با ارزان‌ترین هتل‌های کیش آشنا شوید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 5 جولای 2020
Loading...

اقامت بخش زیادی از هزینه‌های یک سفر را به خود اختصاص می‌دهد. اما می‌توان با انتخاب یک هتل مناسب هزینه را تا حد زیادی کاهش داده و آن را به تفریحات و تجربه‌های هیجان‌انگیز اختصاص دهیم. از آنجایی که کیش یکی از مقاصد پرطرفدار با تفریحات چالش‌برانگیز برای گذارندن تعطیلات است در این مطلب می‌خواهیم برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر به این جزیره رنگارنگ با ارزان‌ترین هتل‌های کیش آشنا شویم.

برای داشتن یک سفر عالی همیشه نیازی به صرف هزینه‌های بالا، اقامت در هتل‌های لوکس و … نیست. بلکه هتل‌های ۳ و ۴ ستاره هم می‌توانند با امکانات مناسبی که دارند رضایت شما را به دست آورده و سفری بی‌دغدغه را در خاطراتتان به ثبت رسانند. جزیره کیش از جمله مقاصدی است که در این زمینه پیشرو بوده و با داشتن انواع هتل‌های ۳ و ۴ ستاره با بالاترین استانداردهای بین‌المللی انتخاب‌های زیادی را درا ختیار مسافران گذاشته و امکان رزرو تور کیش برای هر بودجه‌ای را فراهم کرده است. (بلیط کیش)

ارزان‌ترین هتل‌های کیش

.

هتل ۴ ستاره لیلیوم کیش

اگر می‌خواهید در هتلی اقامت داشته باشید که ساختمانی زیبا، امکاناتی مدرن، نزدیکی به مراکز خرید، دسترسی راحت به دریا و البته قیمتی بسیار مناسب داشته باشد، هتل ۴ ستاره لیلیوم دقیقا همان جایی ست که انتظارش را دارید. امکانات عالی در کنار نرخ‌های منصفانه ابن هتل را در میان ارزان‌ترین هتل‌های کیش قرار داده است.

هتل لیلیوم نمایی بسیار شیک دارد و در مجموع از ۸ طبقه با ۱۵۴ اتاق ساخته شده است. موقعیت مکانی هتل باعث شده تا میهمانان به راحتی بتوانند به مراکز خرید، جاذبه‌های تفریحی و ساحل کیش دسترسی داشته باشند. قرار گرفتن ضلع شرقی هتل به سمت دریا و ضلع غربی به سمت پارک بزرگ کیش زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

اتاق‌های هتل همگی با وسایل بسیار زیبا تزیین شده و به امکاناتی مانند سیستم تهویه هوای مطبوع، سرویس خواب راحت، مینی بار و حمام با وسایل بهداشتی مجهز هستند.

از امکانات هتل لیلیوم می‌توان به کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت، رستوران، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، سالن‌های تئاتر، اتاق میهمانی و … اشاره کرد.

هتل ۴ ستاره شایگان

هتلی ۴ ستاره که افتخاراتی مانند دریافت لوح زرین و تندیس طلایی از سازمان جهانگردی UNTWO اسپانیا و در یافت تندیس بهترین برند از دومین جشنواره برند گردشگری تهران را در کارنامه خود دارد. هتل شایگان در سال ۱۳۸۱ در ۶ طبقه و با ۱۳۰ اتاق و سوئیت در یکی از بهترین مکان‌های جزیره کیش ساخته شد. امکانات مدرن با استانداردهای بالای بین‌المللی در کنار قیمت مناسب، هتل شایگان را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های کیش برای مسافرینی که به دو گزینه قیمت و کیفیت به یک اندازه اهمیت می‌دهند تبدیل کرد.

هتل شایگان در نزدیکی سواحل خلیج فارس و اسکله تفریحی کیش با تفریحاتی مانند غواصی، قایق‌های کف شیشه‌ای و … قرار گرفته است. از این رو میهمانان هتل هر لحظه که بخواهند می‌توانند از نمای دریا لذت برده و یا از امکانات هیجان‌انگیز جزیره استفاده کنند.

این هتل امکاناتی مانند رستوران و کافی شاپ، مجموعه آبی، سالن بیلیارد، محوطه بازی مخصوص کودکان، اینترنت بی سیم، سیستم تهویه هوای مطبوع در اتاق‌ها و سالن مجهز با برگزاری کنسرت از مشهورترین خوانندگان ایرانی را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد.

هتل ۳ ستاره گراند هتل کیش

گراند هتل از ارزان‌ترین هتل‌های کیش است که با موقعیت مکانی عالی و امکاناتی که دارد بسیار مورد توجه گردشگران این جزیره قرار گرفته است. این هتل در ۵ طبقه ساخته شده و در مجموع ۶۲ اتاق دارد. بیشتر اتاق‌های هتل رو به دریا قرار دارند و با داشتن محیطی دلنشین اقامتی آرام و خاطره‌انگیز را برای میهمانان محیا می‌کنند. اسکله تفریحی کیش و مراکز خرید ونوس و مریم در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند.

به محض ورود به هتل کارکنان با خوشرویی از شما استقبال کرده و در حین اقامت می‌توانید از امکاناتی مانند وعده صبحانه رایگان، سیستم‌های مجهز گرمایش و سرمایش، رستوران و کافی شاپ، زمین بازی، فضای سبز، اینترنت پر سرعت، سالن اجتماعات و … استفاده کنید.

هتل ۳ ستاره جام جم

جام جم هتل ۳ ستاره تاپ با استاندارهای بالای بین‌المللی است که در میان لیست ارزان‌ترین هتل‌های کیش قرار گرفته است. این هتل ۲ طبقه و ۵۱ اتاق دارد و بیشتر برای اقامت خانواده‌ها مناسب می‌باشد.

هتل جام جم با مراکز خرید معروف کیش از جمله مروارید، دیپامات، زیتون، پانیذ و مریم فاصله بسیار کمی دارد و اسلکه تفریحی جدید کیش در چند متری آن قرار گرفته است.

کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد بوده و تمام تلاش خود به کار برده تا محیطی شاد و سرشار از آرامش برای اقامت میهمانان فراهم کنند.

وعده صبحانه رایگان، استقبال فرودگاهی، سرویس روزانه به مراکز خرید، اینترنت در لابی، کافی شاپ با خدمات ۲۴ ساعته، خدمات ویژه معلولین و … از امکانات رفاهی در هتل جام جم کیش می‌باشند.

هتل ۳ ستاره لوتوس کیش

هتل لوتوس از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش می‌باشد. نمای این هتل با الهام از معماری دوره هخامنشی ساخته شده و مسافران را با خود به دوره ایران باستان می‌برد. این هتل دارای ۸۲ اتاق است که تمامی آن‌ها فضایی بزرگ داشته و به امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، تزیینات کلاسیک، سرویس خواب بسیار راحت و حمام با وسایل بهداشتی مجهز هستند.

هتل لوتوس دارای یک محوطه سبز زیبا است که میهمانان می‌توانند برای پیاده‌روی و تمدد اعصاب از آن استفاده کنند. علاوه بر این رستوران با ارائه انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی، اینترنت رایگان در لابی، صبحانه رایگان، کافی شاپ و نزدیکی به ساحل مرجان کیش، مراکز خرید مروارید و پردیس ۱ و۲ از دیگر مزیت‌های اقامت در هتل لوتوس می‌باشد.

مطالب مرتبط

ترفندهای خرید ارزان تور کیش

بهترین زمان سفر به کیش

بهترین مکان‌های گردشگری در جزیره کیش

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید