خرید تور دبی ارزان با چند راهکار ساده

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 8 ژانویه 2023
Loading...

بلیط لحظه آخری دبی، قیمت تور دبی ارزان و … جمله‌های این چنینی را بارها وبارها شنیده‌ایم. اما چه اتفاقی می‌افتد که قیمت یک تور مسافرتی به نسبت نرخ اصلی آن تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و چگونه می‌توان تور دبی را ارزان‌تر از همیشه خریداری کرد؟ برای رسیدن به جواب این سوالات کافیست این چند راهکار ساده را به خاطر داشته باشید.

خرید تور دبی با قیمت ارزان و کاهش هزینه‌ها چه قبل و چه در طول سفر از دغدغه‌های تمامی مسافرین است و خبر خوب اینکه با چند پیشنهاد ساده و کاربردی می‌توان این دغدغه را تا حد زیادی کاهش داد و سفری مهیج، پرخاطره، لوکس و در عین حال ارزان به دبی را تجربه کرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

راهکارهای خرید تور دبی ارزان

انتخاب یک هتل با قیمت مناسب، رزرو پروازهای چارتری، انتخاب زمان طلایی برای سفر، آشنای با جاذبه های ارزان دبی و مهمتر از همه ا۰طلاع از زمان تورهای لحظه آخری از ترفندهای خرید تور دبی ارزان هستند که در ادامه با جزییات بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

  انتخاب مناسب هتل، یک راهکار ساده

اقامت همیشه یکی از مهم‌ترین بخش‌های هزینه و راحتی در سفر را به خود اختصاص می‌دهد. از این رو انتخاب یک هتل نامناسب حتی سفر به زیباترین مقاصد را هم به خاطره‌ای ناخوشایند تبدیل می‌کند. خوشبختانه بی اغراق می‌توان گفت که هتل‌های دبی در این زمینه در تمام دنیا حرف اول را می‌زنند و همگی آن‌ها از ۳ تا ۵ ستاره بالاترین سطح استانداردهای بین‌المللی را دارا بوده و با تنوع بسیار زیاد دست گردشگران، با هر بودجه‌ای را برای انتخاب باز می‌گذارند. در واقع برای داشتن یک سفر عالی به دبی نیازی نیست حتما در هتل ۵ ستاره اقامت داشته باشید، شما می‌توانید با انتخاب یک هتل ۴ یا حتی ۳ ستاره اقامتی بی‌دغدغه را در تور دبی تجربه کنید.

زمان سفر، یک ترفند طلایی

انتخاب مناسب زمان، راهکاری ساده اما طلایی است که می‌تواند هزینه سفر را تا حد بسیار زیادی کاهش ‌داده و در نعایت خرید تور دبی ارزان را به دنبال داشته باشد. برای استفاده از این قانون طلایی کافیست دو عامل آب و هوا و قیمت پروازها را در کنار هم قرار دهید و در نهایت تور دبی را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید.

دبی آب و هوایی گرمسیری دارد. این شهر رنگارنگ در نیمه اول سال هوایی گرم و در نیمه دوم سال هوایی معتدل دارد. بنابراین دبی در فصل‌های پاییز و زمستان پرگردشگرترین روزهای خود را سپری می‌کند و به تبع همین اصل تورهای دبی در این فصول گرانتر از فصل‌های بهار و تابستان هستند. اما چگونه می‌توان این اصل را دور زد؟ این کار بسیار ساده است! فقط کافیست اوایل بهار و اواخر تابستان را جایگزین پاییز و زمستان کنید. در این فصول هم هوا بسیار عالی است و هم قیمت هتل و بلیط در حالی متعادل قرار دارند.

بلیط‌های چارتری ارزان و قابل اعتماد

بی شک با اصطلاح بلیط‌های سیستمی و چارتری آشنایی دارید. بلیط‌های چارتری نه همیشه اما به طور معمول ارزان‌تر از بلیط‌های سیستمی به فروش می‌رسند. از آنجایی که این بلیط‌ها توسط آژانس‌های هواپیمایی پیش خرید می‌شوند، همراه با هتل و در غالب پکیج کامل ارائه می‌شوند. بنابراین بهتر است به جای خرید بلیط هواپیما و هتل به طور جداگانه بلیط‌ را به صورت چارتری و در غالب تور مسافرتی دبی خریداری کنید. این تورها ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی را نیز شامل شده و بدین ترتیب بسیار به صرفه‌تر از رزرو بلیط و هتل به صورت جداگانه هستند.

برای خرید تور دبی ارزان با کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک در واحد تور در تماس باشید. همکاران ما با توجه به بودجه‌ای که شما برای سفر در نظر گرفته‌اید مناسب‌ترین پکیج‌های مسافرتی را پیشنهاد می‌دهند.

تورهای لحظه آخری دبی را دنبال کنید

تور لحظه آخری فرصتی طلایی ست که نباید از دست داد. هنگامی که زمان پرواز نزدیک شده اما صندلی‌های هواپیما هنوز خالی است، آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های هواپیمایی از آفرهای ویژه رونمایی می‌کنند و دقیقا همین لحظه است که شما باید وارد عمل شده، از فرصت استفاده کرده و تور مسافرتی دبی را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید. اما فراموش نکنید که این تورها همان‌طور که از اسمشان پیداست لحظه آخر و چند روز مانده به سفر به مسافران پیشنهاد داده می‌شوند پس برای استفاده از این فرصت در باشگاه مشتریان و صفحات مجازی مانند اینستاگرام و واتس اپ آژانس‌های هواپیمایی عضو شوید. برای اطلاع از آفر ویژه تورهای دبی صفحه اینستاگرام ما را به آدرس SETAREVANAK دنبال کنید.

از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید

از دیگر ترفندهای خرید تور دبی ارزان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در سفر است. دبی شهری بزرگ با جاذبه‌ها و تفریحات فراوان است که در فاصله‌های دور از هم قرار گرفته‌اند. از این رو انتخاب یک وسیله حمل و نقل مناسب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های سفر داشته باشد. اجاره ماشین، تاکسی، مترو و اتوبوس گزینه‌هایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید. اما در این بین مترو و اتوبوس ارزان‌تر از سایر گزینه‌ها هستند.

خطوط مترو و اتوبوس در سراسر دبی وجود دارند و به طور منظم به شهروندان و گردشگران سرویس می‌دهند.

از جاذبه‌های ارزان غافل نشوید

بر هیچپکس پوشیده نیست که دبی شهر تفریحات لوکس و گران قیمت است اما حتی در این شهر پرزرق‌وبرق هم می‌توان از جاذبه‌های ارزان و حتی رایگان هم لذت برد. تماشای فواره‌های دبی که با موسیقی به رقص درمی‌آیند، گشت و گذار در بازارهای تاریخی و لذت بردن از بازار طلا، عطر و ادکلن و حتی ادویه‌جات، قایق سواری در مارینا دبی و بازدید از خیابان‌های پر زرق‌وبرقی که در معماری منحصربه‌فرد هستند و قدم زدن در سواحل دبی همراه با ورزش‌های آبی جذاب و مهیج از تفریحات رایگان و ارزانی هستند که در سفر به دبی می‌توان از آن‌ها لذت برد.

سوالات متداول

قیمت تور دبی از تهران چند است؟

قیمت تور دبی از تهران به زمان سفر، نوع هتل و ایرلاین بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت تور مسافرتی دبی در زمان مورد نظرتان می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

صدور ویزای دبی چند روزه است؟

صدور ویزای دبی بین ۳ تا ۵ روز کاری زمان می‌برد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویزای توریستی دبی کلیک کنید.

بیشتر بخوانید …

مدارک لازم برای دریافت ویزای دبی

راهنمای سفر به دبی

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید