لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 16 فوریه 2023
Loading...

اگر قرار باشد که یک هفته تمام را در یک هتل سپری کنید بدون اینکه از آن خارج شوید، دوست دارید محل اقامت شما چه امکاناتی داشته باشد؟ اصلا مگر می‌شود به شهری سفر کرد و اقامت در هتل را به گشت‌وگذار در شهر ترجیح داد؟ شاید در ابتدا این کار کمی عجیب به نظر بیاید اما با نگاهی به هتل‌های آنتالیا نظرتان تغییر خواهد کرد. هتل‌های این شهر ساحلی به‌قدری جذاب و سرگرم‌کننده هستند که با ورود به آن‌ها کمتر کسی دلش می‌خواهد پایش را بیرون بگذارد.

شهر ساحلی آنتالیا عنوان پرطرفدارترین مقصد گردشگری در تور ترکیه را به خود اختصاص داده است. هر کدام از هتل‌های آنتالیا با امکانات و تجهیزات یک شهر کامل ساخته شده و گردشگران را از همه چیز بی نیاز می‌کنند. ساحل اختصاصی با چترهای رنگی آفتابی، پارک آبی، رستوران، وعده‌های غذایی لذیذ و رایگان، زمین‌های بازی، فضاهای سبز و غیره همه و همه از امکاناتی هستند که هتل‌های آنتالیا را لوکس و منحصربه‌‍فرد می‌کنند. در ادامه با تعدادی از بهترین هتل‌های این شهر ساحلی زیبا آشنا می‌شویم.

معرفی بهترین هتل‌های آنتالیا

یکی از بهترین وژگی‌های هتل های آنتالیا خدماتی ست که به میهمانان خود ارائه می‌دهند. خدمات بیشتر هتل ها ALL است یعنی صبحانه، نهار و شام را به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌دهد بنابراین شما نیازی نیست مبلغ اضافه بابت وعده‌های غذایی بپردازید. این هتل ها از ۳ تا ۵ ستاره را شامل می‌شوند.

Mardan Palace Hotel | مردان پالاس هتل

هتل مردان پالاس قصری زیبا و رویایی است که همچون نگینی در ساحل لارای آنتالیا می‌درخشد. این هتل با داشتن ساحل اختصاصی، اتاق‌های مجلل، مراکز اسپا و رستوران بین‌المللی موفق شده برای چند سال متوالی عنوان بهترین هتل اروپا را از آن خود کند. معماری هتل با رنگ سفید و تزیینات فاخر تاثیر گرفته از معماری قصرهای اروپایی می‌باشد.

هتل مردان پالاس ۵۴۶ اتاق دارد که برخی با معماری عثمانی، برخی شرقی و تعدادی از اتاق‌ها هم با معماری اروپایی تزیین شده‌اند. همگی اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند و منظره‌های تماشایی از کوه‌های سرسبز آنتالیا و سواحل زیبا را دارند. همچنین سرویس مبلمان لوکس و هارمونی رنگ تزیینات به کار رفته در اتاق‌ها زیبایی آن‌ها را چند برابر کرده است.

استخرهای روباز در محوطه هتل همراه با پل‌‍‌هایی که مسیرها را به هم وصل می‌کنند فضایی دیدنی و مهیج را به وجود آورده‌اند اما هیچکدام از این‌ها زیبایی رستوران زیر آب را ندارند. این رستوران به نام رستوران زیردریایی معروف است و دیوارهای آن را آکواریومی با ماهی‌های رنگارنگ تشکیل می‌دهند.

استخری بزرگ با انواع مرجان‌های دریایی و صدها نوع ماهی از دیگر امکانات منحصربه‌فرد مردان پالاس است. در این استخر شما می‌توانید لذت شنا کردن در کنار ماهی‌های بزرگ و کوچک را تجربه کنید. سالن‌های اسپای هتل نیز با انواع ماساژ درمانی و اتاق‌های مخصوص مراقبت از پوست و بدن خستگی روزانه شما را برطرف خواهند کرد.

ساحل اختصاصی با چترهای آفتابی، قایق‌سواری، برگزاری کنسرت‌های شاد با خواننگان معروف ایرانی و ترک در فضای باز، زمین ورزشی و حتی موزه گالری‌های نقاشی از دیگر امکاناتی هستند که هتل مردان پالاس را به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا تبدیل کرده‌اند.

امکانات هتل Mardan Palace

  • ۷ استخر سرباز و سرپوشیده
  • اتاق‌های بزرگ مخصوص اقامت خانواده
  • اینترنت رایگان
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ساحل اختصاصی با چترهای آفتابی
  • مرکز اسپا
  • رستوران‌های بین‌المللی

آدرس: Merkez Özlü Köyü Tesisler Cd. No:450 Antalya, 07110 Lara, Turkey 

Rixos Premium Belek | ریکسوس پرمیوم بلک

ریکسوس پرمیموم در مساحت ۴۰۵۰۰۰ هزار متری ساخته شده و با داشتن پارک آبی اختصاصی و فضای نمایش دلفین‌ها از لوکسترین و بهترین هتل‌های آنتالیا شناخته می‌شود. این هتل در ساحل بسیار زیبای کمر و در ۴۰ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.

معماری هتل به‌گونه‌ای طراحی شده که تمامی اتاق‌ها نمایی از دریا یا جنگل را در اختیار داشته باشند. همچنین تزیینات بسیار فاخر و جالب توجهی در فضای بیرونی و محوطه هتل به کار رفته شده که بیشتر قصرهای لوکس اروپایی را تداعی می‌کنند.

هتل ریکسوس پرمیوم در مجموع ۶۶۵ اتاق بزرگ با امکانات مجهز دارد که تمامی آن‌ها دارای بالکن اختصاصی، سیستم تهویه هوای مطبوع، اینترنت رایگان، سرویس حمام با سشوار و وسایل بهداشتی از بهترین برندهای دنیا، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و تلفن مستقیم می‌باشند.

این هتل تمامی امکانات تفریحی را که برای اقامتی لوکس و مهیج نیاز است در فضای وسیع خود جای داده است. میهمانان هتل می‌توانند به ساحل اختصاصی رفته و علاوه برشنا و گرفتن حمام آفتاب از پارک آبی که به سبک تروجان ساخته شده و سرسره‌های بلند و تونل‌های آبی هیجان‌انگیز دارد لذت ببرند. همچنین ۹ رستوران هتل با انواع غذاهای ترکی، بین‌المللی، مدیترانه‌ای و فرانسوی آماده‌اند تا در فضایی آرام و زیبا از میهمانان پذیرایی کنند.

بیشتر بخوانید: با بهترین هتل های ترکیه آشنا شوید

اجرای نمایش دلفین‌ها در استخر، سالن‌های اسپا، برنامه‌های آکروبات شبانه همراه با رقص‌های محلی ترکیه، زمین‌های بازی تنیس، بسکتبال و اسکواش از دیگر سرگرمی‌های هتل ریکسوس پرمیموم بلک هستند.

امکانات Rixos Premium Belek

  • ساحل اختصاصی با چترهای آفتابی
  • تراس اختصاصی با چشم‌انداز دریا
  • اینترنت رایگان در سراسر هتل
  • ترانسفر فرودگاهی
  • سالن ورزشی
  • سالن اسپا
  • ۱۲ رستوران و کافی شاپ

آدرس: İskele Mevkii, Serik, Antalya, 07506 Belek, Turkey

Maxx Royal Belek Golf Resort | مکس رویال بلکم گلف ریزورت

اگر با کودکان نازنینتان سفر می‌کنید و به دنبال هتلی می‌گردید که فرزندانتان هم به اندازه خود شما از اقامت در آن لذت ببرند، هتل مکس رویال بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. این هتل از لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا است که در ساحل بلک قرار دارد و امکانات ویژه‌ای را برای کودکان در نظر گرفته است.

در هتل مکس رویال یک فضای ۵۰۰ متری به فضای بازی بچه‌ها اختصاص داده شده است. زمین بازی، یک مینی کلاب، سالن ژیمناستیک، استخر، آبشار مصنوعی، ساحل اختصاصی با امکانات شن بازی و بازی‌های کامپیوتری از امکانات این فضای جذاب می‌باشد. البته تمام این بازی‌ها کارشناسی شده هستند و فضای بازی کودکان ۱ تا ۳ سال، ۴ تا ۷ سال و ۷ سال به بالا کاملا جدا می‌باشد. همچنین والدین می‌توانند بااستفاده از دوربین‍های مدار بسته از دور رفتار و عکس‌العمل‌های کودک ۱ تا ۳ ساله‌شان را تحت نظر داشته باشند. بدین ترتیب شما می‌توانید فرزندان دلبتدتان را با خیال راحت به مسئولین هتل سپرده و خودتان از سایر تفریحات لذت ببرید.

اتاق‌های هتل مکس رویال فضایی بزرگ دارند و با رنگ‌های ملایم تزیین شده‌اند. تمامی وسایل اتاق با یکدیگر هارمونی داشته و اقامتی آرامش‌بخش را برای میهمانان به ارمغان می‌آورند.

میهمانان هتل مکس رویال در طول اقامت خود می‌توانند از شنا در استخرهای سرباز و سرپوشیده هتل لذت ببرند، در یکی از بهترین زمین‌های گلف ترکیه مهارت‌های خود را به چالش کشند، به سالن‌های اسپا رفته و ماساژ ترکیه‌ای را تجربه کنند و هر وعده غذای خود را در یکی از رستوران‌های بین‌المللی هتل مانند پادشاهان سرو کنند. بخشی از فضای هتل هم به میز مخصوص کیک و نوشیدنی اختصاص دارد که در تمام روز خوش‌طعم‌‍ترین کیک‌های ترکیه‌ای بر روی ببآن چیده شده و میهمانان می‌توانند طعم‌های مختلف این دسرهای کوچک را امتحان کنند.

امکانات هتل Maxx Royal Belek Golf Resort

  • ۳ استخر سرپوشیده و سرباز
  • ساحل اختصاصی
  • اینترنت رایگان
  • خدمات اسپا
  • سالن ورزشی
  • رستوران و کافی شاپ

آدرس:

هتل‌های آنتالیا
اتاق‌های لوکس هتل مکس رویال

Adam & Eve | آدم و حوا

هتل آدم و حوا نقطه مقابل مکس رویال است البته نه از لحاظ موقعیتی بلکه از نظر قوانین. این هتل برخلاف مکس رویال ویژه بزرگسالان است و کودتان نمی‌توانند در آن اقامت داشته باشند. پس اگر با فرزندانتان سفر می‌کنید هنگام انتخاب هتل به این نکته دقت کنید. اما اگر تصمیم گرفته‌اید بدون این عزیزان سفر کنید هتل آدم و هوا اقامتی فوق‌لوکس را برایتان رقم خواهد زد. این هتل با معماری خارق‌العاده در کنار سواحل دریای مدیترانه قرار گرفته و امکاناتی باورنکردنی را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد.

اتاق‌های هتل دیوارهایی شیشه‌ای دارد و مبلمان رنگ روشن آن‌ها هماهنگی چشم‌نوازی با مناظر اطراف هتل ایجاد می‌کند. سرویس‌های حمام در تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم بخار رنگ و نور هستند و یک فضای جداگانه به بخش نشیمن اتاق اختصاص داده شده است. میز کار، تلویزیون صفحه تخت متصل به کانال‌های ماهواره‌ای و اینترنت پر سرعت رایگان از دیگر امکانات اتاق‍های هتل آدم و حوا می‌باشد.

این هتل دارای ساحل اختصاصی می‌باشد که با صندلی‌های آفتاب‌گیر سفید تجهیز شده‌ و منظره‌ای زیبا و رویایی را به وجود آورده‌اند. سالن‌‍‌های اسپا با دیوارهای شیشه‌ای، حمام ترکی، سولاریوم و زمین تنیس را هم که به امکانات هتل اضافه کنیم همه چیز برای یک اقامت شاهانه محیا خواهد شد.

هتل آدم و حوا با داشتن ۹ رستوران که انواع غذاهای ترکی، ژاپنی، مدیترانه‌ای و فرانسوی را ارائه می‌دهند، تمامی نگرانی‌ها درباره غذا و دسر را برطرف کرده می‌کند. همچنین این هتل سرگرمی‌هایی مانند کنسرت‌های ایرانی و ترکی، غواصی، تنیس و بولینگ را برای میهمانانش در نظر گرفته است.

امکانات هتل Adam & Eve

  • ۲ استخر سرپوشیده و سرباز
  • ساحل اختصاصی با چترهای آفتابی
  • اینترنت رایگانل
  • خدمات اسپا
  • سالن ورزشی
  • رستوران و کافی شاپ

آدرس:  

هتل‌های آنتالیا
هتل آدم و حوا

گران ترین هتل آنتالیا

آنتالیا هتل‌های لوکس بسیاری دارد که هر کدام به تنهایی می‌توانند عنوان بهترین و حتی گرانترین هتل را به خود اختصاص دهند اما در این میان هتل مردان پالاس، گروه رکسوس و هتل سو با نمای سفید رنگ را می‌توان جز بهترین هنل های آنتالیا دانست.

سوالات متداول

بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا کجاست؟

Kaleiçi، Konyaalti Beach، Lara Beach، Belek Beach، Olympos Beach و Alanya از بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا هستند که طیف وسیعی از جاذبه ها و امکانات رفاهی را ارائه می دهند.

هتل های آنتالیا بهتر هستند بدروم؟

هر یک از شهرهای آنتالیا و بدروم هتل های لوکسی برای اقامت دارند بنابراین این شما هستید که بین این دو یکی را انتخاب می‌کنید.

بیشتر بخوانید …

معرفی مراکز خرید آنتالیا

معرفی ۵ ساحل بی‌نظیر و مهیج در آنتالیا

برای مشاهده قیمت و خرید تور آنتالیا از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور آنتالیا
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید