پارک آبی در تور تابستان ژاپن؛ می‌چسبد

نوشته شده توسط : پونه مولایی در سه‌شنبه 14 مه 2019
Loading...

از قدیم گفتند ” آب تند، پل را خراب می‌کنند”! اما در پارک‌های آبی، آب تند اسباب تفریح جماعتی را می‌سازد که عاشق هیجان هستند. مخصوصاً در فصول گرم سال که این آب سرزمینی از تفریحات را به روی شما بازی می‌کند. در تور ژاپن، گذری به پارک‌های آبی خواهیم کرد.

 

پارک آبی

لذتی بی‌مانند در بازی با آب

 

کم‌کم فصل تابستان شروع می‌شود و هیچ‌چیز جز ورزش‌های آبی در این گرمای هوا، بدن آدم را خنک نمی‌کند. شلوغی استخرها و پارک‌های آبی در این فصل دال بر این موضوع است. البته زمانی که در سفر هستید وقت لازم و کافی برای بازیگوشی در آب فراهم می‌شود.
ما در آژانس هواپیمایی ستاره ونک، برای تور ژاپن شما در تابستان، فهرستی از بهترین استخرها را در آماده کرده‌ایم.

 

بازار استخرهای روباز و پارک‌های آبی ژاپن در ماه‌های جون و سپتامبر (خرداد تا شهریور) بسیار داغ است. استخرها در این زمان به حدی شلوغ می‌شود که جای سوزن انداختن هم در این آب‌ها پیدا نمی‌کنید. اما در ژاپن به‌اندازه کافی استخر و پارک هست که شما بتوانید حداقل یک‌بار آن‌ها را امتحان کنید.

البته اکثر استخرهای ژاپن قوانین خاص خود را دارند، که قبل از تصمیم به رفتند حتماً سایت آن‌ها را مطالعه کنید تا با مشکل مواجهه نشوید. یکی از رایج‌ترین ممنوعیت‌ها نداشتن خالکوبی حتی تاتو موقت است.

 

پارک آبی

سرسره‌های پیچبده در هم که لذت بازی را چند برابر می‌کنند

 

در ادامه با تعدادی از استخرهای که در تور ژاپن باید امتحان کنید آشنا می‌شویم.

محبوب‌ترین پارک تفریحی حومه شهر توکیو می‌باشد که دارای پنج استخر و سه سرسره آبی بزرگ است. با وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌راحتی می‌توانید به اینجا بروید.

ازجمله وسایل تفریحی دیگر پارک می‌توان به تله‌کابین گوندولا اشاره کرد. این کابین از روی هزاران شاخه گیلاس عبور می‌کنند که منظره خارق‌العاده‌ای دارد.

پارک Jewellumination نورانی‌ترین قسمت پارک است که درخشندگی نورهای رنگی  شب را بسیار تماشای می‌کند.

 

پارک آبی

زیباترین قسمت پارک، پارک رقص نور است

 

  • مجموعه Summerland توکیو

 پارکی که برای پایین آوردن دمای بدنتان در تابستان بسیار می‌چسبد. شما می‌توانید با خانواده و یا دوستانتان در اینجا آبی به بدن بزنید.

سرزمین تابستان، پارک آبی‌ست که با نام ” ماجراجویی لاگون” شناخته می‌شود. اگر در توکیو سراغ یکی از سرگرم‌کننده‌ترین مراکز شهر را بپرسید، یقیناً اسم این مکان را به زبان خواهند آورد. در اینجا هر آنچه فکر کنید از یک بزم آبی وجود دارد. استخرهای سرپوشیده و سرباز، آبشار، سرسره‌های آبی، چشمه آب گرم، ساحل، وسایل مخصوص کودکان و چرخ‌وفلک ازجمله امکاناتی‌ست که در اینجا از آن‌ها لذت خواهید برد. البته یک سقوط آزاد ۴۰ متری را هم در لیست لذت‌های اینجا اضافه کنید.

دو نکته که قبل از رفتن به سامر لند که نباید فراموش کنید:

  • اینجا فقط در تابستان‌ها باز است، پس اگر قصد رفتن به سامر لند را دارید در تور تابستان ژاپن به اینجا بروید. البته در فصول دیگر فقط استخر سرپوشیده آن باز است.
  • مقرارت خاصی در این پارک حاکم است و حتماً سایت آن را قبل از عزیمت مطالعه کنید. قوانینی مثل نداشتن خالکوبی حتی تاتو موقت و رنگی که شامل جریمه فرد خاطی می‌شود.

 

پارک آبی

یکی از پارک‌های پربازید ژاپن

 

  • استخر Nagashima Spaland 

به مرکز تصفیه آدرنالین خوش آمدید. در این پارک از شدت هیجان دیوانه خواهید شد. در اینجا به حدی وسایل پیدا می‌شود که ضربان قلب شما را دوبرابر یا شاید چندین برابر کنند.

این پارک تفریحی محبوب که یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی جهان هم است. انباری از ابزار هیجان‌انگیزی که در نزدیکی شهر ناگویا ژاپن قرار دارد.

این پارک شامل شهربازی، یک مجموعه تفریحی آبی، پارک گل، مراکز خرید و مجتمع ورزشی است.

 

پارک آّبی

اوج هیجان در ترن آبی این پارک

 

  • مجموعه Tobu Zoo Super Pool

باغ‌وحش این پارک حسابی پر و پیمان‌تر از قسمت‌های دیگر است. در اینجا بیش از هزار و ۲۰۰ حیوان نگه‌داری می‌شود که مسلماً انتخاب اول کودکان خواهد بود.

بعد از بازدید از حیوانات می‌توانید وارد مجموعه تفریحی آن شوید و یک هتریک در گشت‌وگذار بکنید. چون هم از باغ‌وحش دیدن کردید، هم از پارک تفریحی و هم از پارک آبی. قهرمان این گردش بی‌شک کودکان هستند؛ چون یک استخر بزرگ مخصوص آن‌ها در پارک وجود دارد که حسابی بازی کنند.

 

پارک آبی

بیش از ۱۲۰ گونه موجود در این باغ‌وحش نگه‌داری می‌شود

 

  • پارک آبی Toshima-en

یک پارک محبوب دیگر در توکیو و بزرگ‌ترین پارک آبی ژاپن، که بهشت کودکان است. در این مکان بیش از ۳۰ سرسره وجود دارد که تعدادی از آن‌ها مخصوص کوچولوها می‌باشد. پارک المپیک این مجموعه دارای سه تخته شیرجه حرفه‌ای برای شناگران است. زمین اسکی بر روی یخ آن هم برای بازدیدکنندگان جذاب می‌باشد. اما این پارک هم مانند بقیه پارک‌ها، اجازه ورود شخصی که تاتو دارد را نمی‌دهد.

 

پارک آبی

در اینجا استخرهای مختلف زیادی را خواهید دید

 

  • پارک آبی Spa Resort Hawaiians

یک پارک و فهرستی از امکانات متعددی که در این مجموعه جمع شده است. در اینجا داستان کمی با استخرهای دیگر فرق می‌کند.

این مجموعه در شهر ایواکی ژاپن و در نزدیکی کوه‌های سرشار از معدن ساخت شده است. از این حیث دارای چشمه‌های آب گرم در داخل استخر است. سالمندان بی برو و برگرد عاشق این استخر خواهد شد.

 در سال ۲۰۰۴ ورود بیش از یک‌میلیون و ۵۰۰ بازدیدکننده در این مکان ثبت شد. در سال ۲۰۱۱  زلزله بسیار شدیدی در این منطقه رخ داد و این مجموعه برای مدتی بسته شد و بعد از تعمیرات بازگشایی گردید.

در استخر بزرگ‌سالان شما کاملاً آزاد و رها هستید و قسمت زنان و مردان از یکدیگر تفکیک‌شده است. بدون دغدغه به این شهر سفر کنید و نگران شب ماندن هم نداشته باشید زیرا در این مجموعه هتل و محل‌های اقامتی بسیاری ایجاد گردیده است.

پارک آبی

مجموعه‌ای با حد زیادی از امکانات سرگرمی

 

برای رزرو تور ژاپن با همکاران بخش فروش در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

 

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید