اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 24 سپتامبر 2023
Loading...

توسعه استفاده از اینترنت و تلفن‌های همراه هوشمند در زندگی امروز باعث شده که بتوان بسیاری از کارهای روزمره را با استفاده از برنامه‌های اپلیکیشن‌های مختلف به سادگی انجام داد. دبی یکی به عنوان یکی از شهرهای مهم توریستی در جهان تلاش کرد که با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا پا به عرصه دنیای آینده بگذارد. اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها گردشگران و مسافران می‌توانند کارهای روزمره و مختلف را به صورت آنلاین و به سادگی انجام دهند. در واقع تلفن‌های هوشمند و اپلیکیشن های کاربردی در دبی شرایطی را فراهم می‌کنند که مسافران و گردشگران بتوانند سفری راحت و بدون دغدغه به این شهر داشته باشند.

اپلیکیشن های کاربردی دبی برای حمل‌ و نقل

اپلیکیشن‌ های کاربردی در تور دبی این امکان را فراهم کرده‌اند که بتوان به راحتی حمل و نقل در شهر را به کمک آن‌ها انجام داد. یکی از مهم‌ترین نکات مثبت در مورد این برنامه‌ها امکان اطلاع از قیمت بر اساس مسافت سفر مورد نظر است که احتمال هر گونه سوء استفاده و دریافت مبالغ اضافی به عنوان کرایه را به صفر می‌رساند.

 نیز درست مثل حمل‌ونقل در ایران با اپلیکیشن‌های مختلف امکان‌پذیر است. یکی از نکات مثبت استفاده از چنین اپلیکیشن‌هایی، اطلاع از قیمت و مسافت سفر مورد نظر شما است. بنابراین حتی اگر با استفاده از این اپلیکیشن‌ها ماشین کرایه نکنید، می‌توانید از حداکثر کرایه‌ رایج در دبی، مطمئن شوید.

اپلیکیشن مترو دبی (Dubai Metro)

یکی از وسایل جمل و نقل عمومی محبوب در دبی،‌ مترو است که افراد زیادی از آن برای جابجایی در شهر استفاده می‌کنند. یکی از اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی مربوط به متروی این شهر است. این برنامه کاربردی امکان اطلاع از زمان حرکت قطارها از ایستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند و مسافران می‌توانند اطلاعات کاملی در مورد ایستگاه‌ها، زمان توقف، قیمت بلیط و غیره کسب نمایند. در این برنامه کاربردی می‌توان در مورد تاریخچه مترو دبی مطالبی را مطالعه کرده و در صورت برخورد با هر گونه مشکل خاص در خصوص سیستم حمل و نقل عمومی نسبت به رفع آن اقدام کرد.

اپلیکیشن کریم (Careem) و  Uber

اوبر یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی در کشورهای خارجی به حساب می‌آید. یکی از اپلیکیشن‌ های کاربردی دبی در دبی کریم (Careem) نام دارد که جایگزین مناسبی برای برنامه اوبر در خاورمیانه محسوب می‌شود. در این برنامه که امکانات متنوعی دارد به راحتی می‌تواند با انتخاب مبدأ و مقصد، سفر مورد نظر خود را رزرو کرده و به راحتی هزینه آن را پرداخت کرد. با استفاده از این برنامه کاربردی به راحتی می‌توان از هر نقطه‌ای در شهر دبی به سایر نقاط سفر کرد.

یکی دیگر از امکانات این برنامه کاربردی، ارائه اطلاعات کامل در مورد وضعیت آب و هوایی شهر دبی است. در صورتی که از این برنامه تنها برای حمل و نقل و سفرهای درون شهری استفاده کنید قیمت‌های مقطوعی را مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال برای سفر از ساحل جمیرا تا فرودگاه دبی تنها ۵۰ درهم پرداخت خواهید کرد که امکان پرداخت آن به صورت نقدی یا کارت به کارت وجود دارد.

در این برنامه کاربردی امکان تعیین هزینه قبل از شروع سفر وجود دارد و شما می‌توانید در محل تعیین شده منتظر آمدن راننده باشید. همچنین برنامه کریم این امکان را فراهم کرد که بتوان از قبل، ماشین برای سفر در یک تاریخ و ساعت مشخص را رزرو کرد. این برنامه رایگان بوده و می‌توان به راحتی آن را بر روی گوشی‌های اندروید و iOS نصب و استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: قیمت غذا و نوشیدنی در دبی

اپلیکیشن سهیل در دبی  (S’hail)

اگر می‌خواهید هزینه‌های رفت و‌ آمد خود در سطح شهر دبی را کاهش دهید می‌توانید سهیل به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی استفاده کنید. این برنامه به مسافران این امکان را می‌دهد که بتوانند به راحتی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. برای استفاده از این برنامه باید ابتدا از یکی از ایستگاه‌های مترو کارت اعتباری خریداری کرده و سپس سهیل را بر روی گوشی خود نصب کنید. اطلاع از ساعت و زمان‌بندی حرکت اتوبوس و متر و همچنین قیمت بلیط در مسیرهای مختلف از جمله امکانات این برنامه کاربردی به حساب می‌آید.

اپلیکیشن آر تی ای دبی (RTA Dubai)

یکی دیگر از اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی RTA نام دارد که در زمان سفر به دبی بهتر است آن را بر روی تلفن هوشمند خود نصب داشته باشید. با استفاده از این برنامه کاربردی مسافران و گردشگران می‌توانند درباره سیستم حمل و نقل عمومی در دبی اطلاعات کامل به دست آورند. به عنوان مثال با استفاده از این برنامه می‌توان نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس یا مترو به محل اقامت خود را پیدا کرد. همچنین RTA این امکان را فراهم کرده که افراد بتوانند با استفاده از آن تاکسی بگیرند و سفر درون‌شهری داشته باشند.

دبی ایرپورتس Dubai Airports برای آگاهی از خدمات فرودگاه

از جمله اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی که با استفاده از آن می‌توان اطلاعات جامع و کاملی درباره پروازهای فرودگاه‌ به دست آورد، برنامه Dubai Airports است. با استفاده از این برنامه می‌توان اطلاعات کاملی در مورد پروازهای مختلف فرودگاه‌های دبی را مشاهده کرد که این اطلاعات شامل کارت پرواز، زمان پرواز، شماره گیت و سایر اطلاعات مهمی است که در طول سفر به آن نیاز خواهید داشت.

بهترین اپلیکیشن های دبی برای سفارش و تهیه غذا

بخش مهمی از هزینه‌های سفر در دبی مربوط به هزینه‌های تهیه غذا و خورد و خوراک می‌شود. اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی این امکان را فراهم کرده‌اند که بتوان با استفاده از آن ها قیمت غذا در دبی در رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلف را به صورت آنلاین مشاهده کرد و در صورتی که قصد رفتن به رستوران ندارید، غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و در محل آن را تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید: جملات پرکاربرد در دبی

اپلیکیشن طلبات  (Talabat)

طلبات را می‌توان یکی از اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی در زمینه سفارش غذا دانست که با استفاده از آن می‌توان انواع غذاهای مختلف که در دبی توسط رستوران‌های متعدد سرو می‌شود را سفارش داده و پس از تحویل در محل نوش جان کرد. در شرایطی که امکان یا تمایل به رفتن به رستوران ندارید می‌توانید از این برنامه استفاده کرده و انواع غذاهای مختلف را به صورت آنلاین از منوی رستوران‌ها سفارش دهید.

یکی از ویژگی‌های مهم برنامه طلبات این است که در آن انواع غذاها و نوشیدنی‌های به صورت مرتب در دسته‌بندی‌های مختلف قرار گرفته و باعث می‌شود که افراد بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن غذا و نوشیدنی دلخواه خود را انتخاب کرده و آن را سفارش دهند. یکی از امکانات جالب این برنامه امکان تعیین زمان تحویل غذا است؛ همچنین هزینه غذا را می‌توانید به صورت آنلاین یا نقدی در زمان تحویل پرداخت نمایید. این برنامه رایگان بوده و کاربران برای استفاده از خدمات آن به پرداخت هزینه اضافی نیاز ندارند.

دلیورهو  (Deliveroo)

با استفاده از اپلیکیشن دلیورهو در دبی می‌توانید از معتبر بودن و ممتاز بودن رستوران‌هایی که قصد سفارش غذا از آن‌ها دارید، اطمینان حاصل کنید. دلیورهو یکی از اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی است که در سایر کشورها نیز کاربرد دارد و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. با استفاده از این برنامه و سفارش غذا بسته به موقعیت مکانی و غذایی که سفارش داده‌اید در مدت زمان ۳۰ الی ۶۰ دقیقه سفارش خود را در محل تحویل خواهید گرفت. پرداخت هزینه سفارش در این برنامه نیز بسیار ساده بوده و می‌توان به صورت آنلاین یا به صورت نقدی در هنگام تحویل هزینه را پرداخت کرد.

اپلیکیشن زوماتو (Zomato)

اگر می‌خواهید در زمان حضور در دبی رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های با کیفیت بالا را پیدا کنید، یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی، زوماتو نام دارد. در این برنامه می‌توان نام تمام رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها را مشاهده کرده و پس از مشاهده منوی ان، نظرات سایر گردشگران و افراد را در مورد کیفیت خدمات و غذای آن‌ها مشاهده کرد. همچنین با استفاده از این برنامه می‌توان اطلاعات دقیقی در خصوص زمان باز و بسته بودن رستوران و همچنین موقعیت مکانی آن بدست آورد. یکی دیگر از امکانات زوماتو مشاهده عکس‌هایی است که از محیط رستوران و غذاهای آن وجود دارد و افراد را با محیط و خدمات آن آشنا می‌کند. در واقع با استفاده از این برنامه می‌توان مکان مورد نظر برای صرف یک صبحانه، نهار یا شام لذیذ یا نوشیدنی دلچسب را انتخاب کرد.

بهترین اپلیکیشن های دبی برای اطلاعات گردشگری

بدون شک زمان زیادی از سفر به یک منطقه به بازدید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری آن اختصاص پیدا می‌کند. به همین دلیل آگاهی و شناخت کافی نسبت به جاذبه‌های دیدنی شهر مقصد از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی وجود دارد که با استفاده از آن ها می‌توانید اطلاعات کاملی در خصوص جاذبه‌های دیدنی و تفریحی آن بدست آورید.

اپلیکیشن دبی توریسم (Dubai Tourism)

یکی از برنامه‌های رسمی در دبی برای توریست‌ها و گردشگران به حساب می‌آید که توسط وزارت گردشگری امارات متحده عربی طراحی و عرضه شده است. این برنامه یکی اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی است که در زمان سفر باید در گوشی خود نصب داشته باشید. این برنامه امکان دسترسی به فهرست کاملی از جاذبه‌های گردشگری و رویدادهای مختلف در حال برگزاری در شهر دبی را فراهم می‌کند. همچنین با استفاده از دبی توریسم می‌تواند اطلاعات جامع و کامل در خصوص آداب و رسوم و سنت‌های مردم شهر دبی به دست آورد و با فرهنگ این منطقه بیشتر آشنا شد.

بیشتر بخوانید:لاکچری‌ترین هتل‌ های دبی + معرفی امکانات

اپلیکیشن دبی ویزیت (Visit Dubai)

یکی از اصلی‌ترین اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی که در زمان سفر به این شهر باید در گوشی همراه خود نصب داشته باشید، برنامه دبی ویزیت است. با استفاده از این برنامه می‌توان اطلاعات دقیقی در خصوص بهترین رستوران‌ها، مراکز خرید، جاذبه‌های دیدنی و گردشگری، رویدادهای مختلف در حال برگزاری، سیستم حمل و نقل عمومی و غیره بدست آورد. زمان باز و بسته شدن فروشگاه‌ها و رستوران‌ها از دیگر امکاناتی است که در این برنامه کاربردی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دبی ویزیت این است که با استفاده از موقعیت مکانی می‌توانید نزدیک‌ترین مراکز تفریحی و خرید را پیدا کرده و به آن مراجعه کنید.

دبی الآن  (Dubai Now)

یکی دیگر از اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی است که توسط دپارتمان دولت الکترونیک شهر طراحی و اداره می‌شود. این برنامه به قدری کاربردی است که بسیاری از ساکنین و گردشگران در دبی آن را بر روی گوشی موبایل خود نصب کرده و از خدمات آن استفاده می‌کنند. با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توان در مورد خدمات شهری شامل اطلاعات مورد نیاز از محل اقامت،‌ مسکن تا نحوه دریافت ویزا اطلاعات کامل و جامع کسب کرد. با استفاده از جی پی اس تلفن همراه خود در این برنامه می‌توانید نزدیک‌ترین دستگاه‌های خودپرداز، داروخانه و مراکز درمانی، شرایط آب و هوایی، زمان نماز، مکان‌های تفریحی و گردشگری و غیره را مشاهده کرد. این برنامه به صورت رایگان در دسترس بوده و می‌توان آن را بر روی گوشی‌های اندروید و iOS به راحتی نصب کرد.

رحلة  (Rehlat)

رحله یکی از اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی به حساب می‌آید که به منظور برنامه‌ریزی دقیق برای سفر به دبی بسیار کارآمد است و می‌تواند جنبه‌های مختلفی از سفر را پوشش دهد. به عنوان مثال در این برنامه می‌توان لیست کاملی از پروازهای دبی،‌ هتل‌های مختلف و حتی ماشین‌های اجاره‌ای را مشاهده کرد. بیش از ۳۰۰ مورد خطوط هوایی مختلف در این اپلیکیشن وجود دارد که آژانس‌های معتبر و بین‌المللی اتحاد و امارات را نیز شامل می‌شود.

در صورتی که به دنبال یک سفر مقرون به صرفه در دبی هستید نیز رحله می‌تواند به شما کمک کند؛ در این برنامه علاوه بر هتل‌های لوکس می‌توانید مراکز اقامتی اقتصادی و ارزان را نیز مشاهده کنید. به همین دلیل در صورتی که به صورت شخصی و بدون تور به دبی سفر می‌کنید این برنامه برای شما کارآمد بوده و سفر شما را راحت‌تر می‌کند.

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی

گردش در شهر با برنامه کالچر تریپ  (Culture Trip)

اگر قصد دارید در زمان سفر به دبی بهترین رستوران‌ها، اقامتگاه‌ها و هتل‌ها و همچنین جاذبه‌های دیدنی و گردشگری را به راحتی پیدا کنید، یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی، کالچر تریپ نام دارد. با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانید اطلاعات جامع و کاملی در خصوص مکان‌های فرهنگی در دبی به دست آورید که یکی از جذابیت‌های این برنامه به حساب می‌آید.

کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد با وجهاتی ( Wojhati)

درصد قابل توجهی از هزینه‌های سفر به دبی، به هزینه‌های رفت و آمد اختصاص پیدا می‌کند که با برنامه وجهاتی می‌توانید تا حدود زیادی این هزینه‌ها را کاهش دهید. اگر علاقمند به پیاده‌روی هستید می‌توانید با استفاده از این برنامه به راحتی مسیر خود را پیدا کرده و در خیابان‌های دبی دچار سردرگمی نشوید.

از وجهاتی به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی می‌توانید برای سیستم حمل و نقل عمومی دبی نیز استفاده کنید. اتوبوس، مونوریل،‌ تراموا و مترو وسایل حمل و نقل عمومی هستند که در دبی می‌توان برای جابجایی در شهر از آن‌ها استفاده کرد. اما گردشگران که در شهر غریبه بوده و ممکن است در پیدا کردن مسیر خود با این وسایل دچار سردرگمی شوند می‌توانند از برنامه وجهاتی کمک گرفته و به راحتی مسیر خود را پیدا کنند و با این وسایل حمل و نقل به مکان مورد نظر خود بروند. این برنامه رایگان بوده و امکان نصب بر روی گوشی‌های اندروید و iOS را دارد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سیم کارت در دبی

برنامه‌ریزی سفر با دبی کلندر (Dubai Calendar)

دبی کلندر یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی به حساب می‌آید که گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است که قصد استفاده از خدمات راهنمای تور را ندارند. این برنامه امکان دسترسی به اطلاعات کامل در مورد تمام کنسرت‌ها، فستیوال‌ها و کارناوال‌ها، رویدادهای ورزشی و فرهنگی را فراهم می‌کند. با استفاده از این برنامه می‌توان تمام تفریحات شهر دبی را دسته‌بندی و شخصی‌سازی کرده و فقط به اطلاعاتی دسترسی داشته باشید که مطابق با سلیقه شما است. این برنامه امکان تهیه بلیط برای تمامی برنامه‌ها را فراهم کرده و با استفاده از آن می‌توان زمان‌بندی دقیق برای روزهای حضور در دبی داشت.

بهترین اپلیکیشن های زبان دبی

با توجه به اینکه دبی یک شهر توریستی بوده و گردشگران زیادی از سراسر جهان به آن سفر می‌کنند، در خصوص زبان و ارتباط با فروشندگان و کارکنان هتل‌ها و رستوران‌ها و مراکز تفریحی و خدماتی با مشکل جدی مواجه نخواهید شد زیرا تسلط کافی به زبان انگلیسی دارند. همچنین برای خواندن نوشته‌های روی تابلوهای مختلف نیز دردسر جدی نخواهید داشت زیرا ترجمه انگلیسی آن‌ها نیز وجود دارد. اما اگر قصد ارتباط با مردم محلی داشته باشید ممکن است کمی با چالش مواجه شوید. در این شرایط می‌توانید از اپلیکیشن‌های زبان برای برقراری ارتباط بهتر استفاده کنید.

دولینگو  (Duolingo)

استفاده از یک برنامه مترجم در سفر به کشورهای خارجی به منظور برقرای ارتباط راحت‌تر با مردمان آن از اهمیت زیادی برخوردار است. دولینگو یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی به حساب می‌آید که امکان برقراری ارتباط با زبان عربی با ساکنان دبی را فراهم می‌کند. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید معنای جملات را متوجه شده و به زبان عربی صحبت کنید تا منظور خود را به افراد مختلف برسانید. شما می‌توانید با کلمات و اصطلاحاتی که از برنامه دولینگو یاد می‌گیرید با مردم دبی صحبت کرده و نیازهای خود را برطرف کنید. این برنامه رایگان بوده و می‌توانید پس از نصب به راحتی از آن استفاده کنید.

براولول  (Bravolol)

از جمله اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی که به منظور تقویت زبان و برقراری ارتباط با مردم دبی به کار می‌رود، براولول نام دارد. در این برنامه می‌توانید با گوش دادن به مکالمات عربی و انجام تمرینات آن در حد نیاز زبان عربی را یاد بگیرید. این اپلیکیشن می‌تواند به شما در یادگیری مکالمه عربی به صورت روان و همچنین درک مکالمات این زبان کمک کرده و پس از مدتی بتوانید به راحتی و در حد رفع نیازهای خود به زبان عربی صحبت کنید.

سایر اپلیکیشن های پرکاربرد دبی

غیر از اپلیکیشن‌هایی که بر اساس دسته‌بندی موضوعات مختلف تا به اینجا معرفی شدن، بدون شک برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی به این موارد محدود نشده و گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند که در زمان نیاز کارایی لازم را خواهند داشت.

اپلیکیشن Dubai Travel Guide

یکی از بزرگترین پلتفرم‌های راهنما در شهر دبی به حساب می‌اید که در آن گردشگران می‌توانند به نقشه تمام مکان و مسیرهای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. یکی از ویژگی‌های جذاب این برنامه قابلیت استفاده از آن به صورت آفلاین پس از نصب بر روی گوشی موبایل است. با استفاده از این برنامه می‌توان به فهرست کاملی از رستوران‌ها، مناطق و جاذبه‌های دیدنی و گردشگری و همچنین مراکز تفریحی شهر دبی دسترسی داشت. این برنامه به صورت رایگان عرضه شده و قابلیت نصب بر روی گوشی‌های اندروید و iOS را دارد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با چرخ و فلک عین در دبی

اپلیکیشن Gulf News

یکی دیگر از اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی برای افرادی مناسب است که پیگیر اخبار مختلف هستند. با استفاده از برنامه گالف نیوز می‌توان از آخرین اخبار شهر دبی با خبر شد. کاربران در این برنامه می‌توانند موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به این ترتیب خبرهای مربوط به آن حوزه را بر روی برنامه دریافت کرده و مشاهده نمایند. اخبار موجود در این برنامه تنها به شهر دبی و کشور امارات محدود نشده و می‌توانید اخبار مهم روز دنیا را نیز با استفاده از آن رصد کنید. این برنامه نیز به صورت رایگان در دسترس بوده و می‌توان از آن بر روی گوشی‌های اندروید و iOS استفاده کرد.

برنامه Dubai Maps and Walks

اگر می‌خواهید در زمان سفر به دبی در خصوص آب و هوا، نقشه‌ها و مسیرهای مختلف اطلاعات دقیق و کافی داشته باشید، این برنامه را می‌توان یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی دانست. در این برنامه به چندین مسیر پیاده‌روی در اطراف شهر دسترسی خواهید داشت که می‌توانید از آن به منظور مسیریابی و دسترسی به مناطق خاص شهر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی برج العرب دبی

اپلیکیشن های پرکاربرد برای خرید

خرید در طول سفر همواره یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر به حساب می‌آید. در صورتی که در سفر به دبی زمان کافی برای مراجعه به مراکز خرید ندارید، جای نگرانی نیست؛ زیرا می‌توانید از اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی استفاده کرده و خرید خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام دهید.

اپلیکیشن دبی مال (The Dubai Mall App)

با استفاده از برنامه دبی مال این امکان برای گردشگران فراهم می‌شود که بتوانند از بزرگ‌ترین مرکز خرید در جهان به صورت آنلاین خرید کنند. در این مرکز خرید بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه در دسترس قرار دارد که به راحتی‌ می‌توان اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کرد.

اپلیکیشن تایم اوت دبی (Time Out Dubai Travel App)

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی برای خانم‌ها، اپلیکیشن تایم اوت دبی است که با استفاده از آن می‌توان بهترین فروشگاه‌های شهر دبی را پیدا کرده و برای خرید به آن‌ها مراجعه کرد. با استفاده از این برنامه می‌توان اطلاعات کاملی از قبیل موقعیت مکانی، اطلاعات قیمتی، محصولات و غیره از فروشگاه‌های مختلف به دست آورد و بر اساس این اطلاعات بهترین فروشگاه برای خرید را انتخاب کرد.

سخن پایانی

دنیای امروز دنیای فناوری و استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف به منظور انجام کارهای روزمره است. همین امر باعث شده که بسیاری از دولت‌ها و کشورها از این بستر استفاده کرده و خدمات مختلفی را به شهروندان و همچنین گردشگران و مسافران به صورت آنلاین و از طریق برنامه‌های کاربردی مختلف ارائه کنند. دبی یکی از شهرهای پیشرو در این زمینه محسوب می‌شود زیرا با استفاده از اپلیکیشن‌ های کاربردی در دبی به راحتی می‌توان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرد، رستوران‌های مختلف را شناسایی کرده یا غذا سفارش داد،‌ مراکز اقامتی مختلف را شناسایی کرد، از برنامه‌های مختلف اطلاع پیدا کرده و با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری آن آشنا شد و کارهای مختلف دیگری را انجام داد که راحتی سفر را به دنبال خواهد داشت.

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی

در صورت تمایل به کسب اطلاعات از ویزای توریستی دبی با همکاران ما در ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
مطالعه و نوشتن همیشه از موضوعات مورد علاقه من بوده‌اند. در همین راستا چند سالی ست که در زمینه تولید محتوا در حوزه گردشگری فعال هستم. نوشتن درباره آداب و رسوم سرزمین‌های دور و توصیف جاذبه‌هایشان از کارهایی ست که هر نویسنده به خصوص من را به وجد می‌آورد.
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید