بهترین و معروفترین مراکز خرید تورنتو، کانادا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 9 ژانویه 2021
Loading...

مطمئنا درصد بسیار کمی از افراد هستند که به قصد خرید کشور کانادا و شهر تورنتو را برای سفر انتخاب کنند اما وقتی که قدم در خیابان‌های شیک شهر می‌گذارید، با دیدن مراکز خرید بزرگ و فروشگاه‌های متنوع محال است که بتوانید خود را کنترل کرده و بخشی از سفرتان را به گشت‌وگذار در این فروشگاه‌های جذاب اختصاص ندهید. موافق هستید با معروفترین مراکز خرید تورنتو آشنا شویم؟

شهر تورنتو دروازه ورود ۹۰ درصد از گردشگرانی است که تور کانادا را برای برای سفر انتخاب کرده‌اند. راحتی و آرامش، امنیت، جاذبه‌های تفریحی و …  همه و همه در بالاترین سطح خود در این شهر قرار دارند اما جدای از تمام این‌ها خرید کردن بخش هیجان‌انگیز سفر به تورنتو را تشکیل می‌دهد.

مراکز خرید تورنتو با فروشگاه‌های رنگارنگ و اجناس متنوع معدن طلای خرید در کانادا شناخته شده و گردشگران می‌توانند اجناس متنوع از معروفترین برندهای جهانی را از فروشگاه‌های تورنتو به عنوان سوغات با خود به خانه ببرند. (بلیط تهران تورنتو)

آنچه در این مطلب می‌خوانید

بهترین مراکز خرید تورنتو، کانادا

.

 مرکز خرید ایتون سنتر تورنتو (Eaton Centre Toronto)

ساختمانی چند طبقه با سقفی شیشه‌ای و بیش از ۲۳۰ فروشگاه از برندهای معتبر جهانی یکی از معروف‌ترین مراکز خرید تورنتو را تشکیل می‌دهد. این مرکز خرید بزرگ ایتون سنتر نام دارد و با قرارگرفتن در مرکز شهر و داشتن فروشگاه‌های رنگارنگ توانسته گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کند.

سالنی بزرگ با غازهای کانادایی محرک که به سقف آن وصل شده‌اند، ۹ رستوران با انواع غذاهای فست فود و بین‌المللی و … ایتون را علاوه بر مرکز خرید به یکی از جاذبه‌های تفریحی تورنتو تبدیل کرده‌اند.

تمامی مغازه‌های این مرکز خرید بزرگ را برندهای مطرح بین‌المللی تشکیل می‌دهند. انواع فروشگاه‌های پوشاک، عینک، اکسسوری، عطر، کفش و اپل استور از فروشگاه‌هایی هستند که در ایتون فعالیت کرده و اجناس خود را بهترین کیفیت به فروش می‌رسانند.

نکته جالب اینکه مرکز خرید ایتون یک راه زیرزمینی دارد که دسترسی افراد به فروشگاه‌ها را در دمای منفی ۵۰ درجه تورنتو امکان‌پذیر می‌کند.

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس:  Yonge St ۲۲۰ , Toronto, ON M5B 2H1, Canada

مرکز خرید وان میلز (Vaughn Mills)

وان میلز را با فضایی بسیار بزرگ می‌توان در لیست بزرگترین مراکز خرید تورنتو قرار داد. این مرکز خرید از مجموعه فروشگاه‌های کوچک با انواع برندهای بین‌المللی تشکیل شده است. مغازه‌های وان میلز پوشاک‌های زنانه، مردانه، بچه‌گانه، کفش‌های اسپرت، مجلسی، انواع وسایل خانگی و کمپ زدن در طبیعت از برند معروف Bass Pro Shops Out door world را شامل می‌شود. کمترین کسی است که وارد این مرکز خرید شده و دست خالی از آن خارج شود. در واقع هر چیزی را که احتیاج داشته باشید در وان میلز می‌توانید پیدا کنید.

مرکز خرید وان میلز علاوه بر خرید در بازی و تفریحات هم سنگ تمام گذاشته است. سینماهای چهار بعدی، مرکز لگو، ماشین‌سواری و … از تفریحاتی هستند که یک روز عالی را برای خود و فرزندانتان می‌سازند. علاوه بر این قرارگرفتن این مرکز خرید در کنار سرزمین عجایب تورنتو را از دیگر جاذبه‌های ن می‌توان به شمار آورد.

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۸ شب

آدرس: ۱ Bass Pro Mills Dr, Concord

مرکز خرید یورک دیل (Yorkdale)

مرکز خرید یورک دیل در سال ۱۹۶۴ شروع به کار کرد و تا مدت‌ها عنوان بزرگترین مرکز خرید طبقاتی دنیا را از آن خود کرده بود. البته همچنان بسیاری آن را خانه فروشگاه‌های برند تورنتو می‌دانند. ساختمان یورک دیل معماری فوق‌العاده زیبا دارد و مغازه‌های آن همگی با دکوراسیونی لوکس تزیین شده‌اند.

بیش از ۲۵۰ فروشگاه از جمله پوشاک، کفش، اکسسوری، اسباب بازی، انواع لوازم خانگی و … از فروشگاه‌هایی هستند که در مرکز خرید یورک دیل فعالیت می‌کنند. اولین اپل استور تورنتو در این مرکز خرید افتتاح شد و دو فروشگاه لگو و زارا نیز از برندهایی بودند که بعدها به این مجموعه اضافه شدند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که یورک دیل را متفاوت می‌کند وجود نرم‌افزاری ست که تمامی آفرها، تخفیف‌ها و فستیوال‌هایی که در طول سال برگزار می‌شود را به افرادی که برای اولین بار است وارد مرکز خرید می‌شوند اطلاع رسانی می‌کند.

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: Dufferin St3401 , North York, ON M6A 2T9, Canada

مرکز خرید شروی گاردنز (Sherway Gardens)

شروی گاردنز با بیش از ۳۰۰ فروشگاه و معماری منحصربه‌فرد که آن را به خیابانی پرزرق‌وبرق بدل کرده، در لیست لوکس‌ترین مراکز خرید تورنتو قرار می‌گیرید.

انواع فروشگاه‌های پوشاک، اکسسوری، عطر، محصولات آرایشی، بهداشتی، لوازم خانه و لوازم الکترونیکی از برترین برندهای دنیا در شروی گاردنز فعالیت می‌کنند. وجود فروشگاه‌های متنوع با کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث شده تا این مرکز خرید در تمامی روزهای هفته شلوغ و پرجنب‌وجوش باشد.

علاوه بر فروشگاه‌های متنوع، مراکز ماساژ با آخرین متد روز دنیا، چندین رستوران با انواع غذاهای بین‌المللی، دو فودکورت مشرف بر طبقات پایین و پارکینگ طبقاتی از دیگر ویژگی‌های مرکز خرید شروی گاردنز هستند.

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: The West Mall25 , Etobicoke, ON M9C 1B8, Canada

اوت لت دیکسی (Outlet Dixie)

اوت لت‌ها همیشه به دلیل ارائه لباس‌های برند با قیمت پایین‌تر شلوغ‌تر و پرطرفدارتر از سایر مراکز خرید هستند. این فروشگاه‌ها با اینکه اجناس برند را که از فصل آن‌ها گذشته یا به مقدار خیلی کم زدگی دارند به فروش می‌رسانند اما به دلیل ارائه قیمت‌های اسثنایی طرفداران ویژه خود را دارند.

اوت لت دیکسی از بزرگترین مراکز خرید تورنتو در کانادا است. برندهای بزرگ دنیا از جمله لیوایز، گس، ریکی، تامی هیلفیگر، مکس و … اجناس خود را در اوت لت دیکسی با ۷۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسانند. از این رو مرکز خرید دیکسی همیشه شلوغ بوده و کمتر زمانی می‌توان فروشگاه‌های آن را خلوت و خالی از مشتری دید.

ساعات کاری: تمای روزهای هفته به جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب و روزهای تعطیل از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۶ بعدازظهر

آدرس: ۱۲۵۰ S Service Rd, Mississauga

.

مطالب مرتبط

بهترین رستوران‌های تورنتو

۶ هتل سوپر لوکس تورنتو، کانادا

چگونه بلیط تهران، تورنتو را ارزان بخریم؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید