معرفی شگفت‌انگیزترین سواحل اسپانیا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 20 آگوست 2023
Loading...

قبل از خواندن این مطلب برای تعطیلات تابستانی برنامه‌‌ریزی نکنید! به دنبال مقصدی خاص برای گذراندن تعطیلات خود در تابستان هستید؟ نظرتان راجع به اسپانیا چیست؟ شاید در نگاه اول مقصدی تکراری به نظر آید، اما وقتی پای سواحل اسپانیا در میان باشد همه چیز متفاوت خواهد بود. سواحل اسپانیا با مناظر بی‌نظیر و جاذبه‌های خاص خود سفری رؤیایی و متفاوت را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

اسپانیا یکی از پرطرفدارترین کشورهای اروپایی برای گذراندن تعطیلات است. این کشور را می‌توان مقصد محبوب گردشگران از سراسر دنیا دانست. اما چرا گردشگران تا این اندازه عاشق اسپانیا هستند؟ فرهنگ و جاذبه‌های گردشگری اسپانیا؟ برگزاری فستیوال‌های هیجان‌انگیز؟ غذاهای لذیذ اسپانیایی با طعمی متفاوت و یا مراکز خرید اسپانیا با برندهای جهانی؟ شاید غیر قبل باور باشد اما شما چه طرفدار معماری باشید چه دنبال کننده مد، تور اسپانیا می‌تواند مقصدی ایده آل برای سفر باشد. این کشور خارق‌العاده با داشتن سواحل متنوع، توجه طرفداران دریا و طبیعت را نیز به خود جلب کرده‌ است. سواحل اسپانیا با امکانات فراوان بهترین مکان برای علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی می‌باشند. با ما همراه باشید تا با این سواحل رؤیایی و زیبا آشنا شوید.

معرفی سواحل اسپانیا

سواحل اسپانیا جز محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا هستند

سواحل دیدنی اسپانیا

بیش از نیمی از سواحل دنیا که شهرت جهانی دارند در خاک اسپانیا قرار گرفته‌اند. ایبیزا، قناری، تنریف، مالاگا و مایورکا همه و همه جز مقاصدی هستمذ که لوکس پسندان از اقصی نقاط دنیا را برای گذراندن تعطیلات به سوی خود می‌کشانند. در ادامه با سواحل معروف اسپانیا آشنا می‌شویم:

سواحل مالاگا اسپانیا

بهترین سواحل مالاگا با شن‌های نرم، خط ساحلی طولانی و نخل‌های بلند مشخص می‌شوند. این سواحل در امتداد کوستا دل سول (به معنای واقعی کلمه “ساحل خورشید”) واقع شده و  چترهای رنگارنگ و صندلی‌های آفتابی را برای گرفتن حمام آفتاب با گردشگران ارائه می‌دهند.

هر یک از سواحل مالاگا جذابیت‌های خاص خود را دارد، از ساحل‌های آرامی که  مکانی مناسب برای تفریحات خانوادگی و ماهیگیری هستند گرفته تا سواحل پر جنب و جوش با تفریحات آبی همه وهمه از جاذبه های سواحل اسپانیا در مالاگا هستند و هزاران گردشگر را به سوی خود می‌کشانند.

بیشتر بخوانید …

معرفی شهر بارسلون اسپانیا

ساحل سن سباستین اسپانیا

سن سباستین شهری است زیبا به شکل هلال ماه با خط ساحلی خیره‌کننده که از شهرهای لوکس و ساحلی اسپانیا به شمار می‌رود. این شهر آب و هوایی فوق‌العاده و سواحلی شگفت‌انگیز برای گذراندن یک تعطیلات رؤیایی دارد.

آب‌های فیروزه‌ای به همراه شن‌های سفید رنگ ساحل لاکونچا مکانی امن و سرشار از آرامش را برای قدم زدن، شنا و گرفتن حمام آفتاب در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. ساحل لاکونچا دارای خط ساحلی طولانی است که تا کیلومترها ادامه پیدا می‌کند. این خط ساحلی که از جاذبه‌های فوق‌العاده زیبای شهر سباستین است در امتداد خود کافه‌ها و رستوران‌های زیادی دارد که هر کدام با نوشیدنی‌های جذاب و غذاهای متنوع در محیطی شاد آماده پذیرایی از گردشگرانی هستند که بعد از یک شنا و یا پیاده‌روی عالی می‌خواهند باقی وقت خود را به استراحت در کنار ساحل بپردازند.

معرفی سواحل اسپانیا

ساحل لاکونچا – سن سباستین اسپانیا

ساحل اوندارتا اسپانیا

از دیگر سواحل اسپانیا که به دلیل داشتن محیطی شلوغ و پر از جنب‌وجوش و در عین حال شاد در بین گردشگران اروپا طرفداران زیادی دارد می‌توان به ساحل اوندارتا اشاره کرد. کابین‌های کلاسیک بسیار شیک و صندلی‌های آفتاب‌گیر با منظره‌ای چشم‌نواز از درخت و دریا، اوندارتا را در فصل تابستان با موجی از گردشگران مواجه کرده است. در ماه‌های جون، جولای و آگست حضور گردشگران به اوج خود رسیده تا جایی که تعداد آن‌ها بیشتر از ساکنان شهر سن‌سباستین دیده می‌شود.

اوندارتا در میان ورزشکاران نیز طرفداران خود را دارد چرا که سواحل نرم و شنی آن بهترین مکان برای برگزاری مسابقات والیبال ساحلی محسوب می‌شوند همچنین موج‌های آرام دریا، موج‌سواران را برای موج‌سواری به سمت این ساحل زیبا می‌کشاند.

معرفی سواحل اسپانیا

ساحل اوندارتا – سن سباستین اسپانیا

سواحل مینورکا اسپانیا

منورکا یا مینورکا از جزایر بالئاری اسپانیا در دریای مدیترانه است. این ساحل به لطف طبیعت ذاتی خود نسبت به همسایگانش از جمله  ایبیزا فضایی آرام‌تر دارد. خط ساحلی بی پایان مینورکا کاملا ماسه‌ای بوده و تا مایل‌ها ادامه دارد. بخشی از ساحل صخره‌ای و فیروزه‌ای مینورکا به نام «کالاس» معروف است. درختان کاج که در حاشیه ساحل قرار دارند، عمارت‌های گرجی و کلیسایی با ریشه‌های قرن سیزدهمی از دیگر جاذبه های سواحل اسپانیا در مینورکا هستند.

بیشتر بخوانید …

جاذبه های شهر سویل اسپانیا

ساحل ایسلا د سانتا کلا اسپانیا

علاوه بر وجود زیباترین سواحل اسپانیا در شهر سن سباستین، جزیره کوچک اما استثنایی بنام ایسلا د سانتا کلارا در این شهر خودنمایی می‌کند. این جزیره برخلاف سایر سواحل سن سباستین بسیار آرام بوده و در آن از شلوغی و هیاهو خبری نیست. گردشگران می‌توانند در کافه‌های آرامش‌بخش جزیره ایسلا د سانتا نشسته و رؤیایی‌ترین لحظات خود را سپری کنند.

جزیره سانتا کارا یک استخر طبیعی دارد که در دنج‌ترین جای جزیره قرار گرفته و امکان شنا را در مکانی امن فراهم کرده است. از دیگر شگفتی‌های سانتا کلارا می‌توان به فانوس دریایی آن اشاره کرد. این فانوس دریایی منظره‌ای بی‌نهایت شگفت‌انگیز از جزیره را پیش‌روی گردشگران قرار می‌دهد.

معرفی سواحل اسپانیا

جزیره ایلا د سانتا کلارا – سن سباستین اسپانیا

ساحل جزایر ایبیزا اسپانیا

جزیره‌ای با بیش از ۴۰ ساحل حیرت‌انگیز، سواحل شنی طلایی، آب‌های سبز، ورزش‌های آبی متنوع و شب‌های زنده همراه با تفریحات پر از هیجان، بی دلیل نیست که ایبیزا، از زیباترین، پرطرفدارترین و معروف‌ترین سواحل اسپانیا شناخته شده است.

ایبیزا از جزایر سواحل جنوب شرقی کشور اسپانیا است که علاوه بر داشتن سواحل زیبا به دلیل شب‌های زنده و پر از تکاپوی‌اش بسیار معروف می‌باشد. همه چیز برای گذراندن یک تعطیلات عالی در این جزیره استثنایی آماده است. چه به دنبال داشتن یک ماه عسل رؤیایی باشید و چه بخواهید با دوستانتان یک سفر پر از شور و هیجان را تجربه کنید در هر صورت ایبیزا بهترین گزینه است.

از پر گردشگرترین سواحل اسپانیا در ایبیزا می‌توان ساحل بنیراس را نام برد. ساحل بنیراس آب‌هایی جادویی به رنگ آبی و سبز، شن‌های سفید و مناظر سرسبز دارد. شما در این ساحل می‌توانید شنا کنید، انواع ورزش‌‌های آبی مانند پاراسیلینگ و جت اسکی را انجام دهید، ماهیگیری کنید و در نهایت در حالی یک نوشیدنی بسیار خوش‌طعم میل می‌کنید از دیدن غروب زیبای آفتاب به همراه رقص نور و دریا لذت ببرید.

معرفی سواحل اسپانیا

شهر ساحلی ایبیزا – اسپانیا

بیشتر بخوانید …

۲۰ تا از جذاب‌ترین مکان های تفریحی اسپانیا

جزیره فورمنترا اسپانیا

ایبیزا علاوه بر سواحل خارق‌العاده چندین جزیره کوچک نیز دارد که از زیباترین آنها جزیره فورمنترا را می‌توان نام برد. سواحل فرمونترا جز بکرترین و آرام‌ترین سواحل اسپانیا هستند، گردشگرانی که شنا کردن در سواحل آرام را به مکان‌های شلوغ ترجیح می‌دهند می‌توانند با قایق‌های تفریحی که از ایبیزا به سمت فرمونترا می‌روند همراه شده و بی‌نظیرترین لحظات سفرشان را در ایبیزا سپری می‌کنند.

شگفتی‌های ایبیزا به دنیای آب و سواحل رنگارنگ محدود نمی‌شود، کافه و رستوران‌های شیک از دیگر جذابیت‌های این جزیره محبوب هستند. بسیاری از این رستوران‌ها را در بندر ایبیزا می‌توان دید. این بندر محل رفت‌وآمد کشتی‌های کروز مجلل نیز می‌باشد. بسیاری از گردشگران برای قدم زدن و مشاهده این کشتی‌های عظیم و زیبا به بندر ایبیزا رفته و سپس باقی زمان خود را رستوران یا کافه‌ سپری می‌کنند.

معرفی سواحل اسپانیا

بندر شهر ساحلی ایبیزا

ساحل جزایر قناری اسپانیا

نام جزایر قناری برای بیشتر افراد آشناست تا جایی که حتی به ضرب‌المثلی معروف در میان بسیاری از افراد نیز تبدیل شده است. اما به راستی چه چیز جزایر قناری را تا این حد معروف و محبوب کرده است؟

جزایر قناری از مناطق خود مختار اسپانیا به شمار می‌رود. نام‌گذاری جزیره داستانی شنیدنی دارد. شاید برایتان جالب باشد که کاناری به معنای سگ بزرگ و وحشی بوده است. این نام به وسیله رومیان باستان به دلیل وجود سگ‌های وحشی زیادی که در منطقه وجود داشتند روی آن گذاشته شد. اما بعدها و با از بین رفتن سگ‌ها، پرنده بومی جزیره، قناری نام گرفت و رفته‌رفته جزایر قناری به یکی از زیباترین و رؤیایی‌ترین مناطق روی زمین تبدیل شد.

جزایر قناری یکی از خوش آب و هواترین مناطق جهان است و از مجموع ۷ مجمع الجزیره به نام‌های تنریف، ال هیرو، لاپالما، لانزاروته، گرند کانارایا، لاکومرا و فوئرته ونتارا تشکیل شده است. تمام ۷ جزیره با داشتن مناظر زیبا و باشکوه از بهترین سواحل اسپانیا به شمار می‌روند.

معرفی سواحل اسپانیا

جزیره زیبای قناری

بیشتر بخوانید …

بهترین و زیباترین شهر های اسپانیا + عکس و توضیحات

جزایر تنریف اسپانیا

تنریف که در تمام طول سال دارای آب و هوایی عالی و معتدل می‌باشد از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین سواحل جزایر قناری است. زیبایی‌‌های بی‌حدوحصر و ستودنی تنریف باعث شده تا هرساله بیش از نیم میلیون گردشگر از آن بازدید کنند. جزیره تنریف دارای سواحل شنی و همچنین مناظر طبیعی چشم‌نواز است. قرار گرفتن سواحل در امتداد اقیانوس آرام و وجود کوه آتشفشانی به نام بلو در کنار آن، تصویری کارت‌پستالی پدید آورده‌ است.

تمامی خدمات رفاهی و تفریحات متنوع ورزشی برای استفاده گردشگران در ساحل وجود دارد. همچنین وجود هتلها، رستوران‌ها و مراکز خرید لوکس به جذابیت‌های ساحل افزوده است.

ساحل لاس کانتراس از دیگر سواحل بهشتی در جزایر قناری است. شن‌های سفید به همراه آبی زلال و آفتاب ملایم، اولین صحنه‌ای است که بعد از قدم گذاشتن در ساحل لاس کانتراس با آن روبرو خواهید شد. شما می‌توانید انواع تفریحات آبی را در این ساحل تجربه کرده و یا بر روی کوسن‌های لاکچری کنار ساحل نشسته و همراه با گوش دادن به صدای دریا از آرامش محض آن لذت ببرید.

معرفی سواحل اسپانیا

جزیره تنریف – اسپانیا

ساحل کاستابراوا اسپانیا

کاستابراوا از مناطق شمالی اسپانیا است که به دلیل صدف‌های خاص و زیبایش در میان سواحل اسپانیا معروف شده است. این ساحل خارق‌العاده دریایی آرام با آب گرم دارد و اکثر گردشگران دلیل خاصیت آب‌درمانی به کاستابراوا سفر می‌کنند. کاستابراوا بر خلاف سایر سواحل اسپانیا مکانی تقریباً خلوت و به دور از هیاهو می‌باشد. به همین دلیل توانسته جاذبه‌های طبیعی خود حفظ کند. گردشگرانی که به این منطقه سفر می‌کنند می‌توانند از تفریحات آبی مانند موج‌سواری، قایق‌رانی و ورزش‌‌های ساحلی لذت ببرند. همچنین با گردش در غارهای کاستابراوا کشف جاذبه‌های جدید را تجربه کنند.

یکی از هیجان‌انگیزترین بخش سفر به کاستابراوا قدم زدن و گشت‌وگذار در دهکده‌های اطراف این منطقه است. از زیباترین و خیره‌کننده‌ترین آنها دهکده سراسر سفید کاداکس را می‌توان نام برد. این دهکده زیبا، ساحلی جادویی با آب‌های زلال و روشن دارد. تمام خانه‌های آن رنگامیزی سفید دارند و در رستوران‌هایش غذاهای محلی لذیذ و خوش‌طعم سرو می‌شود. همچنین گردشگران می‌توانند در خیابان‌های قدیمی دهکده قدم زده و سوغاتی‌های ‌جذاب خریداری کنند.

دهکده پالز، دهکده بلانس، شهر کوچک رسس و منطقه ساحلی تسسا د مار از دیگر جاذبه‌های کاستابراوا هستند. در منطقه تاریخی کاستابراوا هتل‌ها و اقامتگاه‌های فراوانی وجود دارند که از ویژگی‌های قابل توجه این هتل‌ها می‌توان قیمت پایین آن‌‌ها نسبت به سایر مناطق ساحلی در اسپانیا اشاره کرد.

معرفی سواحل اسپانیا

شهر ساحلی کاستابراوا – اسپانیا

بیشتر بخوانید …

قبل از بازگشت از اسپانیا خرید این ۲۰ سوغات اسپانیا را فراموش نکنید

سواحل مایورکا اسپانیا

مایورکا جزیره‌ای در اسپانیا است که آثاری ارزشمند از قرون‌وسطی، دوره حکومت اعراب و سلطنت رومیان را در دل خود دارد. وجود این آثار تاریخی در کنار سواحل جذاب و رؤیایی، نام مایورکا را در کنار جزیره‌های ارزشمند اسپانیا قرار داده است. استقبال گردشگران از سواحل حیرت‌انگیز مایورکا باعث ساخته شدن پلاژها، کافه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌های زیادی در این منطقه شده است. همچنین سرمایه‌داران و هنرمندان سرشناس ا ز سراسر دنیا مایورکا را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. ساحل خوش‌منظره مایورکا دریایی آرام با آب‌های شفاف و کریستالی دارد. همچنین درختان زیتون و نارنج همراه با گیاهانی که در ساحل وجود دارند تصویر زیبا همانند آنچه که در فیلم‌های شاه پریان دیده‌اید را به وجود آورده‌اند.

والد موسا، ماگالوف، دیا، کالامیور، پالما د مایورکا و سولر ا دهکده‌های ساحلی اطراف مایورکا هستند که هر کدام شگفتی‌های خاص خود را دارند و با قدم زدن در آن‌ها می‌توان وارد دنیای زیبای اسپانیایی‌ها شد و آداب‌ورسوم ارزشمندشان را از نزدیک دید.

معرفی سواحل اسپانیا

منطقه ساحلی مایورکا – اسپانیا

سواحل کادیز اسپانیا

از خلیج‌های پنهان گرفته تا سواحل زیبای داخل شهر کادیز را از دیگر سواحل اسپانیا متمایز می‌کند. این ساحل به دلیل داشتن ماسه های طلایی و آب های فیروزه‌ای درخشان “ساحل نور” لقب گرفته است. کانوس د مسا، لا کالتا، پلایا بوبونیا و پلایا زاهارا از زیبترین و معروفترین سواحل کادیز یا کادیس اسپانیا هستند.

بیشتر بخوانید …

معرفی شهر مادرید اسپانیا

بهترین زمان سفر به کنار دریا اسپانیا

اسپانیا به دلیل موقعیت مکانی خود آب و هوای گرمتری نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارد. همین مسئله باعث شده تا بیشتر سواحل اسپانیا حتی در فصل‌های سرد سال نیز آفتابی بوده و می‌توانند مقصدی گرم حتی در نیبمه دوم سال باشند. در مجموع اگر می‌خواهید از تمامی تفریحات لب ساحل اسپانیا استفاده کنید فصل های تابستان، بهار و پاییز را برای سفر به این مناطق انتخاب کنید. در این زمان‌ها می‌توانید سفری لوکس و بی‌دغدغه را به اسپانیا تجربه کنید.

هزینه سفر به ساحل های اسپانیا

تمامی سواحل اسپانیا زیبا بوده و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند اما در این میان سواحل ایبیزا و مالاگا بیشتری طرفدار را در میان گردشگران دارند. تورهای سواحل مالاگا معمولا به صورت ترکیبی و با تور مادرید و تور بارسلونا برگزار می‌شوند. هزینه تور اسپانیا با اقامت ۱۱ روزه در شهرهای مادرید، بارسلونا و سواحل مالاگا حدود ۲۶۰۰ یورو + ۵۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان می‌شود. به این مبلغ هزینه‌ی خورد و خوراک نیز اضافه می‌شود. هزینه یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت در سواحل اسپانیا  ۹ یورو، در یک رستوان متوسط ۳۰ یورو و هزینه یک وعدع مک دونالد معمولا ۷ یورو است.

بیشتر بخوانید …

مالاگا کجاست؟

نحوه سفر به سواحل  اسپانیا

برای سفر به سواحل اسپانیا می‌توانید تورهای اسپانیا آژانس ستاره ونک را بررسی کنید. همکاران ما تورهای متنوعی را برای اسپانیا برنامه ریزی کرده‌اند. بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای توریستی شینگن، قطار بین شهری و پروازهای داخلی از خدمات تورهای ما در مسیر اسپانیا هستند. همچنین در صورت درخواست مسافر تور به هر یک از مقاصد اسپانیا از جمله سواحل این کشور برگزار می‌شود.

سوالات متداول

آیا سواحل شهر بارسلونا اسپانیا برای شنا مناسب هستند؟

چه به ورزش‌های آبی هیجان انگیز علاقه داشته باشید، چه به دنبال شنا در مکانی آرام باشید سواحل شهر بارسلون آماده‌شاند تا از شما پذیرایی کنند.

زیباترین سواحل اسپانیا کدام ها هستند؟

کالا ماکارلتا در منورکا، پورتیناتکس در ایبیزا، کاستا براوا در کالا آگولا و ساحل میجانتا منورکا در جزیره منورکا از زیباترین سواحل اسپانیایی هستند.

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور اسپانیا
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید