تور کیپ تاون

تور کیپ تاون بهار 1403

بهترین تور کیپ تاون، توسط کارشناسان ما برنامه ریزی شده است. برای رزور تور، لطفا روی مشاهده تور کلیک کنید.

تور آفریقای جنوبی 2 شب سان سیتی + 2 شب پارک جنگلی پیلانسبرگ + 2 شب نیسنا + 4 شب کیپ تاون

تور آفریقای جنوبی

2 شب سان سیتی + 2 شب پارک جنگلی پیلانسبرگ + 2 شب نیسنا + 4 شب کیپ تاون
هواپیمایی قطر
6 خرداد 1403 11 روز و 10 شب با صبحانه + ناهار یا شام
از 2,690 دلار +
62,000,000 تومان
مشاهده تور
بهترین زمان سفر به کیپ تاون
بهار
مارس تا ژوئن
فصل بهار در شهر کیپ تاون از سپتامبر آغاز و تا اکتبرادامه دارد. در این فصل مناظر طبیعی شهر به اوج زیبایی خود رسیده و با شکفتن گل‌ها همه چا رنگ و بویی تازه به خود می‌گیرد. از این رو بهار را می‌توان بهترین زمان برای خرید تور کیپ تاون و بازدید از جاذبه های این شهر دانست.
تابستان
ژوئن تا سپتامبر
از دسامبر تا اپریل تابستان‌های شهر کیپ تاون را تشکیل می‌دهند. میانگین دمای روز در طول تابستان 23 درجه سانتیگراد است، اما در برخی روزها می تواند به 30 درجه سانتیگراد نیز برسد. بنابراین، زمانی که نیمی از جهان در طول زمستان در حالت خواب زمستانی هستند، مردم محلی کیپ تاون از بیرون رفتن و غرق شدن در نور خورشید لذت می برند.
پایـیـز
سپتامبر تا دسامبر
فصل پاییز در کیپ تاون هوا همچنان خوب و برای گشت و گذار مناسب است. حتی بسیاری از گردشگران پاییز را فصل راز نیز می‌نامند. در این فصل می‌توانید بدون دغدغه از دیدن جادبه‌های طبیعی و تاریخی شهر لذت ببرید. بنابراین پاییز نیز در لیست بهترین زمان خرید تور کیپ تاون قرار می‌گیرد.
زمستان
دسامبر تا مارس
دمای هوای زمستان‌های شهر کیپ تاون بین 16 تا 20 درجه سانتی گراد متغیر است. شاید تعجب کنید اما زمستان در این شهر بسیار شگفت انگیز و آرام بخش توصیف می‌شود. البته بارش گاه و بی گاه باران گشت و گذار در این شهر را به سفری چالش برانگیز تبدیل می‌کند. از این رو بسیاری زمستان را برای خرید تور کیپ تاون انتخاب می‌کنند.
قبل از پرداختن به بهترین زمان سفر به کیپ تاون لازم به یادآوری است که به دلیل موقعیت مکانی آفریقای جنوبی فصل‌های این کشور مخالف ایران و سایر کشورهاست. از این رو ماه‌های دسامبر تا مارچ را می‌توان جهت خرید تور کیپ تاون و سفر به آفریقای جنوبی دانست. در این زمان هوا گرم، آسمان صاف و همه چیز برای گذراندن یک تعطیلات عالی فراهم است.
اطلاعات مهم کیپ تاون
نقشه کیپ تاون
  • طول پرواز: به توجه به تعداد و زمان توقف‌ها حدود 10 تا 12 ساعت
  • واحد پولی: راند
  • زبان رسمی: آفریکانس، انگلیسی
  • پیش شماره: ۲۷+
  • اختلاف ساعت با ایران: یک و نیم ساعت از تهران عقب‌تر
  • شماره تماس با اورژانس: 911
  • شماره تماس با پلیس: 911
  • شماره تماس با آتش نشانی: 911
مدارک لازم برای سفر به کیپ تاون
  • اصل پاسپورت امضاء شده با 7 ماه اعتبار.
  • بلیط رفت و برگشت و واچر هتل
  • گردش حساب 3 ماهه لاتین
  • معرفی نامه از محل کار به زبان لاتین
  • نامه اشتغال به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان
  • 2 نسخه ترجمه شناسنامه کودکان زیر 18 سال
  • 2 قطعه عکس 4.5*3.5
  • مشخصات فردی اعم از: آدرس محل سکونت (ذکر مدت اقامت) + آدرس محل کار + شماره ثابت و شماره موبایل + ذکر تاریخ ازدواج برای مسافرین متاهل.

معرفی تورهای کیپ تاون

 

کیپ تاون دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی و پایتخت استان کیپ غربی است. این شهربا فرهنگ متنوع و بی‌نظیر ترکیبی از دنیای قدیم و جدید آفریقای جنوبی را به نمایش می‌گذارد. به بیان دیگر کیپ تاون را می‌توان مقصد محبوب گردشگران در تور آفریقای جنوبی دانست. قرار گرفتن در میان 10 شهر زیبای جهان و نخستین اقامتگاه سفیدپوستان در آفریقای جنوبی عنوان‌‎هایی هستند که شهر کیپ تاون به داشتنشان افتخار می‌کند.
پیشنهاد می‌کنیم در تور کیپ تاون حتما از Big Six یا 6 جاذبه دیدنی که به ستون فقرات شهر شهرت دارند دیدن کنید. این 6 جاذبه پرطرفدار اسکله ویکتوریا و آلفرد، کوه تیبل، باغ گیاه شناسی ملی کرستنبوش، جزیزه روبن، گروت کنستانتیا و کیپ پوینت نام دارند. هر ساله گردشگران بسیاری برای دیدن این مکان‌های خارق‌العاده و جذاب شهر کیپ تاون را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند.
 

تور کیپ تاون ستاره ونک


در تور ترکیبی آفریقای جنوبی ستاره ونک بعد از بازدید از ژوهانسبورگ، سان سیتی و پارک جنگلی، پنج روز پایانی را در کیپ تاون که از نظر تنوع فرهنگی و دینی بی‌نظیر است، می‌گذرانیم. در زمان تور می‌توان به روستاهای قدیمی زیبایی که در فاصله‌ی یک ساعتی شهر قرار گرفته‌اند رفته و در کنار مشاهده‌ی آن‌ها از شلوغی و ازدحام موجود هم فاصله گرفت. 

 

قیمت تور کیپ تاون 


شروع قیمت پکیج گروهی تور کیپ تاون شامل ۲۶۹۰ دلار برای هر نفر بزرگسال بدون احتساب قیمت بلیط هواپیما است. در این تور ۱۱ روزه که ۵ روز آن در کیپ تاون سپری خواهد شد بعد از رسیدن به فرودگاه ژوهانسبورگ به سمت این شهر پرواز کرده و در نهایت ترانسفر شما به هتل انجام خواهد شد. البته این موارد تنها خدمات تور کیپ تان آفریقا در ستاره ونک نیستند.تور کیپ تاون معمولا به صورت ترکیبی و با ژوهانسبورگ، سان سیتی و سافاری جنگل برگزار می‌شود. هزینه اقامت در این شهر به نوع هتل و حتی رستورانی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. اقامت در هتل‌های 4 ستاره و رستوران‌های محلی تا اندازه زیادی به صرفه جویی در هزینه‌های سفر کمک می‌کند. حمل و نقل عمومی و تفریحات نیز بخش دیگر هزینه‌های تور کیپ تاون را تشکیل می‌دهند. در حالت کلی هزینه روزانه سفر در این شهر برای هر نفر بین 70 تا 90 دلار محاسبه می‌شود. همکاران ما در واحد تورهای آفریقای جنوبی مشاوره لازم را در این خصوص به شما ارائه می‌دهند.

 

خدمات تور کیپ تاون ستاره ونک


در روز ششم سفر به سمت کیپ تاون حرکت کرده و گردشگران عزیز می‌توانند در صورت تمایل از مرکز خرید V&A هم بازدید کنند. برنامه‌ی روزهای هفتم تا دهم شامل صرف صبحانه در هتل و بازدید از مناطق دیدنی این شهر به‌یادماندنی است. سایر خدماتی که با خرید تور کیپ تاون در اختیار شما قرار می‌گیرد، شامل موارد زیر هستند:
●    تورلیدر فارسی زبان که از ابتدای سفر در تهران شما را همراهی خواهد کرد.
●    تهیه‌ی ویزا و بلیط‌های رفت و برگشت با شرکت هواپیمایی قطری
●    انجام کلیه‌ی ترانسفرهای بین شهری و فرودگاهی
●    پرواز داخلی از ژوهانسبورگ به سمت کیپ تاون
●    بیمه مسافرتی
●    گشت و گذار در شهر و پرداخت هزینه‌ی ورودی‌ها و...
 

 
 

بهترین هتل های کیپ تاون

 

 
شهر کیپ تاون به عنوان مقصدی لوکس در تور آفریقای جنوبی با هتل‌های متنوع و باکیفیت از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. گردشگران این امکان را دارند تا با توجه به بودجه‌ای که دارند یکی از هتل‌های مرکز شهر را برای اقامت انتخاب کرده به تمامی مراکز تفریحی دسترسی داشته باشند. در ادامه لیستی از بهترین هتل های کیپ تاون را در اختیارتان قرار می‌دهیم:
•    هتل ۵ ستاره وستین کیپ تاون The Westin Cape Town
•    هتل ۵ ستاره رادیسون بلو واترفرانت Radisson Blu Hotel Water front
•    هتل ۵ ستاره تیبل بی کیپ تاون The Table Bay Hotel
•    هتل ۵ ستاره وان اند اونلی کیپ تاون Hotel One & Only Cape Town
•    هتل ۵ ستاره تاج کیپ تاون The Taj Hotel
•    هتل ۴ ستاره کومودور The Commodore Hotel
•    هتل ۴ ستاره کیپ تاون لژ Cape Town Lodge Hotel
•    هتل ۴ ستاره وینیارد Vineyard Hotel
•    هتل ۴ ستاره پریمیر کیپ تاون Premier Hotel Cape Town
•    هتل ۴ ستاره پورتز وود The Portswood Hotel

 

 

مراکز خرید کیپ تاون

 

 
شهر کیپ تاون مراکز خرید بزرگ و بازارهای محلی متعددی دارد که نه فقط برای خرید بلکه برای گشت و گذار نیز مناسب هستند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما قسمتی از سفر خود را به خرید گردی در کیپ تاون اختصاص داده و محصولات رنگارنگ را به عنوان سوغات خریداری کنید. علاوه بر این مراکز خرید کیپ تاون میزبان برندهای معتبر جهانی نیز هستند. از این رو برند پوشان هم می‌توانند کالای مورد علاقه خود را خریداری کنند. در اینجا لیستی از بهترین مراکز خرید کیپ تاون در تور آفریقای جنوبی را در اختیارتان قرار می‌دهیم:
•    مرکز خرید کانال واک (Canal Walk)
•    مرکز خرید Cavendish Square
•    مرکز تجاری کیپ کوارتر (Cape Quarter)
•    بیساید مال (Bayside Mall)
•    مرکز خرید وست گاردن West Gardens))
•    میدان گرین مارکت  GREENMARKET SQUARE))
•    بازار خرده فروشان  NEIGHBOURGOODS MARKET))
•    بازار خلیج هاربر  (Bay Harbour Market)
 
 
فاصله کیپ تاون تا تهران چقدر است؟

مقصد میانی شما در تور آفریقای جنوبی دوحه و مقصد نهایی شهر ژوهانسبورگ است که حدود ۱۲ ساعت با تهران فاصله دارد. بعد از گذراندن تور مطابق با برنامه‌ی زمانی از فرودگاه ژوهانسبورگ با پرواز داخلی به سمت کیپ تاون حرکت می‌کنیم.
 
 
نحوه محاسبه هزینه فرزند چگونه است؟

هزینه‌ی ارزی تور کیپ تاون آفریقا بدون در نظر گرفتن بلیط برای کودکان زیر دو سال ۳۰۰ دلار برای کودکان دو تا چهار سال بدون تخت برابر با ۱۴۹۰ دلار و برای کودکان ۴ تا ۱۱ سال با تخت برابر با ۲۱۹۰ دلار است.
 

 بهترین زمان برای سفر به کیپ تاون چه موقع است؟


 بهترین زمان سفر به کیپ تاون در آفریقای جنوبی فصول بهار و تابستان است.

 

جاذبه‌های دیدنی تور کیپ تاون چیست؟ 


جاذبه‌های این شهر شامل قلعه و دماغه Good Hope، باغ ملی گیاه شناسی، جزیره روبن و... است.
 

بهترین مقاصد گردشگری و جاذبه‌های کیپ تاون

کوه تیبل، اسکله ویکتوریا و آلفرد، جزیره روبن، کیپ پوینت، باغ گیاه شناسی ملی کرستنبوش، چرخ فلک کیپ تاون، قلعه امید نیک، گروت کنستانتیا
کوه تیبل

کوه تیبل

کوه تیبل یکی از عجایب هفتگانه جدید جهان و رطرفدارترین جاذبه گردشگری در تور کیپ تاون است. اگر اهل ورزش و کوه نوردی هستید در این منطقه یک پیاده روی شگفت انگیز را تجربه خواهید کرد. در غیر اینصورت با تله کابین کوه تیبل یک صعود راحت و سریع در انتطارتان خواهد بود. تله کابین‌ها هر 10 تا 15 دقیقه از ایستگاه کابل حرکت می کنند و سفر به بالای کوه حدود پنج دقیقه طول می کشد. کابین‌ها در طول سفر 360 درجه می چرخند و مناظری دیدنی از کوه زیر را برای شما به ارمغان می آورند.
اسکله ویکتوریا و آلفرد

اسکله ویکتوریا و آلفرد

V&A Waterfront پربازدیدترین مقصد در تور آفریقای جنوبی است و تقریباً 24 میلیون بازدید کننده در سال را جذب می کند. در این منطقه از پارو زدن تا قایقرانی و شنا را می‌توانید تجربه کنید. Battery Park نیز وجود دارد، جایی که می‌توانید در روزهای تابستانی زیر نور آفتاب لذت ببرید. چمنزارهای وسیع و باغ های بومی محوطه سازی شده، مسیرهای پیاده روی، کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، آکواریوم Two Oceans و مراکز خرید از دیگر جاذبه های اسکله ویکتوریا و آلفرد هستند.

جزیره روبن

جزیره روبن از میراث جهانی یونسکو است و نمادی از سرکوب حکومت آپارتاید به شمار می‌رود. در اینجا بود که نلسون ماندلا در کنار بسیاری دیگر از زندانیان سیاسی، 18 سال از 27 سال خود را در زندان گذراند. در طول قرن‌ها، این مکان به عنوان یک زندان، یک پایگاه نظامی و یک کلنی جذامیان عمل کرده است. امروزه روبن به یکی از دیدنی‌های تور کیپ تاون تبدیل شده است و کشتی‌ها روزانه گشتی نیم ساعته از دروازه نلسون ماندلا در V&A Waterfront به سمت جزیره دارند.
جزیره روبن

کیپ پوینت

منطقه محافظت شده کیپ پوینت شکوه و جلال طبیعی را در تور کیپ تاون به نمایش می‌گذارد. در اینجا مناظر بسیار دیدنی از سواحل اقیانوس اطلس را خواهید دید. پیشنهاد می‌کنیم ساعاتی از گشت و گذار در کیپ پوینت را به ذخیره‌گاه طبیعی اختصاص دهید، جایی که احتمالاً با بابون‌ها، گورخرهای کیپ کوهستانی و حدود 250 گونه پرنده‌ای که در آنجا زندگی می‌کنند روبرو خواهید شد. دیدن مناظر پانوراما واقعاً دیدنی، بالا رفتن از فانوس دریایی در کیپ پوینت فونیکولور از دیگر جاذبه های این منطقه هستند.
کیپ پوینت

باغ گیاه شناسی ملی کرستنبوش

Kirstenbosch در دامنه‌های کوه تیبل و در 13 کیلومتری مرکز شهر کیپ تاون قرار گرفته به‌عنوان یکی از باغ‌های گیاه‌شناسی بزرگ جهان شناخته می‌شود. این ملک 528 هکتاری میزبان بیش از 7000 گونه گیاهی از جنوب آفریقا است. با رفتن به این باغ نه تنها به دیدن یکی از زیباترین جاذبه های کیپ تاون رفته‌اید بلکه روز را به پیک نیک روی چمن ها، قدم زدن در باغ پروتئا یا کشف گونه‌های گیاهی جالب در انجمن گیاه شناسی خواهید گذراند. همچنین حتماً نشستن زیر سایبان درخت صد و سی متری به نام بومسلنگ را نیز تجربه کنید.
باغ گیاه شناسی ملی کرستنبوش

چرخ فلک کیپ تاون

چرخ و فلک کیپ تاون در منطقه اسکله زیبای ویکتوریا و آلفرد قرار دارد. این چرخ غول پیکر دارای 30 کابین کاملا محصور با تهویه مطبوع است که شما را به مدت 15 دقیقه چرخانده و منظره 360 درجه از شهر کیپ تاون را ارائه می‌دهد. در بالای چرخ، شما حدود 120 متر بالاتر از سطح زمین قرار گرفته و مناظر پانوراما از بندر کیپ تاون، کوه تیبل، استادیوم کیپ تاون در گرین پوینت مجاور، و حتی کوه های پارل را خواهید دید. چرخ فلک همه روزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر فعال است.
چرخ فلک کیپ تاون

دماغه امید نیک

دماغه امید نیک، دماغه سنگی در انتهای جنوبی شبه جزیره کیپ و از جاذبه های معروف آفریقای جنوبی است. کاوشگر پرتغالی بارتلومیو دیاس در سال ۱۴۸۸ میلادی اولین شخصی بود که موفق شد از این دماغه عبور کند. بعد از آن تعدادی از گروه‌های ماهیگیری که شامل دریانوردان پرتغالی بودند در این منطقه ساکن شدند. امروزه نیز دماغه و قلعه امید نیک به عنوان یکی از جاذبه های تور کیپ گردشگران بسیاری را به به سوی خود جذب می‌کند.
دماغه امید نیک

گروت کنستانتیا

قدیمی ترین مزرعه انگور در آفریقای جنوبی که مناظری شگفت انگیز داشته و تفریحاتی فراتر از یک مزرعه را ارائه می‌دهد. در Groot Constantia، می‌توانید تاریخچه کیپ تاون را در موزه‌ای که در خانه قدیمی Manor House قرار دارد ببینید. این مزرعه به قدری رویایی ست که در قرن نوزدهم به آثار نویسندگان معروف از جمله جین آستن و چارلز دیکنز نیز راه یافت. در بازدید از مزرعه می‌توانید انواع انگور فراورده‌های آن را تست کنید.
گروت کنستانتیا
مشاوره و رزرو تور
درباره این تور سوالی دارید؟
تصویر کارشناس فروش ستاره ونک
مشاوره تلفنی
از 9 صبح تا 18 عصر
مشاوره حضوری

اگر مشاوره حضوری کمک بهتری به شما می‌کند، با کارشناسان ما هماهنگ کنید تا پارکینگ برای شما رزرو شود.

رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌تان را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

بحث و تبادل نظر
لطفاً سوالات، نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را مطرح کنید.
حروف انگلیسی استفاده کنید.
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید