راهنمای جامع هزینه سفر به دبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 4 ژوئن 2023
Loading...

این بار با راهنمای هزینه سفر به دبی همراهتان هستیم. اگر عاشق ساحل، بیابان، مراکز خرید لوکس، بالا رفتن از بلندترین سازه جهان، اسکله‌های تفریحی و دیدن جزایر مصنوعی هستید، سفر به دبی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اما از آنجا که هزینه‌ سفرهای خارجی کمی بالاست، بسیاری از رفتن به این شهر منصرف می‌شوند. در حالی که با خواندن راهنمای هزینه سفر به دبی هم می‌توانید یک سفر مقرون به صرفه، هیجان‌انگیزه و پر از خاطرات خوب را برای خود رقم بزنید. اگر می‌خواهید بدانید هزینه‌های سفر به این شهر چقدر برایتان تمام می‌شود، راهنمای هزینه سفر به دبی را تا انتها بخوانید.

هزینه اقامت در هتل ها و رستوران ها

قبل از هر چیز همیشه هتل و اقامتگاه مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده در هزینه‌های سفرهاست. به همین دلیل در راهنمای هزینه سفر به دبی سعی داریم قبل از هر چیز به این دو مورد بپردازیم:

هزینههای اقامت در هتلهای دبی

اولین مورد در راهنمای هزینه سفر به دبی مربوط به هزینه هتل‌هاست. این شهر پر از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره است که از جمله می‌توان به هتل «آتلانتیس د پالم دبی» اشاره کنیم. این هتل با داشتن آکواریوم در داخل اتاق‌ها به عنوان یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های جهان شناخته شده است. به طوری که هزینه یک شب ماندن در این هتل حدود ۵۰۰ میلیون تومان است. با این حال گزینه‌های ارزان‌تری نیز در این شهر وجود دارد. 

به طور کلی ماه و فصل سفر یکی از عوامل تعیین‌کننده قیمت هتل در شهر دبی است. ارزان‌ترین ماه سفر به این شهر در اردیبهشت (ماه می) است که هزینه یک شب هتل حدود ۱۴۴ دلار محاسبه می‌شود.

از آنجا که دبی یک شهر گرمسیری است، در فصل زمستان توریست‌های بیشتری دارد و در نتیجه هزینه اقامت در هتل بیشتر است. در ماه ژانویه (دی ماه) همیشه هزینه اقامت در هتل‌های این شهر بیشتر است و تنها برای یک شب باید ۲۷۷ دلار پرداخت کنید.

البته اگر تورهای لحظه آخری را برای سفر خود انتخاب کنید، می‌توانید با هزینه کمتری در بهترین‌ هتل‌های این شهر اقامت داشته باشید.

هزینه رستوران و غذا در دبی

مورد بعد که در راهنمای هزینه سفر به دبی باید به آن بپردازیم به غذا و رستوران مربوط می‌شود. هزینه رستوران و غذا در سفر به دبی به سبک زندگی و عادات غذایی شما بستگی دارد. همچنین زمان سفر هم یکی از عوامل تعیین‌کننده قیمت غذا در این شهر است. به طور میانگین هزینه یک غذای معمولی در هر روز برای یک نفر حدود ۱۵۰ درهم در رستوران‌های معمولی تمام می‌شود. اگر بخواهید در لوکس‌ترین رستوران غذا میل کنید، سه وعده صبحانه، ناهار و شام برایتان تا ۵۰۰ درهم (۱۳۶ دلار) نیز هزینه دارد.

قیمت فست فود

اما به طور کلی در مورد غذا در این شهر باید گفت همیشه قیمت فست فود نسبت به سایر غذاها کمتر است. به طوری که یک وعده غذای فست فود برای یک نفر حدود ۲۰ تا ۳۰ درهم تمام می‌شود. شاورما و فلافل در شهر دبی طرفداران زیادی دارد و قیمت آن برای هر نفر بین ۱۰ تا ۱۵ درهم است.

هزینه صبحانه

نوع غذا و رستوران هم یک عامل تعیین کننده در هزینه صبحانه است. اما به طور کلی یک صبحانه در رستوران یا کافه معمولی ۳۰ تا ۵۰ درهم (معادل ۸ تا ۱۴ دلار) هزینه دارد. همین صبحانه در لوکس‌ترین رستوران‌ها ۱۰۰ تا ۱۵۰ درهم (۲۷ تا ۴۱ دلار) برای هر نفر است.

هزینه ناهار و شام

اگر بخواهید در یک رستوران معمولی ناهار و شام خود را سفارش دهید، باید برای یک نفر، مبلغ ۶۰ تا ۷۰ درهم پرداخت کنید. این مبلغ تنها برای یک وعده است. هزینه یک وعده ناهار یا شام در لوکس‌ترین رستوران‌های دبی حدود ۲۰۰ درهم تمام می‌شود.

قیمت برخی از مواد غذایی در این شهر عبارت است از:

  • مرغ (۱ کیلوگرم): ۱۵-۲۵ درهم (۴٫۰۸-۶٫۸۱ دلار)
  • گوشت گاو (۱ کیلوگرم): ۴۰-۷۰ درهم (۱۰٫۸۹-۱۹٫۰۶ دلار)
  • شیر (۱ لیتر): ۵-۸ درهم (۱٫۳۶-۲٫۱۸ دلار)
  • تخم مرغ (۱۲ عدد): ۸-۱۲ درهم (۲٫۱۸-۳٫۲۷ دلار)
  • بطری آب (۱٫۵ لیتر): ۱٫۵-۳ درهم (۰٫۴۱-۰٫۸۲ دلار)
  • ماهی تازه (۱ کیلوگرم): ۳۰-۶۰ درهم (۸٫۱۷-۱۶٫۳۵ دلار)
  • پنیر محلی (۱ کیلوگرم): ۵۰-۷۰ درهم (۱۳٫۶۲-۱۹٫۰۶ دلار)
  • نوشابه (قوطی): ۲ تا ۴ درهم (۰٫۵۴ تا۰۹ دلار)
  • یک عدد نان: ۵ تا ۷ درهم

بیشتر بخوانید …

جاهای دیدنی دبی برای کودکان

هزینه پرواز به دبی

اگر می‌خواهید هزینه بلیط سفر شما ارزان‌تر باشد، در راهنمای هزینه سفر به دبی توصیه می‌کنیم همیشه در تورهای لحظه آخری شرکت کنید. همچنین به ماه‌های مختلف سال نیز توجه داشته باشید. در فصل تابستان قیمت پرواز تهران دبی ارزانتر و در زمستان همیشه گرانتر است. همچنین روزهای شنبه، سه شنبه و چهارشنبه قیمت بلیط تهران دبی کمتر از سایر روزهای هفته است.

اگر بلیط رفت و برگشت را تهیه کنید، هزینه آن نسبت به دو بلیط یک طرفه کمتر خواهد بود.

هزینه ویزا و بیمه مسافرتی

سفر به دبی بدون ویزا و بیمه مسافرتی ممکن است. بنابراین باید در این قسمت از راهنمای هزینه سفر به دبی به هزینه‌های مربوط به تهیه ویزا و بیمه مسافرتی نیز بپردازیم.

هزینه دریافت ویزای مسافرتی امارات

در بخش اول راهنمای هزینه سفر به دبی باید نوع ویزا را بررسی کنیم. نوع ویزا یکی از عوامل تعیین‌کننده قیمت آنست. ویزای توریستی دبی می‌تواند برای ورود کوتاه مدت یا ورود بلند مدت باشد و بنابراین قیمت‌های آن‌ها با همدیگر متفاوت است. به طوری که هزینه تهیه ویزای کوتاه مدت برای سفر به دبی ۱۲۲ دلار و ویزای بلند مدت آن ۲۰۴ دلار هزینه دارد.

البته در سال ۲۰۲۳ امارات تغییرات جدیدی را در صدور ویزای توریستی اعمال کرده است. به طوری که هزینه دریافت ویزای مسافرتی ۵ روزه، ۲۱۸٫۷۸ درهم است و اگر بخواهید تنها برای ۲ روز در این شهر بمانید، نیازی به ویزا ندارید. اگر بخواهید ویزای اکسپرس ۵ روزه بگیرید، هزینه آن ۳۰۷٫۲۲ درهم خواهد بود.

یکی از انواع ویزاهای توریستی برای کشور امارات، ویزای طلایی است که با داشتن آن، می‌توانید از خدمات پزشکی این کشور نیز استفاده کنید. شما می‌توانید به صورت آنلاین برای دریافت این ویزا اقدام کنید که در این صورت هزینه دریافت آن برای هر نفر ۷۵۰۰ درهم خواهد بود.

اگر قصد دارید برای مدت ۹۰ روز به امارات سفر کنید، باز هم قادرید ویزای توریستی بگیرید که در این صورت باید ۶۰۰ درهم برای دریافت این ویزا بپردازید. اگر بخواهید ویزای چند بار ورود بگیرید، ۱۷۴۰ درهم به این مبلغ اضافه می‌شود.

برای تهیه ویزای فرزند زیر ۱۸ سال باید ۲۵۰۰ درهم پرداخت کنید و هزینه ویزا برای کودکان ۱۱۷۰ درهم است.

هزینه بیمه مسافرتی دبی

دقت داشته باشید که برای تهیه ویزا باید بیمه مسافرتی نیز تهیه کنید. شما می‌توانید تحت پوشش بیمه درمانی هالا (HALA) قرار بگیرید که باید بابت آن تا سقف ۱۵۰ هزار درهم پرداخت کنید. اما به طور کلی برای تهیه یک بیمه نامه مسافرتی برای شهر دبی، شما می‌توانید با توجه به پوشش خدماتی آن پول پرداخت کنید و مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا نیستید.

بیشتر بخوانید …

معرفی پارک آبی وایلد وادی دبی

هزینههای حمل و نقل داخلی در دبی

اگر بخواهید در داخل این شهر از نقطه به نقاط دیگری سفر کنید، قطعا به سیستم حمل و نقل شهری نیاز پیدا می‌کنید. این شهر دارای پیشرفته‌ترین سیستم حمل و نقل در خاورمیانه است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • متروی دبی

یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های حمل و نقل درون شهری دبی است. طبق راهنمای هزینه سفر به دبی بهتر است مترو را اولویت حمل و نقل خود قرار دهید که بیشتر مناطق شهری را به همدیگر متصل می‌کند. این شهر دو خط قرمز و سبز دارد و کرایه‌ها نیز براساس مسافت مشخص می‌شود.

  • اتوبوس دبی

یکی دیگر از گزینه‌های سیستم حمل و نقل شهری در دبی است که بیشتر مردم از آن استفاده می‌کنند. اتوبوس‌های دبی دارای سیستم تهویه مطبوع و صندلی‌های راحت هستند و کرایه نیز برحسب مسافت طی شده محاسبه می‌شود که ما در راهنمای هزینه سفر به دبی این مورد را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  • تاکسی

مهم‌ترین گزینه برای حمل و نقل درون شهری در دبی، تاکسی است که با سرعت بالایی می‌توانید از یک نقطه شهر به سایر نقاط بروید. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌ها، تاکسی‌های ارزان قیمت بگیرید. هزینه تاکسی در این شهر به صورت متری مشخص می‌شود. اوبر و کریم از جمله اپلیکیشن‌های رزرو تاکسی در دبی است.

  • تاکسی‌های آبی: در این شهر تاکسی‌های آبی معروف به «ابراس» کار می‌کنند که از طریق آن‌ها می‌توانید از بخش‌های قدیمی شهر به بخش‌های جدید بروید.
  • اجاره خودرو: این روش برایتان گران تمام می‌شود و از سوی دیگر به دلیل ترافیک سنگین و عدم آشنایی با خیابان‌های شهر بهتر است آخرین گزینه شما برای حمل و نقل شهری باشد.

توجه داشته باشید که برای پرداخت هزینه‌های مترو، از شما پول نقد گرفته نمی‌شود و باید کارت Nol بخرید که می‌توانید آن را شارژ کنید. قیمت هر کارت ۴ درهم و ۲ کارت، ۶ درهم است. در هر ایستگاه مترو نیز کارت‌ها به فروش می‌رسد. همچنین شما می‌توانید بلیط را از دستگاه نیز تهیه کنید.

هزینه هر بلیط ۴ درهم است و اگر بخواهید مونوریل سوار شوید، هزینه بلیط آن بیشتر خواهد بود. برای مثال قیمت بلیط از مرکز شهر تا پالم جمیرا دبی ۲۰ درهم و اگر بلیط رفت و برگشت تهیه کنید، ۳۰ درهم خواهد بود.

به طور کلی هزینه سفر در داخل شهر دبی روزانه حدود ۴۰ دلار برایتان تمام می‌شود.

هزینه گردشگری و بازدید از جاذبههای توریستی

بخشی از هزینه‌های سفر توریستی شما به شهر دبی به بازدید از جاذبه‌های گردشگری مربوط می‌شود. بنابراین طبق راهنمای هزینه سفر به دبی باید مراقب همه چیز باشید تا حساب آن از دستتان خارج نشود.

به طور کلی این شهر جاذبه‌های گردشگری زیادی از جمله آبنما، برج، ساحل، جزیره مصنوعی و … زیادی دارد. رفتن به هر یک از این مکان‌ها به بلیط نیاز دارد. هزینه برخی از جاذبه‌های گردشگری محبوب شهر دبی عبارت است از:

قیمت بلیط بازدید از برج خلیفه

برج خلیفه که بلندترین ساختمان در جهان و نمادی‌ترین نقطه شهر دبی است، به بلیط نیاز دارد. برای بازدید از این جاذبه گردشگری باید ۴۰ دلار بپردازید تا به طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ دسترسی پیدا کنید. اگر بخواهید به نقاط بالاتر برج بروید، قیمت آن ۱۰۳ دلار خواهد بود. در این صورت می‌توانید تا طبقه ۱۴۸ برج نیز بالا بروید و نمای پانورامای شهر را تماشا کنید.

این برج طبقات ۱۵۲، ۱۵۳ و ۱۵۴ هم دارد که برای رفتن به آنجا باید ۱۶۸ دلار بابت بلیط بپردازید. برای بازدید از آکواریوم این برج هم باید بلیط جداگانه دریافت کنید.

قیمت بلیط صحراگردی در دبی

یکی از تفریحات پرطرفدار در شهر دبی، تورهای گردشگری به سمت بیابان است. شما می‌توانید در طی سفر خود یک تور سافاری صحرا را نیز تجربه کنید. در این صورت باید برای هر نفر بین ۴۰ تا ۷۰ دلار بپردازید.

هزینه بازدید از سواحل

در این شهر بازدید برخی از جاذبه‌های گردشگری رایگان است که از جمله باید به سواحل آن اشاره کنیم. همچنین بازدید از برخی موزه‌ها ارزان و یا رایگان است. منطقه تاریخی الفهیدی یکی از همین جاذبه‌های گردشگری شهر دبی است که بابت آن هیچ پولی از شما گرفته نمی‌شود. البته برای عبور از رودخانه دبی و سوار شدن روی قایق ابرا باید پول پرداخت کنید.

هزینه خرید از فروشگاهها و بازارهای دبی

یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های تور گردشگری به دبی، خرید از بازارهای این شهر است. بهترین مرکز خرید در این شهر، «دبی مال» است که اکثر اجناس آن لوکس و از برندهای شناخته شده هستند. اما قیمت آن‌ها بسیار بالاست و اگر به دنبال بازار ارزان‌تر هستید، می‌توانید به مدینه جمیرا بروید.

به طور کلی میانگین هزینه سوغات (به درهم) عبارت است از:

  • خرید ست قهوه عربی ۵۰-۲۰۰
  • شکلات شیر شتر ۲۰-۴۰
  • عطر و ادکلن ۵۰-۵۰۰
  • پوشاک سنتی عربی ۱۰۰-۵۰۰
  • آثار هنری خوشنویسی عربی ۱۰۰-۵۰۰
  • جواهرات طلا ۵۰۰-۵۰۰۰+
  • ادویه ۱۰-۵۰
  • قلیان ۱۰۰-۵۰۰
  • فرش و فرش دستباف ۵۰۰-۵۰۰۰+

قیمت این اقلام در فروشگاه‌ها و بازارهای مختلف با هم متفاوت است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی

هزینه تفریحات و سرگرمی در دبی

به طور کلی شما برای سفر به دبی، روزانه به ۹۱۱ درهم (۲۴۸ دلار) پول نیاز دارید. بخشی از این هزینه‌ها برای تفریحات و سرگرمی‌هاست. قایق سواری، بازدید از آکواریوم، موج سواری، رفتن به پارک‌های آبی و … از جمله تفریحات در این شهر است. به طور کلی با توجه به سلیقه و سبک زندگی میزان هزینه تفریحات و سرگرمی در این تور با هم متفاوت است. اما طبق محاسبه ما در راهنمای هزینه سفر به دبی میانگین هزینه‌ها روزانه ۵۰ دلار برای هر نفر محاسبه می‌شود که می‌تواند شامل ساده‌ترین وسایل تفریحی مثل قایق‌سواری باشد.

هزینه‌های گردشگری در دبی نیز شامل موارد زیر است:

بازدید از ساحل درجه ۱: ۱٫۴ دلار

اجاره چتر کوچک: ۱٫۴ ۲٫۷ دلار

اجاره چتر بزرگ: ۱٫۴ – ۲٫۷ دلار

اجاره تخت آفتابی: ۱٫۴ – ۲٫۷ دلار

هزینه خرید چتر از سوپرمارکت: ۶٫۸  دلار که اجاره کردن آن، برایتان مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. البته می‌توانید چتر بخرید و از آن استفاده کنید و سپس آن را بفروشید.

هزینه بلیط پارکهای آبی

  • هزینه بازدید از پارک آبی Wild wadi: 55.8 دلار و هزینه اضافی برای کابین رختکن۲ دلار
  • هزینه بازدید از پارک آتلانتیس: ۵۴٫۵ دلار
  • هزینه بازدید از Dreamland 36.8 دلار
  • Dreamland 36,8 USD = 135 AED

     سایر هزینههای تفریح در دبی

  • سفر جیب سافاری به صحرا: ۴۰٫۸ تا۴ دلار
  • تور گشت و گذار دبی: ۲۷٫۲ دلار
  • گشت شبانه در رستوران، قایق سواری و کافه: ۷۶٫۲ دلار
  • هزینه پرواز هلیکوپتر بر فراز دبی: ۲۰۱٫۵ دلار
  • ورودی پارک بزرگ و زیبا ALMamzar: 1.4 دلار
  • تفریح در پارک فراری ورلد: ۶۱٫۳ دلار

هزینههای اضافی مانند تخفیفات و گردشگری در مراکز خرید

اگر می‌خواهید طبق راهنمای هزینه سفر به دبی عمل کنید و هزینه‌های اضافی پرداخت نکنید، لازم است به تخفیفات و خریدهای ارزان قیمت توجه داشته باشید.

برای مثال وافی مال (Wafi Mall) از جمله مراکز خرید است که برخلاف دبی مال، اجناس را با قیمت کمتری عرضه می‌کنند. در این مرکز بیش از ۳۰۰ فروشگاه پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات، ساعت، عطر و ادکلن و …. فعالیت دارد. حتی بسیاری از آن‌ها از بین برندهای بین‌المللی هستند.

مرکز خرید دراگون مارت، الکرامه و دهکده جهانی (Global Village) از دیگر بازارهای ارزان قیمت در شهر دبی محسوب می‌شوند. برای اینکه در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنید، می‌توانید به این مراکز بروید.

ارزانترین برندهای دبی نیز برندز فور لس اند چیبو (Brands for Less and Tchibo) و گاردروب (Garderobe) هستند. برای تهیه سوغات می‌توانید یکی از این دو برند را انتخاب کنید.

همچنین اگر می‌خواهید مواد غذایی و یا پوشاک و وسایل مورد نیاز خود را با قیمت ارزان‌تر تهیه کنید، می‌توانید به سراغ بازارهای ارزان بروید. بازار بور دبی (Bur Dubai Souk Market)، بازار خیابان الفهیدی (Al Fahidi Street) و بازار نایف (Naif Souq) سه بازار ارزان در این شهر است که گاهی اجناس را با تخفیفات ویژه عرضه می‌کنند. 

بیشتر بخوانید …

ارزان ترین هتل های دبی

هزینه برای استفاده از اینترنت و تلفن همراه در دبی

شما می‌توانید برای رفتن به شهر دبی یک سیم کار با ۲۸ روز اعتبار خریداری کنید. قیمت این سیم‌ کارت‌ها بین ۱۳ تا ۳۸ دلار است و هر کدام طرح‌های متفاوتی دارند.

برای مثال با ۱۳ دلار می‌توانید یک سیم کار با ۲ گیگابایت داده + ۳۰ دقیقه مکالمه تهیه کنید. سیم کارت ۲۷ دلاری نیز ۶ گیگابایت داده + ۳۰ دقیقه مکالمه دارد و اگر بخواهید یک سیم کارت با ۱۰ گیگابایت داده + ۳۰ دقیقه مکالمه رایگان بخرید، باید ۳۸ دلار بپردازید.

در نهایت بعد از سفر هم می‌توانید سیم کارت خود را واگذار کنید.

اما یک روش ارزان‌تر استفاده از سیم‌کارت ایرانی است که باید سرویس رومینگ آن را فعال کنید. برای ایرانسل باید کد *۱۱۱*۱# وارد کنید.

برای همراه اول هم با شماره‌گیری کد #۲۹*۱۰* و یا ارسال پیامک عدد ۲۹ به شماره ۱۰ می‌توانید رومینگ آن را فعال کنید.

رومینگ کردن روشی است که بابت آن بسته اینترنت و مکالمه را از اپراتورهای ایرانی تهیه می‌کنید و مجبور نیستید سیم کارت اماراتی بخرید.

هزینه برای استفاده از خدمات تاکسی و مترو

تاکسی و مترو به عنوان دو وسیله پرکاربرد در خدمات حمل و نقل شهری دبی هستند. اما هزینه استفاده از این دو چقدر است؟

هزینه تاکسی در دبی

وقتی به این شهر بروید، متوجه می‌شوید که برای رفتن به بسیاری از نقاط شهر باید از تاکسی استفاده کنید. از آنجا که در روزهای بهار و تابستان دمای هوای شهر به شدت گرم است، منتظر ماندن برای اتوبوس برایتان دشوار است. این شهر ۵۰ ایستگاه رسمی تاکسی نیز دارد، اما بهتر است از طریق اپلیکیشن‌هایی مثل اوبر تاکسی بگیرید.

کرایه پایه تاکسی در این شهر ۲٫۱۵ دلار است که شما باید بابت هر کیلومتر ۰٫۴۸ دلار بیشتر بپردازید. این قیمت برای زمان روز محاسبه می‌شود و اگر بخواهید در زمان شب در شهر دبی تردد کنید، قیمت تاکسی ۲٫۴۵ دلار خواهد بود.

قیمت تاکسی از دبی تا شارجه، ۹٫۶۷ دلار و از دبی تا ابوظبی ۶۴٫۴۵ دلار است.

میانگین قیمت سفر با تاکسی در داخل شهر ۶٫۴۴ دلار تمام می‌شود.

قیمت مترو در شهر دبی

قیمت سفر با مترو در این شهر به صورت زیر است:

  • قیمت بلیط استاندارد بزرگسالان (قرمز): ۱٫۹ تا۸ دلار
  • قیمت بلیط استاندارد بزرگسالان پیش پرداخت (نول نقره ای): ۰٫۸۲ تا۴ دلار
  • قیمت بلیط نول کارت آبی: ۰٫۴۱ دلار
  • کلاس طلایی (بلیت قرمز): ۲٫۸ تا۶۳ دلار

ساعت کاری مترو

شنبه تا پنجشنبه: ۷ صبح تا ۱۱ شب

جمعه: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

بیشتر بخوانید …

معروف ترین سوغات دبی کدامند؟ (لیست بهترین سوغاتی های دبی)

سخن آخر

تور دبی به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین سفرهایی است که باید آن را یک بار تجربه کنید. البته با توجه به بالا بودن هزینه‌ها، بسیاری از رفتن به این شهر، صرف‌نظر می‌کنند. شما می‌توانید با توجه به راهنمای هزینه سفر به دبی که در این مطلب سعی کردیم به آن بپردازیم، در هزینه‌های تور صرفه‌جویی کنید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید