معرفی رستوران‌های کلمبو - سریلانکا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 11 نوامبر 2019
Loading...

تست غذاهایی را که ترکیبی الهام گرفته شده از بهترین طعم‌های دنیا هستند نباید از دست داد! کلمبو، پایتخت سریلانکا دنیایی از مزه‌های متنوع است. رستوران‌های کلمبو با سرو انواع غذاها هر سلیقه و بودجه‌ای را راضی نگه‌ می‌دارند. پس در سفر به سریلانکا خودتان را برای چشیدن طعم‌های بی‌نظیر آماده کنید.

در تور سریلانکا دغدغه برای انتخاب غذا و رستوران را فراموش کنید، چرا که سال‌ها تحت استعمار بودن این کشور فرهنگ‌های غذایی مختلف را با غذاهای محلی سریلانکایی ترکیب کرده و طعم‌هایی بی‌مانند را به وجود آورده است. کلمبو پایتخت این کشور تحت تأثیر این ترکیب جادویی، غذاهایی با طعم‌های بی‌نظیر را در رستوران‌های خود سرو می‌کند. از این رو در این مطلب می‌خواهیم با معروف‌ترین رستوران‌های کلمبو آشنا شویم.

مطالب مرتبط

خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی سریلانکا

بلیط تهران به کلمبو

.

رستوران‌های کلمبو

.

رستوران Ministry of crab

سرآشپزی ماهر، دکوراسیون لوکس، میز و صندلی‌های راحت، محیطی دلنشین و غذاهایی با طعم بی‌نظیر یکی از بهترین رستوران‌های کلمبو را به وجود آورده، رستورانی که نامش در میان ۵۰ رستوران برتر آسیا ثبت شده است. مینیستری کلاب همانند نامش شما را به دنیایی پر از خرچنگ‌های لذیذ می‌برد. جالب است بدانید که حتی صندلی‌های این رستوران برای هماهنگ شدن با غذا نارنجی رنگ هستند.

مینیستری کلاب به دقت تمام جزئیات را در نظر گرفته و در کنار محیطی آرام غذاهای بسیار لذیذ را ارائه می‌دهد. انواع بشقاب‌های خرچنگ از مهیج‌ترین غذاهای این رستوران هستند، اما بشقاب خرچنگ فلفل دلمه، خرچنگ کاری و کرابزیلا طعمی منحصربه‌فرد داشته و بسیار پرطرفدار هستند. علاوه بر خرچنگ انواع غذاهای دیگر مانند ماهی، میگ و … هم در مینیستری کلاب سرو می‌شوند. تزئین این غذاها به قدری خلاقانه و زیبا است که میهمانان را به اشتها می‌آورد.

آدرس: Old Dutch Hospital Bamk of Ceylon, Mawatha, Colombo, Sriv Lanka

مطالب مرتبط

معرفی مراکز خرید کلمبو – سریلانکا

.

رستوران The Lagoon

رستوران لاگون توسط دو سرآشپز ماهر که حتی کوچکترین جزئیات غذا از دیدشان پنهان نمی‌ماند اداره می‌شود. این رستوران در کنار اقیانوس هند قرار گرفته و میهمانان می‌تواند هنگام سرو غذا از مناظر زیبای اقیانوس هند لذت ببرند.

لاگون یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های کلمبو و انتخاب اول گردشگرانی ست که عاشق غذاهای دریایی هستند. در این رستوران بیش از ۱۵۰ نوع ماهی پخته شده، خرچنگ، میگو و سایر غذاهای دریایی خوشمزه با ۳۰ سس مختلف سرو می‌شود. سرآشپزان لاگون برای تهیه غذاها از مواد ارگانیک و تازه استفاده می‌کنند. به همین دلیل عطر و طعم غذاها هوش از سر میهمانان می‌برد. اگر می‌خواهید غذاهای دریایی را همراه با نسیم دریا میل کنید به رستوران لاگون رفته و منو مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

آدرس: Galle Road, Colombo 3, Cinnamon Grand Colombo, 00100, Sri Lanka

رستوران Nuga Gamma

نوگا گاما شما را با خود به فضای روستایی سریلانکا می‌برد. همه چیز در این رستوران کاملاً سنتی است. میز و صندلی‌‌ها در میان محیطی سرسبز چیده شده‌اند. محوطه رستوران با درختان بانیان ۲۰۰ ساله احاطه شده، کارکنان لباس‌های سنتی سریلانکایی به تن دارند و غذاها همگی غذاهای محلی سریلانکا هستند. نکته جالب‌تر اینکه آشپزخانه رستوران سر باز بوده و میهمانان می‌توانند شاهد پخت غذا از ابتدا تا لحظه سرو باشند.

در مدت اقامت در کلمبو رفتن به نوگا گاما را در برنامه‌ خود قرار داده و یک شب شاد سریلانکایی را در این رستوران استثنایی تجربه کنید.

آدرس: Galle Road, Colombo 3, Colombo, Sri Lanka

مطالب مرتبط

چرا به سریلانکا سفر کنیم؟

.

رستوران The Gallery Café

کافه گالری محیطی نوستالژیک داشته و از خاص‌ترین رستوران‌های کلمبو است. این رستوران با داشتن فضای باز غذاخوری، محوطه‌ای پوشیده شده از درختان سرسبز و استخری آرام، فضایی شگفت‌انگیز را برای لذت بردن از غذا به وجود آورده است.

در کافه گالری غذاهای محلی سریلانکایی با مواد تازه سرو می‌شوند. خامه و ادویه‌های محلی پایه اصلی این غذاها هستند. در بخش دیگر کافه می‌توان قهوه مخصوص سریلانکا را به همراه کیک به‌عنوان میان وعده سفارش داد.

بخشی از محوطه رستوران به گالری با آثار هنری اختصاص داده شده است که میهمانان تا آماده شدن غذا می‌توانند از دیدن تابلوهای نقاشی و سایر آثار هنرمندان سریلانکایی لذت ببرند.

آدرس: Alfred House Road, Colombo 03, Wewstern Province, 300 Sri Lanka

رستوران Beach wadiya

وادیا رستورانی ساحلی است که به دلیل سرو غذاهای دریایی با طعم متفاوت نه تنها در کلمبو بلکه در سراسر سریلانکا محبوبیت ویژه‌ای دارد. این رستوران فضایی بسیار لوکس داشته و پاتوق افراد مشهور سریلانکایی می‌باشد. حتی اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید اعضای خانواده سلطنتی را هم در وادیا ببینید.

غذاهای ارائه شده در وادیا بیشتر دریایی هستند اما در منو جذاب آن می‌توان غذاهای محلی سریلانکا را هم دید. تمامی غذاها با دقت تمام پخته شده و با تزئینات اشتهاآور برای سرو سر میز آورده می‌شوند. شما می‌توانید هنگام سرو غذا از منظره زیبای ساحل لذت ببرید.

آدرس:  Marine Dr, Colombo 00600, Sri Lanka

مطالب مرتبط

معرفی جذاب‌ترین شهرهای سریلانکا

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید