تور پوکت سامویی 1403 | سفر به لوکس‌ترین جزایر تایلند

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 22 فوریه 2023
Loading...

اگر تایلند مقصد شماست هیچ محدودیتی برای انتخاب محل اقامتتان ندارید! چرا که ما تورهای تایلند را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بتوانید با یک هفته اقامت هم از جزیره اسرارآمیز پوکت و هم از جزیره لوکس سامویی دیدن کنید. دو مقصدی که همیشه در اوج بوده و با بهترین امکانات پذیرای میهمانان خود هستند. می‌خواهید با جاذبه‌های پوکت و سامویی بیشتر آشنا شده و بدانید سفر به این دو جزیره چقدر تمام می‌شود؟ پس مطلب تور پوکت سامویی را مطالعه کنید.

اگر به لیست مقاصد پرطرفدار گردشگری در آسیا نگاه بیندازیم قطعاً تور تایلند در میان ۵ پکیج برتر قرار دارد. این کشور با داشتن شهرهای جذابی از جمله بانکوک، پاتایا، پوکت، سامویی و کرابی می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای گذراندن یک تعطیلات عالی به شمار آید. نکته جالب توجه اینکه می‌توان با یک برنامه ریزی صحیح در دو یا سه مقصد تایلند در قالب یک پکیج اقامت داشت. پکیج ترکیبی پوکت + سامویی از پکیج‌های پرطرفدار تور تایلند  می‌باشد که در ادامه جزییات این تور جذاب را بررسی می‌کنیم.

موقعیت جغرافیایی جزیره پوکت

پوکت از استان‌های جنوبی کشور تایلند است که خود از ۳۲ جزیره کوچک‌تر تشکیل شده، این استان در ساحل غربی دریای آندمان قرار گرفته و حدود ۵۷۶ کیلومتر مربع مساحت دارد. پوکت دارای فرودگاه بین‌المللی مستقل بوده مسافران این امکان را دارند که به صورت مستقیم و بدون توقف در بانک به این جزیره سفر کنند. ساکنان پوکت بیشتر درآمد خود را از طریق گردشگری و البته ماهیگیری به دست می‌آورند. طبیعت گردی، تفریحات ساحلی و سازه‌های تاریخی جاذبه‌های گردشگری در پوکت را تشکیل می‌دهند اما بیشتر گردشگران فضای به دلیل داشتن فضای آرام و تفریحات آبی این جزیره را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. در ادامه مطلب تور پوکت سامویی با موقعیت جغرافیایی و جاذبه‌های سامویی آشنا می‌شویم.

موقعیت جغرافیایی جزیره سامویی

سامویی یا کو سامویی، دومین جزیره بزرگ تایلند است که در سواحل شرقی کرا ایستموس قرار دارد. این شهر به‌ دلیل داشتن سواحل پر از نخل، بیشه‌های نارگیل، جنگل‌های بارانی انبوه، کوه‌‌های سرسبز و مهمتر از همه هتل‌های مجلل با فضای مخصوص شهرت دارد. همچنین مجسمه تاریخی بودای بزرگ طلایی با ارتفاع ۱۲ متر در معبد Wat Phra Yai در جزیره کوچکی در نزدیکی سامویی قرار گرفته که توسط یک گذرگاه به جزیره متصل می‌شود. سامویی نیز مانند پوکت دارای فرودگاه می‌باشد. این فرودگاه که با نام فرودگاه کو سامویی نیز شناخته می‌شود، یک فرودگاه خصوصی به شمار رفته و تقریباً در ۲ کیلومتری شمال شهر و بزرگترین مرکز تفریحی جزیره، چاونگ قرار دارد. بیشتر پروازهای بانکوک ایرویز در فرودگاه کو سامویی فعال هستند.

قیمت تور پوکت

در ادامه مطلب تور پوکت سامویی درباره قیمت سفر به پوکت صحبت خواهیم کرد. تورهای پوکت معمولاً به صورت ۷ شب و ۸ روز برگزار می‌شوند. بدین ترتیب گردشگران می‌توانند یک هفته در این جزیره اقامت داشته و با توجه به سلیقه خود از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی یا تفریحات آبی پوکت دیدن کنند. قیمت تور پوکت به تاریخی که برای سفر انتخاب می‌کنید و نوع هتل بستگی دارد؛ اما می‌توان گفت که به طور متوسط هزینه ۷ شب اقامت در پوکت با خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، سیم کارت، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی با پوشش کرونا و ویزای تایلند حدود ۳۳ میلیون تومان می‌باشد. البته همانطور که گفته شد این مبلغ در صورت انتخاب هتل ۴ ستاره با امتیاز پایین‌تر یا هتل ۵ ستاره ممکن است بیشتر یا کمتر شود.

قیمت تور سامویی

در بین پکیج‌های گردشگری تایلند می‌توانید تور سامویی را انتخاب و یک هفته در این جزیره اقامت داشته باشید. هر چند که بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند در طول سفر خود به تایلند حداقل در دو شهر اقامت داشته باشند اما بسیاری نیز اقامت در سامویی را انتخاب می‌کنند. هتل‌های سامویی به دلیل لوکس بودن و ارائه خدمات عالی کمی گرانتر از هتل‌های سایر مقاصد تایلند هستند. همچنین پرواز مستقیم از تهران به سامویی انجام نمی‌شود و مسافران بایستی حتماً یک توقف در بانکوک یا پوکت داشته و سپس با یک پرواز داخلی خود را به سامویی برسانند؛ بنابراین قیمت تور سامویی بالاتر از تور پوکت یا پاتایا محاسبه می‌شود.

قیمت تور پوکت + سامویی

اگر بین انتخاب اقامت در پوکت و سامویی مردد هستید ما به شما پکیج ترکیبی پوکت + سامویی را پیشنهاد می‌دهیم. بدین ترتیب می‌توانید ۵ شب در پوکت و ۵ شب در سامویی اقامت داشته باشید. خدمات این تور بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، سیم کارت، راهنمای تور، بیمه مسافرتی، پرواز داخلی و ویزای تایلند را شامل می‌شود. قیمت تور پوکت سامویی نیز حدوداً ۴۹ میلیون تومان است که البته با تغییر هتل‌ها و تعیین دقیق زمان پرواز می‌تواند کمتر یا بیشتر شود. این پکیج جز لوکس‌ترین پکیج‌های گردشگری در مقصد تایلند به شمار می‌رود.

تور تایلند با آژانس هواپیمایی ستاره ونک

با توجه به تنوع مقاصد گردشگری در تایلند کارشناسان ما تورهای مختلفی را برنامه‌ریزی کرده که می‌تواند جوابگوی تمام سلیقه‌ها باشد. بدین ترتیب شما می‌توانید یکی از پکیج‌های ما را انتخاب و سفری عالی به تایلند را تجربه کنید. اگر هم در انتخاب مسیر مردد هستید کارشناسان ما در واحد تورهای خارجی مشاوره‌های لازم را در این خصوص به شما ارائه خواهند داد. نکته آخر اینکه تورهای تایلند ما به صورت انفرادی برگزار شده و شما این امکان را دارید که تاریخ سفرتان را خودتان انتخاب کنید.

سوالات متداول

سامویی کجاست؟

سامویی جزیره‌ای بسیار زیبا و از مقاصد گردشگری کشور تایلند است.

بهترین زمان برای رزرو تور پوکت و سامویی چه فصلی است؟

دو فصل پاییز و زمستان بهترین زمان برای سفر به دو جزیره پوکت و سامویی هستند.

بیشتر بخوانید …

بهترین شهرهای تایلند

پوکت کجاست ؟

۵ گشت جذاب و هیجان‌انگیز در پوکت

برای مشاهده قیمت و خرید تور تایلند از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور تایلند
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید