معرفی شرکت‌های هواپیمایی کشور امارات متحده عربی

نوشته شده توسط : پونه مولایی در شنبه 21 سپتامبر 2019
Loading...

این روزها سفرهای هوایی با توجه به راحت و سریع‌تر بودن مورد استقبال مردم جهان قرارگرفته است. همین امر سبب شده تا شرکت‌هایی هواپیمایی ریزودرشتی به عرصه رقابت هوایی وارد شوند. کشور امارات متحده عربی را باید یکی از پیشگامان این صنعت دانست که با بنیان‌گذاری ایرلاین‌های مختلف، سهم بزرگی از انتقال هوایی را از آن خود کرده است.

امارات متحده عربی
هواپیمایی‌های کشور امارات متحده عربی

با توجه به رشد کشور امارات متحده عربی و تبدیل‌شدن آن به یکی از غول‌های همه کار در خاورمیانه و آسیا، ابعاد جدیدی از پیشرفت‌ها در این کشور شکل‌گرفته است.

اولین مسئله‌ای که باید نگاه جدید به آن کرد، احداث فرودگاه و خطوط هوایی ویژه‌ای ست که انبوه جمعیت دنیا را وارد امارات بکند. در همین راستا شرکت‌های هواپیمایی بسیاری به این فکر افتادند که در خاک این کشور مسافران را جابه‌جا کنند.

حالا دیگر خرید بلیط هواپیما و سفر به هرکدام از شهرهای این کشور نوظهور جهان به‌راحتی آب خوردن شده است. البته نقل‌وانتقال مسافر فقط منوط به ورود به این کشور نمی‌شود. بلکه ایرلاین‌های کشور امارات به حدی بزرگ و فراگیر شده است که شما برای رفتن به هرکجای دنیای می‌توانید یکی از این شرکت‌های هواپیمایی را انتخاب کنید و مطمئن باشید که بهترین‌ها را انتخاب کرده‌اید.

نگاهی به شرکت‌های هوایی امارات متحده عربی

.

ایر عربیا

قصد سفر دارید اما بودجه شما محدود است؟

ایرلاین‌های ارزان‌قیمتی در دنیا فعالیت می‌کنند که شما را با بودجه محدود منتقل می‌کنند. هواپیمایی ایرعربیا از همان دسته است.

این ایرلاین به ۲۱ مقصد در ۲۲ کشور جهان پرواز انجام می‌دهد و دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین‌المللی شارجه قرار دارد. علاوه بر این‌ها ایر عربیا دارای دفتر نمایندگی انحصاری در چندین شهر ایران مانند تهران، شیراز، مشهد و لار است.

باوجود ارزان بود این ایرلاین، اما شما با هواپیماهای مدرن و استاندارد پرواز خواهید کرد.

ایر عربیا
هواپیمایی ارزان قیمت ایرعربیا

روتانا جت

یک ایرلاین اماراتی دیگر با پروازهای محدود.

این هواپیمایی در سال ۲۰۱۰ شکل گرفت و دفتر مرکزی آن در فرودگاه ابوظبی قرار دارد. این ایرلاین به بیش از ۱۴ مقصد در آسیا مانند قطر، بحرین، بنگلادش، کویت، لبنان، عمان، پاکستان، قطر، سریلانکا و مسیرهای داخلی امارات پرواز دارد.

فلای دبی

این ایرلاین در سال ۲۰۰۸ با شعار “آنجا که شما می‌خواهید باشید” راه‌اندازی شد. فلای دبی هم در لیست شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌قیمت قرار دارد. مقر اصلی آن در فرودگاه بین‌المللی دبی قرار دارد.

ناوگان فلای دبی تقریباً کامل است و شمارگان آن به ۴۸ فروند می‌رسد که با این تعداد به ۹۴ مقصد هوایی پروازهایی را انجام می‌دهد.

فلای دبی دارای دو کلاس پروازی بیزینس کلاس و اکونومی کلاس است. در پروازهای بلند و کوتاه از میهمان پروازی با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد پذیرایی می‌شود و همچنین غذاهای متنوعی را با توجه به نوع مسیر سرو می‌کند. مسافران قسمت بیزنیس امکان استفاده از اینترنت را هم دارند.

فلای دبی
خدمه پروازی فلای دبی

دبی رویال ایر وینگ

یک شرکت هواپیمایی دولتی است که مقر آن در فرودگاه بین‌المللی دبی قرار دارد. این هواپیمایی توسط خاندان سلطنتی، امیر  دبی و همچنین مقامات دولتی این کشور استفاده می‌شود.

همچنین شمار ناوگان این ایرلاین به ۱۲ فروند می‌رسد.

امارات اسکای‌کارگو 

یک شرکت بزرگ باربری در کشور امارات است که دومین هواپیماهای باربری در جهان را دارا می‌باشد.

این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های شرکت هواپیمایی امارات است که دارای ۴۰ هزار کارمند است و کاملاً متعلق به دولت دبی است.

امارات اسکای‌کارگو دارای ۱۴ فروند هواپیما است که به بیش از ۳۵ مقصد در جهان حرکت می‌کند.

 اسکای‌کارگو
هواپیمایی امارات اسکای‌کارگو 

اتحاد

این شرکت هواپیمایی به چهارمین ایرلاین خاورمیانه شناخت می‌شود که حامل پرچم کشور امارات متحد عربی است.

این شرکت هواپیمایی با مرکزیت فرودگاه بین‌المللی ابوظبی، در هفته بیش از هزار پرواز را به‌تمامی نقاط جهان که شامل ۱۲۰ مقصد می‌شود، انجام می‌دهد. اتحاد با این حجم از حمل‌ونقل هوایی درآمدهای گزافی را به دست می‌آورد.

اتحاد به طراحی  عجیب کابین هواپیماهای خود مشهور است و مسافران دست‌به‌نقد را در سراسر جهان جذب می‌کنند.

کابین‌هایی مانند:

اقامتی: که همانند یک سوئیت مجهز است که یک تا دو نفر گنجایش دارد و شامل اتاق‌خواب، حمام، پذیرایی، تلویزیون و امکانات لوکس دیگری می‌شود.

فرست کلاس آپارتمانی: دارای تمامی خدمات رفاهی و تفریحی است. این دو مورد فقط در ایرباس  A 380 این ایرلاین قرار دارد.

فرست کلاس سوئیت و بیزینس استودیو از دیگر کابین‌های مشهور اتحاد است.

مهمانداران این ایرلاین جز یکی از مجرب‌ترین و خوش‌زبان‌ترین خدمه در بین شرکت‌های هوایی هستند.

اتحاد
سوئیت قسمت اقامتی هواپیمایی اتحاد

امارات

کمتر کسی پیدا می‌شود که اهل سفر باشد و اسم هواپیمایی امارات را نشنیده باشند. توصیفات این ایرلاین به‌قدری آب‌وتاب دار است که دل هرکسی را می‌برد. بسیاری به این فکر هستند که حتی اگر شد یک‌بار و یک مسیر کوتاه را با این ایرلاین پرواز کنند.

امکانات و خدمات هواپیمایی امارات بسیار زیاد است و همین محبوبیت باعث شده که عرصه صنعت هوایی را از رقبای قدر غربی برباید. باوجود آن‌که  این ایرلاین متعلق به یک کشور آسیایی است اما میزان استفاده و محبوبیت آن جهانی ست.

اماراتی به‌روزترین سرگرمی‌های ممکنه را که در ارتفاع چند هزار پای می‌توان انجام داد، در هواپیما قرار داده است. تماشای فیلم و انیمیشن در تلویزیون‌های ICE با هزار و  ۲۰۰ کانال تلویزیونی، استفاده از اینترنت پرسرعت، اپلیکیشن‌های بازی، سیستم خبری، مشاهده دوربین خارج از هواپیما و ده‌ها سرگرمی دیگر.

از هر قوم یا مذهبی که هستید؛ یک غذا با ذائقه خود سفارش دهید و در میان ابرها نوش جان کنید.

امارات
کافی شاپ لوکس هواپیمایی امارات

تمامی شرکت‌های ذکر شده، اقدام به ثبت شرکت هواپیمایی در کشور خود به منظور ارائه خدمات پروازی با کیفیت در دنیا کرده اند. 

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید