حتماً شنیده‌اید که می‌گویند این شهر حتی در نیمه‌های شب هم از جنب‌وجوش و تکاپو نمی‌افتد! پوکت در کشور تایلند دقیقاً همین حال و هوا را دارد. این شهر زیبا و پرجاذبه برای لحظه لحظه حضور گردشگران برنامه‌ای ویژه داشته و برایش فرقی نمی‌کند که شما اهل گشت و گذار در ساعات روز هستید یا شب گردی را ترجیح می‌دهید در هر صورت از تمام دقائق اقامتتان در پوکت لذت خواهید برد. تفریحات شبانه پوکت نه تنها چیزی از جاذبه‌های روز کم ندارند بلکه بسیار پر هیجان‌تر هم هستند پس آن‌ها را به هیچ عنوان از دست ندهید!

پوکت بزرگترین جزیره تایلند است که معروف‌ترین جاذبه‌های این کشور را در خود دارد از این رو به مقصد اصلی گردشگران تور تایلند تبدیل شده است انصافاً هم پوکت با داشتن طبیعتی بکر و هتل‌های ۵ ستاره ساحلی در لوکس‌ترین حالت ممکن از مسافران خود استقبال می‌کند. در این بین تفریحات شبانه پوکت نیز هستند که گردشگران همیشه بیدار و عاشق ماجراجویی را راضی نگاه دارند. در ادامه این تفریحات مهیج را معرفی می‌کنیم.

خرید از بازارهای شبانه

در این بازارها جای روز و شب با هم عوض شده و همه چیز رنگ و بویی دیگر دارد. بازارهای شبانه پوکت با غروب آفتاب و تاریک شدن هوا فعالیت خود را شروع کرده و با طلوع آفتاب بساطشان جمع می‌شود. پس اگر اهل شب گردی در سفر هستید حتماً سری هم به این بازارهای رنگارنگ و جذاب بزنید. در اینجا می‌توانید انواع کیف، کفش و لباس مرغوب تایلندی را با قیمت‌های مناسب و عالی به عنوان سوغات خریداری کنید. البته چانه زدن را فراموش نکنید، فروشندگان تایلندی انرژی مضاعف برای این کار داشته و شما نیز با داشتن چانه‌ای گرم می‌توانید حسابی تخفیف بگیرید.

در پوکت به کافه های شبانه بروید

کافه‌ها جایگاهی ویژه در بین تفریحات شبانه پوکت دارند، این کافه‌ها با انرژی تمام تا پاسی از شب و حتی در برخی از موارد تا خود صبح باز بوده و خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌دهند؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود یکی از رستوران‌های لوکس و یا حتی محلی را انتخاب کرده و با سفارش غذا و نوشیدنی یک شب عالی در پوکت را پشت سر گذارید. پیشنهاد ما به شما کافه‌های ساحل پاتونگ است که بیشتر آن‌ها در فضای باز قرار داشته و چشم اندازی زیبا رو به دریا دارند.

در شب های پوکت خیابان گردی کرده و بستنی بخورید

بدون رفتن به بازار شبانه یا کافه‌ نیز می‌توان یک شبگردی حسابی را در پوکت تجربه کرد، چگونه؟ خیابان‌های پوکت روز و شب ندارند پس در امنیت کامل می‌توانید در کوچه‌های همیشه شلوغ جزیره قدم زده و یک شب عالی را پشت سر گذارید. علاوه بر قدم زدن اگر هم خواستید می‌توانید خود را میهمان دکه‌های غذاهای خیابانی یا بستنی فروشی‌ها کنید. در هر صورت شب‌های جزیره به قدری زیبا و هیجان انگیز هستند که از گشت و گذار در آن‌ها حتی در ساعات شب هم پشیمان نخواهید شد. پیشنهاد ما به شما تست بستنی‌های مغز روغنی ست که طرفداران بسیاری در میان گردشگران دارند.

در فستیوال های شبانه پوکت شرکت کنید

فستیوال‌ها و برنامه‌های شبانه عضو جدایی ناپذیر تفریحات شبانه پوکت هستند. به جرئت می‌توان گفت که پس از غروب آفتاب هر یک از سواحل و کافه‌های پوکت میزبانی جشن یا برنامه‌ای خاص را بر عهده دارند. در برخی از سواحل فستیوال رنگ بازی بر پاست و در برخی دیگر نیز می‌توان گروه‌های نوازندگان محلی را دید که حسابی گردشگران را سرگرم کرده‌اند. پس در سفر به پوکت حتماً در یکی از این برنامه‌ها شرکت کرده و شبی به یادماندنی را در خاطرات سفر خود به ثبت رسانید.

تئاتر سیام نیرامیت پوکت

تئاتر سیام نیرامیت محلی ست که یک شب خارق‌العاده را در پوکت برایتان می‌سازد. این مکان زیبا معماری منحصربه‌فرد داشته و برای تزیینات آن از معماری سنتی تایلندی الهام گرفته شده است. در تئاتر سیام نیرامیت هر شب داستان‌های افسانه‌ای تایلندی در قالب نمایش موزیکال به تصویر کشیده می‌شود. حتی اگر زبان تایلندی را نیز بلد نباشید باز هم می‌توانید از دیدن تزیینات پر زرق و برق، موسیقی و رقص محلی لذت ببرید. برخی از تئاترها در سالن و برخی دیگر در فضای باز اجرا می‌شوند. بعد از دیدن اجرای نمایش نیز می‌توانید خود را میهمان غذاهای لذیذ خیابانی پوکت کنید.

گلف دینو پارک پوکت

چند سالی ست که پارک‌های موضوعی در لیست جاذبه های گردشگری مقاصد مختلف قرار گرفته‌اند. گلف دینو نیز از زیباترین و بزرگترین پارک‌های موضوعی در شهر پوکت است که میزبانی عالی برای تفریحات شبانه جزیره به شمار می‌رود. این پارک طراحی به سبک ژوراسیک دارد، چندین زمین گلف لاکچری، فضای بازی ویژه کودکان و انواع رستوران‌ها و کافه‌ها بخشی از تفریحات دینو پارک پوکت هستند؛ بنابراین شما می‌توانید یک شب عالی و لوکس را این پارک زیبا گذرانده و تا دلتان می‌خواهد لحظه‌های جذاب را در دوربین عکاسی خود به ثبت رسانید.

حال و هوای جزیره پوکت در شب

تفریحات شبانه پوکت به قدری متنوع هستند که حال و هوای این جزیره در شب بسیار جذاب‌تر از روشنایی روز به نظر می‌رسد. این تفریحات به گردشگران این امکان را می‌دهد تا با غروب آفتاب ماجراجویی در پوکت را آغاز و در بازارهای شبانه، کافه‌ها، رستوران‌ها، سواحل و حتی سالن‌های تئاتر حسابی خوش بگذرانند. در آخر یادآور می‌شویم که جهت رزرو تور پوکت می‌توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

۵ گشت جذاب و هیجان‌انگیز در پوکت

با معروف‌ترین مراکز خرید پوکت آشنا شوید

بهترین تفریحات خانوادگی در جزیره پوکت

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید