معرفی بهترین رستوران‌های کیپ تاون – آفریقای جنوبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 12 فوریه 2019
Loading...
می‌خواهید شبی عالی را در یکی رستوران‌های لوکس آفریقای جنوبی سپری کنید؟ یا دوست دارید غذای خود را در محیطی دنج و صمیمی میل کنید؟ شما چه طرفدار غذاهای گیاهی باشید، چه عاشق تست کباب با طعم‌های مختلف، رستوران‌های شهر کیپ‌تاون سورپرایزی ویژه برایتان خواهند داشت. رستوران‌های کیپ‌تاون به همراه تنوع غذایی فراوان در سراسر دنیا مشهور هستند تا جایی که به یکی از جاذبه‌های گردشگری آفریقای جنوبی تبدیل شده‌اند. در ادامه مطلب لیستی از بهترین رستوران‌های کیپ تاون را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

معرفی رستوران‌های کیپ تاون در آفریقای جنوبی

شهر کیپ تاون دارای رستوران‌های مختلف با منو غذایی متنوع می‌باشد.

 

با رستوران‌های کیپ تاون آشنا شوید تا در سفر به آفریقای جنوبی بهترین رستوران را برای صرف غذا انتخاب کنید.

 

۱- رستوران ماهیگیر یونانی (Greek Fisherman)

رستوران ماهیگیر یونانی از رستوران‌های قدیمی در شهر کیپ تاون است. این رستوران در سال ۱۹۹۲ در اسکله ویکتوریا و آلفرد ساخته شد. قرارگیری رستوران در اسکله چشم‌انداز بی‌نظیری را پیش روی میهمانان قرار می‌دهد.

همان‌طور که از اسم رستوران پیداست، منوی آن انواع غذاهای جذاب یونانی و مدیترانه‌ای را شامل می‌شود. البته تنوع غذایی در رستوران ماهیگیر یونانی به‌اندازه‌ای زیاد است که انتخاب را کمی مشکل خواهد کرد، معروف‌ترین و لذیذترین غذای رستوران سینی مزه است که انواع سبزیجات و خوراک‌های خوشمزه را شامل می‌شود. شما می‌توانید پس از بازدید از جاذبه‌های کیپ تاون، برای رفع خستگی و تجدید انرژی به این رستوران رفته و علاوه بر صرف یک غذای عالی از دیدن مناظر جذاب نیز لذت ببرید.

آدرس:  ۲۶۱, Breakwater Blvd, V & A Waterfront, Cape Town, 8001, South Africa

 

رستوران‌های کیپ تاون در آفریقای جنوبی

رستوران ماهیگیر یونانی – کیپ تاون

 

۲- رستوران پات لاک کلاب (Pat Luck Club)

Pat Luck Club از رستوران‌های بسیار لوکس در شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی است. صاحب رستوران سرآشپز معروف بین‌المللی “لوک دال” می‌باشد که غذاهای ابداعی و لذیذش در سراسر آفریقای جنوبی مشهور هستند. تمام غذاهای رستوران با مواد باکیفیت و تازه تهیه می‌شوند، علاوه بر این محیط رستوران نیز بسیار لوکس و خلاقانه طراحی شده است و به شما این امکان را می‌دهد تا غذای خود را در فضایی آرام و شیک و با در اختیار داشتن منظره‌ای فوق‌العاده از شهر کیپ‌تاون میل کنید.

آدرس: The Silo, The Old Biscuit Mill, 373-375 Albert Rd, Woodstock, Cape Town, 7915, South Africa

 

رستوران‌های کیپ تاون در آفریقای جنوبی

رستوران پات لاک کلاب – کیپ تاون

 

۳- گرین هاوس (Green House)

می‌خواهید صرف غذا در متفاوت‌ترین رستوران کیپ‌تاون را تجربه کنید؟ گرین هاوس بهترین انتخاب است. این رستوران از قوانین خاص خود پیروی می‌کند. میزها، دیوارها و تمام تزیینات رستوران همگی به صورت کاملاً کلاسیک طراحی شده‌اند و منظره‌ای جالب را پیش روی میهمانان قرار می‌دهند.

صاحب رستوران پیتر تمپلهوف است که برای اداره رستوران عقاید خاص خود را دارد، او برای حفظ محیط آرام و کلاسیک رستوران و همچنین بالا نگه‌داشتن کیفیت غذا، فقط از ۴۵ نفر به صورت هم‌زمان پذیرایی می‌کند، بنابراین اگر می‌خواهید شبی متفاوت در آفریقای جنوبی را داشته باشید باید از قبل کارهای رزرو شام را انجام دهید.

آدرس: ۹۳ Brommersvlei Rd, Constantia Heights, Cape Town, 7806, South Africa

 

رستوران‌های کیپ تاون در آفریقای جنوبی

رستوران گرین هاوس – کیپ تاون

 

۴- لکولومب (Lacolombe)

این رستوران نام خود را از انگور آفریقای جنوبی به‌نام ” Lacolombe” گرفته و ساختمان آن نیز در میان تاکستان‌های انگور قرار دارد. غذاهای ارائه شده در لکولومب ترکیبی از آشپزی کلاسیک فرانسوی به همراه غذاهای آسیایی هستند که طعم خاص و بی‌نظری را به میهمانان ارائه می‌دهند. علاوه بر غذاهای متنوع و جذاب، محیط رستوران نیز دارای دکراسیونی به سبک فرانسوی است که میل‌ کردن غذا را در آن لذت‌بخش‌تر می‌کند.

آدرس: Silvermist Wine Estate, Main Road, Constantia Nek, Cape Town, 7806, South Africa

 

رستوران‌های کیپ تاون در آفریقای جنوبی

رستوران لکولمب – کیپ تاون

 

۵- رستوران اویو (Oyo)

رستوران اوبو به دلیل قرار گرفتن در کنار بندر کیپ‌تاون و داشتن چشم‌انداز زیبا، دارای محبوبیت خاص در بین ساکنین کیپ‌تاون و گردشگران تور آفریقای جنوبی می‌باشد. غذاهای این رستوران ترکیبی از غذاهای آفریقای جنوبی و بین‌المللی هستند که همگی با بهترین مواد خوراکی تهیه می‌شوند. همچنین در رستوران اوبو سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام سرو می‌‌شود، بنابراین شما می‌توانید صبح خود را در یک فضای آرام و رمانتیک آغاز کنید و از طعم غذاهای بی‌نظیر رستوران لذت ببرید.

آدرس: On the Waterfront Pierhead, V & A Waterfront, Cape Town, 8001, South Africa

 

رستوران‌های کیپ تاون در آفریقای جنوبی

رستوران اویو – کیپ تاون

 

۶- رستوران اش (Ash)

رستوران “اش” با وجود سابقه کم نسبت به سایر رستوران‌های کیپ‌تاون، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین طرفداران غذا پیدا کند. مدیر جوان این رستوران با به کار بردن ایده‌های خلاقانه غذاهای ملیت‌های مختلف را با هم ترکیب کرده و منوی جالبی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

کیفیت بالای غذا، برخورد دوستانه کارکنان و دکراسیون مدرن به شما این امکان را می‌دهد تا لحظاتی جذاب را محیطی شاد و استثنایی سپری کنید.

آدرس: ۸۱ Church St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8000, South Africa

 

رستوران‌های کیپ تاون در آفریقای جنوبی

رستوران اش – کیپ تاون

 

۷- رستوران بابل (Babel)

بابل از رستوران‌های کیپ تاون در آفریقای جنوبی است و به دلیل ارائه غذاهای ارگانیک بسیار معروف می‌باشد. صاحب رستوران داری یک مزرعه ۳ هکتاری است که انواع سبزیجات تازه را در آن پرورش می‌دهد. منوی رستوران بابل بر اساس فصل به مشتریان ارائه می‌شود. در هر فصل از سال مواد مخصوص آن فصل کاشته شده و برای تهیه غذا از آن استفاده می‌کنند.

فضای درونی رستوران بسیار خلاقانه طراحی شده و رنگ سفید غالب در آن فضایی بسیار شیک و آرام را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. همچنین ارائه سالادهای متنوع و خاص همراه با سبزیجات تازه محبوبیت رستوران بابل را چند برابر کرده است.

آدرس: Paarl, Cape Town, South Africa

 

رستوران‌های کیپ تاون در آفریقای جنوبی

رستوران بابل – کیپ تاون

 

۸- رستوران لاتت (Latete)

اگر طرفدار غذاهای گیاهی هستید، رفتن به رستوران لاتت را در برنامه خود قرار دهید. لاتت رستورانی فرانسوی است که در آن انواع غذاها و دسرهای سنتی فرانسه با کیفیت عالی ارائه می‌شود. البته این رستوران بیشتر معروفیت خود را مدیون منوی گیاهی کامل و جذاب خود می‌باشد.

رستوران لاتت در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد، اما ذوق و سلیقه سرآشپز آن باعث شد تا در مدت بسیار کمک بتواند جایگاه خود را در میان بهترین رستوران‌های شهر کیپ‌تاون تثبیت کند.

آدرس: ۱۷ Bree St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8000, South Africa

 

رستوران‌های کیپ تاون در آفریقای جنوبی

رستوران لاتت – کیپ تاون

 

۹- رستوران فاکس کرافت (Fox Croft)

در رستوران Fox Croft همه چیز در بالاترین سطح خود قرار دارد. موقعیت مکانی عالی، مناظر بسیار زیبا، غذاهای متنوع و با کیفیت، همه و همه باعث شده فاکس کرافت یک پیشنهاد عالی برای کسانی باشد که به دنبال مکانی لوکس برای صرف غذا هستند.

رستوران فاکس کرافت در عین شیک بودن، فضایی بسیار گرم و صمیمی دارد. کارکنان رستوران نیز همگی افرادی مجرب و آموزش‌دیده هستند که با لبخند همیشگی خود از میهمانان پذیرایی می‌کنند.

آدرس: Shop 8, High Constantia Centre, Groot Constantia Road, Constantia, Cape Town, 7806, South Africa

 

رستوران‌های کیپ تاون در آفریقای جنوبی

رستوران فاکس کرافت – کیپ تاون

 

۱۰- دش (Dash)

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اسم این رستوران از سگ مورد علاقه ملکه ویکتوریا “Dash گرفته شده است. رستوران دش در داخل هتل ملکه ویکتوریا ساخته شده و به همین دلیل شکوه و عظمت دوران حکومت ویکتوریا را در طراحی آن می‌توان به وضوح مشاهده کرد.

علاوه بر معماری مجلل و نقاشی‌های فوق‌العاده دوران ویکتوریا که بر روی دیوار نصب شده‌اند، از داخل رستوران می‌توان چشم‌انداز زیبای کوه تیبل را نیز مشاهده کرد.

منوی غذایی ارائه شده توسط سرآشپز رستوران دش، بسیار متنوع بوده و طعم غذاها نیز لذیذ و منحصربه‌فرد می‌باشد.

آدرس: Portswood Close, Portswood Ridge, V & A Waterfront, Cape Town, 8001, South Africa

 

رستوران‌های کیپ تاون در آفریقای جنوبی

رستوران دش – کیپ تاون

 

معرفی رستوران‌های حلال در شهر کیپ‌تاون آفریقای جنوبی

جالب است بدانید که مسلمانان زیادی در شهر کیپ تاون زندگی می‌کنند، به همین دلیل پیدا کردن رستوران‌هایی که فقط غذاهای حلال را ارائه می‌دهند، خیلی سخت نیست. در ادامه مطلب چند رستوران حلال را به همراه آدرس: در شهر کیپ‌تاون به شما معرفی می‌کنیم:

رستوران آناتولی

آدرس: Napier Street, De Waterkant Cape Town, 8001, South Africa

 رستوران بسم‌الله

آدرس: Wale Street, Cape Town, 8000, South Africa

رستوران جیاه

آدرس: ۷۰ New Church St, Gardens, Cape Town, 8001, South Africa

رستوران سرای

آدرس:  Harbour Edge Building, 10 Hospital St, Green Point, Cape Town, 8001, South Africa

 

 

کارشناسان فروش تور در آژانس هواپیمایی ستاره ونک آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه تور آفریقای جنوبی می‌باشند. 

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید