ایرعربیا، بزرگ‌ترین ایرلاین ارزان در خاورمیانه

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 26 سپتامبر 2018
Loading...
Pay less Fly more (کمتر بپردازید، بیشتر پرواز کنید). این شعار ایرلاین ایرعربیا است. شرکت هواپیمایی که در سال ۲۰۰۳ در شارجه‌ی امارات فعالیت خود را آغاز کرد. هدف اصلی شرکت، آسان‌سازی سفرهای هوایی با پایین‌ترین نرخ و سطح ایمنی و خدمات بالا است. در ادامه‌ی مطلب با خدمات هواپیمایی ایرعربیا بیشتر آشنا شوید.
هواپیمایی ایرعربیا

با هواپیمایی ایرعربیا کمتر بپردازید، بیشتر پرواز کنید

هواپیمایی ایرعربیا، به عنوان بزرگ‌ترین خط هواپیمایی ارزان قیمت (LOW COST) در خاورمیانه شناخته شده است. ناوگان این شرکت بزرگ دارای ۳۷ فروند هواپیما است که همگی از مدل هواپیمای ایرباس A320-200 جدید بوده و پایین‌ترین سن ناوگان هوایی در بین تمام شرکت‌های هواپیمایی در دنیا را دارند.
هواپیمایی ایرعربیا اولین پرواز خود را در ۲۸ اکتبر سال ۲۰۰۳ از شارجه به مقصد بحرین انجام داد. اما در حال حاضر به ۱۳۰ نقطه از جهان از جمله خاورمیانه، آفریقای شمالی، شبه قاره هند، آسیای مرکزی، اروپا و سایر نقاط جهان پرواز دارد. این هواپیمایی به دلیل نرخ ارزان و کیفیت پرواز بسیار عالی در بین مسافران بسیار محبوب است و طرفداران زیادی دارد. به‌طوری که سالانه بیش ۱۲ میلیون نفر از طریق این شرکت هواپیمایی در تمام نقاط جهان جابجا می‌‌شوند.

هواپیمایی ایرعربیا با در اختیار داشتن هواپیماهای مدرن با امکانات عالی در کنار نرخ ارزان، بیشترین تعداد پرواز در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی را دارد. این شرکت در حال حاضر با ارزش ۱۰ میلیارد دلار یکی از اعضا سازمان هوایی عرب می‌باشد.

هواپیمایی ایرعربیا

ایرلاین ایرعربیا به بیش از ۱۳۰ نقطه جهان پرواز دارد.

قطب‌های اصلی هواپیمایی ایرعربیا

شرکت هواپیمایی ایرعربیا به ۵۱ مقصد در ۲۲ کشور از طریق شارجه، ۲۸ مقصد در ۹ کشور از طریق کازابلانکا، ۱۱ مقصد در ۸ کشور از طریق راس‌الخیمه و ۶ مقصد در ۴ کشور از طریق اسکندریه پرواز انجام می‌دهد.

قطب اصلی ایرعربیا در شهر شارجه است و همچنین راس‌الخیمه، کازابلانکا و اسکندریه از شهرهای کانونی این هواپیمایی بزرگ هستند.

کلاس‌های پروازی در خرید بلیط هواپیمایی ایرعربیا

هواپیماهای ایرعربیا معمولاً دارای ۱۹۰ صندلی هستند که چیدمان همگی آن‌ها به صورت اکونومی کلاس است. تمامی هواپیماهای این شرکت با ۳ رنگ قرمز، خاکستری و سفید طراحی شده‌اند و در قسمت دم هواپیما نشان شرکت حک شده است.

انتخاب صندلی:

با خرید بلیط هواپیمایی ایرعربیا، شما این امکان را دارید که قبل از پرواز به سایت رسمی این شرکت مراجعه کرده و صندلی دلخواهتان را رزرو کنید.

هواپیمایی ایرعربیا

صندلی‌های ایرعربیا به صورت اکونومی کلاس هستند.

بار مجاز در خرید بلیط هواپیمایی ایرعربیا

تمامی بلیط‌های ایرلاین ایرعربیا بدون بار هستند. با خرید بلیط هواپیمایی ایرعربیا شما مجاز هستید ۱۰ کیلوگرم بار را با خود به داخل کابین هواپیما ببرید.

در صورت داشتن بار، بیش از مقدار مجاز، بار را باید از ایرلاین خریداری کنید. بارهای هواپیمایی در وزن‌های ۲۰، ۳۰ و ۴۰ کیلوگرم تعریف شده‌اند که هرکدام نرخ مخصوص به خود را دارند.

برای کاهش هزینه‌ها در مبلغ بار، هواپیمایی ایرعربیا این امکان را در اختیار مسافران قرار داده است تا هم‌زمان با خرید بلیط، مقدار بار خود را نیز خریداری کنند.

نکته مهم: چنانچه بار شما بیشتر از میزان تعریف شده باشد، ملزم به پرداخت جریمه اضافه بار در فرودگاه خواهید بود.

هواپیمایی ایرعربیا

مسافر مجاز است تا ۱۰ کیلوگرم بار را با خود به داخل کابین هواپیمای ایرعربیا ببرد.

کترینگ هواپیمایی ایرعربیا

ایرلاین ایرعربیا دارای کترینگ غذایی متنوع می‌باشد، به همین دلیل  این امکان را در اختیار مسافران قرار داده است تا بتوانند غذای موردعلاقه خود را از کترینگ هواپیما انتخاب کنند.

شما می‌توانید، برای راحتی بیشتر هنگام خرید بلیط، از طریق سایت هواپیمایی ایرعربیا غذا، دسر و نوشیدنی خود را نیز انتخاب و خریداری کنید.

هواپیمایی ایرعربیا

شما می‌توانید هنگام خرید بلیط هواپیمایی ایرعربیا، غذای خود را نیز انتخاب و خریداری کنید.

مسیرهای پروازی هواپیمایی ایرعربیا:

قاره آفریقا: سودان، مراکش، کنیا

قاره آسیا و اقیانوسیه: هندوستان، قزاقستان، بنگلادش، سریلانکا، پاکستان، افغانستان، نپال، چین، گرجستان، ارمنستان، ترکیه

قاره اروپا: اوکراین، آلمان، هلند، اسپانیا، سوئیس، فرانسه، ایتالیا، بلژیک، روسیه، انگلستان

خاورمیانه: ایران، عمان، امارات، عربستان، اردن، بحرین، عراق، لبنان، قطر، کویت، مصر

مسیرهای پروازی از ایران:

تهران، لار، مشهد، شیراز

کلاس نرخی value در هواپیمایی ایرعربیا:

با خرید کلاس نرخی Value در هواپیمایی ایرعربیا می‌توانید از امکانات غذای رایگان، نوشیدنی رایگان، حمل ۳۰ کیلوگرم بار و رزرو صندلی رایگان بهره‌مند شوید.

برای خرید بلیط ایرعربیا با کارشناسان فروش بلیط آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید و برای خرید بلیط اینترنتی هواپیمایی ایرعربیا می‌توانید به صفحه خرید بلیط اینترنتی در سایت آژانس هواپیمایی ستاره ونک مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است این شرکت در شهرهای شیراز، مشهد و لار دارای نمایندگی هم می‌باشد.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید