دبی برای همه افراد، از ستاره‌های هالیوود تا افراد سرشناس دنیای تجارت و سرمایه، یکی از بهترین مراکز دنیا در تفریحات لاکچری محسوب می‌شود. امارات متحده عربی با سیاست‌های خود در جذب سرمایه‌های گردشگری، این شهر را به شاخص‌ترین مرکز زندگی و تفریحات مجلل تبدیل کرده است. از خرید در پاساژهای لوکس تا اقامت در هتل‌های گران‌قیمت تا شام لاکچری در هلی برد و بازی گلف در دبی، طیف وسیعی از تفریحات لاکچری را در مقابل هر گردشگر قرار داده است که می‌تواند بنا بر بودجه، یکی را انتخاب کند. در این مقاله با شما از ۸ مورد از تفریحات لاکچری در دبی صحبت کرده‌ایم. با ما تا انتهای این مطلب در آژانس گردشگری ستاره ونک همراه باشید.

تفریحات لاکچری دبی

دبی و لاکچری دو واژه جدایی‌ناپذیرند. این منطقه بسیار زیبا با تفریحات تمام نشدنی‌اش انتخاب اول لوکس‌پسندان است. هر چیزی را را تا به‌حال در رویاهایتان تصور می‌کردید در دبی به واقعیت خواهد پیوست. پس اگر به دنبال مقصدی متفاوت برای سفر می‌گردید بی هیچ معطلی با تور دبی ستاره ونک همراه شده و به سوی رویاهایتان پرواز کنید.

شام خصوصی در هلی پد برج العرب

هلی‌پد را می‌توان در همه مناطق دنیا پیدا کرد اما قطعا هلی‌پد برج‌العرب از معروف‌ترین‌های دنیاست. این مکان در برج‌العرب به یکی از مظاهر تفریحات لوکس و مجلل تبدیل شده است و می‌تواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد برایتان رقم بزند.

بعید است کسی به تفریحات لاکچری در دبی فکر کند و سرو شام مجلل و خصوصی در این مکان به او پیشنهاد نشود. هلی‌پد برج العرب در ارتفاع ۲۱۲ متری سطح زمین ساخته شده است و هزینه یک وعده شام در این مکان از ۲۷۲۲ دلار شروع می‌شود.

این مکان به صورت همزمان ظرفیت پذیرایی از ۱۲ مهمان دارد و از سال ۲۰۱۴ و ابتکار سازمان ملل برای برگزاری فستیوال غذا و همچنین صرف عواید حاصل از هر وعده غذایی به کمپین eat and feed سازمان ملل، به شهرت زیادی دست پیدا کرد.

صرف شام خصوصی در هلی پد برج العرب یکی از جذاب‌ترین تفریحات لاکچری در دبی است که ورود به آن با استقبال گرم عربی و پذیرایی مخصوص آغاز می‌شود.

در ارتفاع ۲۱۲ متری از سطح زمین، امکان مشاهده ۳۶۰ درجه‌ای شهر و مراکز خرید دبی را خواهید داشت. از این نقطه می‌توانید مارینا دبی، نخل جمیرا و جزایر جهانی را مشاهده کنید. همچنین هفت غذای خاص منوی این رستوران را شکل می‌دهند که توسط یکی از بهترین سرآشپزهای جهان طبخ می‌شوند.

اسکی و پارک آبی در دبی

تلفیق کویر و ورزش اسکی کمی عجیب، متناقض و حتی غیرممکن به نظر می‌رسد. اما از آنجایی که غیرممکن، غیرممکن است، اسکی یکی از تفریحات لاکچری در دبی محسوب می‌شود و این شهر به پیست اسکی مجهز است.

می‌توان اسکی دبی را یکی از خلاقانه‌ترین و هیجان‌انگیزترین جاذبه‌های گردشگری این شهر دانست. سالن اسکی دبی در ساختمانی شیب‌دار در بالای مرکز خرید امارات مال در خیابان شیخ زاید قرار دارد.

در این سالن می‌توان حتی پنگوئن دید، آدم برفی ساخت و تمام تفریحاتی که امکان دارید در یک ناحیه سرد و برفی داشته باشید را تجربه خواهید کرد.

از طرفی انواع بازی های آبی و پارک‌های آبی لوکس در دبی ساخته شده‌اند و این شهر از لحاظ دارا بودن تنوع در پارک‌های آبی در جهان معروف است. می‌توان سر زدن به پارک‌های آبی را از بهترین تفریحات لاکچری در دبی دانست، البته شما باید بدانید که به کدام پارک بروید.

به این نکته هم دقت کنید که معمولا اکثر پارک‌های آبی دبی در فاصله میان ماه‌های ژانویه و فوریه به خاطر تعمیرات و نگهداری سالانه، به صورت موقت تعطیل می‌شوند. بهترین پارک‌های آبی دبی عبارتند از:

  • آکواونچر، نخل آتلانتیس (۲۴۹ درهم به همراه حوله و کمد رایگان)
  • وایل وادی جمیرا (۲۶۹ درهم به همراه حوله و کمد رایگان، ورود برای ساکنین هتل جمیرا رایگان است)
  • لاگونا (۱۹۹ درهم، کمد برای دو نفر کمتر رایگان)
  • لگو لند (۲۹۵ درهم، حوله و کمد رایگان، ورود برای ساکنین هتل‌های لاپیتا یا لگو لند رایگان)

بیشتر بخوانید …

۵ پارک آبی معروف در دبی

بازدید شخصی از اسطبل اسب‌های مسابقه‌ای

جدا از اینکه اسب سواری این روزها به یکی از تفریحات لاکچری در دبی و تمام شهرهای دیگر دنیا تبدیل شده است، کمتری کسی پیدا می‌شود که به اسب‌ها علاقه نداشته باشد.

اسب‌های عرب، از نژادهای برتر اسب در دنیا هستند و دبی همه ساله میزبان مسابقات اسب‌دوانی متعددی است و بسیاری از اسب‌سواران از کشورهای دنیا برای مسابقه وارد این شهر می‌شوند.

دبی علاوه‌بر اینکه میزبان مسابقات اسب‌دوانی متعددی ست، نمایشگاه‌های اسب هم برگزار می‌کند و اگر دوست داشته باشید که نژادهای مختلف اسب را یک جا ببینید، می‌توانید تور دبی خود را با تاریخ یکی از این نمایشگاه‌ها هماهنگ کنید.

چندین اصطبل اسب‌سواری فوق‌العاده در دبی بنا شده‌اند که به مسافران امکان بازدید شخصی و حتی فرصت سوارکاری می‌دهند.

باشگاه الحبتور از بهترین باشگاه‌های اسب‌سواری دبی است و علاوه‌بر تماشای اسب‌ها و فرصت اسب‌سواری می‌توانید از امکان لوکس آن مانند اسپا، اقامت در هتل مجلل و همچنین چوگان بهره بگیرید.

 این باشگاه به روش اندلسی ساخته شده است و حدود ۵۲۰ اصطبل در آن وجود دارد. از دیگر باشگاه‌های اسب‌سواری برتر دبی می‌توان به باشگاه وینر، اصطبل هورس، باشگاه پولو و اصطبل گودولفین اشاره کرد.

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی

استخدام دستیار مد شخصی و خرید از برندهای معتبر

البته نمی‌توان با قطعیت این گزینه را در رده تفریحات لاکچری در دبی تقسیم‌بندی کرد؛ چون مد و لباس از موارد مهمی هستند که آن‌ها را به چیزی بیش از تفریح ساده تبدیل می‌کند. به هر ترتیب یکی از امکانات جالبی که می‌توانید در دبی داشته باشید این است که با دستیار مد شخصی در زمینه زیبایی و پوشاک مشورت کنید.

بسیاری از افراد متمول قبل از اقدام به خرید از برندهای معتبر و لوکس، از دستیاران شخصی مد و پوشاک کمک و مشورت می‌گیرند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. اگر خرید کردن را نوعی تفریح فرض کنیم، می‌توانیم این گزینه را هم نوعی تفریح لاکچری در دبی بدانیم که احتمالا مشابه آن را هیچ جای دیگر نخواهید دید.

هزینه مشاوره با دستیار مد شخصی به ازای حداقل دو ساعت، حدود ۱۷۹ دلار یا ۷۲۵ درهم است.

شما می‌توانید از سایت‌های مختلفی از قبل برای وقت مشاوره یا استخدام دستیار شخصی اقدام کنید و با اتمام مراحل پرداخت، تجربه هیجان‌انگیز صحبت درباره استایل شخصی‌تان با یک متخصص را داشته باشید.

سفر رمانتیک ۲ نفره با بالون شخصی

اگر دنبال یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین تفریحات لاکچری در دبی هستید، به بالون‌سواری فکر کنید. شرکت‌های متعددی در زمینه سفر با بالون در اطراف دبی خدمات‌رسانی می‌کنند و شما می‌توانید با رزرو یکی از آن‌ها، تجربه‌ای بی‌نظیر از بالون در آسمان این شهر داشته باشید.

اگر دوست دارید که فضای خصوصی‌تری را تجربه کنید و سفرتان در بالون به تجربه‌ای رمانتیک و شخصی تبدیل شود، می‌توانید امکان سفر با بالون شخصی را در این شرکت‌ها بررسی کنید.

منظره کویر یا دریای زیر پا به همراه امکان تماشای طلوع غروب خورشید به شما تجربه‌ای خواهد داد که بعید است به همین سادگی آن را فراموش کنید.

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سفر با بالون، امکانات متعدد و گزینه‌های مختلفی برای تجربه به شما خواهند داد که از خدمات لوکس تا خدمات هیجان‌انگیز متغیر است.

همچنین سفر با بالون در در دبی به طور متوسط به ازای هر فرد بین ۱۰۴۹ تا ۱۲۰۰۰ درهم قیمت دارد. این نرخ برای کودکان بین ۵ تا ۱۱ سال ۱۰۵۰ درهم است.

به این ترتیب اگر قصد سفر با بالون شخصی را داشته باشید، باید حدود ۱۲۰۰۰ درهم برای هر فرد درنظر بگیرید. این نرخ می‌تواند بیشتر یا کمتر باشد. برای رزرو سفر شخصی معمولا باید با شرکت ارائه دهنده خدمات تماس بگیرید و نرخ را به صورت شخصی از آن‌ها سوال کنید.

بیشتر بخوانید…

آشنایی با بهترین رستوران‌های دبی

تور ماشین‌های مسابقه‌ای

دبی محل برگزاری یکی از شورانگیزترین و پرهیجان‌ترین رقابت‌های ورزشی دنیا، یعنی همان فرمول یک است. همانطور که می‌دانید فرمول یک یا همان F1 به مجموعه‌ای از مسابقات جایزه بزرگ اتوموبیل‌رانی گفته می‌شود که زیر نظر فدراسیون جهانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در این مسابقات برترین برندهای خودرو در جهان با به کارگیری برترین رانندگان دنیا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. قرارگیری نام برندهای بزرگ جهان مانند فراری، آستون مارتین، مک لارن و.. در کنار بزرگان دنیای خودرو مانند لوئیس همیلتون، این مسابقات را به یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین رویدادهای ورزشی جهان تبدیل کرده است.

چند سالی می‌شود که دبی، میزبان برگزاری یکی از رقابت‌های فرمول یک شده است و همین مسئله، تورهای مسابقات فرمول یک را به یکی از تفریحات لاکچری در دبی تبدیل کرده است.

این مسابقات در جزیره مصنوعی یاس مارینا برگزار می‌شوند و ورزشگاه لوکسی که به همین نام و همین منظور تاسیس شده است، برای حدودا ۵۰هزار تماشاگر ظرفیت دارد.

شما می‌توانید برای لذت بردن از هیجان سرعت و بهم خوردن چرخ‌های اتوموبیل‌های حاضر در این مسابقات، یکی از تورهای فرمول یک را رزرو کنید و یا شخصا جایی در هتل برگزاری این رقابت‌ها بگیرید.

هتل یاس مارینا یکی از اقامتگاه‌های لوکس است که به شما امکان می‌دهد به راحتی و از بالا تماشاگر مسابقات فرمول یک باشید. مجموعه این امکانات برای هر عاشق سرعت شبیه به رویا خواهد بود.

چارتر هلیکوپتر شخصی

سوار شدن و پرواز با هلیکوپتر یکی دیگر از تفریحات لاکچری در دبی است که طرفداران زیادی دارد. اگر عاشق ارتفاع و پرواز هستید، تجربه پرواز با هلیکوپتر می‌تواند بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی باشد.

دو مرکز ارائه خدمات پرواز هلیکوپتر در دبی فعال هستند. مرکز اول در اتوبان شیخ زاید و آکادمی پلیس دبی مستقر است و مرکز دوم در نخل جمیرا، نزدیک هتل آتلانتیس قرار دارد.

با پرواز با هلیکوپترهای شخصی می‌توانید از بالا افق خیره‌کننده دبی را تماشا کنید و از تماشای مناظر شهر از بالا لذت ببرید. تماشای برج العرب، نخل جمیرا و هتل آتلانتیس از بالا می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز و به یاد ماندنی باشد.

مدت‌زمان پرواز با هلیکوپتر بین ۱۲ تا ۶۰ دقیقه به انتخاب شما متغیر است و شما می‌توانید برنامه‌های پروازی متنوعی را بنا بر درخواست و علایقتان رزرو کنید. هزینه پرواز از حدال ۶۴۶ درهم و حداکثر تا ۲۲۵۰ درهم متغیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید…

۵ مرکز خرید پرطرفدار در دبی

اجاره کشتی تفریحی کروز

نمی‌شود از تفریحات لاکچری در دبی حرف زد و از تفریحات آبی صرف‌نظر کرد. اجاره کشتی کروز یکی از بهترین راه‌های لذت بردن از زیبایی‌های خلیج فارس و گشت و گذار در دریا است.

شرکت‌های خدمات‌دهنده تور کشتی کروز با امکان گشت و گذار یک تا دو ساعته در دریا، امکان تماشای مناطق خیره‌کننده و زیبای دبی را به شما خواهند داد. شما می‌توانید بنا بر بودجه و علایقتان، نوع تور را مشخص کنید.

معمولا مدت‌زمان سوار شدن بر کشتی کروز بین یک تا دو ساعت است و شما می‌توانید تور با شام یا بدون شام و همچنین تور با ترانسفر را انتخاب کنید.

هزینه هر بار گشت و گذار با کشتی تفریحی کروز بین ۹۰ تا ۱۳۰ دلار برای هر نفر خواهد بود.

سافاری در صحرا

بدون سافاری در صحرا نمی‌توان تور دبی را تکمیل کرد. درواقع تور دبی بدون سافاری ناقص خواهد ماند. شما می‌توانید با رزرو تور سافاری در صحرا از تماشای مناظر دیدنی کویر اطراف شهر دبی لذت ببرید.

البته برخلاف آنچه فکر می‌کنید، سافاری در صحرا منحصر به دور زدن در کویر نیست؛ گاهی گشت و گذار در کویر می‌تواند به یکی از بهترین تفریحات لاکچری در دبی تبدیل شود.

شما می‌توانید امکاناتی مانند کمپ زدن در کویر، باربیکیو، کمک گرفتن از راهنمای تور و بازدید از طبیعت و حیوانات بومی کویر را رزرو کنید.

بعضی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سافاری امکان شتر سواری، صحبت با بومیان و طرح زدن حنا روی دست، تست قهوه عربی و نان محلی را برای مشتریان فراهم می‌کنند.

شرکت‌های ۴ ستاره ارائه خدمات سافاری در صحرا علاوه‌بر گشت و گذار در کویر، امکان ارائه شام هم دارند.

بیشتر بخوانید…

دیوانه‌کننده‌ترین شهربازی‌های امارات

اسپا و ماساژ در هتل های لوکس دبی

اگرچه اسپا و ماساژ به خودی خود تفریحی لوکس محسوب نمی‌شود، اما امکانات اضافی و خدمات ویژه‌ای که در بعضی از مراکز اسپای هتل‌های لوکس ارائه می‌شود، این فعالیت را به یکی از تفریحات لاکچری در دبی تبدیل کرده است.

تجربه دریافت انواع ماساژهای درمانی و آرامبخش به همراه روایح خوشبو و خدمات اضافی در فضایی لوکس و زیبا، می‌تواند استرس و فشار عصبی عضلات را دور کند و به تجربه‌ای به یادماندنی تبدیل شود.

اسپا و ماساژ در هتل‌های لوکس دبی به سادگی در دسترس قرار دارند؛ از جمله بهترین مراکز اسپا مستقر در هتل‌ها می‌توان به هتل قصر جمیرا، هتل ریتز کارلتون، هتل برج العرب، هتل نخ آتلانتیس، هتل روتانا و هتل گرند کازموپولیتن اشاره کرد.

سخن آخر

در این مقاله با هتل های لوکس دبی آشنا شدیم. اگر تصمیم به تجربه به اقامت در یکی از این هتل ها گرفتید، خوب است بدانید نیاز هست اقدامت لازم برای ویزای توریستی دبی را انجام دهید. ستاره ونک در این همراه شماست.

سوالات متداول

بهترین هتل‌های دبی کدام هستند؟

از لوکس‌ترین هتل‌های دبی می‌توان به هتل جمیرا، هتل البرشا، هتل عربین رنچز، هتل التانیه و ام سقیم دبی اشاره کرد. این هتل مرکز اقامت ثروتمندترین کسانی است که به این شهر سفر می‌کنند و امکانات و تفریحات لاکچری متعددی را به میهمانان ارائه می‌دهد.

جذاب‌ترین تفریحات دبی شامل چه مواردی است؟

طیف وسیعی از تفریحات لاکچری در دبی وجود دارد که می‌توانند تجربه‌ای هیجان‌انگیز و به یادماندنی برای گردشگران بسازند. چتربازی، فلای‌بورد، بالون سواری، زیپ‌لاین، تور هلیکوپتر، پاراسل، غواصی، شنا میان کوسه‌ها، سافاری در صحرا، بانجی جامپینگ و بازی گلف در دبی اشاره کرد.

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید