نگران هزینه‌های زیاد تماس در سفر نباشید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 4 اکتبر 2018
Loading...
در حال مرور خاطرات دلچسب سفر هستید اما ناگهان با دیدن قبض موبایلتان برق از سرتان می‌پرد و شوکه می‌شوید! کاملاً حق با شماست چرا که هزینه مکالمه در سفرهای خارجی بسیار زیاد و دردسر ساز است. اما نگران نباشید راه‌های زیادی برای حل این مشکل پیش روی شماست. از حالا می‌توانید برای کاهش هزینه‌های تلفن در سفر بعدی برنامه‌ریزی کنید.

 

 

از آنجایی که شبکه‌های ارتباطی هر کشور در همان کشور تعریف شده است. بنابراین برای استفاده از سیم‌کارتتان در سفرهای خارجی باید رومینگ را فعال کنید. البته در تلفن‌های هوشمند با خارج شدن از مرز، رومینگ خود به خود فعال می‌شود. دقت داشته باشید که با فعال شدن رومینگ، شما باید بابت هر تماسی که می‌گیرید و یا دریافت می‌کنید هزینه زیادی را پرداخت نمایید. برای کاهش این هزینه‌ها می‌توانید قبل از سفر رومینگ دستگاه تلفنتان را خاموش کرده و سیم‌ کارت بین‌المللی خریداری کنید و یا بعد از رسیدن به کشور مقصد سیم‌کارت آن کشور را تهیه نمایید.

 

خرید سیم کارت در سفرهای خارجی

فعال کردن رومینگ در سفرهای خارجی باعث افزایش هزینه مکالمات و پیام‌ها می‌شود.

 

معرفی چند سیم‌کارت بین‌المللی

۱-One Sim Card: از سیم‌کارت‌های بین‌المللی است که هزینه رومینگ را تا ۸۵ در صد کاهش می‌دهد. شما می‌توانید، هر شماره‌ای را که بخواهید به آن اضافه کنید. این سیم‌ کارت خدمات ترجمه را نیز در امکانات خود دارد که در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید.

۲-World Sim: در بیش از ۹۰ کشور دنیا قابل استفاده است و هزینه مکالمه را بسیار پایین می‌آورد. برخلاف سیم‌کارت‌های دیگر که در مدت محدود و به صورت اعتباری استفاده می‌شوند، این سیم‌ کارت از زمان آخرین تماس تا ۳۶۵ روز قابل استفاده است.

۳-Go – Sim: این سیم‌ کارت نیز هزینه مکالمات شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. در بعضی مناطق توریستی نیز می‌توانید تماس رایگان بگیرید. این سیم‌کارت ۴ بسته مختلف دارد که با توجه به نیازتان می‌توانید آن‌ها را فعال کنید. چنانچه سیم‌کارت را با کارت اعتباری خودتان شارژ کنید تا ۲۰۰ درصد شارژ هدیه به شما تعلق می‌گیرد که تا ۳۰ روز فرصت دارید از آن استفاده کنید.

۴-Telestial: خرید این سیم‌کارت تنها با پرداخت ۲۹ دلار امکان‌پذیر است و ۱۰ دلار شارژ اولیه نیز دارد. Telestial هزینه مکالمات شما را در سفر کاهش می‌دهد.

 

خرید سیم کارت در سفرهای خارجی

با خرید سیم‌کارت‌های بین‌المللی هزینه مکالمات خود را کاهش دهید

 

نکات مثبت استفاده از سیم‌کارت بین‌المللی

رومینگ بین‌المللی رایگان

خدمات دیتارومینگ

امکان داشتن شماره‌های بی‌نهایت در سیم‌کارت

پوشش‌دهی بیش از ۹۰ کشور دنیا

 

سیم‌کارت بین‌المللی را از کجا می‌توان خرید؟

هزینه این سیم‌کارت‌ها دلاری می‌باشد. درصورتی که مسترکارت دارید، سیم‌کارت بین‌المللی را می‌توانید از سایت‌های معتبر فروش و با استفاده از مسترکارت خریداری نمایید. در غیر این صورت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بین‌المللی در خرید این سیم‌کارت به شما کمک خواهند کرد.

 

خرید سیم کارت در سفرهای خارجی

برای کاهش هزینه مکالمات در سفر، می‌توانید سیم‌کارتتان را از کشور مقصد خریداری کنید

 

میتوانید از کشور مقصد سیم‌کارت بخرید

راه دیگر کاهش هزینه تلفن در سفر، خرید سیم‌ کارت در کشور مقصد است. در اکثر کشورها سیم‌ کارت را می‌توان به راحتی و با هزینه بسیار کم از فروشگاه‌ها خریداری کرد. اما با توجه به اینکه ممکن است اپراتورهای مختلفی در هر کشور وجود داشته باشد، بهتر است قبل از سفر اپراتورها را بررسی کنید تا بتوانید سیم‌کارتی ارزان‌تر و با خدمات بهتر خریداری کنید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید