هتل موون پیک مالدیو

نوشته شده توسط : سارا احمدی در چهارشنبه 10 نوامبر 2021
Loading...

مالدیو کشوری جزیره‌ای در اقیانوس هند و همانند تکه ای از بهشت است که روی زمین بنا شده است. این کشور کاملا ساحلی بوده و بلندترین نقطه موجود در این کشور تنها ۲.۴ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. اگر می‌خواهید به این بهشت کوچک سفر کنید، باید درباره هتل‌های این کشور بدانید. ما در این مقاله هتل موون پیک مالدیو که یکی از معروف‌ترین هتل‌های مالدیو است را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

معرفی مالدیو

در ابتدا بیاید کمی درباره کشور مالدیو بدانیم. این کشور جزیره‌ای گرمسیر در تابستان و زمستان همواره مملو از گردشگرانی است که به دنبال دیدن طبیعت بکر مالدیو به این کشور سفر کرده‌اند. این کشور به سرزمین جزیره‌ها شهرت دارد زیرا این کشور دارای ۱۱۹۲ جزیره است. آرامش حکم فرما در این کشور بسیار نادر و کمیاب است؛ به طوری که بعد از سفر به مالدیو و دیدن چیرگی آبی اقیانوس بر همه جا، مبهوت این آرامش خواهید شد.

 ۲۰۰ جزیره از جزایر این کشور مسکونی و ۸۸ عدد دیگر آن گردش پذیر است که شما می‌توانید برای دیدن زیبایی محض به این جزایر سفر کنید. بزرگترین شهر و مرکز اقتصاد و تجارت این کشور، ماله است. دین رسمی این کشور اسلام بوده و با ایران دارای یک ساعت و نیم اختلاف زمانی است.  به علت جزیره‌ای بودن این کشور تنوع حیات زیادی به روی خشکی وجود ندارد اما هر چه از دنیای زیر سواحل این کشور بگوییم کم گفته‌ایم! به طوری که غواصی یکی از تفریحات پرطرفدار بین گردشگران در مالدیو است.

فصول عجیب کشور مالدیو

جالب است بدانید که مالدیو فقط دو فصل دارد: فصل خشک و خیس. دمای این کشور در اکثر ایام سال از ۲۴ تا ۳۳ درجه سانتیگراد متغیر است. عقیده اکثر دانشمندان بر این است که جزایر این کشور حاصل فوران کوه‌های آتشفشان اقیانوسی است. این آتشفشان‌ها سالهاست که منقرض شده‌اند. درست است که مالدیو کوچکترین کشور قاره آسیا است اما به جرات می‌توان گفت زیبایی که در دل خود جای داده است بسیار بزرگ و باورنکردنی است!

مراکز تفریحی مالدیو

این کشور علاوه بر طبیعت بکر و ساحلی، مراکز تفریحی بسیاری برای عرضه به گردشگران دارد. ازجمله این مراکز می‌توان به مسجد جامع ماله، رستوران سابسیکس، ساحل مصنوعی ماله، موزه ملی مالدیو، جزیره مافوشی، بازاربزرگ ماهی ماله و … اشاره کرد.

مراکز خرید بسیاری نیز در مالدیو وجود دارند که با توجه به واحد پولی این کشور (روفیه) و ارزان بودن آن، می‌توانید تجربه‌ خرید دل انگیزی برای خود داشته باشید. البته این نکته را حتما در نظر داشته باشید که روفیه غیر قابل تبدیل است و این بدان معنی است که شما این ارز را فقط در کشور مالدیو می‌توانید خریداری کنید. هتل موون پیک مالدیو یکی از مراکزی است که دارای صرافی و خدمات تبدیل ارز است.

هتل های مالدیو

به علت بنا شدن قسمت عظیمی از اقتصاد مالدیو بر گردشگری، این کشور همواره سعی بر برآورده کردن نیازهای گردشگران با استانداردهای بالا داشته است. هتل‌های این کشور با هر ستاره‌ای بسیار لوکس و شیک ساخته شده‌اند. یکی از این معروف‌ترین این هتل‌ها، هتل موون پیک مالدیو است.

جهت رفاه حال گردشگران فاصله این هتل‌ها تا سواح بسیار کم است. جالب است بدانید علاوه بر نزدیکی این هتل‌ها به ساحل اکثر آن‌ها دارای استخرهای آب گرمی هستند که ویو آن‌ها رو به دریا است، زیرا برای رفتن داخل دریا و آب تنی در آن، محدودیت وجود دارد و برای شنا در دریا حتما باید به پلاژ بروید. هتل موون پیک مالدیو یکی از همان هتل‌های استخردار بسیار جذاب است.

این هتل که یکی هتل‌های مشهور مالدیو است، دارای پذیرش ۲۴ ساعته است و در این هتل بابت خدمات جانبی می‌توانید هم دلار و هم روفیه پرداخت نمایید.

هتل موون پیک مالدیو کجاست؟

هتل موون پیک مالدیو واقع در جزیره مرجانی آرام نونو است و تا فرودگاه بین المللی ماله حدود ۴۵ دقیقه با وسیله نقلیه فاصله دارد. وقتی به این جزیره وارد شده و بر سواحل سفید مانند پودر آن قدم می‌گذارید تازه با معنای آرامش آشنا می‌شوید. شما می‌توانید بعد از آب تنی به مرکز ماساژ و سپس یوگا این هتل رفته تا جریان انرژی مثبت در بدن خود را به حداکثر برسانید. هتل موون پیک مالدیو دارای سه رستوران است که در طی روز آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند. فاصله این هتل تا ساحل کوردهیوارو فقط ۱۰ متر است. این هتل دارای انواع اتاق‌های beach pool suite، over water pool و three bedroom beach spa است که شما می‌توانید با توجه به بودجه و تعداد نفرات، یک نوع از این اتاق‌ها را برای اقامت انتخاب بفرمایید.

قیمت اقامت در هتل موون پیک مالدیو

با توجه به وجود داشتن انواع اتاق در این هتل، با انتخاب هر اتاق و تعداد شب مورد نظر قیمت اقامت در هتل موون پیک مالدیو متفاوت خواهد بود. شروع قیمت این اتاق‌ها از ۳٫۵ میلیون تومان است و تا شبی ۸ میلیون تومان اتاق در هتل موون پیک مالدیو موجود است. با توجه به امکانات و ۵ ستاره بودن هتل، این قیمت بسیار مناسب است.

امکانات هتل موون پیک مالدیو شامل موارد زیر است:

  • استخر روباز و تراس رو به دریا
  • باغ در هتل
  • جکوزی و سونا
  • سالن ماساژ
  • باشگاه مجهز ورزشی
  • کلوب تفریحی کودکان
  • زمین بازی کودکان
  • زمین تنیس استاندارد
  • اینترنت وای فای رایگان
  • داشتن صرافی
  • سیستم تهویه مطبوع
  • سرو صبحانه در اتاق
  • غواصی

و بسیاری موارد دیگر.

تور ارزان مالدیو؛ به راحتی سفر کن

شما با سفر به مالدیو و اقامت در هتل موون پیک مالدیو تجربه‌ای برای خود خواهید ساخت که تا آخر عمر آن را به یاد خواهید داشت! جزایر مالدیو از آن مکان‌هاییست که هر انسانی باید حداقل یک بار به آنجا سفر کند.

علاوه برآرامش وصف ناپذیر این کشور، تفریحات بسیاری همچون سفر با قایق، هواپیماهای دریایی، تفریحات آبی مانند غواصی، امتحان کردن غذاهای بین المللی که توسط سرآشپزان ماهر طبخ شده است و جشنواره‌های موسیقی، با سفر به مالدیو در انتظار شماست.

با توجه به این که برای سفر به این کشور نیاز به ویزا ندارید و در بدو ورود به این کشور برای شما ویزای فرودگاهی صادر می‌شود، فرصت را غنیمت شمارید و خود را از دیدن چنین طبیعت بکری محروم نسازید.  ویزا توریستی که برای شما صادر می‌گردد، دارای ۳۰ روز اعتبار است. شما می‌توانید با کارشناسان تور آژانس ستاره ونک تماس گرفته و از آن‌ها بخواهید تا شما را با مقرون‌به‌صرفه‌ترین تور مالدیو و امکانات این تور آشنا کنند.

بیشتر بخوانید:

مالدیو کجاست؟

۵ دلیل برای اینکه چرا باید از مالدیو دیدن کرد؟

بهترین جاهای دیدنی مالدیو

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
سارا احمدی
کارشناس گردشگری،لیسانس روانشناسی، عاشق طبیعت گردی و مطالعه
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید