارند که این امکان را به گردشگران می‌دهند تا طبق سلیقه خود از حضور در پارک لذت ببرند. هنگام ورود به واندر لند فضای پارک آبی و مجموعه تفریحی از هم جدا می‌شود یعنی شما برای ورود به هر یک باید بلیط جداگانه تهیه کنید. اگر هم خواستید می‌توانید بلیط ورود به هر دو مجموعه را با قیمتی پایین‌تر خریداری کنید. پارک آبی از ۱۰ صبح تا ۸ شب و شهربازی از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب پذیرای میهمانان در سنین مختلف می‌باشد.

پیست اسکی دبی / Ski Dubai

سومین پیست اسکی سرپوشیده در جهان و اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه به عنوان مراکز تفریحی دبی برای کودکان نیز شناخته می‌شود. این پیست دقیقاً در میان منطقه بیابانی قرار گرفته و طی یک ایده‌ای خلاقانه با حدود ۶ هزار تن برف پوشیده است. طوری با ورود به پیست اسکی فراموش می‌کنید که در میان یکی از گرم‌‍ترین مناطق خاورمیانه قرار گرفته‌اید. پیست اسکی دبی حتی فرصت دیدن پنگوئن‌های جذاب را نیز برایتان فراهم خواهد کرد. این مجموعه تفریحی خارق‌العاده در مجتمع تجاری امارات مال قرار گرفته و در سال بیش از ۲ میلیون بازدید کننده دارد. مسئولان پیست فضایی را مخصوص جهت بازی کودکان در نظر گرفته و این میهمانان کوچک می‌توانند از برف بازی، سرسره سواری و اسکی روی برف لذت ببرند. برای دسترسی به پیست اسکی دبی می‌توانید از مترو استفاده کنید.

کیدزانیا؛ بهشت کودکان / kidzania

کیدز کانیا فقط و فقط به کودکان تعلق دارد. به بیان دیگر این مجموعه شهربازی کاملاً متفاوتی ست که مهم چیز از اقتصاد گرفته تا علوم و حتی فن بیان را به کودکان یاد می‌دهند. نکته جالب اینکه هر قسمت از این شهر بازی به شغلی خاص اختصاص پیدا کرده که مدیریت آن را بچه‌ها بر عهده دارند. در قسمتی از کیدزانیا بچه‌ها پزشک می‌شوند و در قسمت دیگر می‌توانید آن‎ها در حال دستگیری سارقین ببینید؛ بنابراین کودکان در حین بازی یادمی‌گیرند که چگونه مدیریت کرده و اوضاع را در دست گیرند.

مطالب مرتبط

مارینا دبی

پارک های آبی دبی

بهترین غذاهای دبی

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید