«پسرم شیفته حیوانات است و من عاشق عکاسی از طبیعت، به همین دلیل آفریقای جنوبی را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کردیم و این سفر به خاطره‌ای تکرار نشدنی برای ما تبدیل شد.» آفریقای جنوبی با طبیعت استثنایی و حیات‌وحش منحصربه‌فردش مقصدی ایده آل برای عاشقان حیوانات به شمار می‌رود. برای داشتن سفری عالی در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با تفریحات مهیج این کشور زیبا آشنا شوید.
سفر به آفریقای جنوبی

در سفر به آفریقای جنوبی مهیج‌ترین لحظات خود را تجربه خواهید کرد.

۱-غواصی در کنار کوسه‌های سفید و کروکدیل‌ها

تابه‌حال در میان آب‌هایی که بیش از یک چهارم کوسه‌های دنیا در آن زندگی می‌کنند شنا کرده‌اید؟ در نزدیکی شهر کیپ‌تاون آفریقای جنوبی مکانی هیجان‌انگیز وجود دارد که به دلیل داشتن کوسه‌های سفید بزرگ به محله کوسه معروف شده است. شما می‌توانید با قفسه‌های ایمن و دارای حفاظ در کنار کوسه‌ها شنا کرده و طرز زندگی این حیوانات عظیم‌الجثه را از نزدیک مشاهده کنید. اگر با دیدن کوسه‌ها هنوز هیجان شما به اوج نرسیده، کروکدیل‌های نیل در باغ کنگو با آرواره‌های قدرتمند خود در انتظار شما هستند.

به دلیل اینکه تمساح‌ها حیواناتی بسیار وحشتناک‌تر از کوسه‌ها هستند، قبل از ورود به آب آموزش‌های لازم را خواهید دید. سپس در قفسه‌های ایمن به عمق ۴ متری آب رفته و هیجان‌انگیزترین لحظات سفر خود را به آفریقای جنوبی در کنار این موجودات خارق‌العاده و وحشتناک تجربه خواهید کرد.

سفر به آفریقای جنوبی

غواصی با کوسه‌های سفید آفریقای جنوبی

۲-شترمرغ سواری

شترمرغ سواری یکی از لذت‌بخش‌ترین و متفاوت‌ترین تفریحاتی است که می‌توانید در سفر به آفریقای جنوبی انجام دهید. فقط کافیست کمی جرات و اعتماد به نفس داشته باشید. شترمرغ‌ها پرندگانی دوست داشتی هستند که سواری با آن‌ها مهارت زیادی می‌خواهد. البته داشتن کمی استعداد و تمرین به شما کمک خواهد کرد تا متفاوت‌ترین سوارکاری عمرتان را در آفریقای جنوبی تجربه کنید.

در مزرعه شترمرغ‌ها مسابقات شترمرغ سواری نیز برگزار می‌شود. چنانچه به اندازه کافی در این کار حرفه‌ای شده‌اید، می‌توانید در مسابقات شرکت کرده و شانس و مهارت خود را محک بزنید.

سفر به آفریقای جنوبی

شترمرغ سواری در آفریقای جنوبی

۳-سافاری در میان غول‌پیکرترین حیوانات حیات‌وحش

آفریقای جنوبی یکی از رؤیایی‌ترین کشورها برای عاشقان طبیعت و حیات‌وحش است. تمام مناظر این کشور در نوع خود بی‌نظیر و محصور کننده هستند. برای دیدن تمام صحنه‌های هیجان‌انگیز، خاص و تکرار نشدنی تور سافاری در آفریقای جنوبی را از دست ندهید. پارک‌های ملی آفریقا بهترین مکان برای برگزاری سافاری‌های منحصربه‌فرد هستند. از بزرگ‌ترین حیوانات دنیا مانند فیل، بوفالو و کرگردن تا سریع‌ترین و قوی‌ترین آن‌ها مانند پلنگ، شیر و یوزپلنگ در این پارک‌های طبیعی زندگی می‌کنند.

در تور سافاری آفریقای جنوبی می‌توانید تعقیب و گریزها و لحظات شکار حیوانات را مشاهده کنید. در بسیاری از مواقع ممکن است حیوانات برای کنجکاوی به ماشین گشت سافاری شما نزدیک شوند، اما اصلاً نگران نباشید، در صورتی که رفتارتان دوستانه باشد این حیوانات بی‌خطر بوده و آسیبی به شما نمی‌رسانند.

مشاهده آب خوردن گروهی حیوانات از دیگر مناظر زیبایی است که در تور سافاری آفریقای جنوبی خواهید دید. همچنین در این گشت‌ها، مواجه شدن با حیواناتی که همیشه آرزوی دیدن آن‌ها را از نزدیک داشته‌اید، شما را سوپرایز خواهد کرد.

سفر به آفریقای جنوبی

سافاری در آفریقای جنوبی

۴-گشت‌وگذار با قطار لوکس

در آفریقای جنوبی، قطارهای لوکسی وجود دارند که بر روی ریل حرکت می‌کنند و دارای امکانات مجهز و مدرن می‌باشند. این قطارها بهترین وسیله برای گشت‌وگذار در طبیعت آفریقای جنوبی و لذت بردن از مناظر این سرزمین زیبا و بی‌نظیر می‌باشند.

در این قطارها شما می‌توانید انواع غذاهای خوش‌طعم آفریقایی را امتحان کنید و در کنار آن در محیطی آرام و راحت از دیدن زیبایی‌های آفریقا لذت ببرید.

سفر به آفریقای جنوبی

گشت با قطارهای لوکس در آفریقای جنوبی

۵-بازدید از دهکده فرهنگی لسدی

لسدی از دهکده‌های زیبا و دیدنی آفریقای جنوبی است که لحظه‌های عالی را در آن تجربه خواهید کرد. در این دهکده ۷ قبیله آفریقایی زندگی می‌کنند که هرکدام لهجه، طرز پوشش و حتی نحوه ساخت خانه‌هایشان با یکدیگر متفاوت است. این قبایل پدی، دبیل، باسوثا، زولو و ژوسا نام دارند که طرز زندگی و لباس پوشیدنشان مانند قبیله‌های قدیمی آفریقا است. دیدن فرهنگ جذاب و شنیدن داستان‌های آن‌ها شما را شیفته خود می‌کند.

طبق یک رسم قدیمی هر روز یکی از افراد قبایل در روستا دیده‌بانی می‌کند و ورود میهمانان را به بقیه افراد گزارش می‌دهد. به همین دلیل در بدو ورود به لسدی، گروهی با ساز و آواز محلی به استقبال شما می‌آیند. همچنین در انتهای روز نمایش بسیار جذابی که داستان فرهنگ و تاریخ این قبایل است برای شما به نمایش درمی‌آید. از دیگر جذابیت‌های دهکده می‌توان به غذاهای محلی و خوش طعم اشاره کرد که می‌توان آن را در چادرهای محلی و به روش خود قبایل میل کرد.

سفر به آفریقای جنوبی

بازدید از دهکده فرهنگی و جذاب لسدی

درصورت داشتن سوال درباره تور آفریقای جنوبی، با کارشناسان فروش در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید. 

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید