آشنایی با عجیب ترین هتل های توکیو

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 16 نوامبر 2022
Loading...

در سفر به توکیو خود را برای اقامتی عجیب و غریب و پر هیجان آماده کنید. هتل‌های این شهر مانند جاذبه‌هایش به قدری حیرت انگیز هستند که نمونه آن‌ها را در هیچ کجای دیگر پیدا نخواهید کرد. برخی از این این هتل‌ها آسمان خراش‌هایی هستند که با نور نئون تزیین شده و برخی هم کاخ‌های امپراتوری هستند که تغییر کاربری داده و شما را با خود به دل تاریخ باستانی ژاپن می‌برند. در ادامه با عجیب ترین هتل های توکیو و امکانات آن‌ها آشنا می‌شویم.

شهر توکیو چه از نظر جاذبه‌های گردشگری و چه از نظر گزینه‌های اقامتی به قدری متنوع است که نه تنها گردشگران تور ژاپن را با هیچ دغدغه‌ای مواجه نمی‌کند بلکه سفری رویایی و حیرت انگیز را نیز برای میهمانان خود رقم خواهد زد. در اینجا می‌خواهیم شما را با دنیای متفاوت و عجیب و غریب هتل های توکیو آشنا کنیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

آشنایی با بهترین هتل های توکیو

هتل های توکیو با معماری‌های شگفت انگیز و مدرنترین امکانات از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند. در ادامه با لوکس‌ترین اقامتگاه‌های این شهر شیک و امکانات آن آشنا می‌شویم:

هتل Henn na Hotel  توکیو

هتل هن نا توکیو گینزا که در فاصله یک دقیقه‌ای از ایستگاه شینتومیچو قرار دشته و با  اتاق‌های دارای تهویه هوای مطبوع و وای فای رایگان در سراسر هتل تجهیز شده است. همچنین از دیگر امکانات اتاق‌های هتل می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، یخچال، حمام اختصاصی با تجهیزاتی از جمله دمپایی، لوازم آرایش رایگان و سشوار اشاره کرد. هتل هن نا توکیو با موقعیت مکانی عالی دسترسی میهمانان را به جاذبه های معروف توکیو را به راحتی امکان پذیر کرده است. بازار ماهی  Tsukiji فقط ۸ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. همچنین با ۲۰ دقیقه رانندگی می‌توانید خود را در مقابل کاخ امپراتوری ژاپن ببینید. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل هن نا توکیو، فرودگاه بین‌المللی هاندا است که با قطار ۴۰ دقیقه با هتل Henn na Tokyo Ginza فاصله دارد. در فاصله ۵ دقیقه‌ای از هتل می‌توان بهترین رستوران‌های توکیو را پیدا کرد.

اما چرا نام این هتل در میان عجیب ترین هتل های توکیو قرار گرفته است؟ در بدو ورود به هتل سیستم رباطی با شما صحبت کرده و یک دایناسور تقریبا ترسناک توضیحات لازم را به میهمانان ارائه می‌دهد. چمدان‌های شما به وسیله واگن خودکار به درب اتاق تحویل داده شده و برای ورود به اتاق به جای کلید الکترونیکی از سیستم تشخیص چهره استفاده می‌شود!

آدرس هتل Henn na Hotel  توکیو: ۱۰۴-۰۰۴۵ Tokyo-to, Chuo-ku Tsukiji 2-2-1, Japan

هتل wired در توکیو

Wired هتل شاید به اندازه Henn na Hotel  عجیب و غریب نباشد اما با داشتن اقامتگاه‌های متنوع توانسته نظر بسیاری از گردشگران تور ژاپن را به سوی خود جلب کند. این هتل در ۰٫۳ کیلومتری معبد تاریخی Senso-ji قرار گرفته و مهمانان آن می توانند از پذیرش ۲۴ ساعته و امکانات خشکشویی با قیمت بسیارارزان استفاده کنند.  از جاذبه‌های نزدیک به هتل می‌توان به Kaminarimon Gate Senso-ji و پارک تفریحی Hanayashiki اشاره کرد. همچنین با ۵ دقیقه رانندگی می‌توانید به آکواریوم سومیدا برسید.

مهمانان با اقامت در یکی از ۳۰ اتاق هتل Wired Asakusa به بالکن و ناهارخوری دسترسی داشته و  می‌توانند از امکاناتی مانند سرویس دستشوی در اتاق، دوش  حمام و امکانات رفاهی مانند سشوار ملحفه استفاده کنند.

آدرس هتل Wired توکیو: ۲ Chome-16-2 Asakusa, Taito City, Tokyo 111-0032, Japan

بوتیک‌هتل ترانک یک / TRUNK HOTEL

استفاده از مواد قابل بازیافت و تمرکز بر حفظ محیط زیست نام بوتیک هتل ترانک یک را در میان عجیب ترین هتل های توکیو قرار داده است. این هتل ساختمان مینیمالیستی زیبا ست که در میان منطقه زیباتر شیبویا قرار گرفته است. پنجره‌های هتل لامپ‌های سوخته‌ای هستند که از کف تا سقف بوده و نمایی خارق‌العاده را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. سرویس مبلمان درون اتاق‌ها نیز از چوب خانه‌های قدیمی ژاپنی ساخته شده‌اند. همه اتاق‌های هتل فرش شده دارای تهویه مطبوع، عایق صدا و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. همچنین برای راحتی میهمانان، مینی بار، لوازم آرایشی بهداشتی رایگان و حوله حمام قرار داده شده است. همچنین برخی از واحدها با تراس یا بالکن اختصاصی با چشم اندازی جذاب از توکیو و فضای ناهار خوری خصوصی تجهیز شده‌اند.

آدرس بوتیک‌هتل ترانک یک: ۱۵۰-۰۰۰۱ Tokyo-to, 5-31 Jingumae, Shibuya-Ku, Japan

هتل Shinjuku Granbell

شینجوکو گرن بل را طراحی مدرن و منحصربه‌فردش در میان عجیب ترین هتل های توکیو قرار داده است. این هتل بر اساس طرح‌هایی از معروفترین و خلاق ترین هنرمندان ژاپنی طراحی شده و اتاق‌هایش با آثار هنرمندان تزیین شده‌اند. امکانات مدرن از جمله بلندگوی پایه، تلویزیون صفحه تخت و سایر امکانات هتلی از جمله یخچال، کتری برقی، تلفن، تخت‌های سیمونز مبله شده، حمام خصوصی همراه با  لوازم بهداشتی رایگان  را می‌توان از تجهیزات اتاق‌های هتل Shinjuku Granbell برشمرد.

هتل Granbell Shinjuku  تنها ۷ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو Shinjuku Sanchome و ۱۰ دقیقه تا ایستگاه JR Shinjuku فاصله دارد. همچنین با یک متور سواری ۱۰ دقیقه‌ای می‌توانید به مناطق توریستی پرطرفدا توکیو از جمله روپونگی و معبد میجی- جینگو برسید.

آدرس هتل Shinjuku Granbell: 160-0021 Tokyo-to, Shinjuku-ku Kabukicho 2-14-5, Japan

هتل Andon Ryokan

آندون روکان از بهترین هتل های توکیو به شمار رفته و موفق به کسب جایزه بهترین معماری شده است. بنای اصلی هتل از یک مسافرخانه قدیمی الهلم گرفته شده و تلفیق سنت و مدرنتیه به وضوح در آن دیده می‌شود. شیشه و فلز لوور موادری هستند که در ساخت هنل مورد استفاده قرار گرفته‌اند. از این رو با غروب آفتاب Andon Ryokan چنان نورانی می‌شود که آن را به فانوسی در شب تشبیه می‌کنند. مراسم چای خوردن ژاپنی با فضای سنتی را می‌توان مهمترین ویژگی این هتل به شمار آورد. اتاق‌های هتل دارای کف‌های تاتامی (کاهی بافته شده) با تخت‌های سنتی فوتون هستند وهر اتاق با تلویزیون و دی وی دی پلیر تجهیز شده است.

آدرس هتل Andon Ryokan: 111-0021 Tokyo-to, Taito-ku Nihonzutsumi 2-34-10 , Japan

هتل One@Tokyo Hotel

ONE@Tokyo یک اقامتگاه کاملاً منصربه‌فرد در توکیو است که ۳ دقیقه پیاده‌ با ایستگاه مترو Oshiage فاصله دارد. مهمانان می‌توانند در طو ل اقامت خود ۰از بار یا قهوه خانه هتل لذت ببرند. پذیرش ۲۴ ساعته و دسترسی به وای فای رایگان در سراسر هتل از امکانات ویژه آن به شمار می‌رود. از دیگر امکانات اتاق‌های هتل می‌توان به تلویزیون صفحه تخت یک قسمت نشیمن برای استراحت، یک دستگاه قهوه ساز، یک کتری، حمام اختصاصی مجهز به دوش است و لوازم بهداشتی از جمله دمپایی مسواک و سشوار اشاره کرد.

آدرس هتل One@Tokyo Hotel: 131-0045 Tokyo-to, Sumidaku Oshiage 1-19-3, Japan

هتل Roppongi Hotel S

هتل روپونگی S در منطقه پرجنب‌وجوش Roppongi  قرارگرفته و تنها ۷ دقیقه با ایستگاه مترو Roppongi فاصله دارد. این هتل را با معماری منحصربه‌فرد می‌توان از پرطرفدارترین هتل های توکیو به شمار آورد. اتاق‌های هتل با سرویس مبلمان شیک، تلویزیون صفحه تخت، مایکروویو و یخچال ، وان حمام به همراه لوازم بهداشتی تجهیز شده‌اند. پنج رستوران با منو غذایی متنوع از جمله تپانیاکی و سوشی و وای فای رایگان در سراسر هتل از دیگر امکانات هتل روپونگی هیلز هستند. رستوران COCONOMA غذاهای ایتالیایی به سبک تلفیقی را با استفاده از سبزیجات تازه ارائه کرده و ایسانا سوشی را با ظرافت و به سبک تمام ژاپنی سرو می‌کند. میز پذیرش ۲۴ ساعته فعال و میهمانان می‌توانند برای گشت و گذار در منطقه دوچرخه کرایه کنند.

آدرس هتل Roppongi Hotel S: 106-0031 Tokyo-to, Minato-ku, Nishiazabu 1-11-6, Japan

هتل Hoshinoya Tokyo

هتل هوشینیا توکیو با ۱۸ طبقه و ۸۴ اتاق جز بهترین و لوکس‌ترین هتل های توکیو است. این هتل در منطقه Otemachi قرار گرفته و با نزدیکی به ایستگاه مترو دسترسی میهمانان را به جاذبه های گردشگری شهر به راحتی امکان پذیر کرده است. اتاق‌های هتل سبک کاملا ژاپنی داشته و  با رنگ‌های سنتی، تخت‌های کم­‌ارتفاع به سبک فوتون، پرده‌های پنجرۀ کاغذی و درهای کشویی تجهیز شده‌اند. وجود چشمه آب گرم از ویژگی‌های منحصربه فرد این هتل به شمار می‌رود.

آدرس هتل Hoshinoya Tokyo: 1 Chome-9-1 Ōtemachi, Chiyoda City, Tokyo 100-0004, Japan

هتل  Cotoha Hotel Okachimachi

هتل کوتوها اوکاچیماچی در توکیو دارای اقامتگاه های متنوع و مجهز می‌باشد. پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس ویژه اتاق و وای فای رایگان است از امکانات هتل هستند. هتل کوتوها اوکاچیماچی ۱٫۷ مایل از معبد سنسوجی فاصله دارد. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای بوده و هر اتاق با حمام اختصاصی، دوش، دمپایی و سشوار تجهیز شده‌ است. موزه ادو توکیو ۱٫۸ مایل تا هتل کوتوها اوکاچیماچی فاصله داشته و نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل فرودگاه بین‌المللی هاندا توکیو است که ۱۸ مایل با آن فاصله دارد.

آدرس هتل  Cotoha Hotel Okachimachi: 110-0016 Tokyo-to, Taito-ku Taito 4-5-12, Japan

هتل پارک توکیو / Park Hotel Tokyo

هتل پارک توکیو علاوه بر داشتن عنوان یکی از بهترین هتل های توکیو یکی از آسمان خراش‌های بلند این شهر نیز به شمار می‌رود. اتاق‌های هتل دارای پنجره‌های بزرگ سرتاسری هستند که هر کدام امکانات انحصاری THANN دارند. بدین صورت که مهمانان می توانند همزمان با ستراحت از مناظر وسیع شهر نیز لذت ببرند. هتل پارک توکیو تنها ۱۰ دقیقه پیاده تا باغ هاماریکیو فاصله دارد. بازار ماهی Tsukiji و منطقه خرید Ginza هر دو در فاصله یک کیلومتری از هتل قرار گرفته‌اند. خدمات ماساژ با پرداخت هزینه اضافه، رستوران با انواع غذاهای ژاپنی و بین‌المللی و چندین کافه از دیگر امکانات هتل هستند.

آدرس هتل Park Hotel Tokyo: 105-7227 Tokyo-to, Minato-ku Higashi Shimbashi 1-7-1, Japan

اقامتی رویایی در معتبرترین هتل های توکیو

ژاپن به سرزمین آفتاب تابان در میان گردشگران معروف است. همه چیز در این کشور بی نهایت شگفت انگیز و زیباست. شکوفه‌های صورتی گیلاس که در فصل بهار شهر را در می‌گیرند، معابد چند هزار ساله بودا با معماری‌های حیرت انگیز و آسمان خراش‌هایی که مدرن ترین امکانات روز دنیا تجهیز شده‌اند. همه و همه ژاپن را به مقصدی بی چون و چرا برای سفر تبدیل کرده‌اند. در این میان هتل های پر زرق و برق توکیو نیز از غافله جا نمانده و با  تکنولوژی‌های ژاپن همراه شده‌اند. این هتل‌ها حتی در قالب معماری سنتی نیز دارای آخرین امکانات روز هتلی دنیا هستند. بنابراین شما می‌توانید با هر بودجه و سلیقه‌ای اقامتی ایده آل را در این کشور تجربه کنید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید