معرفی اپلیکیشن های کاربردی در سفر به کانادا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 22 مه 2024
Loading...

اپلیکیشن‌ها! برنامه‌هایی که در سال‌های اخیر روند زندگی انسان‌ها را تسریع و انجام بسیاری از کارها را راحتتر کرده‌اند! این یاری دهنده‌های مجازی حتی در سفر هم می‌توانند همراه و دوستی کارآمد باشند. کشور کانادا هم با طراحی برنامه‎های هوشمند، کار را برای گردشگران یا مهاجران این کشور بسیار راحت کرده است.  ما در اینجا اپلیکیشن های کاربردی در کانادا را که باعث صرفه جویی در وقت یا کاهش هزینه‌ها می‌شوند معرفی کرده‌ایم. همچنین خواهیم گفت که پراستفاده‌ترین برنامه‌های کاربردی در این کشور کدام‌ها هستند.

اپلیکیشن های کاربردی در کانادا

بهترین برنامه‌های کاربردی در کانادا کدام‌ها هستند؟ با کدام اپلیکیشن می‌توان غذا سفارش داد؟ و یا مناسب‌ترین اپلیکیشن برای دسترسی راحت به تاکسی کدام است؟ در ادامه به این سوالات مهم پاسخ می‌دهیم.

اپلیکیشن Street Food Toronto

Street Food Toronto از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا است که به پیدا کردن جذاب‌ترین غذاهای خیابانی کمک می‌کند. اگر می‌خواهید یک وعده غذای سبلک با هزینه به صرفه را میل کنید می‌توانید از Street Food Toronto استفاده کنید. این برنامه لیست تمام اغذیه فروشی‌های خیابانی را به ترتیب حروف الفبا و بر اساس موقعیت مکانی در اختیارتان می‌گذارد. حتی گزینه‌ای دارد که اطلاعاتی درباره محله را ارائه می‌دهد. کار کزدن با این برنامه راحت است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور کانادا از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور کانادا

اپلیکیشن Quench

شیرهای آب کانادا تصویه نشده هستند! پس برای نوشیدن آب باید از بطری‌های آب یا ایستگاه‌های آب خوری استفاده کنید. بنابراین داشتن برنامه‌ای که نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها را نشان دهد، بسیار کاربردی است. اپلیکیشن Quench دقیقا همین کار را انجام می‌دهد. نکته مثبت اینکه علاوه بر پیدا کردن آب هوری‌های نزدیک می‌توانید میزان دمای آب و تمیز بودن دستگاه‌ها از طریق امتیازهایی که کاربران داده‌اند ببینید. اگر در تابستان به کانادا سفر کرده‌‌اید این برنامه برایتان کاربردی خواهد بود. علاوه بر این Quench از برنامه‌های محبوب سفارش غذا به شمار می‌رود.

Ritual از اپلیکشن های کاربردی کانادا

اگر اهل نوشیدن قهوه هستید، در سفر به کانادا حتما این برنامه را نصب کنید. Ritual از اپلیکیشن های کاربردی کانادا است که لیست نزدیک‌ترین مکان برای خرید قهوه را نشان می‌دهد. می‌توانید از طریق همین برنامه نوشدنی موردنظرتان را سفارش داده و مبلغ آن را پرداخت کنید. پس از آماده شدن سفارش، یک پیام دریافت کرده و می‌توانید به قهوه فروشی مورد نظر رفته و آن را تحویل بگیرید.

اپلیکیشن Toronto Cycling

استفاده از دوچرخه راهی مرسوم در کانادا برای رفت و آمد است. پس داشتن برنامه‌ای که نزدیک‌ترین ایستگاه‌های دوچرخه را نشان دهد از اپلیکیشن‌ های ضروری به شمار می‌آید. Toronto Cycling برنامه‌ای ست که علاوه بر نشان دادن نزدیک‌ترین ایستگاه دوچرخه، تعداد دوچرخه‌ها، سرعت، میزان کاری سوزانده شده و حتی مسافت طی شده با دوچرخه را نشان می‌دهد.

اپلیکیشن WAZE

برنامه WAZE برای ما هم آشنا است. این برنامه از اپلیکشن های کاربردی کانادا است که به رانندگان برای انتخاب و پیدا کردن بهترین مسیر کمک می‌کند. پس اگر در سفر به این کشور ماشین اجاره  کرده‌اید و مسیر را بلد نیستید، می‌توانید از WAZE استفاده کنید. از ویژگی‌های قابل توجه این اپلیکشین اخطار صوتی است که رانندگان را از نگاه کردن به صفحه موبایل بی نیاز می‌کند.

GAS BUDDY از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا

در صورت اجاره ماشین در سفر به کانادا علاوه بر برنامه “ویز” به برنامه GAS BUDDY هم نیاز پیدا خواهید کرد. به دلیل اینکه در کانادا قیمت بنزین در هر پمپ بنزین متفاوت است، این برنامه ارزان‌ترین و نزدیک‌ترین پمپ بنزین را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید

۷تا از گرمترین شهرهای کانادا برای سفر در زمستان

اپلیکیشن Toronto Parking Finder

از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا برای افرادی که از ماشین شخصی استفاده می‎کنند، می‌توان به Toronto Parking Finder اشاره کرد. در کانادا پارک کردن خودرو در کنار خیابان‌ها ممنوع است. رانندگان باید خودروهای خود در محل‌هایی که برای این کار در نظر گرفته شده است پارک کنند. این برنامه به پیدا کردن نزدیک‌ترین پارکینگ و جای پارک مناسب برای ماشینتان کمک می‌کند.

اپلیکیشن Airbnb

Airbnb از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا است که به پیدا کردن خانه یا اتاق برای اقامت های کوتاه مدت کمک می‌کند. بنابراین اگر با ویزای توریستی کانادا وارد این کشور شده و مدت اقامتتان محدود است، Airbnb از کاربردی‌ترین برنامه‌ها برای شما خواهد بود! با کمک این برنامه می‌توانید یک اتاق یا خانه را با مدت محدود و هزینه مقرون به صرفه اجاره کنید. این اپلیکیشن نه فقط در کانادا بلکه در بیشتر مقاصد دنیا مورد استفاده گردشگران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

راهنمای سفر ارزان و اقتصادی به کانادا

اپلیکیشن SkipTheDishes

بدون شک SkipTheDishes از محبوب‌ترین اپلیکیشن های کاربردی در کانادا است. این برنامه به کاربران کمک می‌‌کند تا غذای مورد علاقه‌شان را با قیمت مناسب دراطراف محل اقامتشان پیدا کنند. از ویژگی‌هایی که این برنامه را متمایز و البته محبوب کرده است، امکان دسترسی به رستوران در هر ساعت از شبانه روز است! پس اگر تازه به کانادا سفر کرده و هیچ آشنایی با رستوران‌ها، نوع  و کیفیت غذا ندارید می‌توانید روی کمک این برنامه حساب کنید!

اپلیکیشن Reebee

اگر می‌خواهید خریدی به صرفه از فروشگاه‌های کانادا را تجربه کنید، برنامه Reebee کمکتان می‌کند. این برنامه لیستی از فروشگاه‌های اطراف را در اختیارتان گذاشته و می‌گوید که کدام فروشگاه بیشترین تخفیف را دارد. همچنین فیلترهایی در این برنامه گذاشته شده که به پیدا کردن کالای مورد نظر مشتری کمک می‌کند. اپلیکیشن Reebee معمولا در لین دانشجویان کانادا بسیار پرطرفدار است.

Transit App از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا

ارائه برنامه اطلاعاتی در خصوص خطوط مترو و اتوبوس‌ها دلیلی شده تا Transit App در لیست اپلیکیشن های کاربردی در کانادا قرار گیرد. با نصب این برنامه به راحتی می‌توانید به خطوط سرویس‌های حمل و نقل عمومی و حتی پیدا کردن مسیر مناسب دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن Flipp

 در توضیح این اپلیکیشن می‌توان گفت که کارایی مشابه برنامه‌های دیوار و شیپور در ایران را دارد. به این صورت که مغازه داران کالاهای خود را همراه با عکس به نمایش گذاشته و کاربران می‌توانند با مقایسه قیمت و کیفیت، کالای مورد نظرشان را خریداری کنند. از برنامه‌های مشابه برای خرید کالای آنلاین در کانادا می‌توان موارد زیر را معرفی کرد:

  • Walmart
  • Canadian Tire
  • Lowe’s
  • Staples
  • Food Basics
  • Shoppers Drug Mart
  • Rexall

Weather Apps از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا

کشور کانادا به داشتن روزهای سرد و برفی به ویژه در فصل زمستان معروف است، پس برنامه‌ای که آب و هوای روزانه را اطلاع دهد از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا به شمار می‌رود. اطلاع از پیش بینی وضع هوا کمک می‌کند تا لباس مناسب را برای پوشیدن انتخاب کرده و در فصل زمستان تجهیزات لازم را همراه داشته باشیم.

اپلیکیشن Uber

کاربرد این برنامه مانند تپسی و اسنپ در ایران است. با استفاده از اوبر موقعیت شما به عنوان مسافر مشخص شده و می‌توانید درخواست تاکسی دهید> پس از ارسال درخواست نزدیک‌ترین تاکسی برایتان ارسال می‌شود.

سخن آخر

چه به عنوان توریست به کانادا سفر کرده‌اید و چه قصد اقامت دائم یا طولانی در این کشور را دارید به برنامه‌هایی که بتوانید نزدیک‌ترین رستوران، فروشگاه یا ایستگاه مترو را پیدا کنید، نیاز خواهید داشت. با نصب اپلیکیشن های کاربردی در کانادا می‌توانید به راحتی و بدون احتیاج به پرسیدن سوال، بیشتر کارهایتان را به صورت مستقل انجام دهید. حال که لیستی از مهمترین برنامه‌های آنلاین را در اختیار دارید می‌توانید سفری بی دغدغه‌تر و مقرون به صرفه‌تر را به کانادا تجربه کنید.

سوالات متداول

.

کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها برای سفر به کانادا کدامند؟

از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • اپلیکیشن USER EATS
  • اپلیکیشن STREET FOOD TORONTO
  • اپلیکیشن SCHOOL LOCATOR
  • اپلیکیشن AROUND ME
  • اپلیکیشن JIFFY
  • اپلیکیشن REALTOR

کدام برنامه‌ها برای خرید با تخفیف از فروشگاه در کانادا مناسب هستند؟

دو اپلیکیشن flipp و reebee  فروشگاه‌هایی را که در کانادا تخفیف دارند به کاربران نشان می‌دهند.

برای اجاره اتاق یا خانه در کانادا از چه اپلیکشنی استفاده کنیم؟

از معروفترین اپلیکشن‌های کانادا برای اجاره خانه یا اتاق می‌توان به  kijiji و airbnb اشاره کرد.

معروفترین اپلیکشن در کانادا برای سفارش غذا یا قهوه کدام است؟

در کانادا بیشتر از برنامه Ritual برای سفارش قهوه یا غذا با قیمت مناسب استفاده می‌کنند.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
مطالعه و نوشتن همیشه از موضوعات مورد علاقه من بوده‌اند. در همین راستا چند سالی ست که در زمینه تولید محتوا در حوزه گردشگری فعال هستم. نوشتن درباره آداب و رسوم سرزمین‌های دور و توصیف جاذبه‌هایشان از کارهایی ست که هر نویسنده به خصوص من را به وجد می‌آورد.
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید