رستوران های پرطرفدار ژاپن

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 20 مه 2023
Loading...

اگر اهل ماجراجویی و سفر هستید، تور ژاپن انتخاب خوبی برای یک سفر خاطره انگیز است؛ حتما یکی از مقصدهای شما شهر زیبای توکیو خواهد بود. اما به محض رفتن به این شهر اول باید به فکر اقامتگاه و بعد هم پیدا کردن بهترین رستوران های ژاپن باشید. توکیو به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور است که به معنای واقعی کلمه بیش از ۱۰ هزار رستوران را در خود جای داده است. به طوری که خوردن غذا در همه این رستوران‌ها یک عمر طول می‌کشد. اما ما در اینجا رستوران های پرطرفدار ژاپن را معرفی می‌کنیم تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید. رستوران‌هایی که در این مطلب معرفی می‌شوند، جز بهترین‌های ژاپن هستند.

Kitcho Arashiyama – توکیو

اگر می‌خواهید بهترین طعم‌های ژاپن را با هر پنج حس خود تجربه کنید، به رستوران کیچو آراشیاما دیدن کنید. این رستوران از سال ۱۹۴۸ تاکنون در شهر توکیو فعالیت دارد و ساختمان آن به شکل سنتی طراحی شده است. در کنار آن تپه‌هایی زیبا و با طبیعتی خاطره‌انگیز قرار دارد که در حین غذا خوردن تمامی حواس شما را به سمت خود جلب می‌کند.

قیمت هر پرس غذا در این رستوران ۴۰ هزار ین برای ناهار و ۵۰ هزار برای شام است. از آنجا که تعداد مشتریان رستوران کیچو آراشیاما همیشه زیاد است، بهتر است قبل از رفتن، برای خود نوبت رزرو کنید.

تلفن تماس: ۸۱۷۵۸۸۱۱۱۰۱+

آدرس: آدرس: ژاپن، کیوتو، Ukyo Ward، Sagatenryuji Susukinobabacho، ۵۸

Kikunoi – کیوتو

یکی دیگر از پرطرفدارترین رستوران ژاپن در شهر کیوتو، کیکونوی نام دارد که در سال ۱۹۱۲ توسط یک سرآشپز معروف راه‌اندازی شد. آنچه باعث محبوبیت این رستوران در ژاپن شده است، قرار گرفتن آن در یک محیط سرسبز و آرام است. به طوری که در کنار معبد Kodaiji قرار دارند و معبد Yasaka نیز در نزدیکی این رستوران واقع شده است. این رستوران در منطقه Higashiyama قرار دارد که از زمان‌های قدیم جز بهترین مناطق طبیعی کیوتو بوده است.

رستوران کیکونوی شامل یک ساختمان با مساحت ۳ هزار متر مربع است که در دل کوه واقع شده و یک سوم زمین را به خود اختصاص داده است. سایر قسمت‌های زمین هم شامل فضای سبز و درختان زیباست. اسم این رستوران از یک چاه آب برای پرورش گل و گیاهان گرفته شده است. کیکونوی به معنای «چاه گل داوودی» است. این رستوران دارای فضای چشمگیر و فوق‌العاده زیبا و یک ساختمان لوکس است که از همان لحظه اول از تصمیم خود برای صرف غذا در اینجا، احساس رضایت خواهید کرد.

تلفن تماس: ۸۱۷۵۵۶۱۰۰۱۵+

آدرس: ژاپن، شهر کیوتو، بخش هیگاشیاما، شیموکاواراچو، ۴۵۹

Ishikawa – توکیو

یکی دیگر از بهترین رستوران های ژاپن در شهر توکیو قرار دارد. رستوران ایشیکاوا غرق در زیبایی و مهمان‌نوازی است. این رستوران در هر فصلی، زیبایی خاص خود را دارد و انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی را در منوی خود ارائه می‌دهد. در مقابل رستوران، کارکنان با لبخند از شما استقبال می‌کنند.

این رستوران در پشت معبد بیشامون در خیابان کوچک کاگورازاکا قرار دارد. ابتدا باید از یک مسیر باریک عبور کنید تا به گذرگاه چوبی با رنگ تیره برسید. مسیر سنگی و با سنت‌های شینتو تزئین شده است. در طی مسیر هم یک رود آب کوچک شما را همراهی می‌کند. در رستوران ایشیکاوا یک سالن در فضای باز وجود دارد که برای ایجاد سایبان از چتر استفاده شده است. در برکه‌ای که در کنار میزهای غذاخوری قرار دارد، می‌توانید ماهی‌های قرمز درخشان را که از بین سنگ‌ها و خزه‌ها شنا می‌کنند، تماشا کنید. یک پنجره شیشه‌ای بزرگ با سایه‌های درخت بامبو هم در مقابلتان قرار دارد. شما می‌توانید غذای خود را در یک فضای چوبی با رنگ تیره میل کنید و یا در یک اتاق کوچک با دیوارهایی که با نقاشی مینیاتوری تزئین شده است، غذا میل کنید.

آدرس: ژاپن، 〒۱۶۲-۰۸۲۵ توکیو، شهر شینجوکو، کاگورازاکا، ۵ Chome−۳۷ 高村ビル

تلفن: ۸۱۳۵۲۲۵۰۱۷۳+

بیشتر بخوانید …

تماشای رقص شکوفه‌ های گیلاس؛ در تور ژاپن

Sukiyabashi Jiro – توکیو

سوکیاباشی جیرو روپونگیتن نام کامل یکی دیگر از رستوران های پرطرفدار ژاپن است که در شهر توکیو قرار دارد. اگر به طعم غذا اهمیت زیادی می‌دهید و اهل رژیم غذایی هستید، حتما از رستوران سوکیاباشی دیدن کنید. در این رستوران تنها یک وعده غذایی شامل ماهی سفید، ماهی قرمز و چو تورو است. ماهی خال مخالی و میگو هم از دیگر غذاهایی است که در این رستوران سرو می‌شود.

ترشی ماهی خال مخالی یکی از انواع ترشی‌جات در این رستوران است که نمونه آن را در کمتر سالن غذاخوری پیدا می‌کنید.

آشپزهای این رستوران به سالم بودن و کیفیت غذا اهمیت زیادی می‌دهند. در زیر رفتارهای سختگیرانه سرآشپز «تاکاشی اونو» نسبت به شاگردانش، محبت ملایمی در طعم غذاها نهفته است که مشتریان را راضی نگه می‌دارد.

آدرس: توکیو، چو سیتی گینزا، ۴ چومه – ۲ – ساختمان تسوکاموتو سوگیو B1F

شماره تلفن: ۸۱۳۵۴۱۳۶۶۲۶+

Den – توکیو

اگر به دنبال یک رستوران در محیط دنج و آرام هستید، رستوران Den در شهر توکیو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این رستوران انواع غذاهای ژاپنی با طعمی دلپذیر و به یادماندنی سرو می‌شود. برای تهیه غذا از بهترین مواد غذایی و گوشت تازه استفاده می‌شود. یکی از میان‌وعده‌های رستوران Den در شهر توکیو با برنج موچی، بخار پز و با بال مرغ تهیه می‌شود.

در این رستوران ژاپنی انواع دسرها و سالادهای ژاپنی نیز تهیه می‌شود که برای درست کردن آن‌ها از سبزیجات و میوه‌های تازه استفاده می‌کنند. همچنین ماهی‌هایی که برای تهیه غذاهای دریایی استفاده می‌شود، به طور مستقیم توسط ماهیگیرهای رستوران (استخدام شده‌اند) تهیه می‌شود.

آدرس: ژاپن، 〒۱۵۰-۰۰۰۱ توکیو، شهر شیبویا، Jingumae، ۲ Chome-3-18 Architects’ Hall ساختمان JIA

تلفن: ۸۱۳۶۴۵۵۵۴۳۳+

بیشتر بخوانید …

بزرگترین فستیوال ژاپن: جشن شکوفه های گیلاس توکیو

Kanesaka – توکیو

یکی دیگر از بهترین رستوران های ژاپن که در شهر توکیو واقع شده است، کانساکا نام دارد که به دلیل درست کردن سوشی‌های مخصوص در بین مشتریانش مشهور شده است. آشپزی این رستوران بدست یک سرآشپز حرفه‌ای به نام «شینجی کانسکا» است که به همراه شاگردانش یک ارتش کوچک برای درست کردن انواع طعم‌ها را ایجاد کرده است. در این رستوران انواع مختلفی از غذاهای سنتی ژاپنی و غذاهای دریایی طبخ می‌شود.

همچنین با رفتن به این رستوران می‌توانید هر نوع نوشیدنی، دسر، سالاد و سوپی را هم که میل داشته باشید، سفارش دهید.

آدرس وب سایت: https://www.sushi-kanesaka.com/

شماره تماس: ۸۱۳۵۵۶۸۴۴۱۱+

Kyubey – توکیو

یکی دیگر از رستوران های پرطرفدار ژاپن کیوبی نام دارد که باز هم در شهر توکیو واقع شده است. این رستوران در گینزا واقع شده است و جز بهترین رستوران‌های سوشی در ژاپن و حتی جهان است. سوشی کیوبی در سال ۱۹۳۵ راه‌اندازی شده است و برای جذب مشتری، از بهترین مواد غذایی تازه استفاده می‌کند. همچنین استخدام بهترین سرآشپزها یکی دیگر از دلایل موفقیت این رستوران بوده است.

رستوران کیوبی توکیو اکنون به یوسوکه ایما تعلق دارد که مدیل نسل دوم و سرآشپز مشهور سوشی است. این رستوران در مجموع ۵ شعبه در توکیو و اوزاکا دارد و رستوران اصلی آن در گینزا توکیو واقع شده است. به هر اسم ژاپن با غذای «سوشی» گره خورده است که اگر بخواهید طعم واقعی آن را بچشید، باید به رستوران اصلی بروید.

شماره تلفن: ۸۱۳۳۵۷۱۶۵۲۳+

وب سایت: http://www.kyubey.jp/en

Hajime – اوساکا

Hajime هم یکی دیگر از بهترین رستوران‌ها در ژاپن است که ارزش یک بار رفتن را دارد. مالک و سرآشپز این رستوران Hajime Yoneda نام دارد که به عنوان یکی از بهترین سرآشپزهای شهر اوساکا شناخته شده است. او چهره‌های فصل‌ها را در غذاهای خود تفسیر می‌کند و معتقد است آشپزی درست مثل یک داستان روایت‌ها و پیام‌هایی را برای مردم به همراه دارد. یکی از غذاهای محبوب رستوران Hajime «Chikyu» به معنای «زمین» است که سرآشپز معتقد این غذا داستان فضیلت طبیعت از چرخه کوه تا طبیعت را روایت می‌کند.

در این رستوران در کنار غذاهای سنتی ژاپنی، باید به انواع غذاهای دریایی و رژیمی هم اشاره کنیم. نوشیدنی‌های این رستوران متنوع است که می‌توانید هر نوع غذا، دسر، سالاد یا نوشیدنی را که میل داشته باشید، سفارش دهید.

آدرس: ژاپن، 〒۵۵۰-۰۰۰ اوساکا، ۱ چومه  – 9 -11 ایپلاس ادوبوری – نیشی وارد

شماره تلفن: ۸۱۶۶۴۴۷۶۶۸۸+

Hyotei – کیوتو

یکی دیگر از رستوران های پرطرفدار ژاپن در شهر کیوتو قرار دارد که به عنوان یک رستوران سه ستاره شناخته شده است. ساختمان این رستوران با سقف شینیون و کوزویا طراحی شده است. به طوری که شما را با تاریخ معماری قرن‌ها قبل ژاپن آشنا می‌کند. به گفته سرآشپزهای رستوران هیوتی، این رستوران بین ۱۵ نسل چرخیده است و سال تاسیس آن به قرن‌ها قبل برمی‌گردد. اما هیچ رویکرد واحدی برای آشپزی در آنجا حاکم نیست و مثل سایر رستوران‌ها از قواعد آشپزی ژاپنی پیروی می‌شود.

از جمله غذاهای محبوب Hyotei می‌توان به کاتسو بوشی، داشی با ماهی تن خشک شده، ایچی تاکاهاشی و انواع چاشنی‌ها اشاره کرد. به طوری که برای خوش طعم کردن غذاها از چاشنی آکاشی تای تسوکوری با سس سویا و گوجه فرنگی استفاده می‌کنند. مالک و سرآشپز فعلی این رستوران یوشیهیرو تاکاهاشی (یکی از مشهورترین سرآشپزهای کیوتو) نام دارد.

آدرس: ۳۵ Nanzenji Kusakawacho, Sakyo Ward, Kyoto, 606-8437, Japan

شماره تماس ۸۱۴۱۱۶۷۷۱۷۵+

برای مشاهده قیمت و خرید تور ژاپن از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور ژاپن

Kadowaki – توکیو

کادوواکی یک رستوران با طعم‌های کشف نشده است که با توسط سرآشپز Toshiya Kadowaki مدیریت می‌شود. ترانل و برنج یکی از غذاهای مخصوص این رستوران است که ترکیبی از تجربه و خلاقیت سرآشپز را نشان می‌دهد. در این رستوران برای درست کردن غذاها از چاشنی‌ها و ادویه‌های مخصوص استفاده می‌شود که شاید طعم آن را در هیچ‌کجا نچشیده باشید. در کل سال ترافل‌های فصلی این رستوران به راه است و با حساسیت زیادی در بشقاب‌ها تزئین می‌شوند.

اگر اهل تست کردن غذاهای جدید با طعم دلپذیر و به یادماندنی هستید، رستوران کادوواکی را فراموش نکنید.

شماره تلفن: ۸۱۳۵۷۷۲۲۵۵۳+

آدرس:  2 Chome-7-2 Azabujuban, Minato City, Tokyo 106-0045, Japan

بیشتر بخوانید …

بازدید از جاذبه گردشگری آبشار شیرایتو ژاپن

Nakamura – آیچی

یکی دیگر از بهترین رستوران های ژاپن در شهر ایچی قرار دارد. اگر به این شهر بروید و از مردم شهر در مورد بهترین رستوران سوال کنید، حتما ناکامورا را به شما معرفی می‌کنند. این رستوران دارای ساختمانی سنتی است که دیوارهای آن تیره و طراحی قدیمی دارند که شما را با فرهنگ و معماری ژاپنی آشنا می‌کند.

بسیاری از مشتریانی که تجربه رفتن به این رستوران را دارند، اغلب در مورد عطرهای وسوسه‌انگیزی که از آشپزخانه می‌آید، صحبت می‌کنند. زیرا سرآشپزهای این رستوران حرفه‌ای هستند برای درست کردن هر وعده غذایی بهترین و تازه‌ترین مواد را با چاشنی‌ها و ادویه‌ها ترکیب می‌کنند. از جمله غذاهایی که در منوی رستوران ناکامورا قرار دارد باید به سوشی، ساشیمی، ماهی قزل آلا، ماهی تن، میگو تمپورا و رشته فرنگی سنتی اشاره کنیم.

آدرس: ۳-۲۲-۲ Hirokutecho, Toyota Aichi Prefecture

شماره تلفن: ۸۱۵۶۵۳۲۲۸۲۵+

بیشتر بخوانید …

با بهترین شهربازی‌ های ژاپن آشنا شوید

Matsukawa – توکیو

ماتسوکاوا در گذرگاه شیبویا یکی دیگر از رستوران‌های پرطرفدار ژاپن است. برای رفتن به این رستوران باید از خروجی ۱-۶ ایستگاه شیبویا عبور کنید و از پله‌ها بالا بروید تا وارد رستوران اصلی ماتسوکاوا شوید. در این رستوران نه تنها مردم ژاپنی، بلکه توریست‌هایی از سراسر جهان را نیز مشاهده می‌کنید. این رستوران در یک محیط آرام و بدون سر و صدا قرار دارد. این رستوران دو شعبه دارد که بهتر است به شعبه اصلی بروید.

رستوران کاتسوکاوا با چیدمان سنتی ژاپنی و اتاق‌های مخصوص، از مهمانان پذیرایی می‌کند. این رستوران در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شده است و اکنون یکی از بهترین رستوران‌های توکیو و ژاپن به شمار می رود. اگر عاشق غذاهای سنتی ژاپنی هستید، حتما از اینجا دیدن کنید. از جمله غذاهای پرفروش این رستوران باید به غذاهای دریایی آن اشاره کنیم.

Quintessence – توکیو

کویینتنس هم یکی دیگر از بهترین رستوران های ژاپن است که حتما باید در سفر خود به شهر توکیو، یکبار از طعم غذاهای آن بچشید. رستوران Quintessence توسط شوزو کیشیدا (یک سرآشپز خلاق و هنرمند) مدیریت می‌شود. برای تهیه بستنی‌های این رستوران شیر تازه بز، برای تهیه غذاها از سبزیجات و مواد غذایی تازه استفاده می‌شود. غذاهای دریایی هم همیشه در منوی غذایی کویینتنس وجود دارد که می‌توانید آن طور که می‌خواهید از خود پذیرایی کنید. همچنین در این رستوران انواع نوشیدنی، دسر، سالاد و آش‌های سنتی ژاپنی نیز سرو می‌شود.

آدرس: Garden City Shinagawa Gotenyama, 6 Chome-7-29 Kitashinagawa, Shinagawa City, Tokyo 140-0001, Japan

شماره تماس: ۸۱۳۶۲۷۷۰۰۹۰+

Ryugin – توکیو

رستوران  RyuGin هم یکی دیگر از رستوران‌هایی است که در بین مردم ژاپن و شهر توکیو شهرت زیادی دارد. دلیل این محبوبیت، تهیه بهترین مواد اولیه برای پخت غذا و دسر است. سیجی یاماموتو مدیریت این رستوران را برعهده دارد که معتقد است ارگانیک بودن غذا برای مشتریان اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل برای رستوران همیشه به سراغ محصولات طبیعی و تازه می‌رود. در این رستوران بهترین غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های مخصوص ژاپنی‌ها سرو می‌شود. اگر اهل نوشیدنی‌های متنوع هستید، در رستوران RyuGin بهترین نوشیدنی‌های دنیا در منو قرار دارد.

آدرس: Japan, 〒۱۰۰-۰۰۰۶ Tokyo, Chiyoda City, Yurakucho, 1 Chome−۱−۲ Tokyo Midtown Hibiya 7F

شماره تماس: ۸۱۳۶۶۳۰۰۰۰۷+

Sugalabo – توکیو

سوگالابو هم یکی دیگر از بهترین رستوران های ژاپن است که در شهر توکیو قرار دارد. این رستوران در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین رستوران در آسیا شناخته شد و تاکنون ۵۰ جایزه ملی و بین‌المللی دریافت کرده است. در رستوران سوگالابو بهترین غذاهای ژاپنی و فرانسوی سرو می‌شود. سرآشپز این رستوران یوسوکه سوگا نام دارد و معتقد است می‌توان غذاهای سنتی ژاپنی را با غذاهای محبوب دنیا ترکیب کرد. پفک برنج، بوتارگا ناکازاکی، پنیر آبی، دایکون فیله و سوری اقیانوس آرام از جمله غذاهای ترکیب شده در این رستوران است که طرفداران زیادی هم دارد.

این رستوران تنها ۲۰ صندلی دارد و باید از قبل نوبت خود را رزرو کرده باشید تا ساعت زیادی منتظر نمانید.

آدرس: ۱ Chome−۱۱−۱ ۰ Azabudai, Minato-ku, Tokyo, Tokyo 106-0041

شماره تماس: ۸۱۸۰۴۶۶۵۶۴۳۲+

Tempura Kondo – توکیو

تمپورا کوندو هم از دیگر رستوران‌های شهر توکیو است که به دلیل ساختمان مدرن و غذاهای رژیمی در بین مردم این شهر و توریست‌ها مشهور شده است. این رستوران جز اولین سالن‌های غذاخوری بود که بر روی سبزیجات به عنوان یکی از مهم‌ترین مواد غذایی تمرکز کرد. به همین دلیل در منوی غذایی تمپورا کوندو همیشه ردی از سبزیجات وجود دارد. اگر اهل غذاهای رژیمی و دریایی هستید، حتما از این رستوران دیدن کنید.

آدرس: Japan, 〒۱۰۴-۰۰۶۱ Tokyo, Chuo City, Ginza, 5 Chome−۵−۱۳, Sakaguchi Bld., 9F

شماره تماس: ۸۱۳۵۵۶۸۰۹۲۳+

Sushi Yoshitake – توکیو

اگر هنوز برای شناخت بهترین رستوران های ژاپن راضی نشده‌اید، سوشی یوشیتاکه هم از جمله مواردی است که باید در لیست قرار دهید. در این رستوران غذاهایی فوق‌العاده لذیذ و استثنایی سرو می‌شود. سرآشپز این رستوران ماساهیرو یوشیتاکه نام دارد که برای درست کردن سوشی، از تکنیک‌های سنتی استفاده می‌کند. همچنین غذاهای دریایی این رستوران شهرت زیادی در بین مشتریان دارد و از ادویه‌ها و چاشنی‌های مخصوص برای درست کردن آن‌ها استفاده می‌شود. سس سویا نیکیری یکی از انواع چاشنی‌های این رستوران است که در تهیه ماهی قرمز از آن استفاده می‌شود.

آدرس: Japan, 〒۱۰۴-۰۰۶۱ Tokyo, Chuo City, Ginza, 7 Chome−۸−۱۳ Brown Place9F

شماره تماس: ۸۱۳۶۲۵۳۷۳۳۱+

بیشتر بخوانید …

همه چیز درباره قلعه هیمجی، بزرگترین قلعه ژاپن

Narisawa – توکیو

یکی دیگر از رستوران‌های محبوب در ژاپن و در شهر توکیو، ناریساوا نام دارد. این رستوران در سال گذشته بازسازی شد و اکنون یک ساختمان فوق‌العاده مدرن و زیبا دارد. ناریساوا رویکرد آشپزی خود را «آشپزی نوآورانه ساتویاما» نامیده است و معتقد است باید جادوی آشپزی را در مقابل چشمان مشتریان به نمایش بگذارد. در طبخ غذاهای این رستوران توجهیادی به مواد اولیه می‌شود و اغلب از مواد غذایی ارگانیک برای تهیه غذا استفاده می‌شود.

آدرس: Japan, 〒۱۰۷-۰۰۶۲ Tokyo, Minato City, Minamiaoyama, 2 Chome−۶−۱۵ Minami Aoyama Garden Court

شماره تماس: ۸۱۳۵۷۸۵۰۷۹۹+

حرف آخر

بهترین رستوران ژاپن شامل صدها سالن غذاخوری است که شما را برای انتخاب بهترین مکان سردرگم می‌کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی تعدادی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های این کشور در شهرهایی مثل توکیو، کیوتو، آیچی، فوکوئوکا و اوساکا بپردازیم. بیشتر توریست‌ها همیشه این شهرها را به عنوان مقصد سفر توریستی خود انتخاب می‌کنند و می‌خواهند در هر یک از این شهرها برای صرف ناهار یا شام، یک رستوران محبوب و مشهور را انتخاب کنند. امیدواریم با معرفی این رستوران های پرطرفدار ژاپن توانسته باشیم اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

سوالات متداول

هزینه یک وعده غذا در رستوران های پرطرفدار ژاپن چقدر است؟

در بیشتر رستورانهای این کشور، یک وعده غذایی کمتر از ۱۰۰۰ ین قیمت دارد. اما قیمت متوسط یک پرس غذای رستوران در این کشور میتواند حدود ۱۴۵۰ ین (برابر با ۱۰٫۸۶ دلار) باشد. نوع رستوران و غذا و مخلفات در تعیین قیمت غذا موثر است.

رستوران های پرطرفدار ژاپن بیشتر در کدام شهر قرار دارند؟

توکیو به عنوان مهمترین و پایتخت ژاپن بیشترین رستورانها را در خود جای داده است و به همین دلیل گزینه‌های بهترین برای سرو غذا دارد.

برای مشاهده قیمت و خرید تور ژاپن از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور ژاپن
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید