بهترین رستوران‌های مسقط پایتخت سفیدپوش عمان

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 13 سپتامبر 2020
Loading...

در رستوران‌های سفید رنگ مسقط جشنی از طعم و رنگ برپاست. گویا بین‎‌المللی بودن ساکنان این شهر بر روی غذاهایش نیز تاثیر گذاشته و رستوران‌های مسقط را آماده پذیرایی از تمامی میهانان با هر سلیقه غذایی کرده است. از غذاهای مدرن گرفته تا غذاهایی با طعم و عطر اصیل عمانی، همه و همه را می‌توان در این شهر سفیدپوش پیدا کرد.

غذا و خوردوخوراک یکی از بخش‌های مهم سفر را به خود اختصاص می‌دهد و خوشبختانه در تور عمان این بخش را می‌توان جذاب‌ترین قسمت سفر دانست. چرا که رستوران‌های مسقط پایتخت این کشور از متنوع‌ترین رستوران‌های خاورمیانه هستند و بهترین و لذیذترین غذاهای محلی و بین‌المللی را به گردشگران ارائه می‌دهند. در ادامه بهترین رستوران‌های عمان را معرفی می‌کنیم. (خرید بلیط تهران مسقط)

آنچه در این مطلب می‌خوانید

بهترین رستوران‌های مسقط

.

رستوران بیچ (Beach Restaurant)

رستوران بیچ همانطور که از اسمش پیداست در کنار ساحل شهر مسقط قرار گرفته و با چشم‌اندازی بسیار زیبا از بهترین رستوران‌های مسقط محسوب می‌شود. منو این رستوران را غذاهای دریایی تشکیل داده و اگر بخواهیم نوع غذاها را در کنار منظره خارق‌العاده قرار دهیم، یک شب کاملا دریایی را سپری خواهیم کرد.

غذاهای رستوران بیچ از مواد کاملا تازه تهیه شده و با تزیینات خلاقانه برای سرو در مقابل میهمانان قرار داده می‌شوند. انواع ماهی، میگو، صدف‌های توپر، خرچنگ و حتی جلبک‌های دریایی خوراکی را در منو این رستوران می‌توان دید.

لازم به یادآوری است که رستوران بیچ در ما‌های سپتامبر تا می فقط در وعده شام سرویس‌دهی دارد و با داشتن فضای باز، تماشای غروب زیبای آفتاب را در کنار دریای عمان، هنگان صرف شام به میهمانان خود هدیه می‌دهد.

ساعات کاری: ازساعت ۱۲ تا ۳ بعدازظهر و ۶ غروب تا ۱۲:۳۰ نیمه شب

آدرس رستوران: The Chedi Hotel, North Ghubra 232, Way 3215, Street 46 Oman، Muscat, Oman

رستوران اوبهار (Ubhar)

رستوران اوبهار شما را به سفری تاریخی در شهر مسقط می‌برد. فضای این رستوران به‌گونه‌ای طراحی شده که معماری سنتی عمانی را تداعی کرده و غذاهایش رنگ‌وبویی از غذاهای سنتی را در خود دارند. جالب است بدانید که حتی نام رستوران از شهری باستانی در کشور عمان گرفته شده است.

پس با انتخاب اوبهار برای صرف شام یا نهار لحظاتی استثنایی را در دل تاریخ عمان سپری خواهیم کرد. انواع کباب‌های لذیذ، سوپ معروف هریس، مجبوس و مشوی از غذاهای معروف رستوران اوبهار هستند. اما بیش از همه این دسرهای تهیه شده از حلوا هستند که اوبهار را به یکی از بهترین رستوران‌های مسقط تبدیل کرده‌اند. از این رو پس از صرف یک وعده غذای لذیذ عمانی، تست دسر حلوای این رستوران را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۱:۳۰ ظهر تا ۱۰:۳۰ شب

آدرس رستوران:  Al Kharjiyah St Muscat OM, 100, Oman

رستوران بن عتیق (Bin Ateeq)

میهمانان رستوران بن عتیق به جای میز و صندلی بر روی زمین نشسته و از سرو غذاهای محلی لذت می‌برند. همین پذیرایی متفاوت بن عتیق را در لیست بهترین رستوران‌های مسقط قرار داده است.

این رستوران فضای داخلی خود را با بالشتک‌های رنگی تزیین کرده و یک پذیرایی کاملا سنتی را ارائه می‌دهد. پس دور از انتطار نیست که منو غذاهای بن عتیق را کباب‌ها و سوپ‌های لذیذ محلی تشکیل دهند. استفاده از مواد اولیه تازه و تزیینات خلاقانه از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد سرآشپزان رستوران بن عتیق می‌باشد. از این رو اگر می‌خواهید یک شب عالی و کاملا محلی را تجربه کنید، بن عتیق تمام انتظارات شما را برآورده می‌کند.

ساعات کاری: روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ نیمه شب و سایر روزهای هفته به صورت ۲۴ ساعته

آدرس رستوران: Bin Ateeq, Al-Khuwair Street, Muscat, Oman

رستوران گرند لونج (Grand Lounge)

در نزدیکی هتل لوکس گرند حیات یکی از بهترین رستوران‌های مسقط را می‌توان دید. این رستوران گرند لونج نام دارد و انواع غذاهای ترکی را ارائه می‌دهد. غذاهای این رستوران طعم و عطری عالی دارند و تمام نکات آشپزی ترکی در آن‌ها رعایت می‌شود.

علاوه بر غذا فضای فضای رستوران نیز با تزییناتی که دارد حال و هوای کشور ترکیه را به تصویر می‌کشد. پس اگر هوس دونر کباب، کوفته یا حتی قهوه ترک کرید، می‌توانید به رستوران گرند لونج رفته و از سرو غذاهای لذیذ ترکی لذت ببرید.

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب

آدرس رستوران: Grand Hyatt Muscat OM, 133, Oman

رستوران دیوکز بار (Duke’s Bar Muscat)

رستوران دیوکز بار یکی از رستوران‌های هتل کرون پلازا است و تمامی ویژگی‌های یک رستوران لوکس را دارد. در معماری و طراحی رستوران به تمامی جزییات اهمیت داده شده و حتی میز و صندلی‌ها به‌گونه‌ای چیده شده‌اند که به تزیینات رستوران اشراف داشته و فضای کافی را برای سرو غذا در اختیار میهمانان قرار می‌دهند.

این دقت و ظرافت در تهیه غذا و تزیینات آن نیز به وضوح دیده می‌شود. سرآشپزان رستوران تمامی غذاها را با مواد تازه و ارگانیک تهیه کرده با تزییناتی اشتهاآور برای سرو آماده می‌کنند. منو رستوران دیوکز بار به صورت ماهانه به‌روزرسانی شده و انواع غذاهای عمانی و بین‌المللی در آن قرار می‌گیرد. ارائه غذاهای متنوع و فضای لوکس باعث شده تا دیوکز بار به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های مسقط و انتخاب لوکس‌پسندان تبدیل شود.

ساعات کاری: تمامی روئزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ نیمه شب

آدرس: Crowne Plaza Hotel, Muscat, Oman

بیشتر بخوانید…

راهنمای سفر به عمان

بهترین عتل‌های ۵ ستاره مسقط، عمان

در سفر به عمان از این سواحل دیدن کنید

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید