تجربه آرامش و تعادل با یوگا در بالی اندونزی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 12 مه 2024
Loading...

از یوگا در طبیعت گرفته تا کلاس‌هایی که چشم اندازی آرامش بخش به اقیانوس دارند! بالی را به یکی از اصلی‌ترین مراکز یوگا در دنیا تبدیل کرده‌اند. این جزیره بهشتی با داشتن طبیعتی سبز و بکر سال‌هاست که علاقه مندان به یوگا را جذب کرده و با برگزاری کلاس‌های تخصصی آرامش را میهمانان خود هدیه می‌دهد. فرقی نمی‌کند که یک یوگی هستید یا اولین بار است که می‌خواهید یوگا در بالی را تجربه کنید! در هر صورت تمرینات سنتی در ابود و سانور روح و ذهن شما را تسخیر می‌کنند. اگر می‌خواهید تجربه حیرت انگیز آرامش و تعادل با یوگا را به خاطرات سفرتان در بالی اضافه کنید، در ادامه با ما همراه شده و با بهترین کلاس‌های یوگای جزیره آشنا شوید.

بهترین کلاس های یوگا در بالی

فضای آرامش بخش و بهشتی جزیره، علاقه مندان به یوگا را از سراسر جهان به سوی بالی می‌کشاند. بسیاری از گردشگران فقط و فقط برای داشتن تجربه حیرت انگیز یوگا در طبیعت به بالی سفر می‌کنند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید ما برای راحت‌تر کردن کارتان لیستی از بهترین کلاس های یوگا در بالی را به همراه سطح آموزشی آن‌ها تهیه کرده‌ایم:

مجموعه یوگا تمرین (The Practice)

یک مرکز یوگا پنج ستاره با کلاس‌هایی با کیفیت بالا و معلمانی در سطح جهانی در یک محیط واقعاً نفس‌گیر! The Practice به عنوان یکی از بهترین کلاس های یوگا در بالی ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسیاری دارد اما چیزی که این استودیو خارق العاده را از بقیه متمایز می کند (علاوه بر ساختار بامبوی تماشایی آن در فضای باز مشرف به مزارع برنج)، تعهد آن به بازگرداندن آموزه‌های سنتی یوگا به زندگی روزمره ما است.

آن‌ها با استفاده از اصول و آموزه های یوگا، علم و هنر تمرین سنتی را تحت راهنمایی معلمان مجرب، با آسانا و مدیتیشن روزانه، کلاس های کارشناسی ارشد، کارگاه های آموزشی، کلاس‌های ماهانه ویژه زنان و برنامه های آموزشی برای شاگردان جدید ارائه می‌دهند.

The Practice یک استودیوی آنلاین مجازی دارد و بدین ترتیب به علاقه مندان به یوگا این امکان را می‌دهد تا در هر کجای دنیا که هستند بتوانند از آموزش‌های سنتی یوگا استفاده کنند.

  • ویژگی مجموعه The Practice : تمرینات سنتی در یک محیط اجتماعی برای یوگی های با تجربه‌تر.
  • آدرس و شماره تماس: The Practice, Jl Batu Bolong No. 94A, Canggu, p. +62 361 300 3446 / +62 812 3670
  • آدرس ایمیل مجموعه: reception@thepracticebali.com.
  • روزهای کاری: دوشنبه – شنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح باز است.
برای دیدن لیست تور بالی و مشاهده جزییات کلیک کنید

مجموعه سامادی بالی (Samadi Bali) برای یوگا در بالی

سامادی بالی جایی است که در آن می‌توانید کلاس‌های روزانه یوگا، آموزش معلمان یوگا و درمان‌های سلامتی جامع را در زیر یک سقف ‌بینید. تمامی اساتید مجموعه از بین بهترین معلمان یوگای سراسر جهان که بسیار حرفه‌ای هستند انتخاب شده‌اند.

این تیم که خود را «مردم خم‌کننده» معرفی می‌کنند، شامل کارشناسان چند ملیتی یوگا هستند. تیم سامادی با آموزش روزانه آشتانگا، یوگا را «یادگیری رقصیدن با کائنات» توصیف می‌کند. آنها به شفا و تجدید روحیه با یوگا اعتقاد دارند. پس از انجام تمرینات یوگا در بالی می‌توانید به کافه مجموعه رفته و با آب نارگیل و غذاهای تازه و سالم از خودتان پذیرایی کنید.

  • ویژگی مجموعه Samadi: یوگای پیشرفته آشتانگا در سبک سنتی یوگای میسور. کلاس ها برای تمام سطوح و سبک های دیگر نیز موجود است.
  • آدرس و شماره تماس: Jl Padang Linjong No. 39, Echo Beach, Canggu, p. +62 8123 831 2505,.
  • آدرس ایمیل مجموعه: contact@samadibali.com
  • روزهای کاری: هر روز از ساعت ۷ صبح

مجموعه دسا سنی (Desa Seni)

دسا سنی نه تنها یک مکان استوایی زیبا برای حرکات کششی، بلکه به عنوان یک دهکده هنری توصیف می‌شود که فرهنگ، مذهب و آیین‌های تندرستی از جمله کلاس ‌های یوگا در بالی را به صورت سنتی به نمایش می‌گذارد.

مجموعه دسا سنی با کلاس‌های روزانه، استراحتگاه‌های شخصی یوگا، بسته‌های سلامتی، یک مرکز آبگرم، رستوران ارگانیک و یک فروشگاه هدیه هنری (به‌علاوه اقامتگاه‌های باشکوه)، یک پناهگاه واقعی برای یوگی‌ها است. معلمان متعهد و پرشور کلاس‌هایی را ارائه می‌کنند که از هاتای سطح باز و یین ترمیم‌کننده تا Vinyasa و Rocket Ashtanga چالش برانگیز و همچنین کوندالینی و مدیتیشن محرک را شامل می‌شود. نکته هیجان انگیز اینکه همه این‌ها در یک غرفه بالیایی در فضای باز که توسط باغ های گرمسیری احاطه شده است، برگزار می‌شود.

  • ویژگی مجموعه Desa Seni: تمرین خصوصی یوگا با یک برنامه شخصی برای بهبود سلامتی هر فرد.
  • آدرس و شماره تماس: Desa Seni, Jl Subak Sari No. 13, Pantai Berawa, Canggu, p. +62 361 844 6393 / +62 811 399 536,.
  • ایمیل مجموعه: info@desaseni.com
  • روزهای کاری: تمای روزهای هفته

بیشتر بخوانید

معرفی بهترین جاهای بالی برای غواصی

مجموعه پراناوا یوگا (Pranava Yoga) برای یوگا در بالی

پراناوا یوگا با فضای مثبت  و سطح انری بالا، برای سطوح مختلف یوگا طراحی شده است. مکانی برای به اشتراک گذاشتن عشق و علاقه به یوگا و معنویت!  پراناوا یوگا که جامعه‌ای از یوگی‌ها را از سرتاسر جهان جذب می‌کند، توسط طبیعت و مزارع سرسبز برنج احاطه شده است.

در اینجا کلاس‌های متنوع از وینیاسا و آشتانگا گرفته تا هاتا و یوگا ضد جاذبه برای تمام سطوح برگزار می‌شود. معلمان وضعیت بدن شما را با توجه به تواناییتان مشاهده و به شما کمک می‌کنند تا با احترام گذاشتن به جسم و روح خود تمرینات مناسب را انجام و تجربه رضایت بخش از یوگا در بالی را به دست آورید.

  • ویژگی مجموعه Pranava Yoga: یوگا ضد جاذبه و کلاس های روزانه برای همه سطوح در یک محیط اجتماعی.
  • آدرس شماره تماس‌: Pranava Yoga at Matra Bali, Jl Pantai Berawa Br Pelambingan No. 37, p.+ 62 361 844 6486 / +62 819 9909
  • روزهای کاری: همه روزه از ساعت ۸ صبح (یکشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح) باز است.

مجموعه یوگا آرامش (Serenity Yoga)

مجموعه‌ای که عین قرارگرفتن در قلب کانگوی پر جنب و جوش، محیطی کاملا آرام دارد. می‌توان گفت که سرنیتی یوگا یک مرکز استوایی ست که با محیطی کاملا اکو زسیتی در دل هیاهوی شهر پنهان شده است.

در Serenity با ارائه برنامه‌های متنوع و مقرون به صرفه می‌توانید در بین بیش از ۱۰ سبک یوگا و حتی آموزش‌های ویژه در مورد نفس کشیدن، برنامه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. از یوگای نیرو و هوایی گرفته تا یوگای یین و تانتریک! آموزش‌های بسیاری برای ارائه در اینجا وجود دارد.

 علاوه بر همه اینها، مصرف الکل و سیگار در کل مجموعه ممنوع است. بنابراین شما می‌توانید یوگا در بالی را در استراحتگاهی با استخر روباز، باغ گیاهی و رستورانی با غذاهای کاملا سالم تجربه کنید.

  • ویژگی مجموعه Serenity Yoga: طیف گسترده ای از کلاس‌ها و کارگاه های آموزشی برای همه سطوح در فضایی دلپذیر و مقرون به صرفه.
  • آدرس و شماره تماس: Serenity Yoga, Jl Nelayan, Canggu, p. +62 361 846 9251 / +62 811 3888 472
  • ایمیل مجموعه: info@serenitybali.com
  • روزهای کاری: همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۷ بعد از ظهر باز است

بیشتر بخوانید

معرفی جاذبه های گردشگری بالی – اندونزی

ناتاراجا بالی یوگا شالا (Nataraja Bali Yoga Shala)

این مدرسه سنتی یوگا که در حومه کانگو در منطقه مسکونی آرام اومالاس واقع شده است، توسط گوروی هندی مورد احترام یوگا آچاریا نیلش آر تیواری هدایت می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست، ناتاراجا بالی یوگا شالا از ناتاراجا الهام گرفته شده است، شکل رقص شیوا!

این نوع یوگا هر حرکت شفابخش را نوعی جشن تلقی می‌کند که به شادی عمیق درونی اختصاص دارد. جامعه منحصربه‌فرد یوگی‌ها در اینجا نه تنها برای طیف وسیعی از کلاس‌ها (از آشتانگا به سبک میسور گرفته تا اسپین شاکتی، و همچنین یوگای یین و هاتا) بلکه برای رستوران با منو مغذی پس از حرکات کششی برنامه ریزی کرده‌اند.

  • ویژگی Nataraja Bali Yoga Shala: کلاس های تخصصی و جلسات درمانی طراحی شده برای رسیدن به هماهنگی فیزیکی، ذهنی و عاطفی.
  • آدرس و شماره تماس: Nataraja Bali Yoga Shala, Jl Raya Kedampang No. 67, Kerobokan, p. +62 817 7990 7901
  • ایمیل مجموعه: natarajayogabali@gmail.com
  • روزهای کاری: از دوشنبه تا شنبه

خانه یوگا اوبود (Ubud Yoga House)

یک استودیوی یوگا زیبا و بوتیک که تماماً در مورد ارائه کلاس‌های کوچک در فضای باز (همه مشرف به تراس‌های برنج و جنگل‌های اطراف است)! Ubud Yoga House یک استودیوی دانشجو محور است که کلاس‌های خود را برای دانشجویان مبتدی و پیشرفته یوگا شخصی‌سازی می‌کند.

محیط گرم، صمیمانه و دوستانه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برگزاری کلاس‌های یوگای وینیاسا، یین، هاتا و طلوع آفتاب، این مجموه را به یکی از بهترین کلاس هتی یوگا در بالی تبدیل کرده‌اند. اگر به دنبال یک مجموعه صمیمی  به سبک بوتیک هستید، اینجا کاملا برای شما مناسب است.

  • ویژگی Ubud Yoga House: سبک‌های سنتی یوگا در کلاس های کوچک و شخصی.
  • آدرس و شماره تماس: Ubud Yoga House, Jl Subak Sokwayah, Ubud, p. +62 821 4418 1058 / +62 813 5348 7009,.
  • ایمیل مجموعه: ubudyogahouse@gmail.com
  • روزهای کاری: دوشنبه – شنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح باز است

بیشتر بخوانید

بهترین هتل های بالی | قیمت هتل های بالی

مرکز یوگا اوبود (Ubud Yoga Centre)

مرکز یوگا Ubud یک فضای مدرن و دو طبقه است که مملو از نور، هنر، طبیعت، ارتعاشات خوب و مهمتر از همه شور و نشاط می‌باشد. سه اتاق یوگای مدرن، تمیز اینجا، همگی با پنل‌های خورشیدی تغذیه می‌شوند و ترکیبی نادر و خارق العاده از فضای مدرن شهری با طبیعت و آرامش را ایجاد می‌کنند.

این مجموعه با مأموریت جامع برای استقبال از یوگی‌ها در همه سطوح و اجازه دادن به آنها برای داشتن احساس سبکی و اعتماد به نفس ساخته شد. انواع سبک‌های یوگا و کلاس‌های تناسب اندام از جمله هاتا و یین سنتی، به هات بره و اینفرنو پیلاتس در رکز اوبود یوگا برگزار می‌شود.

  • ویژگی Ubud Yoga Centre: برگزاری اختصاص کلاس‌های هات یوگا، Bikram و Hot Power Vinyasa برای تمام سطوح
  • آدرس و شماره تماس: Ubud Yoga Centre, Jl Raya Singakerta No. 108 (Jembatan Nyuh Kuning), Ubud, p. +62 361 981 782 / +62 811
  • ایمیل مجموعه: ubudyogacentremanager@gmail.com
  • روزهای کاری: همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح باز است

مجموعه یوگا بارن (The Yoga Barn)

یکی از اولین، بزرگترین و محبوب ترین کلاس های یوگا در بالی ! یوگا بارن یک مرکز بزرگ برای یوگی‌ها در بالی است. اینجا مکانی است که هر کسی با یک تشک یوگا در حال دنبال کردن برنامه تمرینی روزانه‌اش می‌باشد.

در طول روز حدود ۱۰ کلاس منظم در مجموعه یوگا بارن برگزار می‌شود. معلمان حرفه‌ای و اساتید مهمان کلاس‌هایی از جمله هاتای سنتی، جریان وینیاسا، پاور، پرانایاما، ترمیم کننده، آیینگار، یین و هوایی تا مدیتیشن و رقص خلسه را تدریس می کنند.

به عنوان یکی از بزرگترین مراکز یوگا در آسیای جنوب شرقی، مهمان خانه‌ها و همچنین کافه باغ مجهز با آبمیوه‌های طبیعی در اینجا وجود دارد. پس اگر واقعاً برای تغییری بزرگ در زندگی آماده هستید، می‌توانید در دوره‌های آموزش معلم یوگا ثبت نام کنید.

  • ویژگی The Yoga Barn: هر نوع یوگایی برای تمام سطوح
  • آدرس و شماره تماس: The Yoga Barn, Jl Hanoman, Pengosekan, Ubud, p. +62 361 971 236 / +62 811 3983 789
  • روزهای کاری: همه روزه از ساعت ۷ صبح باز است

بیشتر بخوانید

چه تفریحاتی می‌توان در اوبود بالی (Ubud) انجام داد؟

مجموعه گوان این یوگا (Guan Yin Yoga Shala) برای یوگا در بالی

Shala که به نام الهه شفقت نامگذاری شده جایی است که در آن به آرامش و پرورش جسم و ذهن خود می‌رسید. معماری این مجموعه را از هتل توگو بالی الهام گرفته‌اند و ساختمان توسط باغ‌های سرسبز احاطه شده است. وزش نسیم اقیانوس هم فضا را رمانتیک‌تر می‌کند.

مجموعه، فضایی آرام و واحه مانند را ارائه می‌کند که از سقف بلند، مجسمه‌های صد ساله و حکاکی‌های خلاقانه تشکیل شده است. شما می‌توانید از بین یوگای مبتنی بر یانگ (هاتا، وینیاسا یا آشتانگا)، یا یین و یوگای ترمیمی هر کدام که دوست دارید انتخاب کنید، معلمان معتبر به شما کمک می کنند تا با یوگا و انرژی هر گونه مشکل روحی یا گرفتگی عضلات را برطرف کنید.

  • ویژگی Guan Yin Yoga Shala: کسانی که به دنبال استراحت در محیط سنتی بالی هستند.
  • آدرس و شماره تماس: Guan Yin Yoga Shala at Hotel Tugu Bali, Jl Pantai Batu Bolong, Canggu, p. +62 813 3702 0904.
  • آدرس: همه روزه از ساعت ۸ صبح باز است

سخن پایانی

کلاس های یوگا در بالی با قرارگرفتن در میان درختان بامبو و مهمتر از همه داشتن مجرب‌ترین اساتید یوگا در میان یوگی‌های سراسر جهان شهرت دارند. این شهرت به جایی رسیده که یوگا را به بخشی از جاذبه‌های گردشگری منطقه تبدیل و بسیاری مسافران بخشی از وقت خود را به حضور در مجموعه‌های یوگا سپری می‌کنند. اگر شما هم این مقصد بهشتی را برای گذراندن تعطیلاتتان انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تجربه یوگا در میان طبیعت بکر بالی را از دست ندهید.

سوالات متداول

.

آیا بالی مقصدی مناسب برای یوگا است؟

دوستداران یوگا می‌دانند که اندونزی یک بهشت معنوی و مکانی عالی برای تمرین یوگا است. بسیاری جزیره بالی را یکی از پایتخت های یوگا در جهان می‌دانند. اغلب مردم به بالی می آیند تا از شلوغی و شلوغی زندگی روزمره خود فرار و در نهایت آرامش را بین طبیعت پیدا کنند.

هزینه کلاس های یوگا در بالی چقدر است؟

هزینه معروفترین کلاس‌های یوگا در بالی:

  • Samadi Canggu 140,000 IDR (حدود ۱۰ USD)
  • Desa Seni Canggu 140,000 IDR (حدود ۱۰ USD)
  • Yoga 108 Bali Seminyak 100000 IDR (حدود ۷ USD)
  • Athaya Studio Bali Denpasar 40,000 IDR (حدود ۳ USD)

چرا یوگا در بالی بسیار محبوب است؟

حضور بسیاری از گوروهای محترم که خانه‌های خود را در بالی ساخته‌اند و آموزه‌هایی را به بازدیدکنندگان از سراسر جهان ارائه می‌دهند، افراد علاقه مند به یوگا را به سمت بالی می‌کشاند.

چه سبکی از یوگا در بالی متداول‌تر است؟

آشتانگا (به دلیل اشکال قوی و پویا، یوگای قدرت نامیده می‌شود) آیینگار (استفاده از لوازم جانبی برای دستیابی به هم‌ترازی کامل در هر حالت) یین (سبک آهسته یوگا)  و آنوسارا (رویکرد غربی سلامت محور مدرن به هاتا) از سبک‌های متداول‌تر یوگا در بالی هستند.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
مطالعه و نوشتن همیشه از موضوعات مورد علاقه من بوده‌اند. در همین راستا چند سالی ست که در زمینه تولید محتوا در حوزه گردشگری فعال هستم. نوشتن درباره آداب و رسوم سرزمین‌های دور و توصیف جاذبه‌هایشان از کارهایی ست که هر نویسنده به خصوص من را به وجد می‌آورد.
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید