جواب لاتاری آمریکا 2025

نوشته شده توسط : سارا اشرف نژاد در چهارشنبه 1 مه 2024
Loading...

اگر شما هم جزو کسانی باشید که در لاتاری ثبت ‌نام کرده‌اند، احتمالا برای یک بار هم که شده، تغییرات بزرگی که با قبول شدن در این بخت آزمایی برایتان اتفاق می‌افتد را تصور کرده اید! یا شاید حتی خود را در خیابان‌های نیویورک در حال خرید دیده‌اید! لاتاری یکی از پرمخاطب‌ترین رویدادهای جهان است که خوشبختانه هنوز با وجود تحریم‌ها، ایرانیان اجازه شرکت در آن را دارند. در ادامه زمان دقیق جواب لاتاری را به شما خواهیم گفت.   

سال ۱۴۰۳ لاتاری ۲۰۲۴ است یا ۲۰۲۵؟

یکی از اشتباهات رایج افراد در فهم زمانبندی لاتاری، تاریخ ثبتنام و عنوان آن است. بگذارید با یک مثال توضیح دهیم: اگر در سال ۱۴۰۲ (۲۰۲۳) در لاتاری ثبتنام کرده باشید، عنوان لاتاری که در آن شرکت کرده‌اید، لاتاری ۲۰۲۵ می‌باشد و نتیجه آن در ۲۰۲۴ (۱۴۰۳) اعلام خواهد شد. بنابراین اگر در سال ۱۴۰۲ ثبتنام کرده باشید، در لاتاری ۲۰۲۵ شرکت کرده‌‌اید.

زمان اعلام جواب لاتاری ۲۰۲۵

بنابر اعلام مقامات برگزار کننده این رویداد، زمان اعلام جواب لاتاری ۲۰۲۵ در ۶ ماه می (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساعت ۱۲ ظهر به وقت آمریکا (۴:۳۰ صبح) می‌باشد. برای مشاهده نتیجه لاتاری می‌بایست وارد سایت dvprogram.state.gov شده و اطلاعاتی از قبیل نام خانوادگی با حروف لاتین، سال تولد میلادی و Confirmation Number (کد پیگیری که پس از اتمام ثبت نام لاتاری دریافت کرده‌اید) را وارد سایت ذکر شده کنید.

توجه داشته باشید که حتما و حتما نتایج لاتاری را باید چک کنید؛ زیرا که حتی اگر برنده شده باشید هیچ‌گونه پیغامی بدین مضمون دریافت نخواهید کرد! بنابراین باید در زمان مقرر به سایت رسمی لاتاری مراجعه و نتیجه نهایی قرعه کشی را مشاهده نمایید.

سوالات متداول

آمریکا در سال ۲۰۲۵ چند نفر برنده لاتاری خواهد داشت؟

این رویداد به طور تصادفی و با قرعه کشی برندگان را از کشورهایی انتخاب می‌کند که در سال‌های گذشته نرخ مهاجرت پایینی به ایالات متحده داشته‌اند. پیش بینی می‌شود که در سال جاری تا ۵۵۰۰۰ گرین کارت به برندگان خوش شانس اعطا شود.

آیا شرکت در لاتاری محدودیت سنی دارد؟

سن شرکت در لاتاری فقط حداقل دارد؛ یعنی شما در هر سنی بیشتر از ۱۸ سال باشید می‌توانید هر ساله با آغاز ثبت نام لاتاری شانس خود را امتحان کرده و در این برنامه شرکت کنید.

اگر پس از ثبتنام در لاتاری کودکی متولد شود چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر متاهل بودید و فرزندتان پس از ارسال مدارک به دنیا آمد (یا به فرزندی پذیرفته شد)، می‌توانید نام او را به پرونده خود اضافه کنید.

چه زمانی برای لاتاری ۲۰۲۶ اقدام کنم؟

ثبت نام برای گرین کارت آمریکا از اکتبر ۲۰۲۴ (مهر ماه ۱۴۰۳) آغاز و تا اوایل نوامبر ۲۰۲۴ (اواسط آبان ۱۴۰۳) باز خواهد بود.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
سارا اشرف نژاد
از همان ابتدای شروع به تحصیل، علی رغم تمام تبلیغات محیطی منفی بر علیه رشته انسانی، شیفته ادبیات و زنگ انشا بودم. به تدریج که به همراه کتاب‌های رمانم بزرگ‌ و بزرگ‌تر شدم، برای یافتن پاسخ سوالات بنیادی‌ام وارد رشته ادیان و عرفان شدم و این نقطه‌ی آشنایی من با فلسفه و هستی شناسی بود که دختری عاشق نوشتن و کشف جهان از من ساخت! اکنون من مسافری قصه گو در کوچه پس کوچه‌های ایران و جهان هستم که با نوشته‌هایم شمارا همراه خود به سفر می‌برم..
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید