بهترین مراکز خرید میلان

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 26 ژوئن 2024
Loading...

هر چقدر هم که اهل صرفه‌جویی در سفر باشید، در مقابل جذابیت‌های مراکز خرید میلان نمی‌توانید مقاومت کنید. بسیاری میلان را نقطه تجمع حرفه‌ای‌های دنیای مد می‌دانند. این شهر توریستی با داشتن مراکز خرید متنوع فرصت‌های عالی را برای گشت و گذار در میان برندهای معروف دنیا در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. در این مراکز خرید از انواع کفش و لباس گرفته تا جواهرات و اکسسوری‌ها را با هر قیمتی می‌توانید پیدا کنید. در اینجا ما بهترین مراکز خرید میلان را همراه با اطلاعات کامل و جزییات معرفی می‌کنیم. با داشتن این اطلاعات می‌توانید خریدی راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر را تجربه کنید.

معرفی مراکز خرید میلان

شهرت میلان در زمینه مد و لباس، تمامی برندهای معروف دنیا را به سمت این شهر کشانده است. بسیاری از شرکت‌های معتبر در مراکز خرید این شهر شعبه دارند. هفته مد میلان دو بار در سال برگزار می‌شود و طراحان برتر مجموعه‌های جدید خود را ارائه می‌دهند. بی دلیل نیست که میلان به خانه مد در دنیا شهرت دارد و گشت و گذار در مراکز خرید این شهر از جاذبه‌های اصلی آن به شمار می‌آید. در ادامه با ما همراه شده و بهترین مراکز خرید این شهر را بشناسید:

مرکز خرید ویتوریو (Galleria Vittorio Emanuele II) ؛ مرکز مد لباس در میلان

Galleria Vittorio Emanuele II یک پاساژ خرید سرپوشیده قدیمی است که علاوه بر داشتن فروشگاه‌های متنوع، داستانی افسانه‌ای را هم در خود پنهان کرده است. در بخشی از این مرکز خرید موزاییک‌های قدیمی دیده می‌شوند که به گفته محلی‌ها چرخیدن به دور آن‌ها خوش شانسی را همراه می‌آورد! به محض ورود به Galleria Vittorio Emanuele این موزاییک‌ها را خواهید دید.

از داستان‌های افسانه‌ای که بگذریم، اینجا یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید میلان است که با دکوراسیون خیره کننده میزبان برندهای ایتالیایی می‌باشد. فروشگاه‌های لوکس، رستوران‌ها، کافه‌ها و کتاب فروشی‌ها در مرکز خرید ویتوریو فعال هستند.

  • آدرس: za del Duomo, 20123 Milano MI, Italy
  • تلفن: +۳۹ ۰۲ ۸۸۴۵ ۵۵۵۵

برای مشاهده قیمت و خرید تور اروپا از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور اروپا

مرکز خرید اپل سنترو (Il Centro)؛ با بیش از ۲۰۰ فروشگاه از برندهای معروف

مرکز خرید ایل سنترو در چند قدمی مرکز میلان قرار گرفته و بیش از ۲۰۰ فروشگاه و برند لوکس و بوتیک در آن فعالیت می‌کنند. از برندهایی که در اینجا شعبه دارند می‌توان به Calvin Klein، Primark، Tommy Hilfiger، Marco De Vincenzo و Alexander McQueen اشاره کرد. همچنین می‌توانید از فروشگاه بزرگ لگو و فروشگا‌هایی که اجناس با کیفیت از برندهای معمولی‌تر را ارائه می‌دهند خرید کنید.

اپل سنترو به عنوان مرکز غذاهای لذیذ هم شناخته می‌شود. در اینجا می‌توانید انواع غذاهای خیابانی و فودکروت را امتحان کنید. Il Centro از بهترین مراکز خرید میلان به شمار رفته و به جز در روزهای تعطیلات کریسمس و عید پاک، همه روزه باز است.

  • آدرس: Via Giuseppe Eugenio Luraghi، ۱۱، ۲۰۰۴۴ Arese MI، ایتالیا
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب
  • شماره تلفن: +۳۹ ۰۲ ۹۳۸۷ ۶۱۳۷

منطقه خرید سیتی لایف (CityLife)؛ از معروفترین مراکز خرید میلان

منطقه خرید سیتی لایف با بیش از ۳۲۰۰۰ متر مربع فضا و حدود ۲۰۰ مغازه از مد و زیبایی گرفته تا لوازم خانگی، محصولات سلامتی، تناسب اندام، غذا و سرگرمی را پوشش می‌دهد. در این منطقه حتی یک مرکز سلامتی و تناسب اندام هم دیده میشود.

معمولا گردشگران لوکس پسند منطقه خرید سیتی لایف را برای خریدهای روزانه و کلی شان انتخاب می‌کند. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، سیتی لایف برای قدم زدن روزانه هم مکانی ایده آل و مناسب است.

  • آدرس: Piazza Tre Torri، ۲۰۱۴۵ Milano MI، ایتالیا
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب
  • شماره تلفن: +۳۹ ۰۲ ۴۳۴۹ ۵۹۱۱

بیشتر بخوانید

معرفی جاهای دیدنی شهر میلان ایتالیا (همراه با عکس + آدرس)

مرکز خرید کاسرلو (Carosello)؛ خرید همراه با تفریح و سرگرمی

کاسرلو از بهترین مراکز خرید میلان است که در حومه شمال شرقی شهر قرار گرفته و بیش از ۱۰۰ فروشگاه، غذاخوری و گزینه‌های سرگرمی را برای کل خانواده ارائه می‌دهد. این مرکز خرید با فود کورت کامل و همچنین فضاهای نمایشگاهی، یک صفحه نمایش بزرگ دارد که رویدادهای مهم ورزشی از جمله مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، مسابقات اتومبیل رانی و غیره را نشان می‌دهد.

برخی از برندهای محبوب در مرکز خرید کاسرلو عبارتند از: زارا، هالیستر، بنتون، لیوایز، تیمبرلند، تامی هیلفیگر، کالوین کلاین، اچ اند ام، گس، کلر، پاندورا، سواروسکی، فروشگاه لگو و گیم استاپ

  • آدرس: SP208 Km 2، ۲۰۰۶۱ Carugate MI
  • ساعات کاری: دوشنبه تا جمعه ۹ صبح تا ۱۰ شب، شنبه از ۸:۳۰ صبح تا ۲۲ شب، یکشنبه از ۹ صبح تا ۲۰:۳۰
  • شماره تلفن: +۳۹ ۰۲ ۹۲۵ ۱۵۰۱

برای مشاهده قیمت و خرید تور ایتالیا از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور ایتالیا

مرکز خرید رناسنته (Rinascente Milano)؛ همه چیز را در ۱۰ طبقه

مرکز خرید رناسنته ساختمانی ۱۰ طبقه است که با فروشگاه‌های بزرگ لباس، مغازه‌های لوازم خانگی، دکوراسیون منزل، اسباب بازی، محصولات زیبایی و غیره تکمیل شده است. به بیان دیگر شما در این ۱۰ طبقه هر چیزی را که بخواهید پیدا می‌کنید.

طبقه هفتم این مرکز خرید جذاب به Food Hall اختصاص دارد که در آن کافه‌ها و غذاخوری‌های متنوعی را می‌توان دید. پس از یک خرید عالی می‌توانید به این قسمت رفته با آبمیوه، استیک، سوشی و غیره از خودتان پذیرایی کنید.

  • آدرس: za del Duomo، ۲۰۱۲۱ Milano MI، ایتالیا
  • ساعات کاری: یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب، جمعه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • شماره تلفن: +۳۹ ۰۲ ۹۱۳۸ ۷۳۸۸

دهکده بیکوکا (Bicocca Village) از جذابترین مراکز خرید میلان

بیکوکا خود را به‌عنوان یک مرکز سرگرمی با هزاران فرصت برای خرید، رستوران و سرگرمی معرفی می‌کند که در آن می‌توانید جدیدترین تکنولوژی روز را ببینید. رستوران‌هایی مانند Flower Burger، Bun Burgers، Capatoast Toasteria، Ichi Station و Caffe Cinquecento در این مرکز خرید جذاب فعالیت کرده و غذاهای لذیذ محلی و بین المللی را ارائه می‌دهد.

  • آدرس: Viale Sarca &, Via Chiese, 20126 Milano MI, Italy
  • ساعات کاری: دوشنبه تا سه شنبه، پنجشنبه تا جمعه از ۷ صبح تا ۲ بامداد، چهارشنبه از ۷ صبح تا ۴ صبح، شنبه تا یکشنبه از ۹ صبح تا ۲ بامداد
  • شماره تلفن: +۳۹ ۰۲ ۶۶۱۰ ۱۲۷۶

بیشتر بخوانید

بهترین کافه های شهر میلان کدام اند؟

مرکز خرید گلوبو (Centro Commerciale Globo)؛ مجموعه‌ای کامل از خرید و تفریح

گلوبو از بزرگترین مراکز خرید میلان است که بیش از ۱۹۰ فروشگاه و خدمات غذاخوری، سرگرمی و تفریح ​​را برای کودکان و بزرگسالان در تمام سنین ارائه می‌دهد. یکی از منحصربه‌فردترین جاذبه‌های گلوبو، چرخ فلک ونیزی ۲ طبقه است که با حیوانات نقاشی شده و جزئیاتی خیره‌کننده دارد. این چرخ و فلک به دلیل معماری منحصربه‌فرد در تمام دنیا معروف شده است. البته چرخ و فلک تنها بخشی از منطقه تفریحی Globo Centro است، یک پارک سرگرم‌کننده سرپوشیده با بیش از ۱۰۰ وسیله سواری برای بچه‌ها بخش تفریحی مجموعه را کامل می‌کند.

در واقع گلبو علاوه بر مرکز خرید، اتاق بازی، یک تئاتر مالتی پلکس Movie Planet را نیز ارائه می‌دهد. گلوبو حدود ۴۰ دقیقه با مرکز شهر میلان فاصله دارد.

  • آدرس: Via Italia, 197, 20874 Busnago MB, Italy
  • ساعات کاری: دوشنبه تا شنبه ۹ صبح تا ۱۰ شب، یکشنبه از ۹ صبح تا ۹ شب
  • شماره تلفن: +۳۹ ۰۳ ۹۶۰۹ ۵۸۵۱

مرکز خرید میلانوفیوری (Milanofiori)؛ از جدیدترین مراکز خرید میلان

میلانوفیوری یک مرکز خرید نوآورانه است که بیش از ۱۰۰ فروشگاه از جمله یک هایپر مارکت، کافه‌ها، رستوران‌ها و یک گالری بزرگ را ارائه می‌دهد. هایپرمارکت Carrefour به تنهایی به شما امکان می‌دهد تقریباً هر چیزی را که می خواهید پیدا کنید. انواع اکسسوری‌ها، لباس‌ها از برندهای معمولی، لباس‌های ورزشی، جواهرات، لوازم خانه، دکور خانه، وسایل، لوازم الکترونیکی و غیره از فروشگاه‌های فعال در مرکز خرید میلانوفیوری هستند.

حیاط مرکزی و فودکورت میلانوفیوری بیش از ۲۰ رستوران و کافه دارد که انواع غذاهای محلی و بین المللی را ارائه می‌دهند. این مرکز خرید حدود ۳۰ دقیقه از جنوب با مرکز شهر میلان فاصله دارد.

  • آدرس: le Milanofiori، ۲۰۰۹۰ Assago MI، ایتالیا
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب
  • تلفن: +۳۹ ۰۲ ۵۷۵۰ ۶۷۴۵

مرکز خرید ساکرا (Centro Sarca)

Centro Sarca با نزدیک به ۱۰۰ مغازه، کافه، رستوران و مکان تفریحی به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید میلان فعالیت می‌کند. با انتخاب این مرکز خرید شما می‌توانید هم اجناسی را که می‌خواهید خریداری کرده و هم گشتی جذاب در میان لوکسترین برندهای ایتالیایی را تجربه کنید.  

در ساکرا از جدیدترین لباس‌های مد روز دنیا گرفته تا لذیذترین غذاها را پیدا خواهید کرد! تنها تعدادی از مارک‌ها، رستوران‌ها و خدماتی که در اینجا ارائه می‌شوند عبارتند از Toysuper، Pokè Kal، JD Sports، Findomestic، Sephora، Scarpe & Scarpe، Roadhouse Grill، Stroili، Spontini، Tezenis، Vodafone، La Bottega del Caffe، Salmoiraghi & Vigano . این مرکز خرید حدود ۲۵ دقیقه از شمال مرکز شهر میلان فاصله دارد.

  • آدرس: Via Milanese, 10, 20099 Sesto San Giovanni MI, Italy
  • زمان: دوشنبه تا شنبه از ساعت ۸٫۳۰ صبح تا ۹ شب، یکشنبه از ۹ صبح تا ۹ شب
  • تلفن: +۳۹ ۰۲ ۲۴۱ ۲۴۳۱

بیشتر بخوانید

معرفی بهترین هتل‌ های شهر رم ایتالیا

مرکز خرید بروما (Galleria Borromea)؛ مرکز خریدی مجلل در میلان

بروما یک مرکز خرید سرپوشیده است که  در ۲۰ دقیقه جنوب شرقی مرکز شهر میلان قرار دارد. در اینجا برندهای بین المللی، بوتیک‌های شیک، رستوران‌ها، خدمات و سرگرمی‌ها را می‌توان دید.

علاوه بر لباس و اکسسوری، لوازم الکترونیکی، اسباب بازی و محصولات مراقب‌های زیبایی از دیگر فروشگاه‌های مرکز خرید بروما هستند.

در اینجا پس از یک خرید ایده آل می‌توانید با انواع غذا و دسر از پیتزا گرفته تا همبرگر، بستنی، غذای سالم و غیره از خودتان پذیرایی کنید. علاوه بر این در تمام مجموعه وای فای رایگان هم در دسترس است.

  • آدرس: Via della Liberazione, 8, 20068 Peschiera Borromeo MI, Italy
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب
  • شماره تلفن: +۳۹ ۰۲ ۵۵۳۰ ۸۳۸۰

سخن پایانی

اگر به دنبال یک خرید عالی در ایتالیا هستید، میلان بهترین گزینه است! مراکز خرید این شهر میزبان معروفترین برندهای بین المللی هستند و گردشگران با هر سلیقه‌ای را برای خرید ترغیب می‌کنند. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید با قدم زدن در میان فروشگاه‌های پر زرق و برق به وجد خواهید آمد. حال که لیستی از بهترین مراکز خرید میلان را دارید می‌توانید خریدی ایده آل‌تر و هدفمندتر را تجربه کنید.

سوالات متداول

.

معروفترین مرکز خرید میلان کدام است؟

Galleria Vittorio Emanuele II، معروفترین و قدیمی‌ترین مرکز خرید میلان و از جاذبه‌های گردشگری این شهر است.

بهترین خیابان خرید در میلان کدام‌ها هستند؟

از بهترین خیابان‌های خرید میلان می‌توان مورد زیر را نام برد:

  • کورسو ونزیا
  • کورسو بوئنوس آیرس
  • از طریق تورینو
  • پورتا تیسینیز
  • سنت آندریا
  • دلا اسپیگا

از میلان ایتالیا چه سوغاتی بخریم؟

شهر میلان به عنوان پایتخت مد ایتالیا شناخته می‌شود. محصولات چرمی ایتالیایی، لباس، فنجان‌های اسپرسو و کارت پستال بیشترین مواردی هستند که به عنوان سوغات میلان ایتالیا خریداری می‌شوند.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
مطالعه و نوشتن همیشه از موضوعات مورد علاقه من بوده‌اند. در همین راستا چند سالی ست که در زمینه تولید محتوا در حوزه گردشگری فعال هستم. نوشتن درباره آداب و رسوم سرزمین‌های دور و توصیف جاذبه‌هایشان از کارهایی ست که هر نویسنده به خصوص من را به وجد می‌آورد.
ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید