مسیر ایران به آفریقای جنوبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 16 آگوست 2023
Loading...

سفر به آفریقای جنوبی تجربه‌ای منحصربه‌فرد و تکرارنشدنی است. سفری که پر است از ماجراجویی و هیجان، اما با توجه به دور بودن مسیر و ساعت پروازی طولانی با کدام ایرلاین‌ها می‌توان از ایران به کشور زیبای آفریقای جنوبی سفر کرد؟ در ادامه در این باره می‌خوانیم.

تور آفریقای جنوبی از تورهای پرطرفدار برای افراد طبیعت دوست و اهل هیجان در ایام نوروز و شهریور ماه است. از آنجایی که مسافران این تور پروازی نسبتا طولانی را در پیش دارند، خرید بلیط هواپیما از مهمترین اقدامات سفر به آفریقای جنوبی می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم با ایرلاین‌های معتبری که از ایران به آفریقای جنوبی پرواز دارند آشنا شویم.

سفر به آفریقای جنوبی با هواپیمایی قطر

هواپیمایی قطر از ایرلاین‌های معتبری ست که از تهران با یک توقف به شهرهای ژوهانسبورگ و کیپ تاون در آفر‌یقای جنوبی پرواز دارد. شرکت هواپیمایی قطر به عنوان بهترین ایرلاین خاورمیانه، با در اختیار داشتن ناوگان هوایی مدرن امکان پروازی امن و راحت را برای مسافران تور آفریقای جنوبی فراهم می‌کند.

بلیط تهران به ژوهانسبورگ با هواپیمایی قطر

خرید بلیط تهران ژوهانسبورگ با هواپیمایی قطر به راحتی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید پس از دریافت ویزای آفریقای جنوبی به صورت حضوری یا اینترنتی بلیط خود را رزرو و خریداری کنید. هواپیمایی قطر چندین روز در هفته به مقصد ژوهانسبورگ پرواز دارد و تمامی پروازها با هواپیماهای مجهز و مدرن انجام می‌شود. مسافران ابتدا از تهران به دوحه پرواز کرده و پس از توقف در دوحه مجددا به سوی ژوهانسبورگ پرواز می‌کنند.

بلیط تهران به کیپ تاون با هواپیمایی قطر

اگر ترجیح می‌دهید سفر به آفر‌یقای جنوبی را از شهر کیپ تاون آغاز کنید، می‌توانید بلیط تهران به کیپ تاون را با هواپیمایی قطر رزرو یا خریداری کنید. برنامه پروازی قطر از تهران به کیپ تاون در روزها و ساعات پروازی مختلف مشخص شده، برای دیدن روزها و ساعات پرواز می‌توانید به وبسایت آژانس هواپیمایی ستاره ونک صفحه خرید اینترنتی بلیط هواپیما مراجعه کنید. این پرواز در مسیر تهران – دوحه – کیپ تاون انجام می‌شود. در واقع شما قبل از رسیدن به کیپ تاون یک توقف در شهر دوحه خواهید داشت.

بیشتر بخوانید …

همه‌چیز درباره فرهنگ و رسوم مردم آفریقای جنوبی

سفر به آفر‌یقای جنوبی با هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات دیگر شرکت هواپیمایی است که از تهران به مقاصد ژوهانسبورگ و کیپ تاون پرواز دارد. امارات بزرگترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه است که با در اختیار داشتن ناوگان هواپیمایی گسترده، از مبدا تهران علاوه بر آفر‌یقای جنوبی به قاره‌های اروپا، امریکا و کشورهای آسیایی نیز پرواز دارد. دفتر مرکزی این شرکت شهر دبی در امارات است و بیشتر هواپیماهای آن را بویینگ و ایرباس تشکیل می‌دهند.

بلیط تهران به ژوهانسبورگ با هواپیمایی امارات

ژوهانسبورگ بزرگترین شهر آفر‌یقای جنوبی است و بیشتر مسافران آن را دروازه ورود به این کشور زیبا می‌دانند. گردشگران ایرانی می‌توانند بلیط ژوهانسبورگ را از مبدا تهران با هواپیمایی امارات خریداری کنند. پرواز امارات از تهران به ژوهانسبورگ به صورت یک توقفه انجام می‌شود. درواقع مسافران پس از توقفی یک یا چند ساعته در فرودگاه دبی به سمت ژوهانسبورگ پرواز می‌کنند.

بلیط تهران به کیپ تاون با هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات علاوه بر ژوهانسبورگ از مبدا تهران به شهر کیپ تاون پرواز دارد. برای خرید بلیط تهران کیپ تاون با هواپیمایی امارات می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و پس از مشاهده تمامی روزها و ساعات پروازی، پرواز مورد نطر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. این پرواز در مسیر تهران – دبی – کیپ تاون انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید …

با ۲۰ تا از بهترین سوغات آفریقای جنوبی آشنا شوید

سفر به آفر‌یقای جنوبی با هواپیمایی ترکیش

 شرکت هواپیمایی ترکیش از دیگر شرکت‌های هواپیمایی است که از ایران به آفریقای جنوبی پرواز دارد. ترکیش شرکت هواپیمایی کشور ترکیه است و مرکز پروازهای آن شهر استانبول می‌باشد. کیفیت و امنیت بالای پروازهای ترکیش باعث شده بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی این ایرلاین را برای برگزاری تورهای خود انتخاب می‌کنند.

بلیط تهران به ژوهانسبورگ با هواپیمایی ترکیش

هواپیمایی ترکیش پروازهای خود را از مبدا تهران به مقصد ژوهانسبورگ به صورت هفتگی و در ساعات منظم انجام می‌دهد. تمامی پروازهای این ایرلاین با هواپیماهای غول‌پیکر بویینگ و ایرباس انجام می‌شوند. بنابراین گردشگران ایرانی با خرید بلیط تهران ژوهانسبورگ می‌توانند پروازی امن و راحت را سپری کنند. مسافران از تهران به استانبول پرواز کرده و پس از توقفی یک یا چند ساعته در استانبول مجددا به سوی ژوهانسبورگ پرواز می‌کنند.

بلیط تهران به کیپ تاون با هواپیمایی ترکیش

کیپ تاون از دیگر شهرهای آفریقای جنوبی است که در لیست مسیر پروازی هواپیمایی ترکیش قرار گرفته است. خوشبختانه پروازهای این ایرلاین از مبدا تهران به کیپ تاون به صورت منظم انجام شده و به مسافران این امکان را می‌دهد تا بتوانند پس از یک توقف در استانبول خود را به شهر کیپ تاون برسانند.

بهترین مسیر ایران به آفریقای جنوبی

ایرلاین‌های مختلفی از تهران به دو شهر کیپ تاون و ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی پرواز دارند. اینکه بهترین مسیر یا بهترین ایرلاین کدام است به عوامل مختلف از جمله زمان سفر، تعدت توقف‌ها و مدت توقف بستگی دارد اما در مجموع ایرلاین‌های قطری، امارات و ترکیش بهترین انتخاب در مسیر تهران به آفریقای جنوبی هستند. این ایرلاین‌ها بهترین ساعات پروازی با کمترین توفق را دارند. کارشناسان ما در واحد تورهای آفریقای جنوبی مشاوره‌های لازم را در زمینه انتخاب بهترین مسیر ایران به آفریقای جنوبی به شما ارائه می‌دهند.

هزینه سفر ازایران به آفریقای جنوبی

قیمت بلیط پرواز رفت و برگشت، هزینه پروازهای داخلی، هزینه‌هایی که برای اقامت در هتل پرداخت می‌شود، بیمه مسافرتی، هزینه ورودیه‌ها و دریافت ویزای آفریقای جنوبی همه و همه از هزینه‌های سفر از ایران به آفریقای جنوبی هستند. تور آفریقای جنوبی به طور معمول اقامت در شهرهای کیپ تاون، ژهانسبورگ و پارک جنگلی را شامل می‌شود. هزینه بلیط، هتل و پروازهای داخلی نیز در قالب تور محاسبه می‌شود. در حال حاضر قیمت تور ۹ شب و ۱۰روز آفریقای جنوبی حدود ۲۵۰۰ دلار به علاوه هزینه بلیط است. قیمت بلیط در این مسیر با توجه به نوع ایرلاین بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید …

قوانین مسافرت به آفریقای جنوبی چیست؟

فاصله ایران تا آفریقای جنوبی

قبل از اعلام طول پرواز لازم به یادآوری است که هیچ پروازی از تهران به صورت مستقیم به شهرهای کیپ تاون و ژوهانسبورگ انجام نمی‌شود. با توجه به مطالب ذکر شده و ایرلاین‌های معرفی شده تمامی پروازهای این مسیر با یک توقف درشهرهای دوحه، استانبول یا دبی انجام می‌شود. بنابراین طول دقیق پرواز را ساعات توقف تعیین می‌کنند. اما به طور کلی طول پرواز تهران به شهرهای ژوهانسبورگ و کیپ تاون با توجه به نوع ایرلاین، تعداد توقف و مسیرها بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت می‌باشد.

مسیر ایران به آفریقای جنوبی روی نقشه

برای پرواز تهران به کیپ تاون مسیری نسبتا طولانی را پیش رو خواهید داشت. البته تمامی پروازهای این مسیر با توقف انجام می‌شود. مسیرها و ساعات توقف به ایرلاین انتخاب شده بستگی دارد. در اینجا موقعیت آفریقای جنوبی بر روی نقشه جهانی را مشاهده می‌کنیم:

 اختلاف ساعت آفریقای جنوبی با تهران

“آفریقای جنوبی” در جنوبی ترین نوک قاره آفریقا  قرار گرفته و اکوسیستم بسیار متنوعی دارد. موقعیت مکانی این کشور باعث شده تا از نظر آب وهوایی کاملا متفاوت با ایران داشته باشد اما خوشبختانه از نظر اختلاف ساعت ماجرا کاملا برعکس است. طبق ساعت رسمی آفریقای جنوبی یک ساعت و نیم از تهران عقب تر است.

دیدنی های مسیر ایران به آفریقای جنوبی

گردشگران تور آفریقای جنوبی برای رسیدن به این مقصد جذاب پروازی نسبتا طولانی را پیش رو دارند. در واقع مسیر ایران به آفریقای جنوبی با پرواز انجام می‌شود اما پس از رسیدن به این کشور مکان‌هاس دیدنی در انتظار گردشگران است. سه شهر کیپ تاون، ژوهانسبورگ و سان سیتی از مقاصدی هستند که در طول اقامت در آفریقای جنوبی از آن‌ها بازدید خواهید کرد. البته برخی از تورها اقامت و بازدید از پارک جنگلی را نیز شامل می‌شوند. در ادامه با دیدنی‌های سه شهر ژوهانسبورگ، سان سیتی و کیپ تاون آشنا می‌شویم:

دیدنی های مسیر ژوهانسبورگ

ژوهانسبورگ، بزرگترین شهر آفریقای جنوبی و مرکز استان گوتنگ در ابتدا به عنوان یک شهرک معدنی طلا در قرن نوزدهم افتتاح شد. این شهرک بزرگ زمانی محل زندگی نلسون ماندلا و دزموند توتو بود. امروزه همچنان محل اقامت سابق  زندگی ماندلا به عنوان موزه در ژوهانسبورگ نگاه داشته شده است. موزه‌هایی که داستان آپارتاید را به تصویر کشیده و سایر بناهای تاریخی از دیگر دیدنی های شهر ژوهانسبورگ هستند.

  • موزه آپارتاید Apartheid Museum
  • پارک زیبای گلد ریف
  • شهر پرتوریا
  • موزه خانه ویکتوریایی
  • منطقه مابونن
  • مراکز خرید لوکس
  • رستوران‌های ژوهانسبورگ

دیدنی های مسیر کیپ تاون

کیپ تاون شهری بندری در سواحل جنوب غربی آفریقای جنوبی ست که در شبه جزیره ای در کنار کوه باشکوه تیبل قرار گرفته. تله‌کابین‌هایی که به آرامی می‌چرخند و گردشگران را به بالاترین و صاف‌ترین نقطه کوه صعود می‌رسانند که در آنجا مناظر خارق‌العاده‌ای از شهر و قایق‌هایی که به سمت جزیره روبن می‌روند دیده می‌شوند. شهر کیپ تاون بیشترین دیدنی‌های آفریقای جنوبی را در خود جای داده است.

  • قلعه گودهوپ
  • یادبود رودز
  • کلیسای سنت‌جورج
  • آسیاب ماسترت
  • تالار اصلی کیپ‌تاون
  • خانه باغ راست اند راگد
  • ساحل مویزنبرگ
  • محله بوکاپ
  • کوه تیبل
  • دماغه امیدنیک

دیدنی های مسیر سان سیتی

سان سیتی شهرتی بین المللی داشته و بدون شک تفریحگاه بی‌رقیب شماره یک در آفریقای جنوبی است که هر روز از سال سرگرمی‌های بی‌وقفه و هیجان‌انگیزی را به گردشگران ارائه می‌کند. اگر به دنبال یک تعطیلات بدون دغدغه و چند وجهی در فضایی آفتابی و امن هستید، این مقصد تمامی انتظارات شما را برآورده می‌کند.

  • شهر موج‌ها
  • هزارتوی شهر گمشده
  • زیپ‌لاین
  • پارک ملی پیلانسبرگ
  • تفریحات آبی سان سیتی
  • سافاری های پارک جنگلی آفریقای جنوبی

سوالات متداول

آیا پرواز مستقیم تهران به آفریقای جنوبی وجود دارد؟

خیر تمامی پروازها در مسیر ایران به آفریقای جنوبی با یک یا دو توقف انجام می‌شود.

از ایران تا آفریقا چند ساعت راه است؟

طول پرواز تهران به آفریقای جنوبی بسته به نوع ایرلاین و تعداد توقف‌ها بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور آفریقای جنوبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور آفریقای جنوبی
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید