آژانس هواپیمایی ستاره ونک اسپانسر نوزدهمین جشنواره حافظ شد. این رویداد در بیستم تیرماه سال جاری برگزار می‌شود و چهره‌های برتر سینما ایران جوایزی دریافت خواهند کرد.

همانند سال گذشته آژانس هواپیمایی ستاره ونک حامی نوزدهمین جشنواره حافظ شد. این رویداد هرساله تحت نظارت مجله سینمای دنیای تصویر برگزار می‌شود. بیستم تیرماه امسال بهترین‌های سینما ایران در سالن همایش برج میلاد جمع شده، تا برگزیده‌ترین هنرمندان و آثار را انتخاب کنند.

جشنواره حافظ امسال با یک تغییر کلی شروع به کار می‌کند و اهدای جایز به بهترین بازیگر زن و مرد مکمل حذف‌شده و قرار است از بین ۱۲ نامزد دو نفر در گروه زنان و مردان به‌عنوان بهترین بازیگر زن و مرد انتخاب شود.

همچنین در نشست خبری هفته قبل این رویداد امید معلم دبیر جشن حافظ اعلام کرده بود: جایزه تندیس حافظ ویژه علی معلم به خانم گلاب آدینه برای تقدیر از تلاش و فعالیت‌های هنری ایشان اهدا خواهد گردید.

پیش‌ازاین جایزه عباس کیارستمی به کار اولی‌های فعال در سینمای تجربی اهدا می‌گشت که امسال دامنه وسیعی از فیلم‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد تا جایزه اعلام شود.

معلم افزود: جشن به فعالیت دو حوزه سینما و تلویزیون می‌پردازد. امسال شش مستند هم در لیست داوری‌ها قرار دارد.

دبیر جشن حافظ مراسم را شبیه به گلدن کلوپ دانست.

وی در خصوص ظرفیت جشن حافظ گفت: به علت ظرفیت محدود مراسم، امسال فروش بلیط به‌صورت محدود صورت خواهد گرفت.

 

آژانس هواپیمایی ستاره ونک امسال هم همچون سال‌های گذشته اسپانسر جشن حافظ شد و  با حمایت از رویدادهای فرهنگی و هنری سعی در کمک به تعالی و ارتقا این حیطه را، دارد.

ستاره ونک با ۳۰ سال سابقه موفق در امر سفر، گردشگری و با شعار ستاره‌دار سفر کنید از علاقه‌مندان به سینما و هنر دعوت می‌کنند تا یکی از تماشاگران این رویداد باشند.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید