با ساحل درختان نارگیل کیش آشنا شوید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 27 اکتبر 2020
Loading...

اسم‌‌ها همیشه تا حدی خصوصیات و حال وهوای مکان‌ها را توصیف می‌کنند. بنابراین با شنیدن نام ساحل درختان نارگیل کیش چیزی جز ترکیب چشم‌نواز دریا و درختان سرسبز را نمی‌توان متصور شد. ساحلی با فضای متفاوت که روزها با انواع تفریحات آبی و در انتها نیز با غروب آفتاب روح‌نوازش گردشگران را غافلگیر می‌کند.

ساحل و تفریحات آبی متنوع و لوکس دلیل اصلی محبوبیت تور کیش در بین گردشگران هستند. این جزیره سواحل متعدد دارد که هرکدام حال و هوای خاص خود را دارند و با انواع ورزش‌های آبی اوقات بسیار لذت‌بخشی را برای میهمانان جزیره فراهم می‌کنند. در ادامه با ساحل درختان نارگیل کیش و جاذبه‌های آن آشنا می‌شویم. (خرید بلیط کیش)

 درباره ساحل درختان نارگیل کیش

دیدن درختان سبز پوشیده شده از نارگیل در کنار آبی دریا، تصویر رویایی سواحل استوایی است. اما برای لمس این تصویر زیبا از نمای نزدیک نیازی به سفر به مناطق استوایی نسیت. جزیره کیش این امکان را برای ما فراهم کرده است.

ساحل درختان نارگیل کیش فضایی بسیار زیبا و بزرگ است که در آن حدود ۳ هزار درخت نارگیل کنار هم چشیده شده و حضور آبی دریا در همسایگی آن چشم‌اندازی خارق‌العاده را ایجاد کرده است.

وجود آلاچیق‌هایی که بیشترشان با شاخ و برگ درختان درست شده‌‍اند به گردشگران این امکان را می‌دهد تا از آرامش دریا، صدای امواج و تنفس هوای عالی لذت ببرند.

درختان نارگیل چهره‌ای متفاوت به ساحل بخشیده و وجود سایر و امکانات و تفریحات ساحل درختان نارگیل را به یک پارک ساحلی جذاب و پرطرفدار تبدیل کرده‌اند. پس اگر از دیدن سواحل تکراری خسته شده‌اید و بودن در مکان‌های جدید و متفاوت را ترجیح می‌دهید، بدون تردید ساحل نارگیل می‌تواند شما را راضی کند.  

همچنین درختان این ساحل می‌توانند پس زمینه‌ای زیبا برای عکس‌های هنری شما باشند.

در ساحل درختان نارگیل چه تفریحاتی را تجربه می‌کنیم؟

به بخش هیجان‌انگیز ساحل، یعنی تفریحات و ورزش‌های آبی می‌رسیم. ساحل درختان نارگیل کیش به تمام سلیقه‌ها اهمیت می‌دهد، چه آنهایی که به دنبال بالابردن آدرنالین هستند و چه افرادی که طرفدار آرامش هستند.

قرار گرفتن این ساحل زیبا در کنار اسکله تفریحی باعث شده تا شلوغی و جنب‌وجوش ورزش‌های آبی تداخلی با سکوت و آرامش ساحل ایجاد نکند. در واقع شما می‌توانید به اسکله تفریحی رفته و انواع ورزش‌های آبی مانند جت اسکی، غواصی، قایق‌سواری بر روی قایق‌های کف شیشه‌ای، فضای ویژه ماساژ مخصوص آقایان و … را تجربه کنید.

در کنار تفریحات آبی، دوچرخه‌سواری از دیگر ورزش‌های پرطرفدار ساحل نارگیل است. ایستگاه مخصوص اجاره دوچرخه در این مکان وجود دارد، بدین ترتیب این امکان را دارید که با اجاره دوچرخه از سواری در کنار سواحل خلیج فارس همراه با نمایی فوق‌العاده از درختان نارگیل لذت ببرید.

یا اگر خواستید با کمی فاصله گرفتن از اسکله تفریحی، بر روی شن‌های نرم ساحل قدم بزنید، در زیر آلاچیق‌ها بنشینید و تماشای غروب بسیار زیبای آفتاب در کنار دریای جنوب را به برگ خاطرات سفر به کیش اضافه کنید.

بهترین زمان بازدید از ساحل درختان نارگیل

بهترین زمان بازدید از ساحل درختان نارگیل کیش کاملا به آب و هوای کیش بستگی دارد. بنابراین در ادامه مروری کلی به بهترین فصل سفر به کیش خواهیم داشت.

جزیره کیش در جنوب کشور قرار گرفته و آب و هوایی متفاوت با سایر مناطق دارد. این تفاوت آب و هوایی کیش را به مقصدی ایده‌آل برای سفرهای نیمه دوم سال تبدیل کرده است. هنگامی که بیشتر کشور را سرما ی هوا و بارش برف فراگرفته این جزیره با آفتاب ملایم و هوای بسیار عالی آماده است تا تعطیلاتی خاطره‌انگیز را برای میهمانانش رقم زند.

با این وصف اوایل بهار، پاییز و زمستان بهترین زمان برای سفر به کیش و استفاده از تفریحات آبی و سایر جاذبه‌های ساحل نارگیل هستند. البته اگر با گرمای هوا مشکلی ندارید می‌توانید تابستان را برای سفر انتخاب کرده و از گرفتن حمام آفتاب در ساحل نارگیل لذت ببرید.

قیمت پایین تورهای کیش، برگزاری جنگ‌های شاد شبانه، جشنواره‌های تخفیف در مراکز خرید و اجرای تئاتر و موسیقی از دیگر مزیت‌های سفر به کیش در فصل تابستان هستند که باعث می‌شوند گرمای هوا را فراموش کرده و حسابی خوش بگذرانید.

ساحل درختان نارگیل در کجا قرار دارد؟

ساحل درختان نارگیل کیش در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از مرکز جزیره و در خیابان فردوسی قرار گرفته و همین فاصله راز سکوت و آرامشی ست که سراسر ساحل را در برگرفته است. برای رسیدن به این ساحل کافیست نام آن را به رانندگان تاکسی بگویید بدین ترتیب در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای یکی از زیباترین مناطر کیش را مقابل خود خواهید دید.

اطراف ساحل درختان نارگیل تمامی امکانات تفریحی و رفاهی را می‌توان دید. ورزش‌های آبی در اسکله تفریحی آماده‌اند تا یک روز پر هیجان را برایتان بسازند، حتی بعد از تفریح و شنا می‌توانید به اتاقک‌های مخصوص رفته و با گرفتن دوش آب گرم خستگی تنتان را به در کنید.

رستوران میرمهنا که عنوان یکی از بهترین رستوران‌های کیش را به خود اختصاص داده در نزدیکی ساحل نارگیل قرار دارد و این امکان را به گردشگران می‌دهد تا لذت سرو غذای دریایی را در کنار ساحل تجربه کنند. برای میان وعده هم می‌توانید یکی از کافه‌های دنج کنار ساحل را انتخاب کرده و با یک دسر لذیذ جنوبی از خودتان پذیرایی کنید.

بیشتر بخوانید…

ساحل مرجان کیش ساحلی زیبا با جاذبه‌های مهیج

۵ دلیلی که جزیره کیش را به پرطرفدارترین مقصد گردشگری تبدیل کرده‌اند

سوغاتی‌های رنگارنگ جزیره کیش

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید