از بوتیک هتل‌ها چه می‌دانید؟

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 27 ژوئن 2018
Loading...

وقتی صحبت از هتل می‌شود در ذهن همه یک ساختمان لوکس و بزرگ نقش می‌بندد، در حالی که انواع مختلفی از هتل‌ها در گوشه و کنار دنیا وجود دارد. بوتیک هتل‌ها یکی از انواع هتل‌ها است که طرفداران خاص خود را دارد.

 

از بوتیک هتل ها چه می دانید؟

 

بوتیک هتل واژه‌ای فرانسوی است و به فروشگاه‌هایی گفته می‌شد که اجناس و کالاهای نایاب و گران قیمت را در مقیاس کوچک‌تر از فروشگاه‌های بزرگ به بازار عرضه می‌کردند، این اصطلاح ترکیبی، برای اولین بار در امریکای شمالی و بریتانیا در تعریف نوع متمایزی از هتل به کار برده شد.

بوتیک هتل‌ها به خاطر سبک خاص هنری و معماری خود معروف هستند و از گراند هتل‌ها کوچک‌ترند اما برعکس گراند هتل‌ها لوکس بودن هدف اصلی آن‌ها نیست. برای مسافران زیادی محیط بوتیک هتل‌ها به علت شباهت زیاد آن به خانه‌هایشان جذاب است.

بوتیک هتل‌ها دارای طراحی داخلی خاصی هستند که از یک الگوی خاص پیروی می‌کنند و به‌طور معمول می‌توان مسیر مشخصی را در انتخاب مبلمان و هر چیزی که به طراحی داخلی ارتباط پیدا می‌کند، در آن‌ها یافت.

 

از بوتیک هتل ها چه می دانید؟

 

اگر به دنبال اقامت در یک هتل با محیطی گرم و خودمانی هستید بدون شک بوتیک هتل‌ها پاسخگوی تمامی خواسته‌های شما خواهند بود.

هتل بین‌المللی کندوان به‌ عنوان نخستین بوتیک هتل ایران و بوتیک هتل سرای عامری‌ها هر دو از برجسته‌ترین نمونه‌های این سبک هتل در ایران هستند که اقامتی به‌یادماندنی را برای میهمانان ایرانی و گردشگران خارجی خود به یادگار می‌گذارند.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید