برقراری مجدد پرواز تهران استانبول در دوره کرونا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 11 اکتبر 2020
Loading...

برقراری مجدد پرواز تهران استانبول خوش‌ترین خبر این روزهای آژانس‌های هواپیمایی و مسافرانی است که مدت‌هاست در انتظار سفر به این شهر زیبا و دوست‌داشتنی هستند. برای اطلاع از جزییات این خبر خوب، پروازها و شرایط سفر به استانبول تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

تور استانبول در چند دهه اخیر جز محبوب‌ترین تورهای گردگشگری در ایران بوده است. پس جای تعجب نیست اگر مسافران بی‌صبرانه در انتظار راه‌اندازی پرواز تهران استانبول در دوره پساکرونا باشند. اما خبر خوب اینکه پس از ماه‌ها، دوره زمین‌گیر بودن هواپیماها به سر آمده، مرزها باز شده و پروازها یکی پس از دیگری برقرار می‌شوند. در ادامه شرکت‌های هواپیمایی را که در حال حاضر از تهران به مقصد استانبول پرواز دارند معرفی می‌کنیم. (خرید بلیط تهران استانبول)

برقراری پرواز تهران استانبول تهران با هواپیمایی ترکیش

ترکیش، شرکت هواپیمایی ملی کشور ترکیه است که امروزه با داشتن کیفیت پروازی بالا، ناوگان هواپیمایی جوان و ارائه خدمات عالی در طول پرواز جز برترین شرکت‌های هواپیمایی در دنیا به شمار می‌رود. این شرکت هواپیمایی به دستور آتاتورک در سال ۱۹۳۳ افتتاح شده و از زمان تا کنون توانسته خطوط هوایی خود را به ۵ قاره دنیا گسترش دهد. کسب عنوان برترین ایرلاین اروپا و چهارمین شرکت هواپیمایی دنیا افتخاری ست که هواپیمایی ترکیش در سال ۲۰۱۵ از آن خود کرده است.

پرواز تهران استانبول تهران از پررفت‌وآمدترین مسیرهای پروازی شرکت هواپیمایی ترکیش است که تا قبل از دوره کرونا به صورت روزانه و در ساعات پروازی متنوع انجام می‌شد. علاوه بر مسیر تهران به استانبول، مسافران ایرانی می‌توانند برای سفر به سایر کشورهای دنیا ازجمله مقاصد اروپایی، کانادا و امریکا نیز بلیط هواپیمایی ترکیش را خریداری کنند. این پروازها پس از یک توقف در فرودگاه شهر استانبول مسیر خود را به سمت مقصد اصلی ادامه می‌دهند.

متاسفانه پروازهای ترکیش به دلیل بسته بودن مرزها و شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده بود. اما طبق اعلامیه این شرکت، پروازهای ترکیش از تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) مجددا آغاز شده و تمامی مسافران می‌توانند بلیط تهران – استانبول – تهران رزرو و خریداری کنند. همچنین خرید بلیط ترکیش به سایر مقاصد این ایرلاین نیز امکان‌پذیر است.

جهت رزرو بلیط ترکیش می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش بلیط خارجی در تماس باشید.

برقراری پرواز تهران استانبول تهران با هواپیمایی ماهان

شرکت هواپیمایی ماهان از معتبرترین ایرلاین‌های ایرانی است که عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ملی را در کارنامه خود دارد. این شرکت هواپیمایی به بیش از ۵۰ کشور اروپایی، کشورهای خاورمیانه و آسیای شرقی پرواز دارد. مسیرهای داخلی را هم که به این لیست اضافه کنیم، ماهان را می‌توان از فعال‌ترین وامن‌ترین ایرلاین‌های داخلی دانست.

ناوگان هوایی ماهان را هواپیماهای ایرباس و بویینگ تشکیل می‌دهند. ارائه خدمات عالی در پرواز و کیفیت غذایی بالا این ایرلاین را دربین مسافران ایرانی و خارجی محبوب کرده است. اما ویروس کرونا این ایرلاین محبوب ایرانی را نیز زمین کرد. با این حال شرکت ماهان در این مدت پروازهای خود را به صورت محدود در مسیرهای پروازی خاص انجام می‌داد.

خبر خوب اینکه با باز شدن مرز ایران و ترکیه، پرواز تهران استانبول تهران مجددا برقرار شده و در حال حاضر تمامی مسافران می‌توانند برای خرید بلیط هواپیما در این مسیر اقدام کنند. از این رو مسافران عزیز می‌توانند برای اطلاع از روز و ساعات پروازی ماهان به مقصد استانبول با همکاران ما در واحد فروش بلیط در تماس باشند.

برقراری پرواز تهرا‌ن استانبول تهران با هواپیمایی ایران ایر

شرکت هواپیمایی ایران ایر یا هما هواپیمای ملی ایران است که به عنوان قدیمی‌ترین ایرلاین داخلی شناخته می‌شود. این شرکت هواپیمایی زمانی نه چندان دور به داشتن بهترین ناوگان هوایی  و بیشترین پرواز بین‌المللی در دنیا شهره بود. هر چند که ایران ایر امروزه دیگر اقتدار گذشته را ندارد اما همچنان می‌توان نام آن را در بین بهترین شرکت‌های هواپیمایی داخلی قرار داد.

شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز مانند دیگر ایرلاین‌های دنیا در اثر شیوع ویروس کرونا پروازهای خود را تعلیق کرد. در این مدت پروازهای این ایرلاین در مسیرهای محدود از جمله ایتالیا، آلمان و … غیره انجام می‌شد. اما با بازشدن مرزها و برداشته شدن تدریجی محدویت‌های پرواز، ایران ایر نیز فعالیت‌های خود را از سر گرفته است.

پرواز تهران استانبول تهران از پروازهای ایران ایر است که مجددا راه‌اندازی شده و تمامی مسافران می‌توانند جهت رزرو بلیط هواپیما در این مسیر اقدام کنند. همکاران ما در واحد فروش بلیط آماده‌اند تا به تمامی سوالات شما در ارتباط روز، ساعات پروازی و قیمت بلیط هواپیما پاسخ دهند.

شرایط سفر به استانبول و خرید بلیط هواپیما در دوره پساکرونا

ویروس کرونا سبک زندگی در دنیا را تغییر داده است. سفر با هواپیما نیز تحت تاثیر این ویروس قرارگرفته و تمامی کشورها و ایرلاین‌ها نیز قوانین ویژه‌ای را در این خصوص اعمال می‌کنند. از این رو قبل از خرید بلیط تهران استانبول و سفر به این شهر بهتر است قوانین جدید ورود به ترکیه را بدانید.

برطبق این قوانین:

  • تمامی مسافران بایستی قبل از پرواز و هنگام بازگشت به ایران تست PRC را انجام دهند و درصورت منفی بودن تست مجاز به سفر می‌باشند.
  • دمای بدن کلیه مسافرین قبل از ورود به فرودگاه، هواپیما و حتی هتل‌ها اندازه‌گیری می‌شود.
  • استفاده از ماسک در طول پرواز برای مسافرین و کادر پروازی الزامی است.
  • شرکت‌های هواپیمایی بایستی داخل هواپیما را قبل و بعد از هر پرواز با دقت ضدعفونی کنند.
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید