بهترین مراکز خرید دبی برای ایرانی ها کدام است؟

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 8 آوریل 2023
Loading...

اگر قصد سفر به امارات دارید، خوب است که از قبل بهترین مراکز خرید دبی را شناسایی کنید تا در اقامت در این شهر، تجربه خرید خوبی داشته باشید. در این مقاله اطلاعاتی از بهترین مراکز خرید دبی را با شما به اشتراک گذشته‌ایم. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

دبی مال

بدون شک می‌توان دبی مال را یکی از بهترین مراکز خرید دبی دانست. این مرکز خرید که درست در مرکز شهر دبی واقع شده است، به خاطر وجود فروشگاه‌های لوکس برندهایی مانند کارتیه و هری وینستون شهرت دارد.

دبی مال برای هر کسی، چیزی سرگرم‌کننده دارد. سازندگان این مرکز خرید بر سرگرم کردن اعضای خانواده متمرکز شده‌اند. شما می‌توانید در این مرکز خرید ۱۲۰۰ خرده‌فروشی پیدا کنید که نمایندگی برندهایی مانند اچ اند ام، زارا، فندی، دیور و… دارند.

تنها کسانی که برای خرید به دبی مال می‌روند از این مرکز خرید سرگرم نخواهند شد، بلکه در این پاساژ می‌توانید از جاذبه‌هایی مانند پیست اسکی، آکواریوم و باغ وحش زیر آب بازدید کنید و نمایی ۳۶۰ درجه از شهر دبی و همچنین برج خلیفه داشته باشید.

دبی مال آنقدر جذاب ساخته شده است که می‌توان آن را به تنهایی یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر دانست. بی‌راه نیست که آن را در لیست بهترین مراکز خرید دبی جا داده‌ایم.

آدرس: مرکز شهر دبی، خیابان فایننشال سنتر

مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: مترو (ایستگاه برج خلیفه)

ساعات کار: از ۱۰ صبح تا ۱ شب

مناسب برای: خانواده

سیتی واک

سیتی واک از دیگر مراکز شهری دبی محسوب می‌شود که به خاطر معماری زیبا و اروپایی خود به شهرت رسیده است. این بازار زیبا که میان ساحل جمیرا و مرکز شهر دبی واقع شده است، مجموعه‌ای کامل از خرده‌فروشی‌هایی ست که برندهای معتبر و برتر دنیا را ارائه می‌دهند. بوتیک‌های واقع شده در سیتی واک، یکی از برترین مراکز خرید دبی، فضایی شیک و درعین‌حال صمیمی دارند. چیزی که شاید نتوانید مشابه آن را در هیچ جا پیدا کنید.

خوبی سیتی واک، یکی از بهترین مراکز خرید دبی، این است که شما می‌توانید همه‌جور لباسی را در آن پیدا کنید و علاوه‌بر آن، درصورتی که دوست داشتید به سینما بروید و یا در رستوران‌های روباز آن با فضای بیرونی که مانند پیاده روهای اروپایی طراحی شده‌اند، با خانواده غذا بخورید.

آدرس: دبی، خیابان الوصل-شیخ زاید، تقاطع الوصل و الصفا

بهترین مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: مترو (ایستگاه الغبیبه)، اتوبوس (ایستگاه القغیبه)

ساعات کار: ۹ صبح تا ۹ شب

مناسب برای: خانواده

فستیوال سیتی دبی

فستیوال سیتی یکی دیگر از مراکز خرید دبی است که در ساحل نهر دبی قرار دارد. شما می‌توانید در این مرکز خرید بیش از ۲۵۰ فروشگاه از جمله یکی از نمایندگی‌های ایکیا را پیدا کنید.

در این مرکز خرید بیش از ۴۰۰ فروشگاه از جمله مراکز فروش برندهای معتبری مانند اچ اند ام، زارا، نایک، آدیداس، مارکز اند اسپنسر و… را پیدا کنید. همچنین می‌توانید برای رفع خستگی در فودکورت فستیوال بی با بیش از ۵۰ رستوران غذا بخورید. این فودکورت، بزرگترین مرکز غذاخوری دبی محسوب می‌شود.

آدرس: دبی، فستیوال سیتی

بهترین مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی:  مترو (ایستگاه امارات)

ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مناسب برای: خانواده

بیشتر بخوانید …

شیک ترین و بهترین رستوران های دبی را بشناسید {+رستوران های دارای غذای ایرانی}

امارات مال

اگر به دنبال مراکز خرید لوکس دبی هستید، حتما باید امارات مال را وارد لیست کنید. امارات مال یکی از بهترین مراکز خرید دبی است که به نوعی نماد تجمل‌گرایی در این شهر محسوب می‌شود.

شما می‌توانید در امارات مال به طیف وسیعی از فروشگاه‌هایی که برندهای مد روز را ارائه می‌دهند دسترسی داشته باشید. همچنین امارات مال به عنوان یکی از زیباترین مراکز خرید دبی مطرح می‌شود.

این مرکز خرید شامل ۶۳۰ فروشگاه است که به دو هتل ۵ ستاره متصل می‌شوند.؛ هتل کمپینسکی و هتل شرایتون.

شما می‌توانید در امارات مال محصولات برندهایی مانند: مک، زارا، اپل، دبنهامز، منگو، اچ اند ام، دیور، شنل، مکس مارا و جک اند جونز را به سادگی تهیه کنید.

این همه ماجرا نیست! در امارات مال به تفریحاتی مانند سینما، پیست اسکیت، بولینگ و تفریحات مربوط به واقعیت مجازی دسترسی داشته باشید و از آن‌ها لذت ببرید.

آدرس: دبی، البرشا، البرشا ۱، خیابان شیخ زاید

بهترین مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: مترو (ایستگاه امارات مال)

ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

مناسب برای: خانواده

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی

مرکاتو مال

مرکاتو مال یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید پوشاک دبی است. این مرکز خرید با حدود ۱۴۰ فروشگاه و مرکز خدمات به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند. این مرکز خرید با تبعیت از سبک معماری ایتالیایی دوره رنسانس، فضای جذابی برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده است که هر کسی می‌تواند از قدم زدن در آن لذت ببرد.

شما می‌توانید تمام برندهای معتبر پوشاک در جهان را در این مرکز از مراکز خرید دبی پیدا کنید؛ از منگو، گپ، برشکا تا اچ اند ام و…

اگر به مرکز خرید مرکاتو مال سر زدید،  فودکورت آن را از دست ندهید. دسرهای خوشمزه‌ای مانند سینابون یا چایخانه‌های عربی می‌توانند گزینه‌های دلپذیر و خوش‌طعمی برای بعدازظهر شما باشند.

آدرس: دبی، جمیرا، جمیرا ۱، خیابان جمیرا بیچ

بهترین مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: مترو (ایستگاه بیزنس بی)

ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مناسب برای: خانواده

بیشتر بخوانید …

هرآنچه که باید قبل از سفر به دبی بدانید {راهنمای سفر به دبی}

ابن بطوطه مال

ابن بطوطه را می‌شناسید؟ ابن بطوطه به مارکوپولوی جان اسلام معروف است که در واقع بزرگترین جهانگرد مسلمان قرون وسطی بود. حالا در امارات مرکز خریدی به همین نام احداث شده است که اتفاقا یکی از بهترین و معروف‌ترین مراکز خرید دبی محسوب می‌شود.

این مرکز خرید جالب در شش تالار به افتخار کشورهایی که این بطوطه به آن‌ها سفر کرده است، ساخته شد؛ اندلس، تونس، مصر، ایران، هند و چین. در مجموع ۲۷۵ خرده‌فروشی در مرکز خرید ابن بطوطه وجود دارد که معماری آن‌ها نمادی از شکوه دوره اوج حکومت اسلامی محسوب می‌شود.

جالب است که بدانید مرکز خرید ابن بطوطه، بزرگترین مرکز خرید موضوعی در جهان محسوب می‌شود. از این منظر، ابن بطوطه مال یکی از مراکز خرید دبی است که جدا از خرید، حتما باید دیده شود.

آدرس:دبی، منطقه جبل علی، خیابان شیخ زاید

بهترین مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: مترو (ایستگاه مترو مرکز تجارت جهانی)

ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مناسب برای: همه افراد

وافی مال

آیا به تاریخ مصر علاقه دارید؟ بدون شک می‌توان وافی مال را یکی از خلاقانه‌ترین مراکز خرید دبی دانست. این مرکز خرید با الهام از معماری دوره باستان مصر، تداعی‌کننده ساختمان‌ها، مجسمه‌ها و نمادهای مصر در دوره باستان است.

وافی مال شکلی شبیه به اهرام مصر دارد و معماری داخلی آن هم نمادی از تزیینات همان دوره است. با قدم زدن در این مرکز خرید از دیدن خطوط مصری‌، پیکره‌های حکاکی شده و بوتیک‌های مجلل لذت ببرید.

اگر به دنبال یکی از مراکز خرید دبی هستید که بتوانید در آن لباس‌های محلی و اصیل عربی بخرید، وافی مال پیشنهاد ما به شماست. البته در این مرکز خرید می‌توانید برندهای دیگر را هم پیدا کنید.

آدرس: دبی، ام حریر ۲، خیابان  عود متا

بهترین مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: اتوبوس (ایستگاه گلد سوق، سبخا و الغبیبه)، مترو (ایستگاه برج خلیفه)

ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مناسب برای: خانواده

بیشتر بخوانید …

بهترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار کدام است؟(مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار)

مارینا مال دبی

مارینا مال یکی از بهترین مراکز خرید دبی به ویژه برای کودکان است. شما می‌توانید در این مرکز خرید مدرن، علاوه‌بر خرید از بوتیک‌هایی که اجناسی از برند پتی بتو، اچ اند ام، منگو، کارتیر، ارلی سنتر و… ارائه می‌دهند، از سرگرمی‌های جذاب و عالی در سینما ریلز لذت ببرید.

این مرکز خرید در امتداد اسکله احداث شده است که می‌تواند تجربه خانوادگی جذابی برای شما بسازد.

آدرس: دبی، دبی مارینا، خیابان شیخ زاید

بهترین مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: مترو (ایستگاه برج خلیفه)

ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

مناسب برای: خانواده

اوتلت مال دبی

اوتلت مال یکی از بهترین مراکز خرید دبی برای خریدی آسان و مقرون به صرفه محسوب می‌شود. شما می‌توانید در این مرکز خرید اجناسی از بیش از ۱۲۰۰ برند برتر بین‌المللی را با قیمتی پایین‌تر از قیمت واقعی آن‌ها بخرید.

حدود ۲۴۰ فروشگاه در اوتلت مال دبی فعال هستند که تخفیف‌هایی بین ۳۰ تا ۹۰ درصد ارائه می‌دهند. رقم جذاب این تخفیف‌ها، هر کسی را مجاب می‌کند تا حداقل یک بار به اوتلت مال دبی سر بزند.

شما در اوتلت مال صرفا پوشاک نخواهید یافت، بلکه اوتلت مال یکی از مراکز خرید الکترونیکی دبی هم محسوب می‌شود. نکته جالب اینکه شما می‌توانید با این مرکز از مراکز خرید دبی در روز دوشنبه، در فروشگاه‌های منتخب تخفیف‌های بیش از ۵۰ درصد دریافت کنید.

آدرس: دبی، العین، خیابان ۶۶

بهترین مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: اتوبوس (ایستگاه بور دبی)

ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مناسب برای: بزرگسالان

برجمان

برجمان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است. این مرکز خرید مقصدی مناسب برای خانواده‌ها محسوب می‌شود که بیش از ۲۰۰ فروشگاه فعال دارد. در فروشگاه‌های مرکز خرید برجمان می‌توانید محصولاتی از برندهای آدیداس، اچ اند ام و… پیدا کنید.

برجمان مناسب همه اعضای خانواده است؛ شما می‌توانید کودکتان را با خودتان به این مرکز خرید ببرید و او را در بخش تفریح و غذاخوری مرکز خرید، سرگرم کنید. همچنین سینمای این مرکز خرید هم می‌تواند گزینه مناسبی برای تفریح و ساخت اوقات خوش با خانواده باشد.

آدرس: دبی، آل منخول، خیابان خالد بن ولید

بهترین مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: مترو (ایستگاه مترو برج خلیفه)

ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مناسب برای: خانواده

بیشتر بخوانید …

با بهترین هتل های دبی آشنا شوید (همراه با نقد و بررسی + تصاویر)

سیتی سنتر میردیف

مرکز خرید سیتی سنتر میردیف یا میردف یکی از محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین مراکز خرید دبی برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. این مرکز خرید بیش از بعد تجاری و خرید و فروش، مکانی جذاب برای سرگرمی اعضای خانواده است.

طیف وسیعی از سرگری‌ها در سیتی سنتر میردیف در دسترس هستند؛ از بولینگ تا صخره‌نوردی روی دیوار و انواع بازی‌های ویدئویی. این مرکز خرید آنقدر جذاب است که شما می‌توانید یک روز کامل را در آن بگذرانید و لذت ببرید.

البته از تنوع فروشگاه‌های سیتی سنتر میردیف دبی هم نباید گذشت. این پاساژ یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی است و ۴۳۰ خرده‌فروشی در آن فعال هستند.

آدرس: دبی، میردف، خیابان شیخ محمد بن زاید

بهترین مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: مترو (ایستگاه مترو رشیدیا)

ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

مناسب برای: خانواده

د اوتلت ویلج

د اوتلت ویلج یکی دیگر از مراکز خرید دبی است که می‌توان در آن اجناسی از برند معتبر با بهترین قیمت پیدا کنید. این مرکز خرید لوکس با معماری به سبک قرون وسطی از شلوغ‌ترین پاساژ‌های دبی است.

د اوتلت ویلج با ۱٫۵ میلیون فوت مربع وسعت دارد و ۱۲۵ برند کالا و اجناس خود را در آن‌ها به فروش می‌رسانند. فودکورت این مرکز خرید دبی هم طرفداران زیادی دارد که می‌تواند هر مذاقی را راضی کند.

آدرس: دبی، منا جبل علی، نزدیک دبی پارک اند ریزرتس

بهترین مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: مترو (ایستگاه مترو جبل علی)

ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

مناسب برای: بزرگسالان

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی

د بیچ

د بیچ یکی از بهترین مراکز خرید دبی و گشت و گذار در آن محسوب می‌شود. با رفتن به این بلوار طیف وسیعی از تفریحات درمقابل شما قرار دارد. شما می‌توانید علاوه‌بر قدم زدن در این بلوار و تماشای بوتیک‌هایی که به‌روزترین محصولا هر برند معروف را به فروش می‌رسانند، یک روز رویایی بسازید.

این منطقه حتی برای کودکان هم جذاب است. قطارهای مخصوص کودکان و بازی‌های مخصوص آن‌ها از منطقه د بیچ، گزینه‌ای عالی برای خانواده ساخته است. شما می‌توانید یک روز کامل را در د بیچ بگذرانید و از اوقات لذت‌بخشی که تجربه می‌کنید، لذت ببرید.

د بیچ می‌تواند یکی از بازارهای تابستانی دبی هم باشد. نگران گرما نباشید! سیستم تهویه خنک دما در تمام مغازه‌ها اجازه نمی‌هد که گرما اذیتتان کند.

آدرس: دبی، منطقه مسکونی جمیرا، د واک

بهترین مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: مترو (ایستگاه دبی مارینا)

ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مناسب برای: خانواده

بیشتر بخوانید …

لیست جاهای دیدنی دبی ۲۰۲۳؛ معرفی ۱۰ جاذبه برتر گردشگری دبی

نخیل مال

نخیل مال در قلب گردشگری دبی، ینی جزیره مصنوعی نخل جمیرا احداث شده است. بازدید از نخیل مال که بدون شک یکی از بهترین مراکز خرید دبی محسوب می‌شود، می‌تواند تجربه‌ای خاص برای شما داشته باشد.

نخیل مال مرکز خریدی بسیار بزرگ با بیش از ۳۰۰ فروشگاه فعال محسوب می‌شود که در کنار ارائه خدمات خرید و فروش، امکان تجربه طیف وسیعی از تفریحات متنوع را هم به شما خواهد داد.  این مرکز خرید به یک مجتمع سینمایی و مرکز تفریحی ۵ طبقه‌ای مجهز است که حتی فکرش را هم نمی‌کنید.

اگر به نخیل مال رفتید، حتما سری به فودکورت آن هم بزنید و منوی متنوع غذاهای این فودکورت را تجربه کنید.

آدرس: دبی، جزیره نخل جمیرا

بهترین مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: مترو (ایستگاه مدیا سیتی)

ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مناسب برای: خانواده

فستیوال پلازا دبی

فستیوال پلازا هم یکی دیگر از بهترین مراکز خرید دبی محسوب می‌شود که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توانید در آن پیدا کنید. بزرگترین فروشگاه ایکیای امارات متحده عربی در فستیوال پلازای دبی واقع شده است و غیر از آن شما می‌توانید برندهای دیگر را با انواع نرخ پیدا کنید.

فودکورت فستیوال پلازای دبی هم به نوبه خود بسیار معروف و از بهترین فودکورت‌های مراکز خرید دبی محسوب می‌شود. شما می‌توانید در این غذاخوری رستوران‌های زنجیره‌ای هندی پپرمیل و رستوران‌های ترکی محبوب یا انواع رستروان‌های ایتالیایی را پیدا کنید. این ویژگی برای افراد دوست‌دار شکم‌گردی بسیار محبوب و عالی خواهد بود.

آدرس: دبی، منطقه جبل علی

بهترین مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: مترو (ایستگاه مترو انرژی)

ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مناسب برای: خانواده

سخن آخر

پیش از سفر و پرداخت هزینه تور دبی برای دیدن از بهترین مراکز خرید مناسب ایرانیان، نیاز هست اقدامات لازم جهت در یافت ویزای توریستی دبی انجام شود؛ اما نترسید ستاره ونک در تمام مراحل در کنار شماست.

سوالات متداول

کجا می‌توانیم بهترین بازارچه‌های محلی دبی را پیدا کنیم؟

شنبه بازار زعیل در پارک دبی، شنبه بازار البرشا در ناحیه البرشا، چهارشنبه بازار دبی مارینا در ساحل مارینا، پنجشنبه بازار السطوه در پارک السطوه ۳ و جمعه‌بازر آرته در میدان تایمز دبی از بهترین بازارچه‌های محلی این شهر هستند. شنبه بازار زعیل در پارک دبی، شنبه بازار البرشا در ناحیه البرشا، چهارشنبه بازار دبی مارینا در ساحل مارینا، پنجشنبه بازار السطوه در پارک السطوه ۳ و جمعه‌بازار آرته در میدان تایمز دبی از بهترین بازارچه‌های محلی این شهر هستند.

ارزان‌ترین مراکز خرید دبی را از کجا پیدا کنیم؟

بازار واترفرانت در دیرا، اوتلت ویلج، اوتلت مال، ریتولد و دراگون مارت از ارزانترین مراکز خرید دبی محسوب می‌شوند.

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید