بهترین رستوران‌های لبنان با غذاهای متنوع

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 20 آوریل 2019
Loading...
لبنانی‌ها به داشتن غذاهای خوشمزه در دنیا شهره هستند. این معروفیت به غذاهای لبنانی خلاصه نمی‌شود، بلکه این کشور گنجینه‌ی رستوران‌های خوش آب و رنگ از تمام دنیا را در دل خود دارد. بنابراین به‌جای سفر به نقاط مختلف دنیا کافی است به لبنان سفر کنید و هر روز طعم‌های جدید و بی‌نظیر غذاهای مختلف از سراسر دنیا را تجربه کنید. آشنایی با انواع رستوران‌های لبنان به شما کمک می‌کند رستوران موردعلاقه خود را راحت‌تر انتخاب کنید.

 

 

کشور لبنان عروس خاورمیانه از قدیمی‌ترین کشورهای دنیا است. در شهر بیروت پایتخت این کشور جاذبه‌های تاریخی ارزشمندی را می‌توان دید، اما شهرت لبنان به جاذبه‌های تاریخی و طبیعی‌اش خلاصه نمی‌شود. بلکه غذاهای لبنانی نیز در کل دنیا مشهور هستند و گردشگران را با طعم‌های متفاوت خود شگفت‌زده می‌کنند. در گوشه و کنار لبنان رستوران‌هایی وجود دارند که هر کدام با ارائه غذاهای مختلف هنر و خلاقیت آشپزان لبنانی را به نمایش می‌گذارند. از انواع رستوران‌های لبنان می‌توان به رستوران‌های ایتالیایی، رستوران‌های فرانسوی، هندی، چینی و رستوران‌های مدیترانه‌ای اشاره کرد.

 

رستوران‌های لبنان

در رستوران‌‌های بیروت انواع غذاهای لبنانی و بین‌المللی ارائه می‌شود

 

رستوران‌های لبنان

 

۱- رستوران Abdul Rahman sons

رستوران Abdul Rahman sons رستورانی بزرگ در شهر بیروت لبنان است. این رستوران در سال ۱۸۸۱ تأسیس شد و با داشتن سرآشپزهای ماهر از بهترین رستوران‌‎های لبنان و دنیای عرب محسوب می‌شود. در رستوان عبدالرحمن و پسران فقط و فقط غذاهای عربی سرو می‌شود. غذاهایی که هرکدام عطروطعم ویژه و خاص خود را دارند. معروف‌ترین غذای رستوران که طرفداران زیادی هم دارد، Lahm Bi Ajeen نام دارد. این غذا نانی کامل است که از انواع گوشت و سبزیجات لذیذ پر شده و ظاهری اشتهاآور و طعمی لذیذ دارد. رستوران عبدالرحمن در یکی از بهترین نقاط بیروت قرار دارد و دسترسی به آن بسیار راحت می‌باشد.

آدرس: Mirna Al Chalouhi Highway | Ariss Center, Sin el Fil, Lebanon

 

رستوران‌های لبنان

رستوران Abdul Rahman sons – بیروت

 

۲- رستوران Gordons Café

کافه رستوران Gordons Café از رستوران‌های لبنان است با فضایی دنج اما بسیار شیک که در آن انواع غذاهای آمریکای شمالی و گیاهی سرو می‌شود. این رستوران در مرکز شهر بیروت قرار دارد و محیطی آرام، گرم و صمیمی دارد. غذاهای رستوران علاوه بر طعم عالی، بسیار زیبا تزئین شده‌اند. فضای رستوران نیز تم آمریکای شمالی دارد و در آن از طراحی‌های ظریف، مطابق یا نوع غذاها و نوشیدنی‌های رستوران استفاده شده است. بیشتر ساکنین بیروت برای صرف میان وعده یا قرارهای عاشقانه خود این رستوران را انتخاب می‌کنند اما وعده‌های نهار و شام آن نیز بسیار جذاب و لذیذ هستند.

Le Gray, Martyrs’ Square، Weygand Street، Beirut, Lebanon

 

رستوران‌های لبنان

رستوران Gordons Café – بیروت

 

۳-رستوران Centrale Restaurant

غذاهای فرانسوی در لبنان طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل رستوران‌های فرانسوی زیادی در گوشه و کنار آن وجود دارند. یکی از بهترین رستوران‌های لبنان،Centrale Restaurant است که در آن انواع غذاهای فرانسوی را می‌توان پیدا کرد. این رستوران علاوه بر فضای درونی، یک بالکن بسیار زیبا دارد که با گیاهان طبیعی مختلف تزئین شده و محیطی عاشقانه را به وجود آورده است. در صورت مناسب بودن فضا، میهمانان رستوران می‌توانند در این فضای عاشقانه نشسته و یک غذای فرانسوی با کیفیت و خوش‌طعم میل کنند.

آدرس: Mar Maroun Street Saifi Achrafieh beirut

 

رستوران‌های لبنان

رستوران Centrale Restaurant – بیروت

 

۴-رستوران Couqley

یک رستوران با فضایی کاملاً اروپایی در بیروت، همه چیز از معماری و طراحی داخلی گرفته تا دسر و غذا در Couqley از فرهنگ اروپایی الهام گرفته شده است. انواع غذاهای لذیذ اسپانیایی، ایتالیایی، یونانی و حتی غذاهای گیاهی در این رستوران سرو می‌شود.

سرآشپز رستوران فردی خوش‌ذوق است و با به کار بردن ایده‌های خلاقانه، غذاهای ترکیبی را در ستوران سرو می‌کند. Couqley از بهترین رستوران‌های لبنان است که در آن می‌توان خاص‌ترین غذاهای اروپایی را امتحان کرد.

آدرس: The Alleyway & Blueberry Square, Beirut, Lebanon

 

رستوران‌های لبنان

رستوران Couqley – بیروت

 

۵-رستوران Em Sherif

Em Sherif از شیک‌ترین رستوران‌های لبنان است. معماری رستوران طبق کاخ‌های باشکوه شرقی طراحی شده است. منوی رستوران نیز با توجه به فضا از معروف‌ترین غذاهای لبنانی تشکیل شده است. بنابراین میهمانان می‌توانند در فضایی متفاوت با دکوراسیونی شیک نشسته و غذای لذیذ خود را میل کنند. از امکانات ویژه دیگری که رستوران Em Sheri برای میهمانانش در نظر گرفته، ارائه سرویس قلیان در بالکن باصفای رستوران است و از آنجایی که قلیان بعد از شام از سنت‌های محبوب لبنانی‌ها است، به شدت مورد استقبال مردم بیروت قرارگرفته است.

آدرس: Beirut, Lebanon

 

رستوران‌های لبنان

رستوران Em Sherif – بیروت

 

۶-رستوران The met

The met رستورانی بین‌المللی در مرکز شهر بیروت است. در این رستوران انواع غذاهای فرانسوی، ایتالیایی، آمریکایی و ژاپنی با طعم عالی سرو می‌شوند. تمام مواد استفاده شده در غذاها تازه و با کیفیت هستند. فضای رستوران نیز بسیار مدرن طراحی شده و خود را با خیابان‌های شیک اطرافش کاملاً وقف داده است.

با توجه به قرار گرفتن در مرکز شهر و نزدیکی به بازار، رستوران در تمام وعده‌های غذایی شلوغ و پر از مشتری است. با این وجود سرویس‌دهی به‌اندازه‌ای منظم و دقیق است که میهمانان می‌توانند در محیطی آرام غذای خود را میل کنند. رستوران بین‌المللی The met در طی چند سال اخیر با ارائه خدمات عالی توانسته به یکی از بهترین رستوران‌های لبنان تبدیل شود.

آدرس: Majidiyeh, Beirut, Lebanon

 

رستوران‌های لبنان

رستوران The met – بیروت

 

۷-رستوران Mayring

تست کردن غذای ارمنی در بیروت می‌تواند تجربه‌ای جالب باشد. Mayring از رستوران‌های لبنان است که غذاهای ارمنی را ارائه می‌دهد. شاید رستوران ظاهری ساده دارد اما غذاهای سرو شده در آن متنوع و خوش‌طعم هستند. Mayring با سرو غذاهایی با طعم متفاوت بهترین پیشنهاد برای افرادی است که از تست غذاهای همیشگی خسته شده و به دنبال تجربه غذاهای جدید هستند.

آدرس: ۲۸۲ Pasteur Street, Mansour Building، Beirut, Lebanon

 

رستوران‌های لبنان

رستوران Mayring – بیروت

 

۸-رستوران Tawlet

Tawlet از دیگر رستوران‌های لبنان است که به دلیل سرو غذاهای لبنانی معروف شده است. نکته جالب توجه اینکه هرکدام از سرآشپزهای رستوران از نقاط مختلف لبنان هستند و یک روز در هفته را به بیروت آمده و غذای محلی خود را در رستوران ارائه می‌کنند. بنابراین میهمانان می‌توانند تمام غذاهای محلی لبنان را به همان صورت که هست تست کنند.

مواد غذایی استفاده شده در غذا به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری شده و به همین دلیل همیشه تازه هستند. البته این رستوران کلاس‌های آشپزی هم برگزار می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند دستور پخت غذاها را از آشپزهای محلی یاد بگیرند.

آدرس: ۱۲ Rue Naher, Armenia, Beirut, Lebanon

 

رستوران‌های لبنان

رستوران Tawlet – بیروت

 

۹-رستوران Jay

اگر غذاهای تند هندی و تایلندی را هوس کرده‌اید، به رستوران Jay بروید. در این رستوران انواع غذاهای هندی، تایلندی و ویتنامی را می‌توان دید. منوی رستوران دارای تنوع زیادی است و انواع ماهی، میگو، مرغ، سوپ نودل و غذاهای پر ادویه هندی با طرز پختی کاملاً حرفه‌ای سرو می‌شوند.

از غذاهای لذیذ که بگذریم، فضای دوستانه رستوران از دیگر عواملی است که میهمانان را به داخل می‌کشاند. آشپزخانه رستوران به صورت اوپن (باز) طراحی شده و مشتریان می‌توانند طرز تهیه غذا را از ابتدا تا لحظه سرو مشاهده نمایند. اکثر گردشگران و ساکنان بیروت، رستوران Jay را به دلیل متنوع بودن منو غذایی‌اش برای صرف نهار یا شام انتخاب می‌کنند.

آدرس: Mexico, Bayrut, Lebanon

 

رستوران‌های لبنان

رستوران Jay – بیروت

 

۱۰-رستوران Indigo on the roof

این رستوران همانطور که از اسمش پیداست در طبقات بالایی ساختمان یک هتل قرارگرفته است و با چشم‌اندازی زیبا به شهر بیروت آماده پذیرایی از میهمانانش می‌باشد. منو رستوران کاملاً سلیقه‌ای است و شما می‌توانید هم از غذاهای مدیترانه‌ای و هم از غذاهای لبنانی داخل آن غذای محبوب خود را سفارش دهید.

اگر روز جمعه را برای رفتن به رستوران Indigo on the roof انتخاب کرده‌اید، مدیریت رستوران باربیکو به همراه یک فضای باز در اختیارتان می‌گذارد تا هر غذایی را که می‌خواهید انتخاب کرده در یک محیط عالی خصوصی به همراه انواع نوشیدنی میل کنید. رستوران Indigo on the roof از زیباترین و معروف‌ترین رستوران‌های لبنان است.

آدرس: Le Gray Hotel Martyrs Square، Beirut, Lebanon

 

رستوران‌های لبنان

رستوران Indigo on the roof – بیروت

 

در صورت  داشتن هرگونه سوال در خصوص تور لبنان با همکاران فروش در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید