هر آنچه که باید درباره هزینه‌های تور عمان بدانید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 9 دسامبر 2020
Loading...

در سفر به عمان می‌توانید ریال خرج کنید. اما نه ریال ایرانی بلکه ریال عمانی! چقدر درباره هزینه‌های تور عمان و بودجه‌ای که باید برای آن کنار بگذارید اطلاعات دارید؟ می‌دانید این هزینه‌ها چه مواردی را شامل می‌شوند؟ چنانچه عمان و شهر مسقط را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده‌اید، خواندن این مطلب کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی مالی مناسب را در این زمینه داشته باشید.

عمان از کشورهای لوکس و ثرومند حاشیه خلیج فارس است و به واسطه دریای عمان و پیشینه تاریخی که دارد توانسته در جدب توریست بسیار موفق عمل کند. بسیاری از ایرانی‌ها نیز تور عمان را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌‍‌کنند. اگر دوست دارید از هزینه‌های تور عمان و بودجه‌ای که باید برای سفر به این کشور اختصاص دهید اطلاع پیدا کنید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. (خرید بلیط مسقط)

هزینه بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما مهمترین بخش هزینه‌های تور عمان و اولین قدم جهت سفر به این کشور و شهر مسقط است. جهت خرید بلیط هواپیما به مقصد مسقط می‌توانید از دو راه حضوری و اینترنتی اقدام کنید.

در خرید اینترنتی می‌توانید به وبسایت خرید اینترنتی ما مراجعه کرده، مبدا، مقصد و تاریخ رفت و برگشت خود را وارد کنید، سپس لیستی از تمامی ایرلاین‌ها به همراه قیمت و ساعات پروازی برایتان نمایش داده شده و در نهایت امکان این را دارید تا مناسب‌ترین بلیط را با بهترین قیمت خریداری کنید.

در مراجعه حضوری نیز همکاران ما در واحد فروش بلیط بهترین پیشنهاد را جهت خرید مناسب‌ترین بلیط به شما ارائه خواهند داد.

در نهایت لازم به یادآوری است که قیمت بلیط هواپیما بسته به زمان خرید بلیط، نوع ایرلاین و ساعات پروازی متفاوت می‌باشد. در نتیجه قبل از خرید تمام موارد را بررسی کنید تا بتوانید با توجه به بودجه‌ای که دارید بهترین بلیط را خریداری کنید.

هزینه اقامت در عمان

در بررسی هزینه‌های سفر به عمان به رزرو هتل می‌رسیم. هزینه‌های این بخش از سفر کاملا به خودتان بررسی دارد. شهر مسقط هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره متنوعی دارد و در مجموع تمام هتل‌های این شهر از استانداردهای بین‌المللی برخوردار هستند.

بنابراین اگر بودجه‌تان محدود است و نمی‌خواهید بیشتر آن صرف اقامت شود، می‌توانید هتل‌های ۳ یا ۴ ستاره را انتخاب کنید. اگر هم جز افرادی هستید که در هر جای دنیا سفری لوکس را ترجیح می‌دهید، هتل‌های ۵ ستاره مسقط با چشم‌اندازهای روبه دریا و ساحل اختصاصی تمام انتظارات شما را برآورده می‌کنند.

هزینه اقامت در هتل‌های ۳ ستاره برای یک شب در اتاق دو تخته حدود ۴۰ یورو، هتل‌های ۴ ستاره ۹۰ یورو و هتل‌های ۵ ستاره ۱۰۰ یورو می‌باشد. یادآوری می‌کنیم قیمت‌ها اعلام شده حدودی هستند و با توجه به هتل انتخابی شما ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

هزینه خورد و خوراک در تور عمان

خورد و خوراک بخش جدایی‌ناپذیر هر سفر است و طبیعتا قسمتی از هزینه‌های تور عمان را به خود اختصاص می‌دهد.

غذاهای عربی به لذیذ بودن و داشتن طعم و عطر بی‌نظیر در سراسر دنیا معروف هستند. عمان هم با پیروی از همین روند غذاهایی بسیار لذیذ و متنوع دارد. پس در سفر به این کشور به راحتی می‌توانید غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید. اما در ادامه می‌خواهیم بدانیم که هزینه‌های روزانه غذا در کشور عمان چه مقدار از بودجه ما را در برمی‌گیرد.

۹۰ درصد هتل‌ها خدمات صبحانه را به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. اما هزینه‌های نهار و شام به عهده گردشگران می‌باشد. هزینه غذا در رستوران‌های معمولی برای هر وعده حدود ۳۰ هزار تومان، در رستوران‌های لوکس ۷۰ هزار تومان به بالا و هزینه فست فود از ۲۰ هزار تومان شروع می‌شود.

با این حساب می‌توانید برای صرف وعده‌های غذایی در سفر برنامه‌ریزی کنید.

هزینه حمل و نقل عمومی

تاکسی و اتوبوس از وسایل حمل و نقل عمومی در شهر مسقط هستند. سیستم تاکسی در این شهر مانند ایران است. بدین صورت که هر تاکسی می‌تواند ۴ مسافر را سوار کرده و در صورتی که بخواهید به صورت اختصاصی از تاکسی استفاده کنید باید آن را به صورت دربستی گرفته یا از سرویس‌های تاکسی خصوصی استفاده کنید.

کرایه تاکسی به صورت توافقی محاسبه می‌شود و اگر از ایستگاه‌های تاکسی استفاده کنید نرخ کرایه هر مسیر کاملا مشخص است.

اتوبوس‌های مسقط در تمام شهر ایستگاه دارند و شما می‌توانید با هزینه بسیار کمتر از تاکسی از تمام جاذبه‌های گردشگری در این شهر دیدن کنید. خرید بلیط اتوبوس از طریق بادجه‌های موجود در هر ایتگاه امکان‌پذیر می‌باشد.

هزینه تفریحات در تور عمان

عمان کشوری با پیشینه تاریخی غنی است که ظاهری مدرن و زیبا دارد. بنباراین جاذبه‌های عمان را می‌توان به دوبخش تاریخی و مدرن تقسیم‌بندی کرد. بازدی از این جاذبه‌ها بخش دیگر از هزینه‌های تور عمان را به خود اختصاص می‌دهند.

بندر عمان جاذبه‌ای ست که می‌توانید به صورت رایگان از آن بازدید کنید. اما ابرای ستفاده از تفریحات بندر بایستی هزینه آن را پرداخت کرد.

مسجد سلطان قابوس در مسقط از دیگر جاذبه‌هایی ست که بازدید از آن هیچ هزینه‌ای ندارد. اما گشت‌وگذار در بازار مطرح با داشتن انواع سوغاتی و صنایع‌دستی می‌تواند برایتان گران تمام شود.

ساحل صلاله و بازدید از کاخ‌ها و بناهای قدیمی عمان از دیگر تفریحات کم هزینه در سفر به این کشور به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید …

در سفر به عمان از این سواحل دیدن کنید

لیستی از بهترین غذاهای عمان

۵ جاذبه برتر گردشگری در عمان

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید