هتل نزدیک سفارت کانادا در استانبول

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 13 سپتامبر 2023
Loading...

حضور به موقع در سفارت مهم‌ترین مسئله‌ای ست که متقاضیان وقت انگشت نگاری باید به آن توجه کنند و اقامت در هتل نزدیک مراکز انگشت نگاری کانادا در استانبول متقاضیان را به هدف خود نزدیک‌تر می‌کند. از این رو پیشنهاد می‌کنیم لیستی از نزدیک‌ترین هتل‌های ۳، ۴ و ۵ ستاره با موقعیت مکانی مناسب را به خاطر بسپارید.

متقاضیان ویزای کانادا می‌دانند که سفارت جهت انگشت نگاری در کشور ثالث مانند ترکیه، امارات، ارمنستان و … انجام شده و افراد متقاضی بایستی در روز و ساعت تعیین شده در سفارت حضور پیدا کنند. از آنجایی که ممکن است فضای مقصد انتخاب شده برای بیشتر متقاضیان شناخته شده نباشد پیشنهاد می‌کنیم یکی از هتل‌های نزدیک به سفارت کانادا را برای اقامت انتخاب کنید. برای افرادی که تور ترکیه را برای این کار انتخاب کرده‌اند در ادامه تعدادی از هتل‌هایی که از نظر موقعیت مکانی کمترین فاصله را با سفارت کانادا در این شهر دارند معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های استانبول کدامند؟

معرفی هتل نزدیک مراکز انگشت نگاری کانادا در استانبول

شهر استانبول از سیستم حمل و نقل عمومی منظم و قوی برخوردار است. به طوری که گردشگران می‌توانند با استفاده از مترو در کمترین زمان و با صرف پایین‌ترین هزینه خود را به محل مورد نظرشان برسانند با این حال بهتر است افرادی که به قصد انگشت نگاری در سفارت کانادا به این شهر سفر می‌کنند؛ در هتلی اقامت داشته باشند که از نظر موقعیت مکانی نزدیک‌ترین فاصله را به سفارت کانادا در استانبول داشته باشد.

هتل‌های ۳ ستاره نزدیک به سفارت کانادا در استانبول

اقامت در هتل های ۳ ستاره استانبول برای مسافران اقصادی و به صرفه می‌باشد.

هتل ۳ ستاره لونت | Levent

هتل لونت در استانبول نزدیک به مترو قرار گرفته  و ۶۵۶ متر تا مرکز خرید کانیون فاصله دارد. اتاق‌ها دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع و میز کار هستند.

آدرس هتل: Talatpasa Cad. Bacadibi Sk. No:7 Gultepe Levent , Kagithane, 34413 Istanbul, Turkey 

هتل ۳ ستاره ناوا فلتس | Neva Flats

Neva Flats Taksim یک ساختمان تاریخی بازسازی‌شده  است در بی اوغلو قرار دارد.  اتاق‌های هتل دکوراسیون مدرن دارند و با ای تلویزیون ماهواره ای، تهویه مطبوع است، حمام خصوصی دارای دوش، باشد سشوار و وای فای رایگان تجهیز شده‌اند. میهمانان می‌توانند نمای زیبایی از شهر استانبول را مقابل خود داشته باشند.

آدرس: Kurdela sokak no 24 Beyoglu, Beyoglu, 34435 Istanbul, Turkey

هتل ۳ ستاره گرند پاپیروس | Grand Papirus

 گرند پاپیروس هتل نزدیک مراکز انگشت نگاری کانادا در استانبول است که فاصله بسیار کمی با میدان تکسیم دارد. این هتل  خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق‌های تهویه‌کننده با وای‌فای رایگان ارائه می‌دهد. اتاق های گرند پاپیروس دارای تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و مینی بار هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی با آب گرم ۲۴ ساعته و دوش می باشد. ایستگاه متروی تکسیم تنها ۱۰ دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد.

آدرس هتل: Kamerhatun Cd. No:15, Beyoglu, 34420 Istanbul, Turkey

هتل ۳ ستاره گرند هیسار | Grand Hisar

هتل گرند هیسار از دیگر هتل نزدیک مراکز انگشت نگاری کانادا در استانبول است که در قلب منطقه بی اوغلو و در خیابان پر جنب و جوش Nevizade که به خاطر تفریحات شبانه اش مشهور است قرار دارد. این هتل یک رستوران ترکی و اتاق‌های تهویه‌کننده با وای‌فای رایگان دارد. تمامی اتاق‌های گرند هیسار دارای کف فرش شده، تلویزیون، گاوصندوق و یک یخچال کوچک می‌باشند.

خیابان استقلال با تعداد زیادی رستوران، کافه، فروشگاه و گالری هنری، تنها ۱۶۵ متر با هتل فاصله دارد. میدان تقسیم و ایستگاه مترو تکسیم در فاصله  10 دقیقه‌ای از هتل قرار گرفته‌اند.

آدرس: Hüseyinaga Mah.Kamerhatun Caddesi No:22 Balikpazari Beyoglu, Beyoglu, 34420 Istanbul, Turkey

بیشتر بخوانید: محله ببک استانبول کجاست؟ آشنایی و معرفی کامل

هتل‌های ۴ ستاره نزدیک به سفارت کاناد‌ا در استانبو‌ل

در  صورتی که می‌خواهید سفری بی‌دغدغه در استانبول را تجربه کنید. اقامت ئر هتل های ۴ ستاره را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

هتل ۴ ستاره کارتون | Cartoon Hotel

هتل کارتون با تزئینات کارتونی خود اقامتی بی نظیر را در قلب منطقه سنتی بی اوغلو استانبول ارائه می دهد. کافه هتل چشم‌انداز پانوراما  از میدان تقسیم را ارائه می‌دهد.  اتاق‌های هتل کارتون با امکاناتی شامل Wi-Fi رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع و حمام مدرن با دوش تجهیز شده‌اند. مهمانان می توانند شام را در رستوران عایشه که دیوارها و سقفی کاملا شیشه‌ای دارد میل کنند.

آدرس هتل: Sehit Muhtar Mah.Tarlabasi Bulvari No 36 Taksim, Beyoglu, 34435 Istanbul, Turkey

هتل ۴ ستاره استانبول دورا |  هتل نزدیک مراکز انگشت نگاری کانادا در استانبول

دورا هتل نزدیک به مراکز انگشت نگاری کانادا در استانبول است که تنها ۱۰ دقیقه پیاده تا میدان پر جنب و جوش تقسیم استانبول فاصله دارد. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با امکانات مدرن و وای‌فای رایگان در سرتاسر محل را ارائه می‌دهد.

اتاق‌های هتل دورا استانبول دارای تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز رایگان، همچنین سبد میوه، جعبه ایمنی لپ تاپ و البته منطره چشم نواز از شهر هستند.

آدرس هتل: Eskisehir Mah. Dolapdere Cad No:33 Sisli, Sisli, 34330 Istanbul, Turkey

هتل ۴ ستاره پارک ددمان | Park dedeman levent

هتل لونت با ۲۳۲ اتاق تقریباً ۱۰ دقیقه با ماشین تا دولما باغچه فاصله دارد. این هتل ۴ ستاره که در نزدیکی پارک Ozdilek قرار گرفته، غذاهای بین‌المللی را در رستوران آلاکارته سرو می‌کند. اتاق‌های هتل مجهز به میز کار و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند. که با دکوراسیون روشن تزیین شده‌اند.

آدرس هتل: İçerenköy, Değirmen Yolu Cd. No: 39C, 34752 Ataşehir/İstanbul, Türkiye

هتل ۴ ستاره کوناک | Konak Hotel Istanbul

این هتل ۴ ستاره مدرن در استانبول در چند قدمی مرکز کنگره و نمایشگاه استانبول (ICEC)  قرار گرفته و تنها ۸ دقیقه پیاده تا میدان تقسیم فاصله دارد. اتاق های رنگارنگ هتل کوناک ترکیبی از دکوراسیون سنتی با امکانات مدرن از جمله وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی و چای/قهوه ساز هستند.

رستوران کازان هتل یک صبحانه به صورت بوفه شامل غذاهای شیرین و خوش طعم تهیه شده با مواد فصلی سرو می کند. مهمانان می توانند از ناهار و شام در رستوران Strada که غذاهای بین المللی همراه با نوشیدنی‌های جذاب سرو می کند لذت ببرند.

هتل کوناک خدمات پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می دهد. کارکنان میز پذیرش می توانند تورهای گشت و گذار، کرایه اتومبیل و اطلاعاتی در مورد جاذبه های محلی ارائه دهند.

آدرس هتل: Cumhuriyet Cad. No:75 Taksim, Sisli, 34437 Istanbul, Turkey

بیشتر بخوانید: بهترین پارک های آبی در استانبول + تصویر

هتل نزدیک مراکز انگشت نگاری کانادا در استانبول ۵ ستاره

اگر در سفر جز به اقامتی لوکس با امکانات مدرن راضی نمی‌شوید، اقامت در هتل های ۵ ستاره استانبول را پیشنهاد می‌دهیم.

هتل ۵ ستاره مونپیک استانبول | Movenpick

موونپیک هتل نزدیک مراکز انگشت نگاری کانادا در استانبول است که تنها ۵ دقیقه با  ماشین با تپه نمادین پیر لوتی و منطقه زیبای بالات با خانه‌های رنگارنگ عثمانی فاصله دارد. مرکز کنگره هالیک درست روبه‌روی هتل قرار گرفته و می‌توانید با قایق به آن دسترسی پیدا کنید. وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان از امکانات موونپیک می‌باشد.

هتل موونپیک ترکیبی از معماری مدرن و سنتی ترکیه‌ای را دارد. بیشتر اتاق‌های هتل چشم اندازی زیبا از شهر استانبول را به میهمانان ارائه می‌دهند. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به دستگاه تهیه چای و قهوه رایگان، تلویزیون صفحه تخت ۴۰ اینچی با کانال های ماهواره ای، صندوق امانات، لپ تاپ و حمام استاندارد اشاره کرد.

آدرس هتل: Pierre Lotti Golden Horn Silahtaraga Cad. No:87 Eyup Sultan, 34050 Istanbul, Turkey

هتل ۵ ستاره گرند جواهیر |  Grand cevahir

هتل Grand Cevahir دارای استخر سرپوشیده، فضای باز و مرکز تناسب اندام با ترمیل می باشد. این هتل در نزدیکی میدان تقسیم و  مرکز خرید   Cevahirقرار دارد. اتاق‌های آن با تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، میز کار با نور مناسب و سایر امکانات رفاهی تجهیز شده‌اند.

میهمانان می توانند از غذاهای مدیترانه ای و ترکی در فضای داخلی شیک رستوران سلطان لذت ببرند.  هتل گرند جواهیر شاتل رایگان ساعتی به میدان تقسیم و مرکز خرید جواهیر ارائه می دهد.

آدرس هتل: Halide Edip Adıvar Mah. Darülaceze Cad. No:5 Şişli İstanbul , Sisli, 34381 Istanbul, Turkey

هتل ۵ ستاره ووندهام گرند استانبول | هتل نزدیک مراکز انگشت نگاری کانادا در استانبول

هتل ووندهام گرند استانبول با فضای داخلی مجلل در منطقه Buyukdere واقع شده است. این هتل دسترسی مستقیم به ایستگاه متروی Levent و مراکز خرید متعدد از جمله پارک Ozdilek از طریق اتصال زیرزمینی دارد. میهمانان می توانند انواع خدمات اسپا و زیبایی را در مجموعه آبی هتل تجربه کنند. استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سونا، و حمام ترکی از دیگر امکانات این مجموعه هستند.

هر یک از اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، سرویس مبلمان بسیار شیک، تزیینات منحصربه‌فرد، تلویزیون صفحه تخت ۴۷ اینچی با کانال های ماهواره ای، وای فای رایگان، مینی بار، صندوق امانات و میز کار، یک کتری برقی با چای و قهوه، اتو و میز اتو هستند. بیشتر اتاق ها چشم انداز شهر را نیز دارند.

آدرس هتل: Esentepe Mahallesi Buyukdere Caddesi No 177-183 Sisli , Sisli, 34394 Istanbul, Turkey

هتل ۵ ستاره شرایتون |Sheraton

اگر به دنبال یک هتل ۵ ستاره نزدیک مراکز انگشت نگاری کانادا در استانبول هستید هتل شرایتون را به شما پیشنهاد می‌دهیم.  این هتل تنها چند قدم با گالری هنری آرتر و کلیسای ارتدکس یونانی پانایا فاصله دارد. شرایتون دارای ۲۵۴ اتاق با طراحی مدرن می‌باشد. از امکانات این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده سرویس رفت و برگشت رایگان به تکسیم، مرکز تناسب اندام کاملا مجهز و اسپا اشاره کرد.

 اتاق‌های هتل دارای میز کار اختصاصی، کمد لباس، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، وای فای رایگان و حمام خصوصی هستند. مهمانان شرایتون استانبول می توانند از صبحانه قاره ای یا بوفه ای در رستوران Nev-i Lokma لذت ببرند.

آدرس: Hacı Ahmet Mah. Kurtuluş Deresi Cad. No:23 Beyoğlu , Beyoglu, 34440 Istanbul, Turkey

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های استانبول کدام اند؟ بررسی مشخصات و ویژگیهای هر کدام

نحوه گرفتن وقت سفارت کانادا از استانبول

برای گرفتن وقت سفارت کانادا از استانبول بایستی از طریق وب سایت رسمی سفارت اقدام کرد. بدبن صورت که ابتدا در وب‌سایت ثبت نام کرده و پس از تکمیل فرم آنلاین، بارگذاری دقیق و کامل مدارک مکان انگشت نگاری را مشخص کنید.

در ادامه نیز وجه واریزی سفارت را پرداخت و با در دست داشتن برگه بایومتریک در روز و ساعت تعیین شده در محل حضور پیدا کنید.

در واقع سیستم تعیین وقت انگشت نگاری چه در سفارت کانادا در استانبول و چه در سایر سفارت‌ها مانند دبی، ارمنستان و … به یک صورت می‌باشد.

فقط در برخی از مواقع ممکن است با انتخاب یک مقصد تاریخ مشخص شده جهت انگشت نگاری زودتر مشخص شود و البته نکته مهم دیگر اینکه متقاضیان ایرانی ویزای کانادا برای سفر به استانبول نیازی به دریافت ویزا ندارند.

فاصله فرودگاه استانبول تا سفارت کانادا

سفارت کانادا در استانبول در خیابان لونت ۴؛ نزدیکی بی اغلو قرار گرفته است. این سفارت با فرودگاه استانبول حدود ۴۴ کیلومتر فاصله دارد؛ یعنی متقاضیان ویزای کانادا می‌توانند پس از پیاده شدن از هواپیما و انجام امور فرودگاهی در مدت زمان حدودی نیم ساعت در محل مورد نظر خود حضور پیدا کنند.

با این حال پیشنهاد می‌کنیم به دلیل تأخیر غیر قابل پیش‌بینی در پروازها و یا هر گونه پیشامد احتمالی دیگر حتماً یک روز قبل از انگشت نگاری ویزای کانادا در استانبول حضور پیدا کنید. بدین ترتیب می‌توانید با موقعیت مکانی هتل محل اقامتتان آنا شده، فاصله آن را تا فرودگاه تخمین زده و نهایتاً در موعد مقرر در محل انگشت نگاری حضور پیدا کنید.

حتی اگر هتل شما در نزدیکی سفارت قرار گرفته بهتر است یک روز قبل مسیر منتهی به آن را مرور کنید.

فاصله میدان تکسیم استانبول تا سفارت کانادا

بی شک میدان تکسیم از اصلی‌ترین مکان‌‌های دیدنی استانبول به شمار رفته و برای گردشگران بسیار جذاب است. متقاضیان ویزای کانادا نیز می‌توانند بخشی از وقت خود را به گشت و گذار در این میدان زیبا اختصاص دهند.

میدان تکسیم در فاصله ده دقیقه‌ای از سفارت کانادا در استانبول قرار گرفته و بنای یادبود جمهوری، خیابان استقلال با کافه‌های دنج، رستوران‌های جذاب و مراکز خرید لوکس، مغازه‌های کوچک و رنگارنگ محلی، کافه‌های کوچک و بزرگ که با طعم قهوه مسافران را به سوی خود می‌کشانند، انواع اغذیه‌های خیابانی و فضای هنری بسیار زیبا از جاذبه‌های آن به شمار می‌روند.

با قدم زدن در این خیابان می‌توانید با خرید سوغاتی و لذت بردن از موسیقی‌های خیابانی استرس وقت سفارت را کاهش دهید.

بیشتر بخوانید: دریافت ویزای کانادا از ترکیه

آدرس سفارت کانادا در استانبول

آدرس: Levent, 209 Buyukdere Caddesi 4 İstanbul TR, Tekfen Tower No:4, 34394, Turkey

ساعات کاری: روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر (سفارت در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است)

تلفن: ۹۰۲۱۲۳۸۵۰۰۹۷+

نکته مهم

همکاران ما در واحد ویزا و تور با داشتن سال‌های تجربه موفق در زمینه دریافت ویزای کانادا، از ابتدا تا انتهای را همراه متقاضیان خواهند بود. بدین ترتیب برای خرید تور استانبول و رزرو هتل‌های نزدیک به مرکز انگشت نگاری کانادا در استانبول می‌توانید تنها با یک تلفن از خدمات مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید. 

۲ نحوه رزرو هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول

برای رزرو هتل نزدیک مراکز انگشت نگاری کانادا در استانبول دو راه دارید:

راه اول رزرو هتل از طریق وبسایت‌های معتبر می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت نام هتل مورد نظر خود را جستجو، تعداد شب‌های اقامت را انتخاب و در نهایت هتل با پرداخت مبلغ هتل را رزرو کنید. البته از آنجا که برای پرداخت مبلغ نیاز به کردیت کارت دارید این راه را پیشنهاد نمی‌کنیم.

راه دوم و آسان‌تر تماس با آژانس‌های هواپیمایی است. شما می‌توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی تماس گرفته و هتل مورد نظر خود را به راحتی رزرو کنید. کارشناسان ما با داشتن تسلط کامل در این زمینه و با توجه به بودجه و سلیقه مسافر بهترین هتل نزدیک سفارت کانادا در استانبول را پیشنهاد می‌دهند.

سوالات متدوال

سفارت کانادا در استانبول کجاست؟

سفارت کانادا در ا‌ستانبول در محله لونت خیابان بویوکدره قرار دارد.

ساعت کاری وک (VAC) کانادا در استانبول به چه صورت است؟

وک استانبول در کانادا در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر باز است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور استانبول از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور استانبول
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید