چگونه در نمایشگاه‌های کانادا شرکت کنیم؟

نوشته شده توسط : نیوشا امینیان در دوشنبه 21 ژانویه 2019
Loading...
کشور کانادا هر ساله میزبان رویدادها و نمایشگاه‌های متنوع، مهم و بسیار پررونقی است و بازدیدکنندگانی را از سرتاسر دنیا به خود جذب می‌کند. مزیت شرکت در نمایشگاه‌های کانادا این است که می‌توان ضمن پرداختن به دانش و علاقه‌مندی‌های تخصصی، از فرصت‌هایی برای گشت و گذار و دیدن جاذبه‌های شهرها نیز بهره برد. اگر شما به سبب دانش، کسب و کار و یا فقط علاقه شخصی دوست دارید درباره چگونگی شرکت در نمایشگاه‌های کانادا بدانید، در این مطلب همراهمان باشید.

 

نمایشگاه‌های کانادا

هرساله نمایشگاه‌های زیادی در زمینه‌های مختلف در کانادا برگزار می‌شود.

 

تقویم  نمایشگاه‌های کانادا در سال ۲۰۱۹

هر ساله در کانادا صدها نمایشگاه با زمینه‎های کاری گوناگون برگزار می‌شود. شرکت در این نمایشگاه‌ها ضمن تبادل اطلاعات مابین صاحبان کسب و کار در سرزمین‌های گوناگون، به بالا بردن دانش و بهبود کسب و کارها بسیار کمک می‌کند. در ادامه لیستی از ۵ نمایشگاه مهم که هر ساله در کانادا برگزار می‌شود را آورده‌ایم. ذکر این نکته ضروری است که آژانس ستاره ونک به سبب سال‌ها فعالیت در ضمینه اخذ ویزای کانادا، می‌تواند برای حضور در هر نمایشگاه دیگری که در کانادا برگزار می‌شود، در کنارتان باشد.

 

نمایشگاه صنعت ساختمان تورنتو

این نمایشگاه از ۴ تا ۶ دسامبر ۲۰۱۹ در تورنتو برگزار خواهد شد و کمپانی‌های بزرگ صنعت ساختمان کانادا در آن حضور دارند. برنامه دو روز اول نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر است و در روز اختتامیه نمایشگاه، از ۹ صبح تا ۱۰ شب فعالیت می‌کند. در این نمایشگاه پنل‌های آموزشی متنوعی نیز برگزار می‌شود که از لحاظ آموزشی بسیار باارزش هستند. هر ساله در این نمایشگاه حدود ۳۰۰۰۰ نفر شرکت‌کننده، ۱۶۰۰ غرفه گوناگون، ۵۰۰ سخنران و ۳۵۰ اسپانسر حضور دارند.

 

نمایشگاه‌های کانادا

نمایشگاه صنعت و ساختمان

 

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کانادا

این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۷ اکتبر ۲۰۱۹ در کانادا برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان آن از سرتاسر دنیا حضور دارند. نمایشگاه گردشگری کانادا تلاش می‌کند تا به دیده شده فرصت‌های گردشگری در سرتاسر جهان کمک کند، سیستم‌های فروش را معرفی کند و به تبادل اطلاعات بیشتر بیانجامد. روز افتتاحیه، نمایشگاه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب و در دو روز بعدی از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر فعالیت دارد. جالب است بدانید که مخاطبان ایرانی یکی از اهداف مهم این نمایشگاه هستند.

 

نمایشگاه‌های کانادا

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کانادا

 

نمایشگاه تجارت کشاورزی کانادا

اگر به دانستن درباره فناوری‌های پیشرفته کشاورزی، دستاوردهای کانادا در زمینه تولید مواد غذایی و بهبود فرآیندهای مرتبط با آن علاقه دارید، می‌توانید از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ سپتامبر از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۵ عصر از نمایشگاه تجارت کشاورزی کانادا بازدید کنید. این نمایشگاه با بیش از ۴۰۰۰۰ بازدیدکننده و بیش از ۷۵۰ غرفه یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های کانادا است.

 

نمایشگاه‌های کانادا

نمایشگاه تجارت کشاورزی

 

نمایشگاه بین‌المللی فرنچایز (حق امتیاز) مونترال

در این نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گوناگونی به نمایش گذاشته می‌شود و برای کشف راه‌های دریافت حق امتیاز، به تحقق پیوستن رویاهای کسب و کار و برقراری ارتباطات، بسیار سودمند است. این نمایشگاه میزبان کارآفرینان گوناگونی است و در بین آنها چهره‌های ایرانی نیز دیده می‌شود. نمایشگاه فرنچایز کانادا ۱۶ و ۱۷ نوامبر از ساعت ۱۱ صبح تا ۵ عصر برگزار می‌شود. این نمایشگاه کانادایی میزبان حدود ۲۰۰۰ بازدیدکننده و حدود ۱۰۰ غرفه است.

 

نمایشگاه‌های کانادا

نمایشگاه بین‌المللی فرنچایز

 

نمایشگاه‌ آی تک (ITECH) تورنتو

۷ می ۲۰۱۹ یکی از جذاب‌ترن نمایشگاه‌های کانادا در حوزه‌ی شبکه، ارتباطات، مجازی‌سازی و امنیت شبکه برگزار خواهد شد. این نمایشگاه توسط اسپانسرهای بسیار معتبری حمایت می‌شود و شعار آنها همگام بودن با آخرین تکنولوژی‌های روز است. هدف از برگزاری این نمایشگاه دیدار با صاحبان کسب و کار، افراد ایده‌پرداز، خلاق، بررسی تکنولوژی‌هایی که توانسته‌اند انقلاب‌هایی شگفت‌انگیز خلق کنند و آشنایی با رویدادهای دیگر است. ساعت بازدید از این نمایشگاه ۹ صبح تا ۶ عصر است و تعداد بازدیدکنندگان با توجه به تعداد غرفه‌ها بین ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر خواهد بود.

 

نمایشگاه‌های کانادا

نمایشگاه آی تک

 

چگونه در نمایشگاه‌های کانادا شرکت کنیم؟

همان‌طور که در بالا گفته شد، کانادا میزبان نمایشگاه‌های بسیاری است و موضوعات بسیاری را پوشش می‌دهد. اما برای حضور در این نمایشگاه‌ها چه مراحلی را طی کنیم؟ در ادامه از مراحل حضور در نمایشگاه‌های کانادا گفته‌ایم.

  • برای شرکت در نمایشگاه‌های کانادا، اول باید ویزا دریافت کنید، ویزای نمایشگاهی از نوع موقت است.
  • داشتن دعوت‌نامه رسمی از نمایشگاه و یا شرکت‌های برگزارکننده مهم و تاثیرگذار است.
  • در دعوت‌نامه رسمی هدف شما از حضور در نمایشگاه و علت دعوت‌تان ذکر می‌شود. آن دعوت‌نامه صرفا برای همان نمایشگاه ذکر شده معتبر است و کارایی دیگری ندارد.
  • دریافت دعوت‌نامه از اقوام درجه یک که در کانادا زندگی می‌کنند در صورتی می‌تواند سودمند باشد که آن فرد از سوابق فعالیت‌ها، مالیات‌ها و وجه عمومی خود اطمینان دارد و می‌تواند حمایت‌کننده‌ی خوبی برایتان باشد. به یاد داشته باشد که اگر مجرد هستید و کمتر از چهل سال سن دارید، دعوت‌نامه می‌تواند برایتان مفید باشد.

 

مدارک لازم برای نمایشگاه‌های کانادا

اگر با بخش دعوت‌نامه کنار آمده‌اید حالا نوبت تکمیل مدارک و اقدام برای ویزای نمایشگاهی کانادا است. در اینجا ذکر این نکته ضروری است که آماده کردن مدارک، اعتبارسنجی دعوت‌نامه و چگونگی ارسال آن موضوع بسیار حساس و مهمی است. لذا پیشنهاد می‌شود اگر با این فرآیند آشنایی ندارید، خطر نکنید و انجام مراحل را به آژانس‌هایی که در زمینه دریافت ویزای کانادا فعالیت دارند، بسپارید. مدارکی که باید برای ویزای نمایشگاهی ارائه دهید به شرح زیر است:

  • پاسپورت متقاضی با حداقل یک سال اعتبار به همراه ویزاها و کپی‌های پاسپورت قبلی
  • شناسنامه ترجمه شده با مهر مترجم و در صورت نیاز با مهر دادگستری
  • فرم درخواست ویزا که به‌صورت آنلاین از سایت اداره مهاجرت کانادا دریافت می‌شود
  • دعوت‌نامه برگزارکننده نمایشگاه
  • مدارکی که فعالیت‌های کاری متقاضی را بیان می‌کند.
  • پرینت گردش حساب ۶ ماهه، مانده حساب و گواهی سپرده‌ها که باید ترجمه شود و به تایید بانک برسد
  • رزرو بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل در کانادا

 

 

آژانس ستاره ونک با سال‌ها تجربه در زمینه دریافت ویزای کانادا می‌تواند در تمام مراحل درخواست، پیگیری، اخذ و تمدید ویزا کنارتان باشد. اگر می‌خواهید برای دریافت ویزای کانادا از اتلاف هزینه و زمان جلوگیری کنید، منتظر شما هستیم.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
نیوشا امینیان

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید