با بیمه مسافرتی مطمئن سفر کنید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 24 سپتامبر 2018
Loading...
تصور کنید به سفر رفته‌ و در حال گشت‌وگذار و خرید در مغازه محبوب خود هستید، ناگهان متوجه می‌شوید که کیف پول و مدارک شما گم شده است! یا هنگام لذت بردن از ورزش‌های آبی دچار آسیب شده‌اید! همان‌طور که می‌دانید پیدا کردن وسایل گم شده در سفرهای خارجی بسیار مشکل و هزینه‌های پزشکی در اکثر کشورها بسیار گران است. بنابراین برای جبران تمام این خسارات استفاده از بیمه‌های مسافرتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

بیمه مسافرتی

 

بیمه مسافرتی

مسمومیت‌های غذایی، گرمازدگی، سردرد و سرماخوردگی، گم شدن و یا تأخیر بار، گم شدن مدارک شناسایی، این‌ها و هزاران حادثه غیرقابل پیش‌بینی دیگر اتفاقاتی است که ممکن است در سفر برای هر کسی رخ دهد. بیمه مسافرتی از فرد بیمه شده در برابر این حوادث محافظت می‌کند و خسارت‌های وارد شده و استرس ناشی از آن را در سفر کاهش می‌دهد.

بیمه‌ مسافرتی انواع مختلف دارند. چنانچه مسافران بلیط و هتل خود را به صورت پکیج (تور) از آژانس‌های هواپیمایی خریداری کنند، معمولاً بیمه به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. در غیر این صورت مسافران می‌توانند بیمه مسافرتی خود را بر طبق تاریخ سفر، مدت اقامت و مقصد سفر از شرکت بیمه یا آژانس‌های هواپیمایی طرف قرارداد با این شرکت خریداری کنند.

 

بیمه مسافرتی

 

 

خدمات ارائه شده توسط بیمه مسافرتی

 

انتقال اورژانسی فرد آسیب‌دیده به مراکز درمانی.

پوشش هزینه‌های درمانی.

پرداخت هزینه‌های دارویی.

پرداخت هزینه‌های فوری دندان‌پزشکی.

پرداخت هزینه بازگشت به ایران به دلیل مسائل حاد پزشکی و یا فوت بستگان درجه‌ یک.

ارسال داروهای ضروری از کشور مبدأ به مقصد در صورت نیاز فوری و تائید پزشک.

بازگرداندن جسد بیمه شده در صورت فوت به ایران.

پرداخت هزینه خریدهای اضطراری، در صورت تأخیر بار بیشتر از ۱۲ ساعت و یا گم‌شدن چمدان.

راهنمایی و کمک‌رسانی در خصوص مفقود شدن گذرنامه، گواهی‌نامه بین‌المللی و مدارک شناسایی در خارج از کشور و پرداخت هزینه‌های تهیه مجدد آن‌ها.

کمک‌رسانی در یافتن و ارسال بار و ملزومات شخصی.

ارسال پول نقد.

ارسال وجه ضمان.

و … .

 

بیمه مسافرتی

 

نکات مهم

بیمه مسافرتی باید قبل از سفر صادر شود، چنانچه در کشور مقصد مسافر دچار حادثه شده و سپس برای گرفتن بیمه اقدام کند. شرکت بیمه اقدامی برای صدور بیمه مسافرتی او نخواهد کرد.

پرداخت هزینه‌های بیمه مسافرتی، با توجه به شرایط، در کشور مبدأ و مقصد هر دو امکان‌پذیر است. اما چنانچه خسارت در کشور مبدأ پرداخت شود، ارائه فاکتورها به شرکت بیمه الزامی است.

 

راهنمای خرید بیمه مسافرتی از سایت آژانس هواپیمایی ستاره ونک

 

آژانس هواپیمایی ستاره ونک در راستای رفاه بیشتر مسافرین عزیز اقدام به راه‌اندازی خرید بیمه مسافرتی آنلاین نموده است.

 

مراحل خرید بیمه مسافرتی در سایت آژانس هواپیمایی ستاره ونک:

 

۱- ابتدا به سایت www.setarehvanak.com مراجعه کرده و جهت پیگیری‌های بعدی، با کلیک بر روی قسمت عضویت، حساب کاربری بسازید.

۲- سپس برای صدور بیمه‌نامه به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و گزینه بیمه مسافرتی را انتخاب کنید.

۳- سپس در کادر اول نام کشور مقصد را وارد نمایید، در کادر بعدی تاریخ شروع بیمه‌نامه را وارد کنید. دقت کنید که اعتبار بیمه‌نامه به انتخاب تاریخ بستگی دارد. سپس مدت اقامت و تعداد نفرات را وارد کنید.

۴- بعد از انتخاب تعداد نفرات، بایستی تاریخ تولد مسافرین را در کادر مورد نظر وارد کنید. در واردکردن تاریخ تولد دقت کنید، چرا که نرخ بیمه مسافرتی با توجه به سن افراد متفاوت می‌باشد. سپس دکمه جستجو را انتخاب کنید.

 

بیمه مسافرتی

 

۵- در مرحله بعدی صفحه مبلغ بیمه‌نامه به همراه سقف پوشش نمایش داده می‌شود. در این صفحه دو گزینه انتخاب طرح و جزییات را خواهید دید.

با کلیک بر روی گزینه انتخاب طرح، می‌توانید سقف پوشش مورد نظرتان را انتخاب کرده و سپس اطلاعات خواسته شده را که شامل نام و نام‌خانوادگی، شماره ملی و شماره پاسپورت می‌شود، در کادرهای مربوطه با دقت و به‌طور صحیح وارد نمایید. سپس دکمه ثبت اطلاعات را انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه جزئیات نیز، موارد تحت پوشش بیمه با جزییات نمایش داده می‌شود.

 

بیمه مسافرتی

 

۶- در این صفحه تمامی موارد، مانند اطلاعات شخصی، کشور مقصد، مدت اقامت، تاریخ شروع بیمه و نرخ بیمه برای چک مجدد نمایش داده می‌شود. درصورتی که اطلاعات مورد تائید است می‌توانید مبلغ را پرداخت کنید.

 

بیمه مسافرتی

 

 

۷-     وجه بیمه‌نامه را می‌توان از دو طریق پرداخت کرد:

-انتخاب گزینه درگاه بانک سامان (دقت کنید که با انتخاب این درگاه، با داشتن کلیه کارت‌های عضو شتاب و رمز دوم می‌توان مبلغ بیمه‌نامه را پرداخت کرد.) پس واردکردن اطلاعات کارت‌بانکی، کلیک بر روی گزینه تکمیل فرایند خرید را فراموش نکنید.

-گزینه کیف پول: این گزینه برای کاربرانی است که مبلغی را به عنوان پس‌انداز در حساب کاربری خود در آژانس ستاره ونک دارند و می‌خواهند هزینه بیمه مسافرتی را از آن طریق پرداخت کنند.

 

بیمه مسافرتی

 

۸- در مرحله آخر بیمه مسافرتی از طریق ایمیل و تلفن همراه برای شما ارسال خواهد شد.

 

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید