بهترین رستوران‌های کوالالامپور

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 10 اکتبر 2018
Loading...
ویرجینا ولف، نویسنده انگلیسی در مورد غذا گفته است: شما نمی‌توانید خوب فکر کنید، خوب عشق بورزید، خوب بخوابید، اگر خوب غذا نخورده باشید. سفر فرصت خوبی است برای درک این جمله نویسنده قرن بیستم. بنابراین از تغییر ذائقه و امتحان غذاهای جدید در سفر غافل نشوید!

مالزی به عنوان مقصد محبوب ایرانیان به دلیل داشتن تنوع ملیت‌های گوناگون، توانسته لیست گوناگونی از غذاهای خوشمزه را پیش روی گردشگران قرار دهد.

در ادامه مطلب شما را با غذاهای معروف و چند رستوران مناسب با سلیقه ایرانی‌ها در مالزی آشنا می‌کنیم

رستوران‌های مالزی

کشور مالزی به دلیل وجود ملیت‌های مختلف دارای تنوع غذایی بسیاری است

ساتای

ساتای از غذاهای مالزیایی است که با ذائقه‌ی ایرانی‌ها سازگاری دارد. ماده اصلی این غذا گوشت کبابی است که در شیره نارگیل، زردچوبه و ادویه‌های مخصوص خوابانده شده و طعم بسیار لذیذی دارد. به همراه این غذا بادام‌زمینی تند، پیاز خام و خیار خرد شده نیز سرو می‌شود.

رستوران‌های مالزی

ساتای

نودل سرخ شده

نودل سرخ شده از غذاهای محبوب و معروف در مالزی است. این غذا ترکیبی از موسیر، کمی سیر، رشته‌های نودل و مرغ یا میگو می‌باشد که با ادویه‌های تند مالزیایی آغشته شده است. این غذا علاوه بر لذیذ بودن به دلیل داشتن سبزیجات ظاهر بسیار اشتهاآوری نیز دارد.

رستوران‌های مالزی

نودل سرخ شده

ناسی کرابو

ناسی کرابو ظرف غذای جذاب و رنگارنگ مالزیایی است. برنج بنفش که در گیاه کلیتوریا و آبلیمو خوابانده شده است و طعم و رنگ بی‌نظیر دارد، تکه‌های ماهی مزه دار شده، نارگیل رنده شده، تخم‌مرغ، چیپس و میگو از مواد مقوی این سینی کامل و جذاب هستند. در سفر به مالزی تست این غذای منحصر به فرد را فراموش نکنید.

رستوران‌های مالزی

ناسی کرابو

رشته سانگ هار

ماده اصلی این غذا رشته نودل به همراه میگوهایی است که در آبگوشت تخم‌مرغ پخته می‌شود. این غذا با سس مخصوص و سبزیجات تازه تزیین شده و طعم فوق‌العاده‌ای دارد.

رستوران‌های مالزی

رشته سانگ هار

ناسی کندر

ناسی کندر نیز از غذاهایی است که طعمی آشنا برای ایرانی‌ها دارد. ترکیبات غذا برنج به همراه گوشت گوساله، ماهی و یا گوسفند است. در کنار این غذای جذاب کدو، بادمجان و بامیه نیز به انتخاب مشتری سرو می‌شود. ادویه‌های مخصوص اضافه شده به این غذا نیز طعمی فوق‌العاده به آن می‌دهد.

رستوران‌های مالزی

نانسی کندر

در سفر به مالزی تست کردن میوه‌ها را فراموش نکنید

کشور مالزی به دلیل قرار گرفتن در مناطق حاره‌ای میوه‌های بسیار جذاب و خوش‌طعمی دارد که خاص خود این کشور است. در ادامه تعدادی از این میوه‌ها را معرفی می‌کنیم:

  • دراگون
  • دو کانگ
  • منگو
  • منگوستین
  • پاپایا
  • رامبوتان
رستوران‌های مالزی

میوه‌های خوش‌رنگ و خوش‌طعم مالزی

رستوران‌های مالزی

رستوران مارینی ان ۵۷ (Marini On 57)

در طبقه ۵۷ برج پتروناس رستورانی بسیار شیک وجود دارد که غذاهای ایتالیایی با کیفیت بسیار بالا را در یک فضای لاکچری و آرام سرو می‌کند. دیوارهای رستوران شیشه‌ای هستند و به دلیل قرار گرفتن در طبقات بالای برج، نمایی زیبا از شهر مالزی را هنگام سرو غذا در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. چنانچه طعم غذاهای مالزیایی را نمی‌پسندید، تست کردن غذاهای این رستوران را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

آدرس: Level 57, Menara 3 Petronas Persiaran Klcc, Kuala Lumpur 50088, Malaysia

marinis57.com

رستوران‌های مالزی

ستوران مارینی ان

رستوران ایناک (Enak Restaurant)

اگر طرفدار غذاهای پر ادویه مالزی هستید و می‌خواهید طعم‌های تند را در یک رستوران شیک تست کنید، ایناک بهترین گزینه است. این رستوران فضایی بسیار شیک با معماری سنتی دارد و انواع غذاهای مالزیایی با کیفیت بالا را سرو می‌کند. غذاهای این رستوران با ادیه‌های مخصوص طبخ می‌شوند. اگر تندی زیادی غذا با ذائقه شما سازگار نیست، هنگام سفارش، این موضوع را با پیشخدمت در میان بگذارید تا غذا با ادویه کمتری برایتان سرو شود.

آدرس: LG2, Feast Floor,Starhill Gallery 181. Jalan, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

رستوران‌های مالزی

رستوران ایناک

رستوران سلستیال کورت (Celestial Court KL)

این رستوران به دلیل سرو بره کباب به همراه ادویه و عسل بسیار معروف است. غذاهای رستوران حلال هستند و طعم آن‌ها سازگار با سلیقه ما ایرانی‌ها می‌باشد. علاوه بر این معماری رستوران بسیار خاص بوده و منظره‌ای زیبا از شهر را پیش‌روی میهمانان قرار می‌دهد. در این رستوران انواع غذاهای محلی و بین‌المللی با کیفیت بالا ارائه می‌شود.

آدرس:  Jalan Sultan Ismail, Chow Kit, 50250 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

www.celestialcourtrestaurant.com

رستوران‌های مالزی

رستوران سلستیال کورت

رستوران نوبو (Nobu)

رستوران نوبو، بهترین گزینه برای طرفداران سوشی و غذاهای دریایی است. این رستوران که غذاهای آسیایی و امریکای جنوبی را به صورت خلاقانه و با کیفیت بالا سرو می‌کند دارای بیش از ۳۰ شعبه در سرار دنیا است.

نوبو از رستوران‌های معروف در برج پتروناس است که با قرار گرفتن در طبقات بالای برج نمای ۳۶۰ درجه از شهر را برای میهمانان به نمایش می‌گذارد.

آدرس:  Menara 3 Petronas, Persiaran KLCC, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

www.noburestaurants.com

رستوران‌های مالزی

رستوران نوبو

رستوران ال کردو (El Cerdo)

تخصص اصلی این رستوران در پخت گوشت به روش غذاهای مکزیکی، کارائیبی و اروپایی به همراه سبزیجات تازه و پوره سیب‌زمینی است. به همین دلیل منوی رستوران بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. همچنین برای تهیه غذاها از مواد تازه و با کیفیت استفاده می‌شود. نکته جالب درباره رستوران ال کردو این است که در روزهای یکشنبه، میان وعده‌ای کامل با قیمت‌های استثنایی ارائه می‌دهد. در سفر به کوالالامپور این ضیافت فوق‌العاده را از دست ندهید.

آدرس: ۴۳ & 45, Changkat Bukit Bintang, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

Home

رستوران‌های مالزی

رستوران ال کردو

رستوران‌های ایرانی در مالزی

رستوران علی بابا

آدرس:  C-G-8, Seri Gembira Avenue, Taman Gembira, Kuala Lumpur 58200, Malaysia

رستوران شیشا لانج

آدرس: Soho KL, J-01-01, Block J, 1, Jalan Solaris, Solaris Mont Kiara, 50480 Kuala Lumpur, Malaysia

   

رستوران زعفران

آدرس: ۷۹ Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur 55100, Malaysia

درصورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مالزی با کارشناسان تور مالزی در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید