معرفی 8 هتل محبوب در کوالالامپور

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 8 اکتبر 2018
Loading...

“کوالالامپور شهر بسیار زیبا و جذابی بود اما فاصله زیاد هتل ما با مرکز شهر دردسر شد” اگر قبل از سفر هتل را مناسب با هدف سفرتان انتخاب کنید، با این مشکل روبرو نخواهید شد و سفری دلچسب و بی‌نقص را تجربه خواهید کرد. اما تنوع هتل‌ها در شهری مانند کوالالامپور انتخاب را برای مسافران سخت کرده است. آشنایی با مناطق و امکانات هتل‌ها در این شهر شلوغ به انتخاب یک هتل مناسب کمک خواهد کرد.

 

 

هتل ۵ ستاره ریتزکارلتون

در منطقه مثلث شهر کوالالامپور و در نزدیکی خیابان معروف بوتیک بینتانگ هتلی مجلل قرار دارد. هتل ۵ ستاره ریتزکارلتون دارای ۳۶۵ اتاق و سوئیت لوکس و مجهز است که فضایی آرام و دلنشین را برای میهمانان خود فراهم کرده است. در طراحی اتاق‌ها از رنگ روشن استفاده شده است و مبلمان کلاسیک به همراه پنجره‌های قدی با نمایی متفاوت از شهر، زیبایی اتاق‌ها را چند برابر کرده است.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل همگی دارای تلویزیون صفحه تخت، دی‌وی‌دی پلیر و حمام‌هایی با سنگ مرمر هستند. علاوه بر این با اقامت در هتل ریتزکارلتون می‌توانید از امکاناتی مانند سالن ماساژ درمانی و زیبایی، سالن ورزشی مجهز و رستوران‌های بین‌المللی با موسیقی زنده استفاده کنید.

هتل ریتزکارلتون دارای استخر سرباز می‌باشد که فضای آن برای گرفتن حمام آفتاب بسیار مناسب است.

http://www.ritzcarlton.com

 

هتل ۵ ستاره شانگریلا

هتل ۵ ستاره شانگریلا، هتلی با ساختمان بسیار شیک است که در مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته و با برج‌های دوقلوی پتروناس و مرکز خرید این برج‌ها تنها ۵ دقیقه فاصله دارد. این هتل به دلیل ارائه خدمات کاری ۲۴ ساعته، برای کسانی که به قصد کار و تجارت به کوالالامپور سفر می‌کنند بسیار مناسب است.

شانگریلا دارای ۵۷۱ اتاق است که دکراسیونی شیک و امکاناتی مجهز و مدرن مانند تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، چای‌ساز، قهوه‌ساز و حمام مجهز به حوله و لوازم آرایش را دارند.

اینترنت بی‌سیم در سراسر هتل رایگان است و مسافران می‌توانند از امکانات دیگر مانند استخر سرباز، رستوران‌های مختلف بین‌المللی، سالن بدنسازی، سونای خشک، استخر روباز و مرکز مراقبت از پوست استفاده کنند.

http://www.shangri-la.com

 

هتل ۵ ستاره اینترکنتیننتال

اینترکنتینانتال هتلی ۵ ستاره است که در ۳۰ طبقه ساخته شده است. ساختمان لوکس و مدرن هتل اقامتی رؤیایی را به مسافران نوید می‌دهد. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و مهربان هستند و آماده خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته به میهمانان خود می‌باشند.

اتاق‌های هتل بسیار زیبا و راحت بوده و مجهز به آخرین سیستم فناوری هتلی روز دنیا می‌باشند. همچنین رستوران‌های بین‌المللی آن با غذاهای متنوع و خوش‌طعم آماده پذیرایی از میهمانان در وعده‌های صبحانه، نهار و شام هستند.

هتل اینترکنتینانتال دارای خدمات دیگری مانند استخر شنا، مرکز تجاری، کافی‌شاپ، تلویزیون صفحه تخت و امکانات لاندری می‌باشد.

http://shangri-la-hotel-kuala-lumpur.h-rez.com

 

 

 هتل ۵ ستاره شرایتون

هتل ۵ ستاره شرایتون، هتلی بسیار زیبا است که به سبک معماری آسیایی ساخته شده و نزدیکی آن به بسیاری از جاذبه‌های شهر کوالالامپور مانند برج‌های دوقلو، خیابان بینتانگ و پارک کی ال سی باعث محبوبیت آن در میان گردشگران شده است.

هتل شرایتون دارای ۳۸۵ اتاق است. اتاق‌ها شامل یک‌تخته، دوتخته، سوئیت، کانت‌روم، دولوکس، جونیور و اتاق‌های مخصوص معلولین هستند. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به مبلمان بسیار شیک، بالکن اختصاصی، تهویه مطبوع، خدمات ۲۴ ساعته اتاق، حمام مجهز به حوله و لوازم آرایش، سشوار، مینی‌بار و اینترنت پر سرعت رایگان اشاره کرد

این هتل براساس پیشرفته‌ترین امکانات روز هتلی دنیا ساخته شده است و خدماتی مانند مرکز تناسب اندام، ماساژ، استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، فروشگاه‌های مجهز، سونای بخار و خشک، جکوزی، خدمات نگه‌داری از کودکان و امکانات تفریحی برای کودکان را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

http://www.shangri-la.com

 

هتل ۴ ستاره کنکورد

هتل ۴ ستاره کنکورد، هتلی بسیار شیک و تمیز است که در مرکز کوالالامپور قرار گرفته و به تمامی نقاط مهم شهر دسترسی دارد. این هتل برای کسانی که می‌خواهند اقامتی اقتصادی را در یک مکان شیک داشته باشند بسیار مناسب است.

مسافران با ورود به هتل، توسط کارکنان مهربان و خوش‌اخلاق مورد استقبال قرار می‌گیرند و به دلیل مسلط بودن به زبان انگلیسی به راحتی با میهمانان ارتباط برقرار می‌کنند.

اتاق‌های هتل، مرتب و مجهز هستند و از امکاناتی مانند تلویزیون، قهوه ساز، سشوار، حمام، اتو و اینترنت رایگان برخوردار می‌باشند.

صبحانه‌های رستوران هتل کنکورد بسیار معروف می‌باشد و در آن انواع غذاهای چینی و مالزیایی با کیفیت بالا سرو می‌شود. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از امکاناتی مانند استخر، خدمات خانه‌داری و انواع تفریحات ورزشی استفاده کنید.

 

 

هتل ۴ ستاره کورس

کورس هتلی ۴ ستاره است که مانند بیشتر هتل‌های کوالالامپور در مرکز شهر قرار گرفته است. ساختمان و اتاق‌های هتل در نگاه اول کمی قدیمی به نظر می‌رسند، اما بزرگی، راحتی، تمیزی و امکانات آن اقامتی دلچسب را برای میهمانان فراهم می‌کند.

هتل کورس دارای ۵ رستوران است که در آن غذاهای اروپایی، آسیایی و غذاهای محلی مالزی سرو می‌شود. همچنین این هتل از امکانات تفریحی مانند استخر و باشگاه برخوردار است. دقت داشته باشید که استفاده از اینترنت رایگان فقط در لابی هتل امکان‌پذیر می‌باشد.

 

 

هتل ۴ ستاره نووتل

هتل ۴ ستاره نووتل با ساختمان بسیار شیک خود در یکی از محبوب‌ترین مناطق کوالالامپور بنام گلدن‌تری‌انگل واقع شده است و به مراکز تجاری این شهر مانند سنترال مارکت و مرکز خرید پاویلیون بسیار نزدیک است.

هتل دارای اتاق‌های متنوع و بزرگی است که برای هر سلیقه‌ و بودجه‌ای مناسب می‌باشد. این اتاق‌ها مجهز به سیستم مطبوع تهویه هوا، اینترنت بیسیم رایگان، چای و قهوه‌ساز هستند. همچنین مسافران می‌توانند به سالن ورزشی رفته و از شنا در استخر، باشگاه ورزشی و سونای هتل نیز لذت ببرند.

 

 

هتل ۴ ستاره گرند سیزن

گرند سیزن هتلی ۴ ستاره است که در منطقه پاهنگ کوالالامپور قرار دارد و عنوان بلندترین ساختمان شهر را به خود اختصاص داده است. وجود ایستگاه‌های مترو و تاکسی در نزدیکی هتل رفت و آمد به مرکز شهر را بسیار راحت کرده است. البته خود هتل نیز شاتل‌های مخصوصی برای ترانسفر راحت مسافران به مراکز خرید بزرگ و معروف شهر فراهم کرده است.

امکانات هتل گرندسیزن شامل: امکانات ویژه برای معلولین، اتاق‌های VIP، سیستم تهویه مطبوع و مینی بار در اتاق، چای‌ساز، قهوه ساز، ترانسفر فرودگاهی، استخر، سونا، جکوزی، رستوران‌های ترکی و هندی، فروشگاه‌های بسیار شیک، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر به مراکز خرید.

 

 

در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مالزی، با کارشناسان تور مالزی در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید