معرفی جاذبه‌های گردشگری ریودوژانیرو - برزیل

نوشته شده توسط : سارا احمدی در چهارشنبه 20 دسامبر 2017
Loading...

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text css=”.vc_custom_1513686951242{margin-right: 420px !important;border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;padding-top: 2px !important;padding-right: 2px !important;padding-bottom: 2px !important;padding-left: 2px !important;border-left-color: #a01f65 !important;border-left-style: solid !important;border-right-color: #a01f65 !important;border-right-style: solid !important;border-top-color: #a01f65 !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #a01f65 !important;border-bottom-style: solid !important;border-radius: 5px !important;}”]

مشاهده تورهای برزیل

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]

آنچه در این مطلب می‌خوانید

معرفی شهر ریودوژانیرو

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ریودوژانیرو که به‌اختصار ریو نیز گفته می‌شود بعد از سائوپائولو دومین شهر بزرگ برزیل است. ریودوژانیرو  ازیک‌طرف به دلیل وجود کوهستان‌های سرسبز و از طرف دیگر به خاطر سواحل زیبا و وجود یکی از عجایب هفت‌گانه (مجسمه مسیح) در آن به یکی از مقاصد گردشگران و تورهای برزیل، از سرتاسر دنیا تبدیل‌شده که ستاره ونک نیز از این قاعده مستثنا نیست. نزدیکی شهر ریودوژانیرو به خط استوا باعث شده تا آب و هوایی گرمسیری و پوشش گیاهی متنوعی داشته باشد. این شهر در تمام طول سال پر از توریست است ولی وجود گردشگران  در ریودوژانیرو در تابستان به دلیل امکان موج‌سواری و شنا و در زمستان به دلیل وجود کارناوال‌های معروف ریو، به اوج خود می‌رسد.

این شهر توریستی دارای جاذبه‌های فراوانی است برخی از این جاذبه‌ها در بین گردشگران از شهرت و محبوبیت بیشتری برخوردار است که در زیر به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌شود:

[/vc_column_text][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
سارا احمدی
کارشناس گردشگری،لیسانس روانشناسی، عاشق طبیعت گردی و مطالعه
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید